България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
До момента с лепенето и мигането, Голфа е по прав, той се прибира в дясно, и кара с разрешенета максимална, това че тези в ляво карат по-бавно не е виновен той, естествено после си показа на какво е способен врачанския голфаджия
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
///eMo написа:Като гледам подобни клипове си мисля, че тия с камерите нарочно правят тъпотии само и само да има мат'риал за фейсбука.
Така си мисля и аз. Спокойно можеше да се прибера и да пусне Голфа.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3910
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз също бих минал отдясно. Аман от такива заплеси !
И аз карам в лява лента( където е лоша обстановката), но през 2-3-4 секунди поглеждам за трафик и като виждам че ме настигат се местя и пускам колите.
И аз карам в лява лента( където е лоша обстановката), но през 2-3-4 секунди поглеждам за трафик и като виждам че ме настигат се местя и пускам колите.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TheDriver написа:......
Имам въпрос към Lenco - При ситуацията от клипа с рехава дясна лента и трафик основно в лявата, би ли използвал пролуките в дясна лента, за да изпреварваш през тях?
По принцип, да, но за съжаление разстоянията по видео от регистраторите трудно се преценява.
Де факто имам чести подобни ситуации с ВАГ групата, като видят, че колата е 318ци решават да ме прескочат, не се прибирам веднага, а със 140-150 намирам по-продължителни пролуки в двете ленти и се прибирам вдясно, и ..... хашлашки прояви на 51, всеки си има някакви кусури.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
25 секунди нямаше нито една кола в дясната лента, ама сопола не се прибира, при условие че му светят даже.
Този е типа карам в ляво докато ми дойде отбивката-има такива.
За такива изпреварване от някой е като бръкване с клечка в гъза!
Аз ако почакам-покарам малко след такив и след светване не се мърда, си го изпреварвам от дясно, без да се нервирам особено.
Пък нека се жалва след това.
Масово разни идиоти са с 2 видеозаписвача и масово са малоумни.
Този е типа карам в ляво докато ми дойде отбивката-има такива.
За такива изпреварване от някой е като бръкване с клечка в гъза!
Аз ако почакам-покарам малко след такив и след светване не се мърда, си го изпреварвам от дясно, без да се нервирам особено.
Пък нека се жалва след това.
Масово разни идиоти са с 2 видеозаписвача и масово са малоумни.
Последна промяна alekangg на 04 Юли 2022, 18:35, променена общо 1 път
- Petrolhead
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
при подобни ситуации имам лек за бързащите. седя си в ляво докато не ми се изчиси лентата, следва ускорение до към 200-220 и пак пускам темпомата на 140. В 90% от случаите тези лепящи се отзад вече не бързат чак толкова и започват да си карат като нормални хора.
това с притесняването на околните и изпреварванията от дясно си е комплексарщина, всеки го прави понякога, защото пречещите ни се регистрират като навлизащи в личното ни пространство.
човешкия мозък възприема автомобила в който седи и траекторията по която се движи, като лично пространство и му е трудно да приеме спокойно ако някой го наруши.
малко по-спокойно се приема, ако личното ти пространство е нарушено от някой, когото възприемаш като по-голям или важен от теб. рядко се ядосваш, ако те притесни линейка, пожарна, полиция или военна кола. също така ако автомобилът е видимо по-скъп или по-бърз от твоя.
психология, трудно е да се бориш с животнските си инстинкти
това с притесняването на околните и изпреварванията от дясно си е комплексарщина, всеки го прави понякога, защото пречещите ни се регистрират като навлизащи в личното ни пространство.
човешкия мозък възприема автомобила в който седи и траекторията по която се движи, като лично пространство и му е трудно да приеме спокойно ако някой го наруши.
малко по-спокойно се приема, ако личното ти пространство е нарушено от някой, когото възприемаш като по-голям или важен от теб. рядко се ядосваш, ако те притесни линейка, пожарна, полиция или военна кола. също така ако автомобилът е видимо по-скъп или по-бърз от твоя.
психология, трудно е да се бориш с животнските си инстинкти
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ашкулсун, това си е геройство!
После защо имало бити по новините, ами някои хора си го търсят буквално.
Катаджии ли са, какви са, не разбирам.
Обаче, ако отзад е возило от 100к€ май никой не се перчи и не възпитава шофьора в 90% от случаите? Що така?
После защо имало бити по новините, ами някои хора си го търсят буквално.
Катаджии ли са, какви са, не разбирам.
Обаче, ако отзад е возило от 100к€ май никой не се перчи и не възпитава шофьора в 90% от случаите? Що така?
- Petrolhead
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alekangg написа:Ашкулсун, това си е геройство!
После защо имало бити по новините, ами някои хора си го търсят буквално.
Катаджии ли са, какви са, не разбирам.
Обаче, ако отзад е возило от 100к€ май никой не се перчи и не възпитава шофьора в 90% от случаите? Що така?
Чакай сега.
Говоря за случаите когато има кола пред мен, в лявата лента.
Ако ме изпревариш къде ще идеш? Ще натискаш и този отпред?
Никой не искам да уча на нищо, ако съм се тропосал в ляво със 120 явно имам някаква причина и това че ти бързаш няма как да ти изчисти цялата лява лента.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Миналата година, аз и тук писах. Карам София - Пловдив по магистралата, адски натоварено. Имаше период, дето в дясна лента се движехме със 140 и беше перфе, обаче после намалиха отпред и реших да мина в лява да изпреварвам. Всичко хубаво, ама в дясна лента няма къде да се прибереш обратно, та си стоя в лявата, изпреварвам си кола след кола, бил съм сигурно със около 140км/ч, но в един момент ме настигна колона от 40-50 парчета като тоя от клипа, аз няма къде да се свия, та ускорих и по-напред намерих пролука и се прибрах. После естествено чаках сума ти време в дясна лента да мина пак в лява да изпреварвам, един колега с бмв ме пусна да мина. Беше си доста натоварено.
- ///eMo
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Толкова ли е трудно да бъдем колегиални?
Скоростта е без значение - има ли някой зад мен, който очевидно е по-бърз щом не е бил там до преди малко, значи при първата безопасна пролука се прибирам. Пък кой знае, вместо къси-дълги може да получа аварийни и палец. И даже става приятно.
Ама предполагам е далеч по-важно да му покажем на тоя там колко големи тарикати сме.
Ако нямаше постоянно мерене на .. щеше да е далеч по-приятно за пътуване. За всички.
Скоростта е без значение - има ли някой зад мен, който очевидно е по-бърз щом не е бил там до преди малко, значи при първата безопасна пролука се прибирам. Пък кой знае, вместо къси-дълги може да получа аварийни и палец. И даже става приятно.
Ама предполагам е далеч по-важно да му покажем на тоя там колко големи тарикати сме.
Ако нямаше постоянно мерене на .. щеше да е далеч по-приятно за пътуване. За всички.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1595
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тука всеки сам си решава кога да кара в лява кога в дясна лента
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 646
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
///eMo написа:Толкова ли е трудно да бъдем колегиални?
Скоростта е без значение - има ли някой зад мен, който очевидно е по-бърз щом не е бил там до преди малко, значи при първата безопасна пролука се прибирам. Пък кой знае, вместо къси-дълги може да получа аварийни и палец. И даже става приятно.
Ама предполагам е далеч по-важно да му покажем на тоя там колко големи тарикати сме.
Ако нямаше постоянно мерене на .. щеше да е далеч по-приятно за пътуване. За всички.
Toва е цялата работа! Не знам защо хората не могат да го разберат.
Bum Bum видя ли, не всички са моралисти тука, има и пълни малоумници и комплексари като Petrolhead, дето вдигат невероятната скорост от 220 за да си ги мерят..... жалка работа наистина. Дано такива не се репродуцират, защото учат и децата си на подобно поведение. А като някой не се откаже дори и след 280 сигурно дърпат по една теория колко голям селянин и убиец е тоя ..... пълна трагедия.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Petrolhead
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
ivanski_2 написа:///eMo написа:Толкова ли е трудно да бъдем колегиални?
Скоростта е без значение - има ли някой зад мен, който очевидно е по-бърз щом не е бил там до преди малко, значи при първата безопасна пролука се прибирам. Пък кой знае, вместо къси-дълги може да получа аварийни и палец. И даже става приятно.
Ама предполагам е далеч по-важно да му покажем на тоя там колко големи тарикати сме.
Ако нямаше постоянно мерене на .. щеше да е далеч по-приятно за пътуване. За всички.
Toва е цялата работа! Не знам защо хората не могат да го разберат.
Bum Bum видя ли, не всички са моралисти тука, има и пълни малоумници и комплексари като Petrolhead, дето вдигат невероятната скорост от 220 за да си ги мерят..... жалка работа наистина. Дано такива не се репродуцират, защото учат и децата си на подобно поведение. А като някой не се откаже дори и след 280 сигурно дърпат по една теория колко голям селянин и убиец е тоя ..... пълна трагедия.
Правилно си разбрал. Каращите спокойно в ляво, докато дясната лента е заета са комплексари и малки пишки, защото не правят път на големите пишки без комплекси, които бързат. Нищо че цялото им бързане приключва 3 коли по-напред.
Пак казвам, тези с големите пишки, всъщност се свиват като се окаже, че коритата им всъщност не са чак толкова бързи.
Люмими са ми дизеловите джипки
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз пак не разбрах, как точно ги възпитаваш и наказваш ония с малките пишки, като ги държиш зад теб нарочно.
Правиш им ластици, сам каза, че чакаш да се изпразни пред теб лентата за да им покажеш как вдигаш цели 220, но пък що да се прибираш в дясно, нали си с голяма паламарка и ти тежи и ти е зор да отбиеш. Току виж, се надуе още повече и какво ще правиш не знам. Изживяваш се като наказател, възпитател и т.н., но рано или късно ще си намериш майстора, бъди сигурен.
Правиш им ластици, сам каза, че чакаш да се изпразни пред теб лентата за да им покажеш как вдигаш цели 220, но пък що да се прибираш в дясно, нали си с голяма паламарка и ти тежи и ти е зор да отбиеш. Току виж, се надуе още повече и какво ще правиш не знам. Изживяваш се като наказател, възпитател и т.н., но рано или късно ще си намериш майстора, бъди сигурен.
- Petrolhead
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alekangg написа:Аз пак не разбрах, как точно ги възпитаваш и наказваш ония с малките пишки, като ги държиш зад теб нарочно.
Правиш им ластици, сам каза, че чакаш да се изпразни пред теб лентата за да им покажеш как вдигаш цели 220, но пък що да се прибираш в дясно, ти си наказателят, възпитателят и т.н., рано или късно ще си намериш майстора бъди сигурен.
Кое не е ясно, лявата лента е пълна, дясната лента е пълна. Карам на шибан темпомат. Като ми се лепнат на бронята не се махам, защото не ми се влиза между камионите защото на някой му се струва нечестно, че го бавят. Тъпата лява лента след малко се освобождава, най-често има изпреващ камион 2-3 километра по-напред.
В момента в който е чисто давам малко газ и бързащите вече всъщност не бързат и си карат кротко с 120. Не всички, но масово
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани