Курс по немски език
Модератор: Общи модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Кара: M62B44
Курс по немски език
Здравейте.
Моля, колегите, които са посещавали курсове по немски език в София да дадат по едно мнение за това къде са били, нивото на обучение, цената и преподавателите. Аз съм съвсем начинаещ, това което съм учил в училище вече се е изпарило. Английският ми език е на ниво С1 и искам да мина на немски.
Благодаря.
Да добавя че Гьоте институт не е опция, за напълно начинаещи, или поне за мен.
Моля, колегите, които са посещавали курсове по немски език в София да дадат по едно мнение за това къде са били, нивото на обучение, цената и преподавателите. Аз съм съвсем начинаещ, това което съм учил в училище вече се е изпарило. Английският ми език е на ниво С1 и искам да мина на немски.
Благодаря.
Re: Курс по немски език
Аз съм минал 3 нива в Гьоте - А1, А2 и В1.1. Нивото е сравнително добро, макар че зависи много в каква група попаднеш и какво е нивото на цялата група. Не знам защо мислиш, че не е опция за начинаещи, аз знаех само азбуката и личните местоимения като започнах. Цената за ниво е около 600 лева. Имам някакво намерение да мина и оставащите нива до В2, че в момента говоря като индианец, а определено ми трябва езика. От преподавателите имаше една сравнително млада, която правеше уроците супер интересни, с игри, диалози, позволяваше повече свободни диалози и изобщо при нея научих най-много с минимум усилия, казваше се Ирина, фамилията не помня обаче.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
anttonev написа:Здравейте.
Благодаря.
Дай да започнем от "защо".
Защо ти трябва ? С други думи - какво искаш да постигнеш ?
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Кара: M62B44