FUN: --->Заглавие: продавам/заменям Peugeot 306 -1.6i 97
Модератор: Общи модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
FUN: --->Заглавие: продавам/заменям Peugeot 306 -1.6i 97
Заглавие: продавам/заменям Peugeot 306 -1.6i 97 год
-----------------------------
Предлагам ти Опел Кадетт от 90та година на 3000 километра (според километража), с четири врати на цената на три. Има въздушно охлаждане на салона, директна връзка с атмосферата през праговете и веждите. В багажника има неончета - тип улично осветление през хлабините, а един бърз поглед на гарнето ще докаже, че си е още оригиналното Пали се не с код, ами по по-модерния начин - със заклинание .... няма да изпадам в подробности, защото във форума има и малки деца
При интерес прати ми ЛС
ПС Да добавя. Музиката ми е Сони, с индикатор за релефа на пътя и Спиид Контрол. Индикира по специфичен начин при навлизане в път с големи дупки, за да предупреди водача, а при скорост над 50 направо изключва
_______________________________________
До колегата с Кадета..
Давам седан, 1,6 моно инжекция (без спринцовката) - 75 коня, от които 50 на паша, 20 на смъртен одър и 5 дърпат колелетата... Шибедах не е предвиден, но за сметка на тва задните прагове са достатъчно аеродинамични.. купето е елегантно олекотено от годините - от 1988 г до наши дни много киселинни дъждове се изляха....
Гърнето е в чудесна форма, пропуска газовете отвсякъде, катализатора пречиства квото мине през него, квото не, кой го ебе...
салона е уникат, поръчков, има оборотомер на таблото, дори още едната крушка свети и е на скромните 220 000 км...
Колата е прототип и за съжаление, не я продавам, само да се похваля с нея
Благодаря за вниманието..
PS
Понякога при хубаво време и сгодно нанадолнище с попътен вятър вдигам около 170 км/ч и се моля да не изтече спирачната течност до равното... Ако имам късмет някоя скорост да влезе мога да стигна до четвърта, тъй като пета не е предвидена за този тигър под капака..
------------------------------
-----------------------------
Предлагам ти Опел Кадетт от 90та година на 3000 километра (според километража), с четири врати на цената на три. Има въздушно охлаждане на салона, директна връзка с атмосферата през праговете и веждите. В багажника има неончета - тип улично осветление през хлабините, а един бърз поглед на гарнето ще докаже, че си е още оригиналното Пали се не с код, ами по по-модерния начин - със заклинание .... няма да изпадам в подробности, защото във форума има и малки деца
При интерес прати ми ЛС
ПС Да добавя. Музиката ми е Сони, с индикатор за релефа на пътя и Спиид Контрол. Индикира по специфичен начин при навлизане в път с големи дупки, за да предупреди водача, а при скорост над 50 направо изключва
_______________________________________
До колегата с Кадета..
Давам седан, 1,6 моно инжекция (без спринцовката) - 75 коня, от които 50 на паша, 20 на смъртен одър и 5 дърпат колелетата... Шибедах не е предвиден, но за сметка на тва задните прагове са достатъчно аеродинамични.. купето е елегантно олекотено от годините - от 1988 г до наши дни много киселинни дъждове се изляха....
Гърнето е в чудесна форма, пропуска газовете отвсякъде, катализатора пречиства квото мине през него, квото не, кой го ебе...
салона е уникат, поръчков, има оборотомер на таблото, дори още едната крушка свети и е на скромните 220 000 км...
Колата е прототип и за съжаление, не я продавам, само да се похваля с нея
Благодаря за вниманието..
PS
Понякога при хубаво време и сгодно нанадолнище с попътен вятър вдигам около 170 км/ч и се моля да не изтече спирачната течност до равното... Ако имам късмет някоя скорост да влезе мога да стигна до четвърта, тъй като пета не е предвидена за този тигър под капака..
------------------------------
ШЕ РАЗБЕРЕШ!!!

2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани