България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
180 безопасна скорост ли е?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не само не е безопасТна, но и не е разрешена никъде в нашата страна.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Как си личи,че не сте карали нищо по-голямо от кола.
Ако камиона каращ малко по-напред се е движел със 70 и аз бих излезнал малко по-рано за да не ме затворят колите зад него.При големите машини намаляване с 30 и ускорение с 30км не е като при колите и коства много повече усилия.Много мога да изпиша по темата,но няма да се разбереме 99%.
Другото което ми е чудно е какво толкова щеше да му коства на аудито като време да изчака автобуса да си изпревари?Да не говориме,че обикновенно подобни миндили не знаят за къде бързат и ми е идвало да спра да разбия муцуната на някой каращ като гламав и го видя след 2км спрял на някоя бензиностанция и се разкършва все едно е карал 1000км,а не 100
И последно.За каква дистанция става дума при тази ситуация???На 100% аудито е виновно и защото изпреварва от дясно на магистрала
Преди да правите подобни изцепки помислете за къде бързате и заслужават ли си пследствията.
Ако камиона каращ малко по-напред се е движел със 70 и аз бих излезнал малко по-рано за да не ме затворят колите зад него.При големите машини намаляване с 30 и ускорение с 30км не е като при колите и коства много повече усилия.Много мога да изпиша по темата,но няма да се разбереме 99%.
Другото което ми е чудно е какво толкова щеше да му коства на аудито като време да изчака автобуса да си изпревари?Да не говориме,че обикновенно подобни миндили не знаят за къде бързат и ми е идвало да спра да разбия муцуната на някой каращ като гламав и го видя след 2км спрял на някоя бензиностанция и се разкършва все едно е карал 1000км,а не 100
И последно.За каква дистанция става дума при тази ситуация???На 100% аудито е виновно и защото изпреварва от дясно на магистрала
Преди да правите подобни изцепки помислете за къде бързате и заслужават ли си пследствията.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Незнам каква е предисторията на това клипче, но от това което виждам автобуса си изпреварва съвсем нормално с 97км/ч вие с колко искате да изпреварва За тоя селяк с аудито без коментар, но само ще кажа че най-малко не трябва да вижда книжка повече. На Тракия съм чакал с минути да се изпреварят 2 тира и нито съм пресвятквал нито клаксон е имало нито нищо. За сметка на тва най-редовно си изпреварвам със 140 и зад мен от 1км гледам как ми се присвятква все едно идва летяща чиния и явно от мен се очаква да се хвърля из шанците за да може божеството да мине все едно магистралата му е бащиния Е да ама не.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Как да го обясниш на селяните с НЛО..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
seimo написа:Незнам каква е предисторията на това клипче, но от това което виждам автобуса си изпреварва съвсем нормално с 97км/ч вие с колко искате да изпреварва За тоя селяк с аудито без коментар, но само ще кажа че най-малко не трябва да вижда книжка повече. На Тракия съм чакал с минути да се изпреварят 2 тира и нито съм пресвятквал нито клаксон е имало нито нищо. За сметка на тва най-редовно си изпреварвам със 140 и зад мен от 1км гледам как ми се присвятква все едно идва летяща чиния и явно от мен се очаква да се хвърля из шанците за да може божеството да мине все едно магистралата му е бащиния Е да ама не.
Вероятно точно това е станало.Изнервил се е,че автобуса не е мръднал на секундата на великия пилот с аудито.
Е това с "тировете" изпреварващи се по 5км е много дразнещо вече.Достатъчно е десния да намали с 3км и нещата ще се случат бързо,но комплексите са голямо нещо
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Малките хора и пишки са навсякъде.Нито тираджиите,нито шофьорите на ауди или бмв са изключение.
Затова и така по пътищата.Тия дето караме повече фермани можем да напишем за простотията по пътищата.
Тираджиите не знам колко могат ама сигурно е много.
Ей на утре и следващият ден ме чакат едни 3к километра.Да пази оня горе,че идиотите не са само в България.
Затова и така по пътищата.Тия дето караме повече фермани можем да напишем за простотията по пътищата.
Тираджиите не знам колко могат ама сигурно е много.
Ей на утре и следващият ден ме чакат едни 3к километра.Да пази оня горе,че идиотите не са само в България.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
bum_bum написа:Kurtov написа:И какъв е проблема, че го изпреварва с 97 ?.Раздел IX.
Изпреварване
Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
Чл. 41. (1) Пътните превозни средства се изпреварват от лявата им страна.
(2) При изпреварване водачът на пътното превозно средство напуска пътната лента, в която се движи, навлиза в съседната пътна лента изцяло или частично, преминава покрай движещото се в същата посока пътно превозно средство и се връща в напуснатата лента.
Препратки от статии Препратки от практики Препратки от процедури Бележки
Чл. 42. (1) Водач, който ще предприеме изпреварване, е длъжен:
1. преди да подаде сигнал, да се убеди, че не го изпреварва друго пътно превозно средство и че движещото се след него пътно превозно средство или това, което ще изпреварва, не е подало сигнал за изменение на посоката си на движение наляво;
2. след като е подал сигнал, да се убеди, че има видимост, свободен път на разстояние, достатъчно за изпреварване, и че може да заеме място в пътната лента пред изпреварваното пътно превозно средство, без да го принуждава да намалява скоростта или да изменя посоката на движение.
(2) Водач, който изпреварва, е длъжен:
1. по време на изпреварването да осигури достатъчно странично разстояние между своето и изпреварваното пътно превозно средство;
2. когато при изпреварването навлиза в пътна лента, предназначена за насрещното движение, да не създава опасност или пречки за превозните средства, движещи се по нея;
3. да се убеди, че като се движи с безопасна скорост, може да извърши изпреварването за кратко време.
(3) Водачът на изпреварваното пътно превозно средство е длъжен да не увеличава скоростта и да не пречи на изпреварването по какъвто и да е друг начин.
Благодаря!
Мен ме дразни друго, че някои хора гледат да се заядът за най-малкото нещо.
Аз съм шофирал в Турция. Там какъв цирк е, не е истина. Като започнеш от това, че движението е по-голямо в големите градове, асфалта им все едно е намазан с Литол 24, много, ама много повече шофьори без книжка. Също така техните катаджий не се крият като мишки, само и само да те изненадат и да те хванат неподготвен и накрая какво се получава. Много повече колегиалност и разбиране, по-малко актове и катастрофи .
И тва говоря за Турция, а не за Германия. Как го правят тея хора при положение, че са супер зле във всяко друго отношение ?
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Из Фейсбука мернах коментар, че има предистория на ситуацията, дали е така, не знам, но от видяното в клипа ми се стори, че автобусът си се движеше доволно по-бързо от камиона и нямаше да го изпреварва 5 дни. пък и е автобус в крайна сметка, голям е, тежък е, вози хора а и би трябвало да има ограничител на скоростта. Не знам защо очаквате да го нашие със 130, че да не чакате 1 минута отзад - голям праз. Да е лека кола, разбираемо да ви дразни, колкото и бавна да е, може да ускори поне до 120, че да изпревари и наистина е дразнещо да висиш отзад, но за големи машини не знам до се възмущавате.
И аз се нервя като примерно на дълга права тръгна да изпреварвам колона от 8-10 коли, камиони и др мпс-та, и някой по-напред в колоната също излезе да изпреварва по същото време, но почти винаги го настигам и ми бави изпреварването и вече или наближаваме завой, или вече се появява насрещен трафик, а аз заради него още не съм се прибрал в моята лента и трябва да си търся пролука в колоната, където да се свия.. тъпо и дразнещо, но какво да направя, не всеки има възможност за мощен автомобил и не всеки иска такъв.
И аз се нервя като примерно на дълга права тръгна да изпреварвам колона от 8-10 коли, камиони и др мпс-та, и някой по-напред в колоната също излезе да изпреварва по същото време, но почти винаги го настигам и ми бави изпреварването и вече или наближаваме завой, или вече се появява насрещен трафик, а аз заради него още не съм се прибрал в моята лента и трябва да си търся пролука в колоната, където да се свия.. тъпо и дразнещо, но какво да направя, не всеки има възможност за мощен автомобил и не всеки иска такъв.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
seimo написа:За сметка на тва най-редовно си изпреварвам със 140 и зад мен от 1км гледам как ми се присвятква все едно идва летяща чиния и явно от мен се очаква да се хвърля из шанците за да може божеството да мине все едно магистралата му е бащиния Е да ама не.
И тия юнаци имат лек.
Всеки батко си има батко, после удара по егото е толкова голям, че нещата са е така:
- ID A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Проверката на спирачките не беше толкова рязка. Шофьора на автобуса можеше да намали, но избра да даде урок. И за мен правилно са го глобили. Отделно това напълно спиране в лявата лента, много зле. Малко са го глобили даже, тпябваше и D категорията да му вземат.
Този с аудито също си беше за глоба, неправилно изпреварване, спирането без причина и то на магистрала...
Имам Шкода Фабия 16V 100 к.с. и до БМВто си мислех, че колата върви много. След това колко не е вървяла. Както и да е. Спокойно си държи 140 на магистрала, случвало се е и много по-високи скорости да вижда (нещо което вече ме е срам, че съм правил). Та с тази кола никога не са ми присветвали, свиркали и т.н. Най-много да ми се залепят на задната броня, което при скорости си е доста страшно.
Заради времената на каране, профи шофьори масово предприемат изпреварвания без да се оглеждат, без да се съобразяват, че с 140 няма как да слезаш на 90 за секунда, еле и пътя да е мокър/влажен. Е това е достатъчно да запали фитилите на някой. Преди време пак имаше случай на една с-класа и един батка дето щеше да организира бой над шофьора на автобуса в Бс, а онзи се извиняваше. За ескалацията на такива ситуации, вина имат и двете страни.
Този с аудито също си беше за глоба, неправилно изпреварване, спирането без причина и то на магистрала...
Имам Шкода Фабия 16V 100 к.с. и до БМВто си мислех, че колата върви много. След това колко не е вървяла. Както и да е. Спокойно си държи 140 на магистрала, случвало се е и много по-високи скорости да вижда (нещо което вече ме е срам, че съм правил). Та с тази кола никога не са ми присветвали, свиркали и т.н. Най-много да ми се залепят на задната броня, което при скорости си е доста страшно.
Заради времената на каране, профи шофьори масово предприемат изпреварвания без да се оглеждат, без да се съобразяват, че с 140 няма как да слезаш на 90 за секунда, еле и пътя да е мокър/влажен. Е това е достатъчно да запали фитилите на някой. Преди време пак имаше случай на една с-класа и един батка дето щеше да организира бой над шофьора на автобуса в Бс, а онзи се извиняваше. За ескалацията на такива ситуации, вина имат и двете страни.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
ID A написа:Проверката на спирачките не беше толкова рязка. Шофьора на автобуса можеше да намали, но избра да даде урок. И за мен правилно са го глобили. Отделно това напълно спиране в лявата лента, много зле. Малко са го глобили даже, тпябваше и D категорията да му вземат.
Викаш понеже не е рязка шофьора на автобуса е виновен Я си представи че тоя паляк с аудито се беше завъртял и беше предизвикал верижна катастрофа и ти се наденеш отзад както си със семейството си. Ма кво да ти обяснявам сигурно и ти раздаваш брейк чекове по Тракия
- ID A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Брейк чекове - това на какъв език е? Аз си карам на темпомат, даже толкова съм надобрял, че вече намалям или поддържам дистанция с бутоните на волана за отмяна и рисет. Ще си чупя комфорта, че да си мърдам краката, как ли пък не!
Шофьора на автобуса може да обжалва наказателното постановление, щом смята че е невинен. А верижната катастрофа беше най-близо когато спря в лявата лента.
Ама така е с тази либерастия, скачаш на бой и като видиш дебелия, започваш да се правиш на жертва.
Шофьора на автобуса може да обжалва наказателното постановление, щом смята че е невинен. А верижната катастрофа беше най-близо когато спря в лявата лента.
Ама така е с тази либерастия, скачаш на бой и като видиш дебелия, започваш да се правиш на жертва.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Къде ги гледате тия филми незнам, но аз от клипа виждам един виновен и тва е тоя комплексар с аудито. Най-вероятно и той си е перкал на темпомат със 180 и що тряя да си чупи комфорта и да си мести крака заради някъв рейс
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани