Суперкар - цени обслужване
Модератор: Общи модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Суперкар - цени обслужване
Искаше ми се темата да е с цел избор на автомобил, ама не
Нека обсъдим Поршета, Ферарита, Ламбота, ГТ-Р, Корвет и т.н. колко пари излизат за поддръжка. Основни неща като масла, филтри, накладки и т.н. Често сменящи се. Бях видял в една обява за 911 Carrera S 6500лв за масло и филтри
Изобщо къде могат да се видят цени ? И моля без "звънни в Овърдрайв", като тръгна да купувам, ще им звънна
Има няколко пишещи човека, които имат/са имали достъп до подобни автомобили - надявам се да се разпишат.




- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Суперкар - цени обслужване
Мен ми донесоха една Карера от 2000 година да сменим преден лагер и качествен такъв струваше под 100ина лева. Оригиналните част със сигурност са много над това, но то и при нашите бимъри е така
Според мен много зависи колко е суперкар и колко не е, защото Порше като това определено не е. Сигурно за GT3 RS няма да седят така нещата. 


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Суперкар - цени обслужване
2013 Porsche 911 Cabriolet
Обща цена: $ 467.63 ($ 324 за труд, $ 27.66 за маслен филтър, $ 10.30 за O-пръстен, $ 2.32 дихтунг, $ 85.50 за OW40 Mobil 1, $ 2.25 за миеща течност .
Общо време: 5h45

За обслужването на газовият инжекцион засега не намирам информация.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Суперкар - цени обслужване
В една масларница на стената имаше каталог с поне 1000 автомобила и количеството масло и антофриз което събират
Стана ми интересно да видя кои са НАЙ
Най много антифриз събираше порше ГТ3 РС 32литра и към 10 литра масло А най много масло събираше W12 на ВАГ 12,5л





- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Суперкар - цени обслужване
Ясно защо наШто w12 хвърли мотор на 118к - сипват и фактурират по 10л масло 

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Суперкар - цени обслужване
За Нисана знам някои неща от първо лице, понеже по едно време ми бе дошла на ум безумната идея да се пробвам с нещо такова, та по принцип си е доста трошлив и всичко му е доста по-скъпо от на една М-ка да кажем. За съжаление не помня цени, понеже това беше преди 4-5 години, но си бяха колосални. По принцип имат някакъв трик в тази компания да продават уж най-евтиния суперкар(или един от най-достъпните както каза създателя му в едно интервю)но после те скапват с поддръжката ако мислиш да го караш сериозно. Имам един мой познат с такъв модел 2013-та мисля, но заводско 550 коня с генерация Акрапович и чипче, та близо 40 му даваше извънградско като го засили стабилно и не ставал за дълги пътувания, че много изморявал.
Така и не остана време да седна в него защото той е все в някой, някъде из България, предимно в гаражи или позиращ пред хора. 


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Суперкар - цени обслужване
хм... тоя въпрос дето те вълнува е доста общо и некоректно зададен 
общо взето подръжката не е по-скъпа защото консумативите са по-скъпи .. .а защото се случва доста по-често... и периодично се влиза в сервиза за неща които при нормалните коли са често до живот или с доста по-дълъг пробег....

общо взето подръжката не е по-скъпа защото консумативите са по-скъпи .. .а защото се случва доста по-често... и периодично се влиза в сервиза за неща които при нормалните коли са често до живот или с доста по-дълъг пробег....
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Суперкар - цени обслужване
McLaren F1 - смяна на масло ~$8000, годишните разходи, според произовдителя са ~$30 000, Препоръчват гумите да се сменят винаги 4-те, като всяка е по $3к
Ferrari Enzo - смяна на масло $6000
Porsche Carrera GT - смяна на масло $3000, съединител $25 000, дискове + накладки - $30 000
Ferrari Enzo - смяна на масло $6000
Porsche Carrera GT - смяна на масло $3000, съединител $25 000, дискове + накладки - $30 000
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Суперкар - цени обслужване
alx написа:хм... тоя въпрос дето те вълнува е доста общо и некоректно зададен
общо взето подръжката не е по-скъпа защото консумативите са по-скъпи .. .а защото се случва доста по-често... и периодично се влиза в сервиза за неща които при нормалните коли са често до живот или с доста по-дълъг пробег....
Кое примерно освен гуми и всичко по спирачките ?

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Суперкар - цени обслужване
т.н. Engine Out процедури
те са задъжлителни на определено време/пробег при Ферари примерно ... и включват сумати неща ... НЕ можеш да откажеш тази процедура, освен ако не си готов да ти свалят колата от отчет и после при препродажба губиш много $$$$ , защото при заявка за справка към производител/дилър отговор е това шаси е с неизвестна история и сервизиране
аз поне доста съм го срещал из нета тва
прослувут консуматив са 2та резервоара на Ферари F40 ... смяната на масло на Лексус LFA за баснословни суми, всякакви части по интериора, копченца, пластмаски, предни стъкла, дръжки за врати ... на цената на една кола 2ра употреба ... виж профилите на rob ferretti по социалните мрежи
човека е забавен, споделя разни "приятни" случки с рен-а-кар компанията им за екзотики
общо взето ... ако искаш брадичка ... си иска и гребенче или както там беше лафа


прослувут консуматив са 2та резервоара на Ферари F40 ... смяната на масло на Лексус LFA за баснословни суми, всякакви части по интериора, копченца, пластмаски, предни стъкла, дръжки за врати ... на цената на една кола 2ра употреба ... виж профилите на rob ferretti по социалните мрежи

общо взето ... ако искаш брадичка ... си иска и гребенче или както там беше лафа

- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Суперкар - цени обслужване
Тия цени не са и случайни, тези коли са проектирани да се карат като суперколи - бързо, по писти и т.н.
Поради тази причина и доста от нещата не са оптимизрани да се случват лесно в кварталния гараж и поради тази причина сервизите, които ги обслужват трявба да си купят съответната специализирана апаратура(примерно, някои керамични спирачни дискове лено се повреждат ако попадне върху тях двигателно масло или антифриз, което като нищо може да стане при смяна на масло или антифриз, заради което производителя ти дава не знам си аквко приспособление да ги защити а това приспособление струва $$$$)
Отделно се произвеждат в ограничена серия и цената на всеки отделен компонент е висока, Поради ограничената серия се сглабят много от неащта(почти всичко) на ръка от работиници, които трябва да се обучат и да им се плащат заплати и т.н.
Поради тази причина и доста от нещата не са оптимизрани да се случват лесно в кварталния гараж и поради тази причина сервизите, които ги обслужват трявба да си купят съответната специализирана апаратура(примерно, някои керамични спирачни дискове лено се повреждат ако попадне върху тях двигателно масло или антифриз, което като нищо може да стане при смяна на масло или антифриз, заради което производителя ти дава не знам си аквко приспособление да ги защити а това приспособление струва $$$$)
Отделно се произвеждат в ограничена серия и цената на всеки отделен компонент е висока, Поради ограничената серия се сглабят много от неащта(почти всичко) на ръка от работиници, които трябва да се обучат и да им се плащат заплати и т.н.
Re: Суперкар - цени обслужване
всъщност това за многото специално оборудване е мит.
цените са високи просто защото цената на труда е висока. в щатите механиците в оторизиран хонда/ тойота сервиз взимат по $75-100/час. мерцедес/ бмв/ ауди са по $130-150/час. ламбо са в момента на $175-200/ час. макларен имаме един оторизиран в района и не съм ходил там от едно 5 години насам та не знам. последно беше $175 ама преди години...
а цената на труда е висока защото оторизирния сервиз е задължен да тренира механиците (които са кът по начало) редовно и да им плаща по 35-50$ на час... и да има съответната застраховка която също е много скъпа с оглед на колите върху които работят.
повечето екзотики ако имаш познанията са относително прости и лесни за правене до колкото не е някакъв сериозен проблем по двигателя/ скоростната кутия.
... но Господ да ти е на помощ ако удариш такова или те ударят... цените са невероятни и много често ако катастрофата е достатъчно сериозна производителя отказва да ти продаде части за колата ти и трябва да се скрап-ва защото няма "турски" ментета...
цените са високи просто защото цената на труда е висока. в щатите механиците в оторизиран хонда/ тойота сервиз взимат по $75-100/час. мерцедес/ бмв/ ауди са по $130-150/час. ламбо са в момента на $175-200/ час. макларен имаме един оторизиран в района и не съм ходил там от едно 5 години насам та не знам. последно беше $175 ама преди години...
а цената на труда е висока защото оторизирния сервиз е задължен да тренира механиците (които са кът по начало) редовно и да им плаща по 35-50$ на час... и да има съответната застраховка която също е много скъпа с оглед на колите върху които работят.
повечето екзотики ако имаш познанията са относително прости и лесни за правене до колкото не е някакъв сериозен проблем по двигателя/ скоростната кутия.
... но Господ да ти е на помощ ако удариш такова или те ударят... цените са невероятни и много често ако катастрофата е достатъчно сериозна производителя отказва да ти продаде части за колата ти и трябва да се скрап-ва защото няма "турски" ментета...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Суперкар - цени обслужване
А кои са по-достъпните ? ГТ-Р , Порше, Корвет ? За Нисана и аз съм чел, че е бая тегаво обслужването.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Суперкар - цени обслужване
Лисанчо го забрави.
Корвет най-малкото е по-здрав от всичките тия.
От Порше се насочи към Боксер или Кайман.
Но те вече виждаш колко звучат като суперкар, а да не говорим как изглеждат.
Има си коли близки до суперкари на марката и това са М-ките, а поддръжката им далеч не е като на лимитирана серия Японски кенеф или какъвто там избереш, но е лАЙмитиран.
Корвет най-малкото е по-здрав от всичките тия.
От Порше се насочи към Боксер или Кайман.

Има си коли близки до суперкари на марката и това са М-ките, а поддръжката им далеч не е като на лимитирана серия Японски кенеф или какъвто там избереш, но е лАЙмитиран.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани