Мотористите във форума!

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Какъв тип и колко мотоциклета притежавате?

Скутер
37
14%
Чопър/Круйзер
5
2%
Ендуро
15
6%
Мотор за гората/Крос
7
3%
Градски спорт/турист (нейкед)
33
13%
Шосеен спорт/турист
15
6%
Чист турист
4
2%
Пистов
26
10%
Притежавам един мотор
33
13%
Притежавам два мотора
9
3%
Притежавам три и повече мотора
4
2%
До 500сс
23
9%
500-750сс
23
9%
750-1000сс
15
6%
Над 1000сс
14
5%
 
Общо гласове : 263
ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Phil » 31 Яну 2021, 18:54

Quickshifter-a няма нищо общо със съединителя, така че няма да му се отрази по никакъв начин :)

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Мотористите във форума!

Мнение от alx » 01 Фев 2021, 20:29

Phil написа:Quickshifter-a няма нищо общо със съединителя, така че няма да му се отрази по никакъв начин :)


ако ти приплъзва съединителя, трябва да отвориш кошницата и да видиш какво става вътре- най- вероятно си за нов диски както каза фил - куик шифтър-а е съвсем друго животно и няма пръст в приплъзването.
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2009
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж

Re: Мотористите във форума!

Мнение от seimo » 01 Фев 2021, 20:43

Не съм съгласен че шифтъра не влияе на съединителя (най-малкото няма удара при превключване) ,но засега няма да го сменям. Приплъзването мисля че е от моя грешка при работа със скоростите пък ако не най-лесната работа е да се смени :bchug:

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Мотористите във форума!

Мнение от alx » 01 Фев 2021, 20:55

seimo написа:Не съм съгласен че шифтъра не влияе на съединителя (най-малкото няма удара при превключване) ,но засега няма да го сменям. Приплъзването мисля че е от моя грешка при работа със скоростите пък ако не най-лесната работа е да се смени :bchug:


няма такова нещо като приплъзване от грешка на ездача- като си отпуснал съединителя и веднъж е зацепил ако след това ти приплъзне без да бараш ръчката на съединителя- за смяна е... най- често започва да се случва на 3та и/или 4та...
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2009
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж

Re: Мотористите във форума!

Мнение от seimo » 01 Фев 2021, 21:24

Може би си прав.Забелязал съм че в няколкото пъти в които се е случвало е на 4та над 9-10хил оборота. А защо на 4та не е ли по-логично да приплъзване на 6 та и пълна газ :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 20.05.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Yamaha R1
Мечтае да кара: E38 740IL

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Oblivion » 01 Фев 2021, 21:46

С шифтър/блипер можеш да превключваш скоростите нагоре или надолу без да връщаш газта, с равна газ или докато ускоряваш без да се налага да стискаш съединителя. Печелиш време и малко по-дълъг живот на фрикционните дискове. Принципа на действие е когато натиснеш или дръпнеш лостчето на скоростите за да превключиш датчика подава сигнал и електрониката изчислява кои цилиндър да загаси за някакви милисекунди и така влиза следващата предавка. В ниските обороти под 4-5К влиза малко по-трудно но той главно се ползва на писта където оборотите се държат по-високи и няма такива проблеми.

Минуси няма освен, че веднъж качил се на мотор с шифтър или още по-хубаво такъв и с блипер (надолу) никога няма да искаш да се върнеш към нормалното. Моя е с SP full race unit - куикшифтър , лаунч контрол и пит лимитер и се преродих не случайно новите мотори идват заводски с тези електроники.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Мотористите във форума!

Мнение от bum_bum » 01 Фев 2021, 21:53

Oblivion написа:изчислява кои цилиндър да загаси за някакви милисекунди .


А на тия, дето са само с един? :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2009
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж

Re: Мотористите във форума!

Мнение от seimo » 01 Фев 2021, 21:54

Колега знам как действа. Зарибих се след клипа на тазимото в който подробно обясняват как работи. На стария му CBR май беше със SP като при теб Въпроса е да не натоварва нещо допълнително съединителя че моя явно е в някаква много начална фаза на умиране, но май по-скоро обратното.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Phil » 01 Фев 2021, 22:11

И аз мога да потвърдя, че шифъра е голяма благина :)
За съжаление моя има само нагоре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Мотористите във форума!

Мнение от vvasilev1 » 01 Фев 2021, 22:14

Това чудо само на инжекция ли се монтира или може и на карбове?

Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Мотористите във форума!

Мнение от alx » 01 Фев 2021, 23:10

seimo написа:Може би си прав.Забелязал съм че в няколкото пъти в които се е случвало е на 4та над 9-10хил оборота. А защо на 4та не е ли по-логично да приплъзване на 6 та и пълна газ :dunno:


зададе ти смисления въпрос тука :) 3та и 4та са идеални за приплъзване защото приплъзването се случва когато двигателя е в обороти в които прави голям въртящ момент и съпротивлението на двигателното колело е голямо, но не се върти много бързо (не забравяй, че колкото по-бързо се върти двигателното колело, толкова по-здраво зацепва съединителя- нали е на центробежен принцип). е, на практика се получава така, че на 3та/ 4та оборотите може да са достатъчно високи за да си близо до максималния ти въртящ момент, съпротивлението на задната гума е достатъчно високо за да стресира съединителя, но оборотите на гумите не са толкова високи, че да държи/зацепи здраво. един вид- идеалното стечение на обстоятелствата да припълзне е изпълнено- да си близо до максималния въртящ момент, да не се върти много бързо и да има да има голямо съпротивление двигателното колело. на всички други предавки (1-2, 5-6) едно от тези изисквания не е изпълнено и съединителя държи.
алекс
трабант 601с
разни други возила

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 20.05.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Yamaha R1
Мечтае да кара: E38 740IL

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Oblivion » 02 Фев 2021, 0:40

vvasilev1 написа:Това чудо само на инжекция ли се монтира или може и на карбове?

Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk



Може търси в нета по модела на мотора ще ти излезнат ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 24.11.2009
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж

Re: Мотористите във форума!

Мнение от seimo » 03 Фев 2021, 17:05

alx написа:
seimo написа:Може би си прав.Забелязал съм че в няколкото пъти в които се е случвало е на 4та над 9-10хил оборота. А защо на 4та не е ли по-логично да приплъзване на 6 та и пълна газ :dunno:


зададе ти смисления въпрос тука :) 3та и 4та са идеални за приплъзване защото приплъзването се случва когато двигателя е в обороти в които прави голям въртящ момент и съпротивлението на двигателното колело е голямо, но не се върти много бързо (не забравяй, че колкото по-бързо се върти двигателното колело, толкова по-здраво зацепва съединителя- нали е на центробежен принцип). е, на практика се получава така, че на 3та/ 4та оборотите може да са достатъчно високи за да си близо до максималния ти въртящ момент, съпротивлението на задната гума е достатъчно високо за да стресира съединителя, но оборотите на гумите не са толкова високи, че да държи/зацепи здраво. един вид- идеалното стечение на обстоятелствата да припълзне е изпълнено- да си близо до максималния въртящ момент, да не се върти много бързо и да има да има голямо съпротивление двигателното колело. на всички други предавки (1-2, 5-6) едно от тези изисквания не е изпълнено и съединителя държи.


alx днес си поиграх да тествам съединителя ,но така и не успях да го превъртя от която и скорост и обороти да ускоря. Според мен си е напълно здрав ,а това превъртане се е получило от не добре вкарана предавка или не върната навреме газ или комбинация от двете. Незнам дали го обясних правилно ,но при няколкото пъти когато ми се е случвало е точно в момента на превключване ,а не при вече веднъж вкарана предавка. С две думи явно съм си за шифтър :mhihi:

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3909
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Мотористите във форума!

Мнение от Kroki » 12 Фев 2021, 17:45

Какво ви е мнението за Sport Attack 4 гумите?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Мотористите във форума!

Мнение от vvasilev1 » 13 Фев 2021, 15:07

Не сме карали с такива.

Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook