Относно Официалните Автомобилни Сервизи
Модератор: Общи модератори
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Относно Мото Пфое
Дизел беше, но дали е точно DCI също не знам.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90
- Мечтае да кара: Beechcraft King Air
- Детайли за колата: 2005 320d auto
Re: Относно Мото Пфое
dextuar написа:Е това беше лятото, от тогава до сега колко цикъла презапис е минало. Аз бях за боя на предния капак, видях как се мъчеха 20 минути да ми сложат емблемата, как не можеха, как накрая дойде един и каза "заеби" лепни я с нещо. После я свалихме да си я сложа правилно, че се крепеше на магия. И други неща има, как леко ми чукнаха бронята, добре, че и тя беше за боя, абе интересни неща по тия сервизи, но като цяло съм доволен, поне цветовете добре ги докарват, а то не остана нещо, което да не съм пребоядисал
Аз имам едно видео, на което след боя на задна броня ще ми я водят колата на автомивка. Излиза се с леко превъртане на гумите от сервиза, и се стига до мивката. Там обсъждат как да изгасят камерата, след което записа продължава малко по-късно, а в багажника ми всичко беше наопаки, сещай се.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Относно Мото Пфое
Аз бях чел точно твоята случка и затова го направих това с камера А мойта има и external батерийка в стойката, та интересно ми е кво ще обяснят що е разкачена камератаvixx написа:dextuar написа:Е това беше лятото, от тогава до сега колко цикъла презапис е минало. Аз бях за боя на предния капак, видях как се мъчеха 20 минути да ми сложат емблемата, как не можеха, как накрая дойде един и каза "заеби" лепни я с нещо. После я свалихме да си я сложа правилно, че се крепеше на магия. И други неща има, как леко ми чукнаха бронята, добре, че и тя беше за боя, абе интересни неща по тия сервизи, но като цяло съм доволен, поне цветовете добре ги докарват, а то не остана нещо, което да не съм пребоядисал
Аз имам едно видео, на което след боя на задна броня ще ми я водят колата на автомивка. Излиза се с леко превъртане на гумите от сервиза, и се стига до мивката. Там обсъждат как да изгасят камерата, след което записа продължава малко по-късно, а в багажника ми всичко беше наопаки, сещай се.
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Относно Мото Пфое
drago_pavlov написа:barty написа:Добре де каква е вероятността чисто нова кола да се счупи сериозно за 100К км
Служебен Нисан кашкай+2 на 70к му смениха двигателя гаранционно, не помня каква беше причината.
На мой познат на 90К му го смениха, гаранционно
Еб.ти и Кашкайте...
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Относно Мото Пфое
barty написа:Еб.ти и Кашкайте...
Eб*м ти и "новите" коли, и "официалните" сервизи и кво ли още не
Чувал съм за някоя и друга история, ама не съм си представял, че е толкова зле положението УжасТ Повече ме притеснява факта, че май май всякакви форумни или доверени на дадения форум сервизи също са си за еване. Дотук знам за 2-3 БМВ форумни, а като гледам темата всъщност май всички форумни са зле. За субару форумните е същото. Плюе се по всички. За фаувето и там мнозинството форумни сервизи са с негативен рейтинг. Реално от БМВ форумните се сещам само за един единствен, за който не съм чул/чел лоша дума.
Може би единствено модове, админи и т.н. минават метър с форумните сервизи, щото после се изписват фермани колко велик е дадения сервиз и колко точни са пичУИти там....докато не се подлъже някой "лузър" да го метнат едно хубаво и да се почне с грозните теми в съответния форум. Та пак се опира до шуробаджанащина
От цялата работа разбрах, че следващата ми кола ще е нещо 15+ годишно, ще си сваля Haynes и колкото, докъдето мога сам, нататък познати и приятели и на място, басиму
Re: Относно Мото Пфое
Е тука е много по добре от субару форума, там ако зададеш въпрос за някакви проблеми или недостатъци на някой модел, следва остро предупреждение (щото видиш ли субарутата са най нечупливата кола) и ако не си вземеш поука - приключваш с форума. Едно момче ми беше пратило списък на нещата които беше сменило по колата на ЛС и помоли да запазя в тайна това, че ми е пратило такова съобщение. Както може би не се досещате не можах да му отговоря защото новите членове на форума нямат право да изпращат ЛС Та да не се оплаквате от шуробажанащината тук.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Относно Мото Пфое
Не знам за вас, но аз като чуя " ще трябва да я оставиш колата...." и ми се пресира най-меко казано.. просто на тия копеленца им нямам никакво доверие и затова последните работи дето правих по колата си напазарувах всичко сам, направих си ребилд на сп. апарати сам и в сервиза само се опънах на един стол и им гледах сеира как от спек, че ми вися на главите си бъркаха един друг в ръцете и отново ако не бях там нямаше да ми сложат грес където трябва и нямаше да ми подменят спирачната течност както исках аз. Дървото съм го ял, защото съм доверчив и смята(м)х, че има наистина честни и почтенни майстори, но се убедих, че за сега не познавам такива и това са елементарни обслужвания какво говорим за по сериозни ремонти.. пък тези работи дето ги чета тука как ви парфюмират буквално аз няма да го издържа това и не знам на къде ще ме избие.. дано не се случва.. не знам, обичам си колата колкото и трошка да е и няма да простя на никой да се ебава с немската каска
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Относно Мото Пфое
madafaka_donkele написа:Повече ме притеснява факта, че май май всякакви форумни или доверени на дадения форум сервизи също са си за еване.
Дам, ама преди време ми изтриха мнението, понеже не е лично преживяване, а на близък приятел без регистрация тук. Врътката беше с подменени свещи. Сменя ги с чисто нови, след 1 месец пак влиза за друг проблем... и свещите на 1 месец се заменят с 6 различни Това си е и добър трик. Слагаш нещо, което ще изкара 2 месеца и хоп пак ти идва клиента И после БМВ-тата много се чупят
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Относно Мото Пфое
И при нас Волво за 100 000км хвърли мотор заради поддръжката в Мото Пфое.
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Относно Мото Пфое
madafaka_donkele написа:От цялата работа разбрах, че следващата ми кола ще е нещо 15+ годишно, ще си сваля Haynes и колкото, докъдето мога сам, нататък познати и приятели и на място, басиму
Аз като взех колата преди 5 години, ходих в един "сервиз" (за пръв път в живота си). Там работеха двама мои "приятели", бивши съученици, а "шефът" е и моторджия, карали сме заедно и сме си правили услуги... Исках само да махнат "пеперудките" от смукателния колектор и да проверят подгревателните свещи. Направиха си устата "да ида да се поразходя, да пия едно кафе някъде", но аз реших да поостана - да видя поне как ще почнат. Не знам дали си представяте тия гладници как се отнасят с кола, която съм платил колкото за един апартамент... Ключове по фаровете, по радиатора и даже върху чистачките, мазни пръсти по калниците, мръсни парцали по предното стъкло... Свалиха пластмасовия колектор и от него изпадаха гумените ганитурки, а нашите герои даже не видяха, газеха ги с крака по пода, докато ги събера. Всички болтове, гайки и дребни детайли ги редяха по пластмасата под чистачките, точно над отворите на главата. По едно време нещо изтропа и "шефът" се развика: Светли бе, къде отиде тая гайка, видя ли бе? Аз си мълчах, но направо ми се сви стомаха - копелетата си правят експерименти, играят на руска ролетка с колата ми, егати...
Та мислях, че някак ще изтърпя, без да се обаждам, обаче като ги видях как запушват отворите на "пепрудките" с едни огромни ръждиви винтове за дърво, събрани от боклука, ми "падна пердето" и им викам: Майстори, хайде само да ми сглобите колата, да си ходя. Ама как, ама защо, ние сега свършваме, няма проблеми. Не, благодаря, тръгвам си. Събраха я някак, после у дома като свалях колектора сам, болтовете бяха натегнати зверски, като за последно. Питам ги: Колко ви дължа, като си мислех, че ще им бъде неудобно да ми искат пари за такава "работа". Обаче не: Хайде дай 80 лева, като за теб... (с леко съжалителен тон). Платих им и си тръгнах, смятай дали някога ще стъпя пак в "сервиза" им. И (пак да подчертая) - всичко това става пред мен, а тия двамата ми бяха съученици и приятели. Как щяха да работят, ако не бях там и не ме познаваха? Не ми се мисли...
После си купих TIS, попълних си инструментите, купих си приличен комплект "гидори" и динамоментрични ключове. И вече пета година сам си обслужвам и поддържам колата, правя си дребни ремонти по нея. Ако изникне нещо по-сериозно, ще бъде "с малка помош от приятелите", но в сервиз ще ходя само в краен случай.
Excellent! Steven is my name!
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Относно Мото Пфое
Са и подемник трябва да си купувам...
Крайно време е да започват да се режат ръчички в тая държава. Докторите хора осакатяват, та хич не се учудвам какво се пише в тая тема
Крайно време е да започват да се режат ръчички в тая държава. Докторите хора осакатяват, та хич не се учудвам какво се пише в тая тема
Ubi dubium, ibi libertas
Re: Относно Мото Пфое
Няма читави сервизи според мен.
Дори и моя майстор, дето се познаваме от деца и той не ги прави нещата докрай.
Ще свърши работа ама ще го домързи да погледне встрани по съседните агрегати/възли какво е положението.
Докато е в сервиза ще я одере и ще я натисне да хлътне някой от ахмаците, които кръжат там постоянно и обяснението ще е - ми ся ще я минем с паста.
Само когато участвам активно в процедурите по колата се върши работата качествено, щото тогава няма измъкване.
И това е при положение, че всеки път давам повече пари за труд, отколкото е поискал.
Същото е и с бояджията - казвам му как да завие колата да не се мърля - да, да и после двигателния отсек целия полят и тръгва да ми мие мотора - алоу, тва да не ти е някоя корса да ми миеш дигателя ти, ахмак прост, че не си сложил найлон когато съм ти казал?
После под капака на свещите имаше бели локвички, а там са бобините, дето са нови и струват 1000 лева...
Поне нормално боядиса детайлите и извърши тенекеджийската работа съвестно.
Да ги еба в кривите ръце всичките.
Майстор на коли става човек, който нищо друго не може да прави.
Като цяло резултата все добър, ама със странични щети. Мърлява работа, щото толкова си могат.
В големите сервизи пак толкова си могат, обаче им е по-широко около гушите, щото не стоят зад собственото си име, а зад някаква марка.
И аз имам познат, който доставя шано ауди масло и консумативи, сещайте се откъде.
Дори и моя майстор, дето се познаваме от деца и той не ги прави нещата докрай.
Ще свърши работа ама ще го домързи да погледне встрани по съседните агрегати/възли какво е положението.
Докато е в сервиза ще я одере и ще я натисне да хлътне някой от ахмаците, които кръжат там постоянно и обяснението ще е - ми ся ще я минем с паста.
Само когато участвам активно в процедурите по колата се върши работата качествено, щото тогава няма измъкване.
И това е при положение, че всеки път давам повече пари за труд, отколкото е поискал.
Същото е и с бояджията - казвам му как да завие колата да не се мърля - да, да и после двигателния отсек целия полят и тръгва да ми мие мотора - алоу, тва да не ти е някоя корса да ми миеш дигателя ти, ахмак прост, че не си сложил найлон когато съм ти казал?
После под капака на свещите имаше бели локвички, а там са бобините, дето са нови и струват 1000 лева...
Поне нормално боядиса детайлите и извърши тенекеджийската работа съвестно.
Да ги еба в кривите ръце всичките.
Майстор на коли става човек, който нищо друго не може да прави.
Като цяло резултата все добър, ама със странични щети. Мърлява работа, щото толкова си могат.
В големите сервизи пак толкова си могат, обаче им е по-широко около гушите, щото не стоят зад собственото си име, а зад някаква марка.
И аз имам познат, който доставя шано ауди масло и консумативи, сещайте се откъде.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Относно Мото Пфое
hell's angel написа:Са и подемник трябва да си купувам...
Няма ли да е по-лесно гараж с канал?
Re: Относно Мото Пфое
Имам познат, който си е малко мутраф*н и преди година си взе Мерц, който е доста впачатляващ и респектиращ автомобил (не изпадам в подробности за модел и цена). И си говорихме за поддръжката на такава кола и го питах как са при него нещата от гл. т. на обслужване и т.н. Разправя ми първия път като е отишъл в БалканСтар и оставя колата там и тръгва директно да си влиза в халето със стендовете. И приемчика му казва:
- Господине, там не е разрешено да се влиза..
- Моля?
- Нямате право да влизате в сервизната част...
- Я дай пак, нещо не те разбрах
Директно е влезнал или ги е принудил да му отворят. Оттогава ми казва, всеки път си влизам заедно с колата. Сядам си на стол, имам си кафенце, паля цигарка и гледам майсторчето. И пак се опитали:
- Господине, тук не се пуши...
- Моля? Какво не се пуши, не те разбрах...
Поведението му е мутренско, но напълно го разбирам човека. Не виждам как можеш да оставиш кола колкото 2 софийски апартамента в сервиз без някакъв контрол, щото явно такъв контрол няма - цялата схема по официалните сервизи играе срещу теб. Мисля, че на колегите с гаранционни коли това е единствения читав вариант да си опазят автомобилите - висене до главата на майстора до дупка. Останалото е висок ценови риск...
- Господине, там не е разрешено да се влиза..
- Моля?
- Нямате право да влизате в сервизната част...
- Я дай пак, нещо не те разбрах
Директно е влезнал или ги е принудил да му отворят. Оттогава ми казва, всеки път си влизам заедно с колата. Сядам си на стол, имам си кафенце, паля цигарка и гледам майсторчето. И пак се опитали:
- Господине, тук не се пуши...
- Моля? Какво не се пуши, не те разбрах...
Поведението му е мутренско, но напълно го разбирам човека. Не виждам как можеш да оставиш кола колкото 2 софийски апартамента в сервиз без някакъв контрол, щото явно такъв контрол няма - цялата схема по официалните сервизи играе срещу теб. Мисля, че на колегите с гаранционни коли това е единствения читав вариант да си опазят автомобилите - висене до главата на майстора до дупка. Останалото е висок ценови риск...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Относно Мото Пфое
С две думи требе да си мутра, че да са ти наред нещата у нас
Тва смятам е ясно и без тая тема
Тъжна картинка ...
Тва смятам е ясно и без тая тема
Тъжна картинка ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани