Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- Phil
- ентусиаст
- Мнения: 845
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450
Re: Мотористите във форума!
Quickshifter-a няма нищо общо със съединителя, така че няма да му се отрази по никакъв начин
Re: Мотористите във форума!
Phil написа:Quickshifter-a няма нищо общо със съединителя, така че няма да му се отрази по никакъв начин
ако ти приплъзва съединителя, трябва да отвориш кошницата и да видиш какво става вътре- най- вероятно си за нов диски както каза фил - куик шифтър-а е съвсем друго животно и няма пръст в приплъзването.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Мотористите във форума!
Не съм съгласен че шифтъра не влияе на съединителя (най-малкото няма удара при превключване) ,но засега няма да го сменям. Приплъзването мисля че е от моя грешка при работа със скоростите пък ако не най-лесната работа е да се смени
Re: Мотористите във форума!
seimo написа:Не съм съгласен че шифтъра не влияе на съединителя (най-малкото няма удара при превключване) ,но засега няма да го сменям. Приплъзването мисля че е от моя грешка при работа със скоростите пък ако не най-лесната работа е да се смени
няма такова нещо като приплъзване от грешка на ездача- като си отпуснал съединителя и веднъж е зацепил ако след това ти приплъзне без да бараш ръчката на съединителя- за смяна е... най- често започва да се случва на 3та и/или 4та...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Мотористите във форума!
Може би си прав.Забелязал съм че в няколкото пъти в които се е случвало е на 4та над 9-10хил оборота. А защо на 4та не е ли по-логично да приплъзване на 6 та и пълна газ
- Oblivion
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 20.05.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Yamaha R1
- Мечтае да кара: E38 740IL
Re: Мотористите във форума!
С шифтър/блипер можеш да превключваш скоростите нагоре или надолу без да връщаш газта, с равна газ или докато ускоряваш без да се налага да стискаш съединителя. Печелиш време и малко по-дълъг живот на фрикционните дискове. Принципа на действие е когато натиснеш или дръпнеш лостчето на скоростите за да превключиш датчика подава сигнал и електрониката изчислява кои цилиндър да загаси за някакви милисекунди и така влиза следващата предавка. В ниските обороти под 4-5К влиза малко по-трудно но той главно се ползва на писта където оборотите се държат по-високи и няма такива проблеми.
Минуси няма освен, че веднъж качил се на мотор с шифтър или още по-хубаво такъв и с блипер (надолу) никога няма да искаш да се върнеш към нормалното. Моя е с SP full race unit - куикшифтър , лаунч контрол и пит лимитер и се преродих не случайно новите мотори идват заводски с тези електроники.
Минуси няма освен, че веднъж качил се на мотор с шифтър или още по-хубаво такъв и с блипер (надолу) никога няма да искаш да се върнеш към нормалното. Моя е с SP full race unit - куикшифтър , лаунч контрол и пит лимитер и се преродих не случайно новите мотори идват заводски с тези електроники.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Oblivion написа:изчислява кои цилиндър да загаси за някакви милисекунди .
А на тия, дето са само с един?
Re: Мотористите във форума!
Колега знам как действа. Зарибих се след клипа на тазимото в който подробно обясняват как работи. На стария му CBR май беше със SP като при теб Въпроса е да не натоварва нещо допълнително съединителя че моя явно е в някаква много начална фаза на умиране, но май по-скоро обратното.
- Phil
- ентусиаст
- Мнения: 845
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450
Re: Мотористите във форума!
И аз мога да потвърдя, че шифъра е голяма благина
За съжаление моя има само нагоре.
За съжаление моя има само нагоре.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Мотористите във форума!
Това чудо само на инжекция ли се монтира или може и на карбове?
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Re: Мотористите във форума!
seimo написа:Може би си прав.Забелязал съм че в няколкото пъти в които се е случвало е на 4та над 9-10хил оборота. А защо на 4та не е ли по-логично да приплъзване на 6 та и пълна газ
зададе ти смисления въпрос тука 3та и 4та са идеални за приплъзване защото приплъзването се случва когато двигателя е в обороти в които прави голям въртящ момент и съпротивлението на двигателното колело е голямо, но не се върти много бързо (не забравяй, че колкото по-бързо се върти двигателното колело, толкова по-здраво зацепва съединителя- нали е на центробежен принцип). е, на практика се получава така, че на 3та/ 4та оборотите може да са достатъчно високи за да си близо до максималния ти въртящ момент, съпротивлението на задната гума е достатъчно високо за да стресира съединителя, но оборотите на гумите не са толкова високи, че да държи/зацепи здраво. един вид- идеалното стечение на обстоятелствата да припълзне е изпълнено- да си близо до максималния въртящ момент, да не се върти много бързо и да има да има голямо съпротивление двигателното колело. на всички други предавки (1-2, 5-6) едно от тези изисквания не е изпълнено и съединителя държи.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Oblivion
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 20.05.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Yamaha R1
- Мечтае да кара: E38 740IL
Re: Мотористите във форума!
vvasilev1 написа:Това чудо само на инжекция ли се монтира или може и на карбове?
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Може търси в нета по модела на мотора ще ти излезнат
Re: Мотористите във форума!
alx написа:seimo написа:Може би си прав.Забелязал съм че в няколкото пъти в които се е случвало е на 4та над 9-10хил оборота. А защо на 4та не е ли по-логично да приплъзване на 6 та и пълна газ
зададе ти смисления въпрос тука 3та и 4та са идеални за приплъзване защото приплъзването се случва когато двигателя е в обороти в които прави голям въртящ момент и съпротивлението на двигателното колело е голямо, но не се върти много бързо (не забравяй, че колкото по-бързо се върти двигателното колело, толкова по-здраво зацепва съединителя- нали е на центробежен принцип). е, на практика се получава така, че на 3та/ 4та оборотите може да са достатъчно високи за да си близо до максималния ти въртящ момент, съпротивлението на задната гума е достатъчно високо за да стресира съединителя, но оборотите на гумите не са толкова високи, че да държи/зацепи здраво. един вид- идеалното стечение на обстоятелствата да припълзне е изпълнено- да си близо до максималния въртящ момент, да не се върти много бързо и да има да има голямо съпротивление двигателното колело. на всички други предавки (1-2, 5-6) едно от тези изисквания не е изпълнено и съединителя държи.
alx днес си поиграх да тествам съединителя ,но така и не успях да го превъртя от която и скорост и обороти да ускоря. Според мен си е напълно здрав ,а това превъртане се е получило от не добре вкарана предавка или не върната навреме газ или комбинация от двете. Незнам дали го обясних правилно ,но при няколкото пъти когато ми се е случвало е точно в момента на превключване ,а не при вече веднъж вкарана предавка. С две думи явно съм си за шифтър
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3909
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Мотористите във форума!
Какво ви е мнението за Sport Attack 4 гумите?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Мотористите във форума!
Не сме карали с такива.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Е.Димитров, SpeedyMan