Относно Официалните Автомобилни Сервизи

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Относно Мото Пфое

Мнение от Borymeckata » 30 Ное 2016, 14:08

От всичко не можеш да разбираш, но поне масла, филтри, ремъци и накладки си сменявам сам, а също и някои дребни ремонти по колата. Купих си TIS и чета там кое как се прави... Става по-бавно и с доста чесане по главата, но пък съм спокоен за свършената работа. За нещо по сериозно (ако някога се наложи...) Баварчо все пак ще влезе в сервиз, но ще гледам "майсторите" в ръцете, особено след тази тема...
Excellent! Steven is my name!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Относно Мото Пфое

Мнение от Dextuar » 30 Ное 2016, 14:19

Лятото купихме Е350 2011г 7г троник. Отивам в сервиз, специализиран за Мерцедес за обслужване на автомата. Взимам колата на следващия ден, че нещо се забавиха. Колата я имахме от седмица. Прибирам се и гледам, едната джанта цялата задрана, кората отдолу виси и бесен се връщам в сервиза. То било от преди, те нищо не били развалили. Викам, тая джанта сама няма как да се надере, ясно е, че са тествали нещо автомата и са я надрали. Седят, вдигат рамене, на мениджъра им така и не ми дадоха телефон. А кората съм я бил свалил на някой бордюр, да бе да :kuku: Само дето преди седмица като купувахме колата и я вдигахме на подемник, всичко беше 6. След това диференциала ми виел. Че аз като я докарах, как не виеше? Кажете как да закарам баварката на сервиз? :dunno: Не че е скъпа кола, ама при такива некадърници, дори от форумни сервизи има доста недоволни...

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 23.03.2016
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 330i SMG E46 03`
Мечтае да кара: 330i SMG E46 03`
Детайли за колата: Много черна

Re: Относно Мото Пфое

Мнение от DimitroffMadness » 30 Ное 2016, 14:58

Vra4anin написа:Лошото е, че колите стават все по-сложни и извратени, дори за елементарно обслужване. Пример: Ауди А6 С6 (2004-2011) - кола, която ще стане доста масова до няколко години, като цените на втора ръка паднат доста под 10 000лв - на тази кола е тотален кОр е да се сменят задните накладки (заради електрическата ръчна спирачка).... трябва ти лаптоп + диагностика и обучение сигурно в Инголщад за да се справиш, отвратителна процедура е това иначе елементарно на пръв поглед "сменяване на накладкИ".

Хубаво е човек да си има свой познат/приятел майстор, който да му работи по колата и да знаеш, че той не е пумияр (така и много хора правят). Но това е поредното доказателство, че се въртим в омагьосан кръг от който никога няма да излезнем. Говоря затова, че в България за да си добре и да ти се случват нещата (независимо в какъв аспект говорим) и преди и сега трябва да има т.нар. "шуробаджанащина" - ти да си "някой, не просто кой", да познаваш "някой" или най-малкото твой близък човек да познава "някой"... и така работите стават. Представете си дори примера с официалните сервизи - ако ти си еди кое си име на важен човек или поне приемчика в сервиза ти е брат/сват/на жената брат и т.н., убеден съм, че суеците в официалните сервизи не само, че няма да ти пипнат колата да сменяват части и да ти "играят зимята", ще ти сипят правилното масло за което си си платил, ами и свирка ще ти направят. Просто това е - без връзки и без да си "някой" си жив умрял в тая смърдела държава. И колкото си по-добър, възпитан, сдържан - толкова повече се ебават с теб. Николай Хайтов го е написал отдавна - "Толерантността в зверилник е равна на смърт". Или стария прекрасен БГ филм "баш майстора на море" - покъртително смешен и трагичен същевременно, показваш как се случват нещата тук.
Или се примиряваме и си псуваме (както си правим) или си бием шута. Аз оправия не виждам.





Относно "шуробаджанащина" , на собствен гръб с официалните сервиз съм го изпитал , но друга марка , тази с кръста , след първото обслужване , се налагаше да ходя в друг сервиз , сменили бяха маслото , но друго нищо не беше пипано , не бях капо като за три цифрена сума приближаваща се до четири , но толкоз с доверие при уж "приятели" . Последва след див скандал смяна на масло и абсолютно всички филтри , но все трябва да се внимава . Трима бяхме с горе посочена марка , като единия беше част от IT сектора на официални представител и сервиз , и тримата се опарихме . То тях още си ги друсат яко като стъпят , но виждам че са ги пуснали за продажба и те . Бяха писал в една от темите на един колега , колко време чаках да си взема колата отремонтирана след градушка :dunno: :dunno: .

Просто без коментар няма смисъл ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i Touring '96

Re: Относно Мото Пфое

Мнение от georgivar » 30 Ное 2016, 15:59

Не знам дали е същия случай. Ново волво купено и поддържано само от Мото Пфое 2008-ма година 140 хил км., двигател тотална щета заради несменяно масло.

https://www.facebook.com/GT1Service/pos ... 8755951394


Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: Относно Мото Пфое

Мнение от Tenata » 30 Ное 2016, 16:18

Темата е шокираща!!!
Мисля си че, темата трябва да се закове най-отгоре като важна и да се споделя явно лошия опит от оторизираните сервизи в БГ.
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Относно Мото Пфое

Мнение от Dextuar » 30 Ное 2016, 16:33

Tenata написа:Темата е шокираща!!!
Мисля си че, темата трябва да се закове най-отгоре като важна и да се споделя явно лошия опит от оторизираните сервизи в БГ.

И не само оторизираните...

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Относно Мото Пфое

Мнение от K_Ilkov » 30 Ное 2016, 16:51

:mhihi: :yes:

Тия неща са обществена тайна така да се каже :dunno:

Аз пък съм изненадан, че има толкова изненадани :shock:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: София, копеле!
Пол: Мъж
Кара: кошара!
Мечтае да кара: BMW M3 E46

Re: Относно Мото Пфое

Мнение от speeder88 » 30 Ное 2016, 17:17

Според мен няма да е лошо и КЗП да се привика по някои случаи в няколко различни официални сервиза, за да се стреснат!
Изображение
SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 28.06.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90
Мечтае да кара: Beechcraft King Air
Детайли за колата: 2005 320d auto

Re: Относно Мото Пфое

Мнение от vixx » 30 Ное 2016, 17:18

Наслушал съм се на подобни истории и не ми го побира главата как, ако е масова практика, няма никой нашамарен досега.
ПС. На бивша колежка мъжа й работеше в Камор. От по-близък до него човек бях чул, че ако ми трябвало някоя част, да съм му кажел. Нямало да е нова ама щял да ми избере запазена.
Не съм се пробвал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Относно Мото Пфое

Мнение от Bexim » 30 Ное 2016, 17:23

До тук с:
``БГ кола, гарантиран пробег и история в София Ауто/Ауто Бавария/Мото Пфое и т.н.`` :lol: :lol: :lol:
Аз това го знам отдавна... Един приятел на Х-а си събираше масло от Камор, събираха му де.. Това супер отдавна.. Едно друго е90 320i на около 120к км отиде за основен ремонт точно от същото - това на 1000% го знам, беше кола на началството и после я купи един младеж от форума. Много й се радваше, а роди за отрицателно време..
Аз ако си купя нова кола ще им седя на главите, докато е в гаранция - през стъклото да си гледам как я обслужват.. Иначе само при хора, на които имам доверия, за щастие има и такива..
Останалото като свещи, масла, филтри и всичко, което мога - сам. Първо обичам сам да си изпипвам всичко и второ по-евтино е, пък и намирам време все още... :lol: :lol:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Относно Мото Пфое

Мнение от Boyadjiev » 30 Ное 2016, 17:37

Я, аз съм за тая тема :mhihi:
По стечение на обстоятелствата служебно-личната ми кола е Пежо Партнер, като се обслужва само в Пежо, е от там идвам точно :mhihi: Колата е на 2 години, като има една гаранционна смяна на предни амортесьори, на 72 000км. ми "смениха" дисковете, на 90 000 пак, щото бяха тотален дроб. Взимам си колата от обслужване и кората на двигателя ми изхвърча по околовръстното след 15км. - не е проблема в тях. Преди малко ми светна Engine fault и колата стана 30 коня. Еми обледявало перката на радиатора (която е пред радиатора, като климатична перка на е36) и за това. Решението ? - имам го черно на бяло - каране на по-голяма дистанция като вали сняг или е киша от предната кола. Абе аз кола ли карам или ще коткам там да изкара нещо?
Волана е изгорял от слънцето на 12 часа, колата е на 100 000 и 2 години :shock:
Климатика изпускаше и го правиха лятото, смениха всички гумени части по предницата, че се скапаха на 90 000км.
Тропат прозорците, хъркат скоростите.
Бахти колите правят в днешно време.

Какви официални сервизи... Пълен смях. Само пребоядисват добре, щото там нямаше как да не я пребоядисат, тъй като нямаше как да излезе с паста това :mhihi:

Вуйчо ми го въртолят Мото Пфое с дърт Ягуар вече 4 месеца, седи сутрин и чака да позагрее, щото ония искат да сменят всички датчици на общо основание, или трябва да го измислят - мислят вече 4 месеца :kuku: :kuku: :kuku:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Относно Мото Пфое

Мнение от Zagy » 30 Ное 2016, 18:45

Сега като се сетя - един приятел преди време работеше в сервиза на Булвария и веднъж на едно събиране в кръчмата разправяше как им докарали някакво ОПЦ в сервиза за нещо си и сутрин като идвали го палели и на съвсем студен мотор го форсирали до дупка "щото много ни кефеше как реве тая кола"... :shock: и си го говореше съвсем непринудено, все едно е нещо нормално. Та освен за смените на консумативи и части съм сигурен, че има и куп други мизерии, които се правят.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Относно Мото Пфое

Мнение от Dextuar » 30 Ное 2016, 18:51

Е ако е няква лъскачка, сигурно правят и разходка до студентски :mhihi:


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Относно Мото Пфое

Мнение от efren » 30 Ное 2016, 20:53

Аз да добавя за един Опел сервиз - влиза кола за обслужване, обаче "специалистите" заключват ключа в купето и ако мислите, че звънят на собственика да донесе втория ключ - не! Чупи се шофьорското стъкло за по-лесно и после го сменят на човека с "безплатен" труд.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1966
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Относно Мото Пфое

Мнение от barty » 30 Ное 2016, 21:29

Добре де каква е вероятността чисто нова кола да се счупи сериозно за 100К км?
Като чета написаното излиза че да се откажеш от гаранцията не е лош вариант?
Най-малкото спестените парите за обслужване ще покрият по-сериозен ремонт ако се наложи :dunno:
:yes:

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook