Кой е по-фен?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 8.03.2014
Местоположение: зад волана.
Пол: Мъж
Кара: направо.
Мечтае да кара: настрани!
Детайли за колата: винаги на борд.

Кой е по-фен?

Мнение от Stahlblau » 08 Мар 2016, 9:23

Снощи се разрази един голям спор в нашата компания. Най-общо казано: "Кой е по-голям фен - този който купува стара барака и почва да я прави - да я реди с М пакети, рекарота, да я кърпи, пребоядисва и т.н., или този който си купува готова направена кола."
Това е едната страна на спора... Другата е: "Кой е по-голям фен - този който дава 20 000 лева за Е30 от Германия или този който за същите пари си купува Е60 М пакет?" Или иначе казано нови срещу стари коли.
Аз изтъкнах нашия конкурсен лист и че в БМВ средите е много важно като чукнеш колата по ВИН да излизат всички есктри, които имаш, а не да е сбирщайн, при което от отсрещната страна пък ми изтъкнаха друг неоспорим довод - времето, нервите, парите /майн*та им/, труда, чакането, спестяването, лишенията за да се получи добре едно Е30 /примерно/ са безценни.
Та... Интересно ми е какво мислите по този въпрос?
Аз лично съм от втората група - тези които имаха стокова кола и я модифицират по начин по който им допада на тях. Мойта 46-ца нямаше нищо друго освен ел. стъкла отпред като благинки - сега има доста други неща и така.
Не пускам темата с цел да се караме! Знам, че 70% от потребителите в тоя форум са имали някога или имат и в момента повече от едно БМВ-та, от които с едно са се заигравали да го правят. Така, че мисля че тук ще е истината, а не на нашата маса.
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Кой е по-фен?

Мнение от michev » 08 Мар 2016, 9:28

11698582_933145863413774_7339061640041517032_n.jpg
11667430_933145986747095_5495650018582039334_n.jpg
Трета година правя едно Е30, без модификации, колата е стокова 318 с М10 и ще си остане сток, без добавяне на каквото и да е, пипани са само джанти и окачване. Мисля повече не е нужно да казвам :D
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
only rear wheel drive


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Кой е по-фен?

Мнение от Хаос » 08 Мар 2016, 9:57

Stahlblau написа:Снощи се разрази един голям спор

Както винаги всеки си мисли, че е повече фен от другия защото 1. 2. 3.

1. С какво доработката на една кола е повече фенщина от това да намериш добро изпълнение от завода?
Важен е крайния резултат. (Всъщност да си купиш добро изпълнение е доста по-трудно и по-скъпо, не виждам особен повод за гордост за ретрофити, че са нещо повече от заводската комплектация)

2. Нови срещу стари коли
Старите имат своя механичен чар, новите имат своя комфорт, защо едните да са по-добри? Е30-ка за 15 бона ще събере 100 пъти повече погледи от Е46 с М-пакет. Въпрос на вкус.

И разбира се всичко в тоя свят се върти около парите - повече пари, по-готина кола. Едно старо ферари може да е 10 милиона. В днешно време модерна кола за 10 милиона няма...
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Кой е по-фен?

Мнение от © » 08 Мар 2016, 10:07

Аз пък мисля, че усилията за да постигнеш нещо, което ти харесва са малко по-важни от крайният резултат. Това, че се е получило нещо кофти според 90% от феновете би трябвало да те разочарова, но истинският ентусиазъм аз го разбирам така - като правиш нещо по колата за да бъде по-истинска, по-хубава, даваш нещо от себе си, което става част и от нея.
Ако не си я направил така както би изглеждала излязла от завода също е проблем, но на друго ниво - на нивото коя кола е по-хубава, а не дали си фен на марката или не.

Пиша така сигурно защото и двете ми коли до сега са били абсолютно стокови и минават години в писане тук и обсъждане кое как да стане, постигане на някакви "победи" от монтирането на това или онова ... честно казано възхищавам се на колите излязли от завода със всички екстри, но например ако е моя ще се възхищавам няколко месеца и толкова, а както досегашните - поне няколко години. То разбира се и възрастта си оказва влияние :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Кой е по-фен?

Мнение от Elesar74 » 08 Мар 2016, 10:11

Първо, що е това животно "фен" и как се определя кой е по-по-най? Второ, няма ли за какво да се карате, освен за безсмислени неща?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Кой е по-фен?

Мнение от vicho » 08 Мар 2016, 10:19

отделено време * пари = фенщина :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Кой е по-фен?

Мнение от cod-cdbp » 08 Мар 2016, 10:30

Защо си ги мерите, не ми е ясно :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 8.03.2014
Местоположение: зад волана.
Пол: Мъж
Кара: направо.
Мечтае да кара: настрани!
Детайли за колата: винаги на борд.

Re: Кой е по-фен?

Мнение от Stahlblau » 08 Мар 2016, 10:37

:lol: естествено, че нямаме за какво да се караме, освен за безсмислени неща! За това го почнахме тоя спор снощи. Примерно да кажем аз моята кола я модифицирам /до момента съм на спортно окачване, подобрена спирачна система, генерация, филтри, предстоят ми тампони, хидравлична ръчна и много др./ с идеята един ден да остане само за забавление (дрифт). Ще си купя някое Е39 комби след това и ще си го карам сток. Не знам дали се наричам фен? Харесвам BMW от дете, мечтаех си за Е46 също от дете, сега си мечтая за дрифт Е46 и работя по въпроса. Знам, че нищо не може да се сравни с усещането да контролираш кола, която иска да излезе извън контрол и знам, че да ти треперят капачките от дрифт преживяване е по-яко от това да ти треперят капачките от вечер с някоя ковра. Бих предпочел да вкарам 30 000 лева в дрифт кола, отколкото в ново БМВ точно поради гореописаната причина, въпреки, че всички ми казват че съм луд.
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: Кой е по-фен?

Мнение от Silverlight » 08 Мар 2016, 10:48

Истинският фен ще си купи скрап и ще го превърне в лъскачка, а "временният фен" ще си купи готова кола и след като му мине мерака ще го продаде. :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 22.09.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci
Мечтае да кара: e92 m3
Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!

Re: Кой е по-фен?

Мнение от shopa_bs » 08 Мар 2016, 11:19

Silverlight написа:Истинският фен ще си купи скрап и ще го превърне в лъскачка, а "временният фен" ще си купи готова кола и след като му мине мерака ще го продаде. :evil:


:yes:
ASC off -> FUN on

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Кой е по-фен?

Мнение от Bavarcho » 08 Мар 2016, 11:21

Дали си фен и колко голям такъв си не се мери в това каква кола караш, дали си дал 100 бона за кола от магазина или си дал 10 за да събереш някаква друга скрап. Всеки е с различни възможности.
Да си фен значи как се отнасяш към колата и каква емоция ти носи без значение дали е Е46 М3 или Е36 318ис. Фенщината не се изразява в материалното. Фенщината е привързаността към нещо което не е само материално. Може да караш М6 за 200 бона от магазина и тя да ти харесва, носи удоволствие, но това не те прави фен, харесваш колата защото е хубава и толкова.
За мен фен означава човека който има емоция към всяко едно БМВ, към това да е част от цялото общество за което БМВ не са просто три букви или марка немски автомобил.
Познавам много хора дето карат БМВ-та за повече пари, има и един двама с М-ки, всяка година не изпускат събор за да си покажат лъскавата скрап, но не могат да отделят 40 лева веднъж годишно за да помогнат клуба и организирането на събор, фест и т.н. А тези работи клуба ги организира единствено за всеки един фен, за това да има сплотяване между феновете, не заради някаква показност и престиж. (клуба всъщност не са някакви хора с вратовръзки дето седят на бюро и чакат веднъж годишно да приберат парата от събора, а нормални хора като всички други с работа и техни си проблеми, но заради нещото наречено фенщина правят много за цялото бмв общество) Тия хора може да са сменили по 10 БМВ-та но не са фенове, харесва им БМВ като автомобил и толкова.

Няма по-глупаво от това да се мери кой е по-голям фен. Всеки знае сам за себе си.
Последна промяна Bavarcho на 08 Мар 2016, 11:23, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Кой е по-фен?

Мнение от Elesar74 » 08 Мар 2016, 11:23

vicho написа:отделено време * пари = фенщина :yes:


Благодаря за разяснението vicho. По тази логика хората с по-малко средства, автоматично са и по-малко фенове и обратното.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 8.03.2014
Местоположение: зад волана.
Пол: Мъж
Кара: направо.
Мечтае да кара: настрани!
Детайли за колата: винаги на борд.

Re: Кой е по-фен?

Мнение от Stahlblau » 08 Мар 2016, 11:44

Elesar74 написа:
vicho написа:отделено време * пари = фенщина :yes:


Благодаря за разяснението vicho. По тази логика хората с по-малко средства, автоматично са и по-малко фенове и обратното.


Не мисля че Вичо имаше това в предвид.

Това което каза Баварчо е адски вярно! Само, че знаете ли колко много хора ми казват: "аз съм най-големия фен, аз това, аз онова..."! Аз не се определям като фен въпреки, че съм член на Клуба. По-скоро се определям като ентусиаст, защото се мъча да направя от нищо нещо със собствената си кола и криво ляво мисля че ми се получава, гледам да помагам на клубната структура с каквото мога. Доброволствам. Опитвам се да запаля колкото се може повече хора да обичат БМВ-тата си и да се грижат за тях. Да купуват истински части, ако ще една да е за годината, ама да е читава. Да четат, да слушат хората с по-голям опит, давам телефони на хора които могат да свършат качествено работа и т.н.
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Кой е по-фен?

Мнение от vicho » 08 Мар 2016, 12:29

Elesar74 написа:
vicho написа:отделено време * пари = фенщина :yes:


Благодаря за разяснението vicho. По тази логика хората с по-малко средства, автоматично са и по-малко фенове и обратното.


време = 0
пари = 200к

0 * 200к = 0 фенщина

разясних ли ти нещата или още трябва да обяснявам :idea: :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4199
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Кой е по-фен?

Мнение от Kroki » 08 Мар 2016, 12:35

Bavarcho написа:..

Все едно аз съм го казал. Като заспиваш и се будиш с мисълта за това как караш, свалил си гюрука и около теб планини.. :oops:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook