До кога се зарежда 60 амп ч. акумулатор...
Модератор: Общи модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
До кога се зарежда 60 амп ч. акумулатор...
Как да разбера кога да спра зарядното за зареждането 60 амп.ч. акумулатор?
Има скала за ампери...
Има скала за ампери...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: До кога се зарежда 60 амп ч. акумулатор...
Зависи колко ампера ти зарецда зарядното. Ако ти е 5А - зареждаш 12 часа, ако ти е 10А - 6 часа ....12А - 5 часа ....
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: До кога се зарежда 60 амп ч. акумулатор...
Аз един тотално умрял 60А го зареждах на три пъти по 12 часа с 5А докато имаше сила да запали два пъти подред.

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: До кога се зарежда 60 амп ч. акумулатор...
аз знам за 60 ампера най правилно е с 6 ампера ток да се зарежда за 10 часа; за 100 ампера акумулатор с 10 ампера за 10 часа и т.н. Това е в случай, че зарядното ти е от старите с регулиране на изходящия ток. При новите с автоматично незнам как става 

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: До кога се зарежда 60 амп ч. акумулатор...
Ако го изключа след 14-15 часа ще бъде ли фатално за акумулаторът?
4 цл. бензинче на газ паля с този акумулатор.
4 цл. бензинче на газ паля с този акумулатор.
Последна промяна Демирев на 05 Ное 2014, 22:32, променена общо 1 път
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: До кога се зарежда 60 амп ч. акумулатор...
колегата по -горе се изказа как се смята, но като всяка батерия е хубаво да се зарежда възможно най бавно с възможно най-малко ток, не напразно хората са казали 1/10 амперчаса от капацитета на батерията
Зависи тея китайски уреди за зареждане не ги разбирам много само ги ремонтирам ,много често хвърлят кондензатори
Когато е зареден Амперчето трябва да клони към 0 с 1 дума акумулатора е пълен и не поема повече.
Ако бързо се зареди пиши го бегал.
НЕ!

Зависи тея китайски уреди за зареждане не ги разбирам много само ги ремонтирам ,много често хвърлят кондензатори

Ако бързо се зареди пиши го бегал.
Демирев написа:Ако го изключа след 14-15 часа ще бъде ли фатално за акумулаторът?
4 цл. бензинче на газ паля с този акумулатор.
НЕ!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: До кога се зарежда 60 амп ч. акумулатор...
Демирев написа:Ако го изключа след 14-15 часа ще бъде ли фатално за акумулаторът?
4 цл. бензинче на газ паля с този акумулатор.
Акумулатора е отворен тип с електролит- когато заври електролита може да се предположи, че е зареден. Спираш зареждането, изчакваш един час и отново го включваш- ако веднага заврят всички клетки, значи е зареден. Степента на зареждане и състоянието на клетките може да се провери и с ареометър- напълно зареденият акумулатор има електролит с гъстота 1.28g/cm3 при температура 15гр. При зареждането е добре да сложиш някаква кърпа върху акумулатора и да го отдалечиш от тапетите, защото по-късно може да имаш неприятности.

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: До кога се зарежда 60 амп ч. акумулатор...
Ако зарядното работи, както китаеца е искал, което не винаги се случва, трябва само да си спре. На волтажа, на който е настроено, т.е. на 14,4 волта заряда трябва да му падне рязко, почти до 0А, това също не винаги се случва, може да е настроено/ненастроено на друг волтаж и с точен волтмер трябва да се коригира.
Иначе си бачкат ОК, като тръгнат де.
Иначе си бачкат ОК, като тръгнат де.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: До кога се зарежда 60 амп ч. акумулатор...
След 15 часа зараждане стрелката вече е на 0.01 амп. и мисля да го изключа. Нямаше чак такова голямо кипене на електролита че да слагам кърпа на тапета. Само много ситни капчици около всеки от 6-те отвора на акумулатора.
Не е имало чак хвърчене извън акумулатора на течност.
Нямам волтметър за съжаление и така и не се научих да влизам в скритото меню на мойта Е46 2000г. да видя волтажа който показва борд.комп.
Ще ходя пак в някой магазин за акумулатори да го замерят върна ли се на 14.4волта. Че оня ден беше 10.5 волта като го замериха
Не е имало чак хвърчене извън акумулатора на течност.
Нямам волтметър за съжаление и така и не се научих да влизам в скритото меню на мойта Е46 2000г. да видя волтажа който показва борд.комп.
Ще ходя пак в някой магазин за акумулатори да го замерят върна ли се на 14.4волта. Че оня ден беше 10.5 волта като го замериха

Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Re: До кога се зарежда 60 амп ч. акумулатор...
Няма нужда да ходиш до акумулаторни сервизи за едно замерване.
Толкова ли нямаш комшия или познат с къв да е волтметър ?
"Кипенето" винаги е признак на разрушаване.
Още ли се водите по митове от преди 40 г. когато кипяха акумулаторите ?
ралзиката е че тогава имаха ресурс и маса, която при разрушаването се отаяваше.. за сметка на малкото цикли ...и т.н..
Мерили ли сте акумулатор на тегло от преди 20 г. и един съвременен ? разликата е драстична
това чисто непрофесионални критерии разбира се, но показателни
А по сериозно казано - истината е в импулсно зарядно .
И замерване чрез разряд.
Ако имаш време - сложи една лампичка да го разреди до 11 волта.
Но трябва да засечеш времето и волтажа.
Това ще ти даде реалния капацитет в амперчасове на акума.
критичното разреждане е до 10.8 волта.
До колкото виждам марката, този фаам не е калциев , а оловно-сребърен .
Което е супер добре, тъй като шансовете да го възстановиш са много по големи от калциевите.
Китайското зарядно което ти е на снимката, разбира се е боклук, но не съвсем... - обикновен стабилизатор и нищо повече. все пак щом падне към нулата заряда, можеш да приемеш че е що годе зареден.
За съжаление , критерия за край на заряд е само по ток и напрежение.
А това не е достатъчно .
Както и да е...
С това зарядно можеш да направиш само едно умно нещо
- вземаш си един волтметър, лампичка от мигач /нека да е слаб разряд/ и почваш поне 2 цикъла - заряд разряд, като разряда не бива да пада под 11 в. или максимум под 10.8 в. /това отнема време - поне 2 дена, но пък после ще имаш що годе възстановен акум/
Толкова ли нямаш комшия или познат с къв да е волтметър ?

"Кипенето" винаги е признак на разрушаване.
Още ли се водите по митове от преди 40 г. когато кипяха акумулаторите ?
ралзиката е че тогава имаха ресурс и маса, която при разрушаването се отаяваше.. за сметка на малкото цикли ...и т.н..
Мерили ли сте акумулатор на тегло от преди 20 г. и един съвременен ? разликата е драстична

това чисто непрофесионални критерии разбира се, но показателни

А по сериозно казано - истината е в импулсно зарядно .
И замерване чрез разряд.
Ако имаш време - сложи една лампичка да го разреди до 11 волта.
Но трябва да засечеш времето и волтажа.
Това ще ти даде реалния капацитет в амперчасове на акума.
критичното разреждане е до 10.8 волта.
До колкото виждам марката, този фаам не е калциев , а оловно-сребърен .
Което е супер добре, тъй като шансовете да го възстановиш са много по големи от калциевите.
Китайското зарядно което ти е на снимката, разбира се е боклук, но не съвсем... - обикновен стабилизатор и нищо повече. все пак щом падне към нулата заряда, можеш да приемеш че е що годе зареден.
За съжаление , критерия за край на заряд е само по ток и напрежение.
А това не е достатъчно .
Както и да е...
С това зарядно можеш да направиш само едно умно нещо
- вземаш си един волтметър, лампичка от мигач /нека да е слаб разряд/ и почваш поне 2 цикъла - заряд разряд, като разряда не бива да пада под 11 в. или максимум под 10.8 в. /това отнема време - поне 2 дена, но пък после ще имаш що годе възстановен акум/

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани