Mercedes ML63 Amg
Модератор: Общи модератори
- armani78
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 3.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Mercedes ML63 Amg
Добре бе,купи си Х6 5.0 и не се занимавай с глупости
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Mercedes ML63 Amg
аз бих заложил на X5 M
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Mercedes ML63 Amg
130лв дискове за AMG,,ще се самоубия!!!
П.П Ако искаш жип погледни G500,това е избора ако ще е МБ,успех.
П.П Ако искаш жип погледни G500,това е избора ако ще е МБ,успех.
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: Mercedes ML63 Amg
boksioraE39 написа:130лв дискове за AMG,,ще се самоубия!!!
П.П Ако искаш жип погледни G500,това е избора ако ще е МБ,успех.
Както казах- точно на този са евтини. Знам, защото на моя джип са почти същите...
Сега погледнах в сайта на местния ми мерцедес дилър... Не са 130 лева ама не са и 2000 лева като тия за 6-буталните спирачни апарати на дебелите амг-та. Всъщност на мл63 спирачките са доста плебейски... И повечето му части по окачването (и като цяло) са споделени с по- слабите варианти...
http://shopmercedesbmwonline.com/parts/ ... nent=ROTOR
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Mercedes ML63 Amg
Същият номер в БГ се продава за 638 лв за бр
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
Re: Mercedes ML63 Amg
Карах два Мл- и едно Г500 2004г.Дърпа ме повече към Г-то,колко голяма е разликата м/у 500 и 55 в поддръжка и разход,защото не се взема всеки ден такъв автомобил и ако е малка то по-добре 55
- crazy_d
- младши ентусиаст
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Re: Mercedes ML63 Amg
За тоя Шуменския AMGто,ако искаш ми пиши какво те интересува точно? С момчето от къщата се познаваме, и мога да му звънна да го разпитам или да отида на место.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Mercedes ML63 Amg
Г-класата е много зле за дълъг път. За ежедневно ползване, и то по 40 хиляди км на година, бих я пропуснал.
Лампата СРС най-често свети от скъсан датчик в седалката, но в случая не се знае дали е така.
Лампата СРС най-често свети от скъсан датчик в седалката, но в случая не се знае дали е така.
I love the sound of V8 in the morning...
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8326
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Mercedes ML63 Amg
ивчо написа:Същият номер в БГ се продава за 638 лв за бр
па то и ф10 м5 е $90к ново, а тука беше 204к лв
понеже сме шарО-барО
-------------------------------------------
на гол тумбАк - чифтЕ пищови!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- dimi81trov
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 31.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes S500 306 к.с.
- Мечтае да кара: BMW B7 ALPINA
Re: Mercedes ML63 Amg
Темата определено е старичка, но тъй като сега се сблъсках, а и съм сигурен, че има хора, които и днес си задават подобни въпроси, свързани с покупка на AMG модели на Мерцедес, мога да споделя реалния си опит най вече с кое колко струва. Първо нека започна от там, че е голяма грешка да се прави сравнение между нормалните модели на Мерцедес, БМВ и Ауди с AMG, M-сериите при БМВ и S или RS при Ауди. Ако се сравняват нека се сравняват едни и същи класове на различните марки, за да има човек по-ясна представа за разходите, които го очакват. От големия ми личен опит с доста притежавани от мен V8 на Мерцедес не AMG-та мога да кажа следното: моля ви не правете грешката да газифицирате тези мотори, тъй като след подобна манипулация никога повече няма да имате пълния и оригинален ресурс и сила на този мотор. Само веднъж съм правил тази грешка с газифицирането и никога повече не бих я повторил ! Разхода на газ на 5.0 мотор 306 коня в града (София) ми беше около 19-20 на 100 км без да засичам и изгорелия бензин, а той зимата не беше малко. След това съм имал пак същия мотор перфектно поддържан само с оригинални консумативи и само и единствено 100 октаново гориво при напълно нормално каране градско 18 на 100 км (разбира се ако човек започне да "кърти" асфалта от светофар до светофар може да стигне около 22 на 100 км.) Три месеца съм карал S63 AMG не лично мой също перфектно поддържан с нормално каране в града само със 100 октанов бензин няма как да минеш границата от 23 на 100 км градско, ако я настъпваш много градско може да минеш 30 на 100 км. Относно поддръжката и цените на частите, отдавна съм стигнал до извода, че ако човек мисли да прави компромиси и да слага афтър-маркет части на тези автомобили - по-добре да не ги купува. Малко реални цени мога да напиша за ML63 AMG. Цените в евро са от немски дилър на Мерцедес, от който успявам да си поръчвам части с 10% отстъпка към днешна дата:
- Предни накладки - 255,20 евро
- Задни накладки - 176,60 евро
- Преден спирачен диск 1 бр. - 266,40 евро
- Заден спирачен диск 1 бр. - 228,10 евро
Масло за двигателя 9,4 литра събира при смяната - оригинално AMG Mercedes 0W-40 от Германия 30 лева за 1 литър, от Балканстар 65 лв/ 1 литър без отстъпка. Купуват се поне 11 литра, тъй като при повече даване на газ особенно ако е много горещо времето погорва масълце. Цената на филтрите оригинални от Германия са около 250 лв за всички. Пълня смяна на маслото на 7G-троника 750 лв в Ивайджет. Такъв автомобил дори и с пълно каско се държи на платен паркинг или в гараж, щото иначе е голяма вероятността да му "поникнат крачета" някоя нощ.
Също така искам да вметна, че дори и за нещо по-обикновенно като ремонт, по сервизите (каквито и да са те) те таксуват по друга тарифа!
Както написах по-горе, при правилна подръжка и обслужване с качествени консупативи и части ML 63 AMG ще носи само положителни емоции на собственика. А, забравих да спомена и за "прословутото" въздушно окачване. Рециклират ги за по 350-400 лв въздушните възглавници и за още толкова амортесьорите. От моя "скромен" опит ще кажа плюсовете и минусите на рециклираните. Като + е добрата цена и малко по здравата гума, която слагат на въздушните възглавници, като - мога да кажа, че рециклираните амортесьори нямат нищо общо с оригиналните (абсолютно не можеш да ги настроиш и да усетиш това на Комфорт и Спорт), а заради по-дебелата гума , която слагат на рециклираните възглавници започва едно поскърцване от самата гума при сухо време. Много добра опция е да се закупят нови възглавница и амортесьор на фирмата Арнот, които като качество понякога надминават и оригиналните издържат около 150-200 хиляди километра (стига да не ги блъска някой по черни пътища в гората). Цените са приемливи около 1300 лв за брой преден амортесьор с възглавница и около 800 лв за брой въздушна възглавница отзад. Рециклиране на компресора около 200 лв, нов около 600 лв, тук бих предпочел опцията рециклиран.
Няма да пиша цени на афтър-маркет марки спирачки, тъй като тези автомобили се нуждаят от наистина сериозни и оригинални спирачки, защото иначе става лошо !!!
От спортните модели на трите премиум немски бранда "най-евтини" и може би най-непретенциозни са AMG-тата до 2012 година, след тази година нямам наблюдения, ама аз като цяло спрях да гледам коли след 2010 година....
Възможно е ако питането за X5-цата е дизелова 3.0 двигател с две турбини и в един момент при лош късмет или други обстоятелства да ти излезе и повече парички за ремонт и подръжка ако пак залагаш на качествени и оригинални части, както всички знаем там имаме дюзи, турбини, EGR-ри, DPF-и, вериги - всичките те в един неприятен момент се оказват консуматив и то болезен за джоба, пак казвам ако човек подържа правилно и с правилните части колата си и ще се потретя, че тези автомобили си искат оригинални части, за да са в топ състояние !!!
Аз за себе си след толкова много сменени лични коли от трите бранда (около 30 лично мои и около 10-на карани по 3-4 месеца не мои) съм намерил златната среда за себе си - докато мога и намирам добри екземпляри залагам на V8 бензинови атмосферни мотори на Мерцедес произведени до 2009 година.
- Предни накладки - 255,20 евро
- Задни накладки - 176,60 евро
- Преден спирачен диск 1 бр. - 266,40 евро
- Заден спирачен диск 1 бр. - 228,10 евро
Масло за двигателя 9,4 литра събира при смяната - оригинално AMG Mercedes 0W-40 от Германия 30 лева за 1 литър, от Балканстар 65 лв/ 1 литър без отстъпка. Купуват се поне 11 литра, тъй като при повече даване на газ особенно ако е много горещо времето погорва масълце. Цената на филтрите оригинални от Германия са около 250 лв за всички. Пълня смяна на маслото на 7G-троника 750 лв в Ивайджет. Такъв автомобил дори и с пълно каско се държи на платен паркинг или в гараж, щото иначе е голяма вероятността да му "поникнат крачета" някоя нощ.
Също така искам да вметна, че дори и за нещо по-обикновенно като ремонт, по сервизите (каквито и да са те) те таксуват по друга тарифа!
Както написах по-горе, при правилна подръжка и обслужване с качествени консупативи и части ML 63 AMG ще носи само положителни емоции на собственика. А, забравих да спомена и за "прословутото" въздушно окачване. Рециклират ги за по 350-400 лв въздушните възглавници и за още толкова амортесьорите. От моя "скромен" опит ще кажа плюсовете и минусите на рециклираните. Като + е добрата цена и малко по здравата гума, която слагат на въздушните възглавници, като - мога да кажа, че рециклираните амортесьори нямат нищо общо с оригиналните (абсолютно не можеш да ги настроиш и да усетиш това на Комфорт и Спорт), а заради по-дебелата гума , която слагат на рециклираните възглавници започва едно поскърцване от самата гума при сухо време. Много добра опция е да се закупят нови възглавница и амортесьор на фирмата Арнот, които като качество понякога надминават и оригиналните издържат около 150-200 хиляди километра (стига да не ги блъска някой по черни пътища в гората). Цените са приемливи около 1300 лв за брой преден амортесьор с възглавница и около 800 лв за брой въздушна възглавница отзад. Рециклиране на компресора около 200 лв, нов около 600 лв, тук бих предпочел опцията рециклиран.
Няма да пиша цени на афтър-маркет марки спирачки, тъй като тези автомобили се нуждаят от наистина сериозни и оригинални спирачки, защото иначе става лошо !!!
От спортните модели на трите премиум немски бранда "най-евтини" и може би най-непретенциозни са AMG-тата до 2012 година, след тази година нямам наблюдения, ама аз като цяло спрях да гледам коли след 2010 година....
Възможно е ако питането за X5-цата е дизелова 3.0 двигател с две турбини и в един момент при лош късмет или други обстоятелства да ти излезе и повече парички за ремонт и подръжка ако пак залагаш на качествени и оригинални части, както всички знаем там имаме дюзи, турбини, EGR-ри, DPF-и, вериги - всичките те в един неприятен момент се оказват консуматив и то болезен за джоба, пак казвам ако човек подържа правилно и с правилните части колата си и ще се потретя, че тези автомобили си искат оригинални части, за да са в топ състояние !!!
Аз за себе си след толкова много сменени лични коли от трите бранда (около 30 лично мои и около 10-на карани по 3-4 месеца не мои) съм намерил златната среда за себе си - докато мога и намирам добри екземпляри залагам на V8 бензинови атмосферни мотори на Мерцедес произведени до 2009 година.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Mercedes ML63 Amg
Какво те впечатлява в този автомобил при положение, че се кара на асфалт?boksioraE39 написа:130лв дискове за AMG,,ще се самоубия!!!
П.П Ако искаш жип погледни G500,това е избора ако ще е МБ,успех.
Знам, че много хора ще ревнат, но мисля, че ако не се шофира я снегове и планини има много недостатъци.
Първо като динамика е зле дори с този мотор.
Поради високия под колената ти стърчат нагоре.
Над 120 км ако ти звъннат трябва да намалиш, че да се чуете.
Мисля, че джипа е ефектен визуално и като проходимост и до там.
ML63 мога да кажа, че е страхотна каляска.
Върви много добре. Здрав е.
Гумите тук се топят много бързо.
Градския разход особено зимата при отрицателни температури стартира от 30/100 и на къси отсечки може да видиш и 40:)
За маслото като се каже за разход и падам. Какво толкова? 0W40 е 20 лева и то без много отстъпки.
Разхода тук е бензин, данък, застраховки, гуми.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Mercedes ML63 Amg
Г класата или ти е супер глупав автомобил, или я обичаш Аз съм карал само новата в Г500 вариант и ако парите нямат значение - не бих взел друга джипка. Факт е обаче, че е абсурдно скъпа. Аз дори не мога да си представя да дам някога толкова пари за нещо различно от Порше/Ферари
Re: Mercedes ML63 Amg
И аз ги харесвам, ама така отстрани. Предвид цената си е възможно най-безсмисленото нещо на колела.
А ако видиш какво се предлага на цени под 50к.... 20+ годишни черупки с китайски брони тип 65 амг 2018
Отвън добре, ама вътре е смърт... а за тия пари що коли и сувчета има.
А ако видиш какво се предлага на цени под 50к.... 20+ годишни черупки с китайски брони тип 65 амг 2018
Отвън добре, ама вътре е смърт... а за тия пари що коли и сувчета има.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Mercedes ML63 Amg
TNT написа:Г класата или ти е супер глупав автомобил, или я обичаш Аз съм карал само новата в Г500 вариант и ако парите нямат значение - не бих взел друга джипка.
Най ме кефят 'га "работят за разход" разни мутраци по магистралата с разни новички G63-ки каращи с 200 на зиг-заг измежду колите Па и си мислят, че са много стартови от място тия същите, та се врат да предреждат по лентите
Мен ме кефят, ама да съм някой московскииййй олигарх живеещ в покрайнините, за по снега, иначе смисълът му е несъвсем по-голям от на SRT8
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Mercedes ML63 Amg
аз едно време си бях навил, че искам г-класа амг... не знам- някаква носталгия по мутряшките години явно...
мерака ми беше докато покарах една седмица един г63 и след това ходих на два пъти да карам г65 на тест драйв... това може би е най- неоргонимичния джип в които съм се качвал. возия- отвратителна, поведение на пътя- отвратително, спирачно поведение- изкуствено и несигурно. ускорението беше добро, но в комплект със динамиката го прави доста неприятен и неблагодарен да го караш бързо... и всеки път като му затвориш вратата и ти напомня, че е напудрен военен джип... и колкото и да му буташ седалката назад си остава едно чувство на плебейска клаустрофобия... не знам как да го опиша. и всичко това на една премиум цена която поне за мене не си заслужава.
та аз лично г-класата я разбирам само като джип за лов. за друго не бих я ползвал при наличието на толкова много по-добри оферти за возене и каране в предимно асфалтирания свят.
мерака ми беше докато покарах една седмица един г63 и след това ходих на два пъти да карам г65 на тест драйв... това може би е най- неоргонимичния джип в които съм се качвал. возия- отвратителна, поведение на пътя- отвратително, спирачно поведение- изкуствено и несигурно. ускорението беше добро, но в комплект със динамиката го прави доста неприятен и неблагодарен да го караш бързо... и всеки път като му затвориш вратата и ти напомня, че е напудрен военен джип... и колкото и да му буташ седалката назад си остава едно чувство на плебейска клаустрофобия... не знам как да го опиша. и всичко това на една премиум цена която поне за мене не си заслужава.
та аз лично г-класата я разбирам само като джип за лов. за друго не бих я ползвал при наличието на толкова много по-добри оферти за возене и каране в предимно асфалтирания свят.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани