WW II митове и легенди
Модератор: Общи модератори
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: WW II митове и легенди
Месерите приключихме ли ги?
За индивидуали си говорехме, по едно време, и за фенщина - тоя Мики-Маус познат ли ти е отнякъде :
За индивидуали си говорехме, по едно време, и за фенщина - тоя Мики-Маус познат ли ти е отнякъде :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Ubi dubium, ibi libertas
Re: WW II митове и легенди
hell's angel написа:Месерите приключихме ли ги?
За индивидуали си говорехме, по едно време, и за фенщина - тоя Мики-Маус познат ли ти е отнякъде :
Моделите от снимките ги водят лични провали на Удет, само дето ти бьрзаш да затвориш диалога
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: WW II митове и легенди
А не бързам аз, 109-те имах предвид дали сме приключили. Ти смени модела, та за т'ва питах
Ubi dubium, ibi libertas
Re: WW II митове и легенди
hell's angel написа:А не бързам аз, 109-те имах предвид дали сме приключили. Ти смени модела, та за т'ва питах
Аз ти отговорих за Удет. За 109-ката ти отговори, ама трябва да ти тегля думите с ченгел от устата. Пропуснал си двигателя, ама ще се направя, че не съм го видял.
Какво да кажем за 109-ката? Нищо не казваш за двигателя Pratt & Whitney R-1830-SC-G Twin Wasp
«Bf.109V-21»
"Мики Маус" тук е символ на ... простотия. Не е много любезно, ако те нарекат така. Меко казано
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: WW II митове и легенди
Покрай гуглистите, не се научи да четеш м/у редовете. Пише "разни суапове", даже си го цитирал, та не съм пропускал. А и защо да тракам, след като съм сигурен че като си я показал тая снимка, си я изял барабар с албума. Пък и нищо интересно не се е получило там, та за т'ва те бъзикнах за Густав с V - образна опашка. Руснаците дрънкат няк'ви глупости за летяща лаборатория за БМВ двигатели...
Остана хидрото (109W), височинния (109Н), Курфюрст и Цвилинга и приемаме, че си ги научил 109-ките и вече нямаш пропуски.
А Мики-Мауса беше по повод индивидуалите. Специално тоя въпросният, освен че си е избирал моторизация, въоръжение и жокери, си го е поръчвал и с кутия за пури и запалка, в теснотията. А личната емблема после си я лепил и по баварците. Въпрос на вкус, те по онова време повечето са толкова накичени и налепени, че приличат на сергии. Тираджиите на небето
Остана хидрото (109W), височинния (109Н), Курфюрст и Цвилинга и приемаме, че си ги научил 109-ките и вече нямаш пропуски.
А Мики-Мауса беше по повод индивидуалите. Специално тоя въпросният, освен че си е избирал моторизация, въоръжение и жокери, си го е поръчвал и с кутия за пури и запалка, в теснотията. А личната емблема после си я лепил и по баварците. Въпрос на вкус, те по онова време повечето са толкова накичени и налепени, че приличат на сергии. Тираджиите на небето
Ubi dubium, ibi libertas
Re: WW II митове и легенди
hell's angel написа::mhihi: Покрай гуглистите, не се научи да четеш м/у редовете. Пише "разни суапове", даже си го цитирал, та не съм пропускал. А и защо да тракам, след като съм сигурен че като си я показал тая снимка, си я изял барабар с албума. Пък и нищо интересно не се е получило там, та за т'ва те бъзикнах за Густав с V - образна опашка. Руснаците дрънкат няк'ви глупости за летяща лаборатория за БМВ двигатели...
Остана хидрото (109W), височинния (109Н), Курфюрст и Цвилинга и приемаме, че си ги научил 109-ките и вече нямаш пропуски.
А Мики-Мауса беше по повод индивидуалите. Специално тоя въпросният, освен че си е избирал моторизация, въоръжение и жокери, си го е поръчвал и с кутия за пури и запалка, в теснотията. А личната емблема после си я лепил и по баварците. Въпрос на вкус, те по онова време повечето са толкова накичени и налепени, че приличат на сергии. Тираджиите на небето
То от гледане между редовете, не виждаш какво пише по тях Кичели са ги с какво ли не, защото е трябвало да се различават. Още повече противовъздушната отбрана на Германия е била така организирана, че така нещата са се изчиствали по-бързо.
От друга страна, всики тези младежи (защото те наистина са били такива) са били подложени на огромен стрес. Да си кичиш самолета с каквото искаш, е било начин за сваляне на напрежението. Макар и малко, ама е все нещо.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: WW II митове и легенди
А добр'утр'У Довърши ли домашното ?
Стрес ли, я скии к'во ста'а :
Стрес ли, я скии к'во ста'а :
Ubi dubium, ibi libertas
Re: WW II митове и легенди
hell's angel написа:А добр'утр'У Довърши ли домашното ?
Стрес ли, я скии к'во ста'а :
Хората са мислили за здравето на нацията. Сега ако изкараш всички ученици от избран от тебе клас, в което и да е училище, физическата им култура е трагедия.
Не знам по какви сайтове ровиш (руски естествено), ама се сещам за нещо. Имам спомен, че SS офицерите са имали привилегията да правят деца на отбрани дами, с цел продължаване на чистата раса
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: WW II митове и легенди
Lebensborn.
В тая връзка - Абба слушал ли си на времето?
В тая връзка - Абба слушал ли си на времето?
Ubi dubium, ibi libertas
Re: WW II митове и легенди
hell's angel написа:Lebensborn.
В тая връзка - Абба слушал ли си на времето?
Ама харесвах русата мацка. Бъркаш понятията. Нацитата са имали специални местенца, дето SS-овците са правели деца на германки. Черната А по-не я харесвах.
Ако не бъркам и без да проверявам, ти си роден по времето на филма Абба, нали?
(ако продължиме по темата некои капацитети ще побъркат гугъл от въпроси )
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: WW II митове и легенди
He 177, Greif. Удет капут. Да?
Последна промяна Моджо на 21 Фев 2021, 12:05, променена общо 1 път
Хм,хм...
Re: WW II митове и легенди
Моджо написа:He 177, Grif. Удет капут. Да?
И той, и шефа му, и техния шеф. До един са капут. Виж, въпреки всичките им мераци, Дьониц го докарва до преклонна възраст. Но то е нормално. ВВС и ВМС никога и никъде не се обичат.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: WW II митове и легенди
Нищо не разбрах. Удет се самоубива защото Гьоринг го обвинява за всички сакатлъци покрай Хенкел 177. Като версия защо се е самоубил аз знам това.
Хм,хм...
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: WW II митове и легенди
По-голяма свинщина от тази в ОКL и RLM, едва ли е имало другаде из целия Вермахт. Удет, колко и да е бил неподготвен и неспособен за последния си пост, по-скоро се е оказал на неподходящото място, в неподходящо време. Бил е соченият с пръст и белязаният виновник за началото на края на Луфтвафе, след като се е прояснила картинката в БзБ. А след нападението над СССР, е станал жертвеното агне на прасенцето Гьоринг и йес-мените му Mischling-и. Набутали се там, да градят политическа кариера. А последните, са се правели на заети и са въртяли интриги - да поизкарат още някоя година на топло, папайки хайвер, вместо (ако бъдат обвинени) изведнъж да станат ... с по-чисто потекло
Ubi dubium, ibi libertas
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: WW II митове и легенди
Тази смърт вероятно е за честа на пагона , своеобразен кодекс на честта и поведение на германския офицер още от времето на кайзера . Подобно на Ромел и още много други Удет се самоубива или е подтикнат към такова действие от "горе" или за да избегне публичното оскверняване на личноста му . Удет е герой от I св . война , въздушен ас от ранга на червения барон , нелизеприятно е такава фигура да бъде изкупителна жертва . Гьоринг най вероятно е получил оргазъм когато Удет се самоубива и така поема вината за провалите на луфтавафе. Между другото Гьоринг не дава дума да се издума за морски ВВС подчинени на крийгсмарина . Въпреки многократните опити на Дьониц за създаване на флотска авиация която действа само в състава на флота не успява да пребори отказа на Гьоринг .
Последна промяна Jordana на 21 Фев 2021, 17:46, променена общо 2 пъти
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Leon