M111 Проблем Мерцедес???
Модератор: Общи модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
M111 Проблем Мерцедес???
Живо здраво колеги! Става въпрос за е200 компресор автомат комби 99год.! Имам колата от 2 години и съм минал около 50К губеше антифриз но доливах веднъж месечно 1/2литър! Наскоро отидох до морето и почна да пуши здрво бял дим и изхарчи около 6л.за 1100км и не прекъсва работи добре! Казаха ми различни майстори че сигурно е гарнитура на глава и че трябва да се направи за да не омеша вода с масло! Отворих сам главата и по гарнитурата нямаше проблеми също няямаше никъде следи от антифриз! Дадох главата на рентген на хладилника и ми казаха че не е спукана но имала шупли и проблема е от там! Взех си главата монтирам, паля и колата работи идеално върви здраво но пуши още повече и направо тече от ауспуха! Тези от хладилника казват че е блок на мен обаче не ми се връзва защото не меша изобщо с маслото! Моля за компетентни мнения засега съм я замръзил тъй като имам друга но след празниците я почвам! Благодаря и Вессели празници:::))))
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: M111 Проблем Мерцедес???
Колега, аз съм с 200 Компресор, преди повече от две години правих гарнитура на главата, но не пушеше.
Случайно открих че имам масло в антифриза, ремонт на глава и .....газ
Ремонт 700лв.
Трябвало е щом почнеш да доливаш вода да установиш защо..но сега вече е късно. Щом казват блок може и така да е.
Случайно открих че имам масло в антифриза, ремонт на глава и .....газ

Трябвало е щом почнеш да доливаш вода да установиш защо..но сега вече е късно. Щом казват блок може и така да е.

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: M111 Проблем Мерцедес???
Главата щом е гледана от специалисти почти е сигурно че не е там проблема .Казвам почти щото не се знае какво са надували и какво са гледали .Възможно е да има малки пукнатини но от такива не харчи толкова много и не пуши.
Остава блока . Ако е карана дълго време с издухана гарнитура вероятноста блока да е корозирал и деформиран е почти 100 % .Това не винаги е толкова фатално защото е въпроса в каква степен е дефектирането .
В случая трябва да се замери блока като повърхност как е , и да се почисти лицето и огледа за корозия и евентуални язви които ги има със сигурност .Незнам тоя мотор с ризи ли е ,или е цял блока но вероятноста да е спукан надолу някъде ми се струва твърде малка .От това горното зависи как ще се подходи към ремонта по нататък .Едно лице на блока е силно препоръчително и гарнитура с ремонтен увеличен размер .
Масло във водата може да има само във два случая
1 спукана глава в зоната на лагерите на вала
2 изтървала /скъсана гарнитура в зоната на масления канал който качва маслото в главата
има и трети вариант но той зависи от спецификата на мотора и собствениците си ги знаят тези слаби места .Пример с моторите на рено - има един тъй наречения бозаджията който има фабричен конструктивен недостатък в маслените канали на блока и често смесва масло с вода .
Остава блока . Ако е карана дълго време с издухана гарнитура вероятноста блока да е корозирал и деформиран е почти 100 % .Това не винаги е толкова фатално защото е въпроса в каква степен е дефектирането .
В случая трябва да се замери блока като повърхност как е , и да се почисти лицето и огледа за корозия и евентуални язви които ги има със сигурност .Незнам тоя мотор с ризи ли е ,или е цял блока но вероятноста да е спукан надолу някъде ми се струва твърде малка .От това горното зависи как ще се подходи към ремонта по нататък .Едно лице на блока е силно препоръчително и гарнитура с ремонтен увеличен размер .
Масло във водата може да има само във два случая
1 спукана глава в зоната на лагерите на вала
2 изтървала /скъсана гарнитура в зоната на масления канал който качва маслото в главата
има и трети вариант но той зависи от спецификата на мотора и собствениците си ги знаят тези слаби места .Пример с моторите на рено - има един тъй наречения бозаджията който има фабричен конструктивен недостатък в маслените канали на блока и често смесва масло с вода .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Моджо