Мистерия, колата не иска да пали!
Модератор: Общи модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Мистерия, колата не иска да пали!
Пускам тук темата ,защото става въпрос за РЕНО
В рено форума не можаха да ми помогнат дано вие да успеете
Става въпрос за меган коч 96г бензинов 2,0 16в . Колата започна да пали по трудно, отначало палеше от 2-3 път постепенно започна по трудно ,като накрая въртя на стартер доката ми падне акумулатора и не пали
Може би е съвпадение, може би не! Но по трудното палене съвпада с падането на температурите! Колата колата е загряла пали от раз! Но ако седи цяла нощ, много трудно пали!
Отидох на диагностика и ми показа датчик разпределителен вал- смених го и пак не пали
И оттам се почна:
- датчик колянов вал
-бензинова помпа
-горивен филтър
-дюзи
-бензинов регуратор
-бобина
-свещи
-лули
-друг ком с изключен имобилайзер
- свалих бензинопроводите да не са запушени ама НЕ СА!
И след всичко сменено колата не пали и това си е
Един приятел ми вика да я почерпя с бензин в смукателния колектор и ХОП запали отраз
и вече 2-ри ден си я черпя с бензин и пали. Работи си равномерно, върви както трябва но не иска да запали по нормалния начин


Става въпрос за меган коч 96г бензинов 2,0 16в . Колата започна да пали по трудно, отначало палеше от 2-3 път постепенно започна по трудно ,като накрая въртя на стартер доката ми падне акумулатора и не пали

Отидох на диагностика и ми показа датчик разпределителен вал- смених го и пак не пали

И оттам се почна:
- датчик колянов вал
-бензинова помпа
-горивен филтър
-дюзи
-бензинов регуратор
-бобина
-свещи
-лули
-друг ком с изключен имобилайзер
- свалих бензинопроводите да не са запушени ама НЕ СА!
И след всичко сменено колата не пали и това си е

Един приятел ми вика да я почерпя с бензин в смукателния колектор и ХОП запали отраз


и вече 2-ри ден си я черпя с бензин и пали. Работи си равномерно, върви както трябва но не иска да запали по нормалния начин

- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Мистерия, колата не иска да пали!
Имал съм подобен проблем на една Микра К11 , на бившата ми приятелка. Проблема беше в Дроселовата клапа. Отсрани на нея има Платка (запечатана в кутия) приемаща сигналите от датчиците. След много търсене по чужди форуми и прочие - открих проблема. От вибрациите вътре спойките са напукват и спира да мери правилно, респективно - губеше и обороти и прочие. Свалих дросела - почистих го добре, отворих, презапоих и ХОП - положението си заспа.
Коментара ми е просто хвърляне на боб в случая
но е насока.
Коментара ми е просто хвърляне на боб в случая

Re: Мистерия, колата не иска да пали!
сложи на ключ ама без да палиш и си измери налягането в рейката на дюзите. направи същото като е горещ мотора. виж дали има разлика.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Мистерия, колата не иска да пали!
alx написа:сложи на ключ ама без да палиш и си измери налягането в рейката на дюзите. направи същото като е горещ мотора. виж дали има разлика.
Колата се оправи


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Мистерия, колата не иска да пали!
m.dimitrov1992 написа:alx написа:сложи на ключ ама без да палиш и си измери налягането в рейката на дюзите. направи същото като е горещ мотора. виж дали има разлика.
Колата се оправиОказа се температурния датчик на антифриза
На студен мотор явно компютъра взима инфо от този датчик и си дозира горивото според температурата. Ако е показвал, че е по топло от колкото е в действителност и йок палене. Но не знам защо диагостиката не го хвана
отговорил си си сам..
и на топъл и на студен взима инфо от него. на студен прави сместа по-богата (пуска повече гориво)

Re: Мистерия, колата не иска да пали!
Мда. Аз щях да ти кажа, че ако налягането е еднакво- търси електронен проблем- датчици, еку... ако не е същото налягането- проблем в горивната система...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Мистерия, колата не иска да пали!
Големият синковец има същото Рено, но 1.6. Електрическата им система е достойна за държавен изпит във висше учебно заведение. Не иска да запали на ключ, но като я бутнеш и пали от 1/4 оборот. Губи мощност, прекъсва обороти, изчезват чистачки и вентилатор когато си искат.... Има някакъв блок под стъклото, върху когото при дъжд капе вода и ...
Изобщо, Рено ...
Изобщо, Рено ...
Re: Мистерия, колата не иска да пали!
ми.. то си има причина да няма френски и италиански боклуци в държавата- най-голям пазар на автомобили 
сега, верно,че напоследък има тук таме някакви смешни фиат 500 кашончета, но предполагам скоро ще изчезнат... гледах един такъв под капака- мъка... евтина, глупава направа, липса на внимание към детайли.. изобщо само това че са симпатични на външен вид мисля, че ги спасява от изчезване... за момента...

сега, верно,че напоследък има тук таме някакви смешни фиат 500 кашончета, но предполагам скоро ще изчезнат... гледах един такъв под капака- мъка... евтина, глупава направа, липса на внимание към детайли.. изобщо само това че са симпатични на външен вид мисля, че ги спасява от изчезване... за момента...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Мистерия, колата не иска да пали!
BMW_POWER написа:Има някакъв блок под стъклото, върху когото при дъжд капе вода и ...
Това да не е модулът, който управлява вентилатора на парното, сходен по функция с т.нар "таралеж" при BMW-тата?
Веднъж ходих във "форумния" сервиз на Рено-форума - нямам Рено, обаче помолих шефа им да ми поръча едни части, че ми беше наблизо.
И гледам една кола --> цялото табло изскубано. Попитах от любопитство и ми казаха, че по моргите нямало пукнат такъв работещ модул, всичките били изкупени или изгнили.
/На мен не ми е проблем да си направя такъв модул, или ако ми се наложи да ашладисам от BMW. Ама представям си за собствениците какъв филм ще е.
m.dimitrov1992 написа:Ако е показвал, че е по топло от колкото е в действителност и йок палене. Но не знам защо диагостиката не го хвана
Компютърът гледа по този датчик колко е топло. Диагностикът би трябвало да види дали датчикът показва вярно. Не очаквай да изпише грешка.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
Re: Мистерия, колата не иска да пали!
dreadx написа:BMW_POWER написа:Има някакъв блок под стъклото, върху когото при дъжд капе вода и ...
Това да не е модулът, който управлява вентилатора на парното, сходен по функция с т.нар "таралеж" при BMW-тата?
Toчно. Няма вентилатор, няма климатик, влиза се в някакъв безумен филм. Но ... беше първа кола на младежа и поне се понаучи да кара. Повече френска кола няма да му дам да купи.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани