Формула 1 - обща тема
Модератор: Общи модератори
Re: Формула 1 - обща тема
POV от днес на Кубица.
https://www.youtube.com/watch?list=PLVy ... WjsbCf91iQ
Доста неприятно ми се струва гледането около халото
Не мисля така, но нека да не задълбаваме.
Според Крейг Скарборо проблемът не е в гайката, а в иновативното задно окачване. Според него на записа се вижда как носачът е първото нещо което се огъва, последвано от повреда не в гайката, а в главината и оста.
Новото задно окачване на Макларън е с някакви доста извити носачи и пушрод който минава близо до тях, според Крейг Макларън вероятно имат по-консервативен комплект носачи с които да направят смяната.
https://www.youtube.com/watch?list=PLVy ... WjsbCf91iQ
Доста неприятно ми се струва гледането около халото
Лошо затегната гайка не е малко, напълно достатъчно да не завършиш състезание, това имам предвид цясостната огранизация в отбора не е на ниво.
Не мисля така, но нека да не задълбаваме.
Според Крейг Скарборо проблемът не е в гайката, а в иновативното задно окачване. Според него на записа се вижда как носачът е първото нещо което се огъва, последвано от повреда не в гайката, а в главината и оста.
Новото задно окачване на Макларън е с някакви доста извити носачи и пушрод който минава близо до тях, според Крейг Макларън вероятно имат по-консервативен комплект носачи с които да направят смяната.
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 - обща тема
Don_Diego написа:Halo-то е за предпазване от летящи предмети, не за защита при преобръщане
Говоря как ще излезне пилота при преобръщане, а не дали защитава Хало-то при преобръщане.
А от дребни предмети ще пази ама друг път
TheDriver написа:
Според Крейг Скарборо проблемът не е в гайката, а в иновативното задно окачване. Според него на записа се вижда как носачът е първото нещо което се огъва, последвано от повреда не в гайката, а в главината и оста.
Новото задно окачване на Макларън е с някакви доста извити носачи и пушрод който минава близо до тях, според Крейг Макларън вероятно имат по-консервативен комплект носачи с които да направят смяната.
Интересно е да се разбере дали ще им даде предимство тази нова концепция на задното окачване.
Re: Формула 1 - обща тема
Mclaren vs Toro Rosso
https://twitter.com/Madro_jl/status/968123578855186432
Това е голямата битка в момента в Барселона
https://twitter.com/Madro_jl/status/968123578855186432
Това е голямата битка в момента в Барселона
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Формула 1 - обща тема
bmw maniqk ivo bmw написа:Don_Diego написа:Halo-то е за предпазване от летящи предмети, не за защита при преобръщане
Говоря как ще излезне пилота при преобръщане, а не дали защитава Хало-то при преобръщане.
А от дребни предмети ще пази ама друг път
От дребни пази каската, от едри тя не успява (пак давам за пример Бианки и Сена). Наистина ли мислиш че неможе да се излезе от там... И ако се обърне пилота е в капан вътре? Кажи честно? Или просто търсиш под вола теле.
Tires are evil - destroy them all ...
- Tenata
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Формула 1 - обща тема
Халото е ясно че ще го има и ще трябва да свикваме с него.
По-долните два клипа са доста интересни от гледна точка на макс. скорост и бързина в завоите.
https://www.youtube.com/watch?v=7SDbSwYyFpc
https://www.youtube.com/watch?v=OR5Tjfpi-Kg
За мен колите стават все по-бързи, независимо от "малолитражния двигател" и ограниченията от към гориво и масла.
Много ще ми е интересно ако върнат зареждане на гориво, за какви к.с. ще има тези "моторчета".
Надявам се скоро да гледаме нова "турбо ера" с не толкова ограничения.
По-долните два клипа са доста интересни от гледна точка на макс. скорост и бързина в завоите.
https://www.youtube.com/watch?v=7SDbSwYyFpc
https://www.youtube.com/watch?v=OR5Tjfpi-Kg
За мен колите стават все по-бързи, независимо от "малолитражния двигател" и ограниченията от към гориво и масла.
Много ще ми е интересно ако върнат зареждане на гориво, за какви к.с. ще има тези "моторчета".
Надявам се скоро да гледаме нова "турбо ера" с не толкова ограничения.
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 - обща тема
Нищо не търся, а задавам логичен въпрос.
Не твърдя 100%, че ще е в капан ако се обърне пилота, но излизането ще е по-трудно и бавно което за мен си е проблем при такова преобръщане
Първо каската естествено, че няма да пази от едри предмети това ми е кристално ясно и второ дребните могат да минат под Хало-то.
Не твърдя 100%, че ще е в капан ако се обърне пилота, но излизането ще е по-трудно и бавно което за мен си е проблем при такова преобръщане
Първо каската естествено, че няма да пази от едри предмети това ми е кристално ясно и второ дребните могат да минат под Хало-то.
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Формула 1 - обща тема
С тебе комуникацията е "Пей си Пенке, кой те слуша..."
Ето защо Торо Росо няма да изпитват същите проблеми с Хонда, както Макларън. Проблема им не беше чисто в мотора. (поне така се надявам).
http://iforsports.com/toro-rosso-took-u ... a-mistake/
Ето защо Торо Росо няма да изпитват същите проблеми с Хонда, както Макларън. Проблема им не беше чисто в мотора. (поне така се надявам).
http://iforsports.com/toro-rosso-took-u ... a-mistake/
Tires are evil - destroy them all ...
Re: Формула 1 - обща тема
Много сладникаво ПР изказване.
Между другото в момента и Макларън и Торо Росо паралелно с тестването вдигат здраво ПР пушилка и величаят избора си.
Макларън се държат все едно проблемите с гайката/носача не ги е имало, щетите от горещото турбо/ауспух също опитаха да ги изкарат като нищо притеснително. Алонсо се е заел да повдига духа на отбор и фенове.
Торо Росо пък яко сапунисват Хонда по всички възможни информационни канали.
Между другото в момента и Макларън и Торо Росо паралелно с тестването вдигат здраво ПР пушилка и величаят избора си.
Макларън се държат все едно проблемите с гайката/носача не ги е имало, щетите от горещото турбо/ауспух също опитаха да ги изкарат като нищо притеснително. Алонсо се е заел да повдига духа на отбор и фенове.
Торо Росо пък яко сапунисват Хонда по всички възможни информационни канали.
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 - обща тема
cmdkick написа:С тебе комуникацията е "Пей си Пенке, кой те слуша..."
Ето защо Торо Росо няма да изпитват същите проблеми с Хонда, както Макларън. Проблема им не беше чисто в мотора. (поне така се надявам).
http://iforsports.com/toro-rosso-took-u ... a-mistake/
Имам си мнение и ако не ти харесва това си е твой проблем.
TheDriver написа:Много сладникаво ПР изказване.
Между другото в момента и Макларън и Торо Росо паралелно с тестването вдигат здраво ПР пушилка и величаят избора си.
Макларън се държат все едно проблемите с гайката/носача не ги е имало, щетите от горещото турбо/ауспух също опитаха да ги изкарат като нищо притеснително. Алонсо се е заел да повдига духа на отбор и фенове.
Торо Росо пък яко сапунисват Хонда по всички възможни информационни канали.
Аз повече вярвам на Макларън, но ще видим какво ще стане..
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Формула 1 - обща тема
bmw maniqk ivo bmw написа:
Имам си мнение и ако не ти харесва това си е твой проблем.
Мнението ти е най-малкото не сериозно, в най-високо технологичния спорт на планетата да не им е дошло на акала, че аджеба с тия винкели над глават като се обърнат и няма имъкване братче или пилотите докато си размърдат кокалите и с тия широки ханшове дето са почти всички под 70 кила (освен Нико Хулкенберг), няма да могат да се промъкнат...
Tires are evil - destroy them all ...
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 - обща тема
Те може да са правили много тестове и тн, но винаги може да се случи нещо непредвидено!
Какво го защитаваш това Хало все едно ти си го измислил
Какво го защитаваш това Хало все едно ти си го измислил
Re: Формула 1 - обща тема
Хеликоптера не може да излети и за това за сега изчакват.
Иначе с проблемите които някои отбори имат, мисля че ще видим коли на пистата и в това време с гуми за мокро. Аз залагам, че Макларън ще излязат
Проблемите, които уж са дребни като се натрупаха се превърнаха в сериозна пречка. Вече са в позиция на наваксващи с това стоене в гаража.
Иначе с проблемите които някои отбори имат, мисля че ще видим коли на пистата и в това време с гуми за мокро. Аз залагам, че Макларън ще излязат
Проблемите, които уж са дребни като се натрупаха се превърнаха в сериозна пречка. Вече са в позиция на наваксващи с това стоене в гаража.
Re: Формула 1 - обща тема
Много лаеха сега да ги видим Аз залагам че ще се борят отново с отборите на Хаас и Торо росо, Рено и Уилямс ще са голяма хапка за Папаята
Силно се надявам Редбул да притиснат Ферари и Мерцедес в борбата за победи
Силно се надявам Редбул да притиснат Ферари и Мерцедес в борбата за победи
Re: Формула 1 - обща тема
Новините от Рено не са добри обаче което ще се отрази и на Ред Бул и на Макларън(очаквам пак фрази от типа "GP2 engine).
Французите още миналата година си казаха, че няма да бързат да гонят лидерите нито с отбора си, нито с двигателя. Настоящият им мотор е изцяло фокусиран върху издръжливостта и се говори, че мощността не е мръднала спрямо края на 2017. В същото време слуха за Мерцедес е че минават границата от 1000 к.с. в състезателен режим.
И това е сравнително достоверна информация идваща от Рено и Мерцедес, което значи че Ред Бул колкото и добро шаси да са направили( а то изглежда доста добре особено около кутиите на радиаторите), ще могат да са претенденти само в определени надпревари.
Като добавим и това, че заради промените в правилата първите ъпгрейди по моторите ще дойдат в края на първата 1/3 от сезона, нещата не са много розови за Ред Бул и Макларън.
Рено за сега са едивнствените, които говорят за издръжливост и придържане към 3те мотора на сезон. Сигналите от останалите обаче са в друга посока, а именно че ще гледаме смени на мотори. Това ме кара да си мисля, че след средата на сезона Рено може да се окажат леко прецакани, ако драстично по-силното лоби на останалите доведе до облекчаване на правилата за моторите и наказанията за смяната им.
Французите още миналата година си казаха, че няма да бързат да гонят лидерите нито с отбора си, нито с двигателя. Настоящият им мотор е изцяло фокусиран върху издръжливостта и се говори, че мощността не е мръднала спрямо края на 2017. В същото време слуха за Мерцедес е че минават границата от 1000 к.с. в състезателен режим.
И това е сравнително достоверна информация идваща от Рено и Мерцедес, което значи че Ред Бул колкото и добро шаси да са направили( а то изглежда доста добре особено около кутиите на радиаторите), ще могат да са претенденти само в определени надпревари.
Като добавим и това, че заради промените в правилата първите ъпгрейди по моторите ще дойдат в края на първата 1/3 от сезона, нещата не са много розови за Ред Бул и Макларън.
Рено за сега са едивнствените, които говорят за издръжливост и придържане към 3те мотора на сезон. Сигналите от останалите обаче са в друга посока, а именно че ще гледаме смени на мотори. Това ме кара да си мисля, че след средата на сезона Рено може да се окажат леко прецакани, ако драстично по-силното лоби на останалите доведе до облекчаване на правилата за моторите и наказанията за смяната им.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани