въртящ момент или коне?
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
въртящ момент или коне?
Стана ми интерасно какво ще изберат феновете на БМВ,тежкия солиден и с огромен въртящ момент и малко коне ХАРЛИ или японските оборотни острилки с 100+ коня????
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- Deakon
- FX Master
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: нафтата да става на пушек
- Мечтае да кара: без да плаща
- Детайли за колата: '95 E34 525 TDS Touring
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Бих избрал Харлито пред резачката, защото опасността да се пречукаш ще е по-малка
Иначе аз най-уважавам БАЛКАН 250 


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража




http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- Ich0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 14.05.2002
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Toyota Celica
Винаги съм се кефел повече на "чопърите" - вярно, не можеш да караш на задна и да пилиш здраво гуми, но някак си и самото излъчване и въобще всичко е много различно
Но все пак нещата изглеждат различно в различните очи 


Да си призная честно мен от мотор много ме е страх, все ми се струва че от 2 гуми се пада по-лесно от колкото от 4
. И аз като Icho бих избрал бате Харли.



Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Острилката разбира се,няма тръпка иначе,лудницата е SUZUKI HAYABUSA
и YAMAHA YZF R1 и R6 ,но по-голяма машина от хаябузата-няма
Все пак обаче аз най уважавам кросаците




Все пак обаче аз най уважавам кросаците

- Momcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i Touring 95'
- Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring
Напълно съм съгласен с BMW///M-ma6inata
Никога не бих карал мотор с ниски обороти.Не е ли то да го изцепиш на 13-14000 оборота,да се надигнеш леко от седалката и накрая да завършиш с "лястовичка"








аа хубава питанка- не е зададена много коректно, но какво пък- ще клъвна
ако ще карам под 5000 оборота - въртящ момент- няма да е точно харлеи - по скоро една хонда валкирия ама ниаа да придирям
ако ще прекарвам времето си предимно над 5000 оборота - коне за мене- една zx-12r ако нямам милост над кръста си, ако имам- едно zzr-1200 -същия двигател като zx-12r, но дефорсиран за повече въртящ момент както и по-удобна поза на каране
относно хауабусата- до 120 е наи-бързата- наистина. много близо до нея е и "джиксера" (gsx-r 1000)... даже на 1/4 миля 1000-та ро- бърз... но ако гонката ще продължи над 140- zx-12r е наи-бързия от (от 140 нагоре). защо? защото хауабусата има повече въртящ момент (по-голям мотор) от кавасакито, но веднаж като се вдигнат оборотите зелената машина има повече коне...
като казах до 140- то в тоя скоростен интервал е бои на негри щото дръпва не по-бързия мотор а по-добрия ездач. лимитиращия фактор не са коне и тегло а умение да не загубиш сцепление на задната и да държиш предната гума на асфалта
виждал съм 750 да дръпне 1100 до 120, 600 да дръпне 900 и други такива феномени... веднаж обаче нещата като се стабилизират (от 120-140 нагоре) дръпва по-мощната машина разбира се...

ако ще карам под 5000 оборота - въртящ момент- няма да е точно харлеи - по скоро една хонда валкирия ама ниаа да придирям


относно хауабусата- до 120 е наи-бързата- наистина. много близо до нея е и "джиксера" (gsx-r 1000)... даже на 1/4 миля 1000-та ро- бърз... но ако гонката ще продължи над 140- zx-12r е наи-бързия от (от 140 нагоре). защо? защото хауабусата има повече въртящ момент (по-голям мотор) от кавасакито, но веднаж като се вдигнат оборотите зелената машина има повече коне...
като казах до 140- то в тоя скоростен интервал е бои на негри щото дръпва не по-бързия мотор а по-добрия ездач. лимитиращия фактор не са коне и тегло а умение да не загубиш сцепление на задната и да държиш предната гума на асфалта

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани