Автоматичен drift
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Автоматичен drift
Здравейте,
Въпроса ми се вижда, несериозен за по-сериозен раздел затова го пиша тук. Ако съм сбъркал моля модераторите да ме коригират.
Докато днес си ровех из нета, да търся отговор на един проблем който имам попаднах на този пост от един български offroad форум, в който се дискутираше проходимостта на снях на БМВ Х5. Цитирания пост по-долу е в отговор на това, какво се случва ако се натисне DSC бутона, без да се задържи и без да е светнала индикацията, на таблото, че системата е изключена
Аз лично за пръв път чувам за подобна "гъзарската" част от DSC. По тази причина въпроса ми е това реалност ли е? Как може да се пробва ако вярно съществува?
Знам как да накарам задницата ми да се занесе по няколко различни начина, но определено никой от тях не е свързан с натиска не на DSC бутона за кратко време....
Въпроса ми се вижда, несериозен за по-сериозен раздел затова го пиша тук. Ако съм сбъркал моля модераторите да ме коригират.
Докато днес си ровех из нета, да търся отговор на един проблем който имам попаднах на този пост от един български offroad форум, в който се дискутираше проходимостта на снях на БМВ Х5. Цитирания пост по-долу е в отговор на това, какво се случва ако се натисне DSC бутона, без да се задържи и без да е светнала индикацията, на таблото, че системата е изключена
Изключва 80% стабилизиращата програма и може сериозно да развърти гумите.Колкото и да са износени помага.DSC е доста повече от стабилизираща програма!При Х5 работи невероятно добре,
Ако не умееш да шофираш добре категорично не препоръчвам да се изключва , освен като затъне колата в кал или сняг.
С еднократно натискане се активира "гъзарската" част от DSC системата, която прави колата сама прави дрифтове за да се кефят същите тия дето се присмиват като някоя кака закъса в 2см сняг.И да си мисли карача че е карач...
Това важи за всички БМВ.Изключането на DSC при 3та или 5та серия с як мотор направо си е опасно, защото остава 20% да действа, с което мен поне сериозно ми пречи и обърква.
Старите баварци нямат такива гъдели и затова ме кефят!!!
...Съответно жената опули очите на панички и заби газта в ламарината. Трасето до входа на гаража беше 10 метра права > обратен завой > 50 метра права. В обратния завой се метна на мръсна газ, и го взе в невероятно елегантен дрифт, за който мисля нямаше грам принос. Просто си личеше как колата си я води....
Аз лично за пръв път чувам за подобна "гъзарската" част от DSC. По тази причина въпроса ми е това реалност ли е? Как може да се пробва ако вярно съществува?
Знам как да накарам задницата ми да се занесе по няколко различни начина, но определено никой от тях не е свързан с натиска не на DSC бутона за кратко време....
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Автоматичен drift
Аз за DSC съм чувал че има разлика как го спираш - с натискане или задържане (колко е вярно не знам, моята от към системи има само ABS
) , но да дрифти сама или пък да ти помага в занасянето някакси
Волана сама ли го върти и ръчката сама ли връща предавките 



- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Автоматичен drift
Доло горе е така - ако само го цъкнеш ти позволява да пързаляш доста и не ти спира превъртането на гумите, но при малко по-сериозно занасяне те спира - ако го задържиш за ~10 секунди светва и лампичката на ръчната и тогава всичко е спряно.
Tires are evil - destroy them all ...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Автоматичен drift
При еднократно натискане на бутона DSC спира да работи тракшън контрола, което позволява да пързаляш колата до определен ъгъл. Оттам нататък системата се намесва и връща колата в пътя. Затова с почти никакви умения може да изпълниш някакво подобие на дрифт... Просто от БМВ са решили да оставят тази опция за тези, които искат да се позабавляват, но не са сигурни във възможностите си. За сериозни изпълнения не може да се говори, защото ESP се намесва точно когато става интересно и реално пречи.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Автоматичен drift
Не знам при X5 как е, но при Е39 М5 с еднократно натискане системата е напълно изключена, няма такова нещо като полу-изключена. Само при не ///М модели я опцията за полу-изключване.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Автоматичен drift
Това са пълни глупости - ще дрифти някой с DSC или DTC ON, ама точно никога...
То това им е част от замисъла да те препазят, при продължително задържане на бутона остава да работи само ABS!
То това им е част от замисъла да те препазят, при продължително задържане на бутона остава да работи само ABS!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Автоматичен drift
dextuar написа:Това са пълни глупости - ще дрифти някой с DSC или DTC ON, ама точно никога...
Ти опитвал ли си?

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Автоматичен drift
Dirty M5 driveR написа:dextuar написа:Това са пълни глупости - ще дрифти някой с DSC или DTC ON, ама точно никога...
Ти опитвал ли си?
Да, особено сега на мокро и с много изтъркани 17-ки, при изключени системи върти здраво, при вкл. няма шанс, тръгва за част от секундата и дотам.
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Автоматичен drift
dextuar написа:Dirty M5 driveR написа:dextuar написа:Това са пълни глупости - ще дрифти някой с DSC или DTC ON, ама точно никога...
Ти опитвал ли си?
Да, особено сега на мокро и с много изтъркани 17-ки, при изключени системи върти здраво, при вкл. няма шанс, тръгва за част от секундата и дотам.
Зависи какво разбираш под дрифт, градски "парзалки" стават доста с цъкнато веднъж DSC.
Tires are evil - destroy them all ...
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Автоматичен drift
cmdkick написа:dextuar написа:Dirty M5 driveR написа:dextuar написа:Това са пълни глупости - ще дрифти някой с DSC или DTC ON, ама точно никога...
Ти опитвал ли си?
Да, особено сега на мокро и с много изтъркани 17-ки, при изключени системи върти здраво, при вкл. няма шанс, тръгва за част от секундата и дотам.
Зависи какво разбираш под дрифт, градски "парзалки" стават доста с цъкнато веднъж DSC.
Ми аз това казах, ама не се чете внимателно. За дрифт в истинския смисъл на думата не може да се говори въобще, но да си я пързаляш наляво-надясно е ок. Просто системата те спира, когато ти е най-интересно.

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Автоматичен drift
Нещо се бъркате с новия Фокус 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Автоматичен drift
Преди време бях прочел тази глупост някъде.Дали ще натиснете копчето за миг или ще го държите 2 седмици,разлика няма.
Има и още велики мисли написани,но няма смисъл да се коментират
Има и още велики мисли написани,но няма смисъл да се коментират

- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Автоматичен drift
(bubsa) написа:Преди време бях прочел тази глупост някъде.Дали ще натиснете копчето за миг или ще го държите 2 седмици,разлика няма.
Има и още велики мисли написани,но няма смисъл да се коментират
А сега на кое да вярваме на Manual-те (и) на колите си или на тебе...
П.П: има DSC-та които нямат 2 mode-а.
Tires are evil - destroy them all ...
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Автоматичен drift
ИМА разлика дали ще натиснеш DTC/DSC бутона еднократно или ще го задържиш при по-новите модели. Дори индикациите по таблото са различни. С еднократно натискане се активира DTC(Dynamic Traction Control) режима на DSC системата. Съвсем не е вярно, че в този режим тракшън контрола е изключен. Включен си е, но позволява волности. При задържане на бутона се изключва нацяло DSC системата. В мокро време леките заигравки по кръстовищата при мен се получават по-добре с DTC, отколкото с DSC OFF. Обяснявам си го с това, че когато няма шпер и системите са напълно изключени едното задно колело полудява, а другото се влачи -> няма поднасяне. Когато е в режим DTC при по-сериозно превъртане на едното задно колело се активира спирачката му, следователно усилието върху двете колела (при едното от сцеплението между асфалта и гумата, а при другото от активираната спирачка) става по-близко и двете получават сходно количество въртящ момент от диференциала. При първите М135i дори на това му викаха eLSD, но е много далеч от истинския шпер. За да пързаляш на DSC OFF си иска повече скорост, за да си сигурен, че и двете задни колела ще изгубят сцепление. Иначе при никакви положения не може да говорим за автоматичен дрифт - всичко си е от магарето зад волана.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани