525 тдс и 725 тдс
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
525 тдс и 725 тдс
Я кажете голяма ли е разликата във вървенето че съм се закачил на една 725 и не мога да спя 

Re: 525 тдс и 725 тдс
Kristopher написа:Я кажете голяма ли е разликата във вървенето че съм се закачил на една 725 и не мога да спя
90% да я прегрееш до 1 година!!!
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...


- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Абе пичове стига глупости, чули недочули нещо и се изказват компетентни мнения вече.... Най-голямата глупост е, че ТДС-те се прегряват лесно и си цепят главите, то всяка кола която не я гледаш като хората ще прегрее и ще си сцепи главата, докато ако колата се гледа добре, сменя се масло, кара се с хубав антифриз и е прегледана цялата система (водна помпа, термостат, радиатор и виско) може да изкара ужасно много километри без да създава никакви проблеми. В България всеки майстор който дори не е пипал БМВ разправя тия легенди а те наистина са пълни легенди.
По въпроса карал съм и 725 и 525 и разлика има, но пък 7-та си заслужава по-малкото вървене. Е разбира се ако можеш да вземеш 730 или 740д е по-добре, но и 725 не е чак дразнещо спъната.
По въпроса карал съм и 725 и 525 и разлика има, но пък 7-та си заслужава по-малкото вървене. Е разбира се ако можеш да вземеш 730 или 740д е по-добре, но и 725 не е чак дразнещо спъната.

http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
I.Voykov написа:Абе пичове стига глупости, чули недочули нещо и се изказват компетентни мнения вече.... Най-голямата глупост е, че ТДС-те се прегряват лесно и си цепят главите, то всяка кола която не я гледаш като хората ще прегрее и ще си сцепи главата, докато ако колата се гледа добре, сменя се масло, кара се с хубав антифриз и е прегледана цялата система (водна помпа, термостат, радиатор и виско) може да изкара ужасно много километри без да създава никакви проблеми. В България всеки майстор който дори не е пипал БМВ разправя тия легенди а те наистина са пълни легенди.
По въпроса карал съм и 725 и 525 и разлика има, но пък 7-та си заслужава по-малкото вървене. Е разбира се ако можеш да вземеш 730 или 740д е по-добре, но и 725 не е чак дразнещо спъната.
Кой майстор, който не е пипал ТДС-ка го разправя това? Я ходи ги питай в Блейз по колко глави на седмица правят на ТДС-и да ти кажат? Нещо повече, има испанска фирма, която прави глави за ТДСи на БМВ - това говори ли ти нещо?
Питай и във офроуд-форумите тоя мотор като го качат на Ровъра дали не прегрява?
Ще ти дам само един пример - счупиш ли пластмасовите перки на водната помпа, което се случва нерядко, за 200 метра си изгорял. При съвсем друг сервиз, преди много време видях наредени 5 бмвта и на въпроса, за какво иде реч ми го обясниха това(и петте бяха прегряли, но не всички бяха дизели, впрочем). има и други начини да я преебеш, като прецакано виско, теч от радиатора и т.н.
За да си сигурен, трябва да имаш изрядна охладителна система, което за тези коли означава да я смениш цялата.
НЕ казвам, че двигателят е лош, просто е недуракоустойчив и като надмине определен моторесурс, който не е никак малък всъщност, това му е много слабо звено и за съжаление, много скъпо като щета.
Ако пича вземе тази кола и не ме послуша да смени възлите в охладителната система, аз се хващам на бас че ще я прегрее.
Последна промяна sieg на 25 Окт 2006, 16:45, променена общо 1 път
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...


- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
GaD написа:Е ти ся ша каеш че и м40 е перфе....ай сектир




It's not who You are, it's who You know...
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Еми и аз това казах, проверяваш си охладителната система редовно, следиш си колата и си караш и си свиркаш 


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
I.Voykov написа:Еми и аз това казах, проверяваш си охладителната система редовно, следиш си колата и си караш и си свиркаш
По принцип си прав. Точно така трябва да се прави - примерно два пъти годишно да я водиш задължително на прегледи.
Но си има и кусури - е тая помпа, нема как да знаеш дали е пред счупване или не. Затова се сменя като консуматив с такава с метални лопатки и заспива.

И един съвет - мръдне ли ДОРИ на 1 мм стрелката по-вдясно от средата, същия час, накъдето и да си тръгнал, я води на сервиз.
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...


- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Имам приател които караше 725тдс 2-3 години и не я е прегравал или и е правил сериозен ремонт като я караше яко.. само накрая трудно палеше когато е топла и щеше да се наложи да сменя май верига (незнам точно), но я тотализира и взе 730д.
По слаба е от 525, но пък и неговата беше "патерица".., обааааче Е38 си Е38!
По слаба е от 525, но пък и неговата беше "патерица".., обааааче Е38 си Е38!

- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
seig, приятелю аз незнам да ли въобще има кола която може да работи без охлаждане
тези 200метра за които говориш съм ги минал няколко пъти без антифриз при това поседях в задръстване!
от тогава съм минал 15-20к километра взимал съм София-Пловдив за под 1ч няколко пъти гонил съм 530хd и 535d по гръцко
и нема проблем, до тук с иронията- профилктика на радиаторите своевременна подмяна на водна помпа (по възможност с алуминиева торбинка) подмяна на напукани тръбопроводи и стари радиатори и т.н.
Неможем да сравняваме този двигаел с 1,5 ;1,6;1.9;2.0 с пред камерно пълнене мисля, че така се наричаха двигателите преди ерата на комънрейла
!
При положение, че мъкни значителен товар с 200 км/ч вече 15 години
съгласи се трябва да полагаме по-специялни грижи за него от Голф 1,6д!
ПС Липса на експлотациони навици у водача на ТДС-те водят до тези митове не обосновани!


от тогава съм минал 15-20к километра взимал съм София-Пловдив за под 1ч няколко пъти гонил съм 530хd и 535d по гръцко

Неможем да сравняваме този двигаел с 1,5 ;1,6;1.9;2.0 с пред камерно пълнене мисля, че така се наричаха двигателите преди ерата на комънрейла

При положение, че мъкни значителен товар с 200 км/ч вече 15 години
съгласи се трябва да полагаме по-специялни грижи за него от Голф 1,6д!

ПС Липса на експлотациони навици у водача на ТДС-те водят до тези митове не обосновани!

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Айде стига с това прегряване,че погледа ми е все на стрелката на температурата-ще ми стане фобия.... 

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
Tod написа:seig, приятелю аз незнам да ли въобще има кола която може да работи без охлаждане![]()
тези 200метра за които говориш съм ги минал няколко пъти без антифриз при това поседях в задръстване!
от тогава съм минал 15-20к километра взимал съм София-Пловдив за под 1ч няколко пъти гонил съм 530хd и 535d по гръцкои нема проблем, до тук с иронията- профилктика на радиаторите своевременна подмяна на водна помпа (по възможност с алуминиева торбинка) подмяна на напукани тръбопроводи и стари радиатори и т.н.
Неможем да сравняваме този двигаел с 1,5 ;1,6;1.9;2.0 с пред камерно пълнене мисля, че така се наричаха двигателите преди ерата на комънрейла!
При положение, че мъкни значителен товар с 200 км/ч вече 15 години
съгласи се трябва да полагаме по-специялни грижи за него от Голф 1,6д!![]()
ПС Липса на експлотациони навици у водача на ТДС-те водят до тези митове не обосновани!
имал си късмет... проблемът нито съм го измислил аз, нито е отвчера или случайно... казах ви че аналогичен проблем има и при Роувърите, е36 и изобщо навсякъде където има М51... колкото и да ми давате частни примери, аз ви давам статистика...
няма кола, която да не й трябва охлаждане, но има коли които го понасят доста по-добре и в двата случая говоря от личен опит... ако трябва още веднъж да го напиша това, барем някой схване какво имам предвид?!?!
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...


- SummonedToDIe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2068
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
The 5th element написа:Айде стига с това прегряване,че погледа ми е все на стрелката на температурата-ще ми стане фобия....
Е, стига си гледал обороомер-а де

Сериозно сега


17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани