Кой е по-фен?
Модератор: Общи модератори
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Кой е по-фен?
Снощи се разрази един голям спор в нашата компания. Най-общо казано: "Кой е по-голям фен - този който купува стара барака и почва да я прави - да я реди с М пакети, рекарота, да я кърпи, пребоядисва и т.н., или този който си купува готова направена кола."
Това е едната страна на спора... Другата е: "Кой е по-голям фен - този който дава 20 000 лева за Е30 от Германия или този който за същите пари си купува Е60 М пакет?" Или иначе казано нови срещу стари коли.
Аз изтъкнах нашия конкурсен лист и че в БМВ средите е много важно като чукнеш колата по ВИН да излизат всички есктри, които имаш, а не да е сбирщайн, при което от отсрещната страна пък ми изтъкнаха друг неоспорим довод - времето, нервите, парите /майн*та им/, труда, чакането, спестяването, лишенията за да се получи добре едно Е30 /примерно/ са безценни.
Та... Интересно ми е какво мислите по този въпрос?
Аз лично съм от втората група - тези които имаха стокова кола и я модифицират по начин по който им допада на тях. Мойта 46-ца нямаше нищо друго освен ел. стъкла отпред като благинки - сега има доста други неща и така.
Не пускам темата с цел да се караме! Знам, че 70% от потребителите в тоя форум са имали някога или имат и в момента повече от едно БМВ-та, от които с едно са се заигравали да го правят. Така, че мисля че тук ще е истината, а не на нашата маса.
Това е едната страна на спора... Другата е: "Кой е по-голям фен - този който дава 20 000 лева за Е30 от Германия или този който за същите пари си купува Е60 М пакет?" Или иначе казано нови срещу стари коли.
Аз изтъкнах нашия конкурсен лист и че в БМВ средите е много важно като чукнеш колата по ВИН да излизат всички есктри, които имаш, а не да е сбирщайн, при което от отсрещната страна пък ми изтъкнаха друг неоспорим довод - времето, нервите, парите /майн*та им/, труда, чакането, спестяването, лишенията за да се получи добре едно Е30 /примерно/ са безценни.
Та... Интересно ми е какво мислите по този въпрос?
Аз лично съм от втората група - тези които имаха стокова кола и я модифицират по начин по който им допада на тях. Мойта 46-ца нямаше нищо друго освен ел. стъкла отпред като благинки - сега има доста други неща и така.
Не пускам темата с цел да се караме! Знам, че 70% от потребителите в тоя форум са имали някога или имат и в момента повече от едно БМВ-та, от които с едно са се заигравали да го правят. Така, че мисля че тук ще е истината, а не на нашата маса.
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Кой е по-фен?

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
only rear wheel drive
Re: Кой е по-фен?
Stahlblau написа:Снощи се разрази един голям спор
Както винаги всеки си мисли, че е повече фен от другия защото 1. 2. 3.
1. С какво доработката на една кола е повече фенщина от това да намериш добро изпълнение от завода?
Важен е крайния резултат. (Всъщност да си купиш добро изпълнение е доста по-трудно и по-скъпо, не виждам особен повод за гордост за ретрофити, че са нещо повече от заводската комплектация)
2. Нови срещу стари коли
Старите имат своя механичен чар, новите имат своя комфорт, защо едните да са по-добри? Е30-ка за 15 бона ще събере 100 пъти повече погледи от Е46 с М-пакет. Въпрос на вкус.
И разбира се всичко в тоя свят се върти около парите - повече пари, по-готина кола. Едно старо ферари може да е 10 милиона. В днешно време модерна кола за 10 милиона няма...
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Re: Кой е по-фен?
Аз пък мисля, че усилията за да постигнеш нещо, което ти харесва са малко по-важни от крайният резултат. Това, че се е получило нещо кофти според 90% от феновете би трябвало да те разочарова, но истинският ентусиазъм аз го разбирам така - като правиш нещо по колата за да бъде по-истинска, по-хубава, даваш нещо от себе си, което става част и от нея.
Ако не си я направил така както би изглеждала излязла от завода също е проблем, но на друго ниво - на нивото коя кола е по-хубава, а не дали си фен на марката или не.
Пиша така сигурно защото и двете ми коли до сега са били абсолютно стокови и минават години в писане тук и обсъждане кое как да стане, постигане на някакви "победи" от монтирането на това или онова ... честно казано възхищавам се на колите излязли от завода със всички екстри, но например ако е моя ще се възхищавам няколко месеца и толкова, а както досегашните - поне няколко години. То разбира се и възрастта си оказва влияние
Ако не си я направил така както би изглеждала излязла от завода също е проблем, но на друго ниво - на нивото коя кола е по-хубава, а не дали си фен на марката или не.
Пиша така сигурно защото и двете ми коли до сега са били абсолютно стокови и минават години в писане тук и обсъждане кое как да стане, постигане на някакви "победи" от монтирането на това или онова ... честно казано възхищавам се на колите излязли от завода със всички екстри, но например ако е моя ще се възхищавам няколко месеца и толкова, а както досегашните - поне няколко години. То разбира се и възрастта си оказва влияние

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Кой е по-фен?
Първо, що е това животно "фен" и как се определя кой е по-по-най? Второ, няма ли за какво да се карате, освен за безсмислени неща?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Кой е по-фен?
отделено време * пари = фенщина 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Re: Кой е по-фен?

Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Кой е по-фен?
Истинският фен ще си купи скрап и ще го превърне в лъскачка, а "временният фен" ще си купи готова кола и след като му мине мерака ще го продаде. 

- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Кой е по-фен?
Silverlight написа:Истинският фен ще си купи скрап и ще го превърне в лъскачка, а "временният фен" ще си купи готова кола и след като му мине мерака ще го продаде.

ASC off -> FUN on
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Кой е по-фен?
Дали си фен и колко голям такъв си не се мери в това каква кола караш, дали си дал 100 бона за кола от магазина или си дал 10 за да събереш някаква друга скрап. Всеки е с различни възможности.
Да си фен значи как се отнасяш към колата и каква емоция ти носи без значение дали е Е46 М3 или Е36 318ис. Фенщината не се изразява в материалното. Фенщината е привързаността към нещо което не е само материално. Може да караш М6 за 200 бона от магазина и тя да ти харесва, носи удоволствие, но това не те прави фен, харесваш колата защото е хубава и толкова.
За мен фен означава човека който има емоция към всяко едно БМВ, към това да е част от цялото общество за което БМВ не са просто три букви или марка немски автомобил.
Познавам много хора дето карат БМВ-та за повече пари, има и един двама с М-ки, всяка година не изпускат събор за да си покажат лъскавата скрап, но не могат да отделят 40 лева веднъж годишно за да помогнат клуба и организирането на събор, фест и т.н. А тези работи клуба ги организира единствено за всеки един фен, за това да има сплотяване между феновете, не заради някаква показност и престиж. (клуба всъщност не са някакви хора с вратовръзки дето седят на бюро и чакат веднъж годишно да приберат парата от събора, а нормални хора като всички други с работа и техни си проблеми, но заради нещото наречено фенщина правят много за цялото бмв общество) Тия хора може да са сменили по 10 БМВ-та но не са фенове, харесва им БМВ като автомобил и толкова.
Няма по-глупаво от това да се мери кой е по-голям фен. Всеки знае сам за себе си.
Да си фен значи как се отнасяш към колата и каква емоция ти носи без значение дали е Е46 М3 или Е36 318ис. Фенщината не се изразява в материалното. Фенщината е привързаността към нещо което не е само материално. Може да караш М6 за 200 бона от магазина и тя да ти харесва, носи удоволствие, но това не те прави фен, харесваш колата защото е хубава и толкова.
За мен фен означава човека който има емоция към всяко едно БМВ, към това да е част от цялото общество за което БМВ не са просто три букви или марка немски автомобил.
Познавам много хора дето карат БМВ-та за повече пари, има и един двама с М-ки, всяка година не изпускат събор за да си покажат лъскавата скрап, но не могат да отделят 40 лева веднъж годишно за да помогнат клуба и организирането на събор, фест и т.н. А тези работи клуба ги организира единствено за всеки един фен, за това да има сплотяване между феновете, не заради някаква показност и престиж. (клуба всъщност не са някакви хора с вратовръзки дето седят на бюро и чакат веднъж годишно да приберат парата от събора, а нормални хора като всички други с работа и техни си проблеми, но заради нещото наречено фенщина правят много за цялото бмв общество) Тия хора може да са сменили по 10 БМВ-та но не са фенове, харесва им БМВ като автомобил и толкова.
Няма по-глупаво от това да се мери кой е по-голям фен. Всеки знае сам за себе си.
Последна промяна Bavarcho на 08 Мар 2016, 11:23, променена общо 1 път

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Кой е по-фен?
vicho написа:отделено време * пари = фенщина
Благодаря за разяснението vicho. По тази логика хората с по-малко средства, автоматично са и по-малко фенове и обратното.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Re: Кой е по-фен?
Elesar74 написа:vicho написа:отделено време * пари = фенщина
Благодаря за разяснението vicho. По тази логика хората с по-малко средства, автоматично са и по-малко фенове и обратното.
Не мисля че Вичо имаше това в предвид.
Това което каза Баварчо е адски вярно! Само, че знаете ли колко много хора ми казват: "аз съм най-големия фен, аз това, аз онова..."! Аз не се определям като фен въпреки, че съм член на Клуба. По-скоро се определям като ентусиаст, защото се мъча да направя от нищо нещо със собствената си кола и криво ляво мисля че ми се получава, гледам да помагам на клубната структура с каквото мога. Доброволствам. Опитвам се да запаля колкото се може повече хора да обичат БМВ-тата си и да се грижат за тях. Да купуват истински части, ако ще една да е за годината, ама да е читава. Да четат, да слушат хората с по-голям опит, давам телефони на хора които могат да свършат качествено работа и т.н.
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Кой е по-фен?
Elesar74 написа:vicho написа:отделено време * пари = фенщина
Благодаря за разяснението vicho. По тази логика хората с по-малко средства, автоматично са и по-малко фенове и обратното.
време = 0
пари = 200к
0 * 200к = 0 фенщина
разясних ли ти нещата или още трябва да обяснявам


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4199
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Кой е по-фен?
Bavarcho написа:..
Все едно аз съм го казал. Като заспиваш и се будиш с мисълта за това как караш, свалил си гюрука и около теб планини..

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани