Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Мотористите във форума!
Боримечка,
да те "надъхам" малко...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Мотористите във форума!
Borymeckata написа:От 6 сезона търкалям FZ1-N и си го харесвам - много леко и приятно моторче, пасва ми добре и си го карам с кеф:
На времето ми беше на мерника този модел заедно със z1000. Бях ги планирал един от двата модела да ми е следващия мотор, но спрях с моторите точно тогава. Сега по-скоро гледам да е практичен и да ми върши работа.
Ако някога ще се взима пак животно, ще е xsr900 на ямаха.
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Мотористите във форума!
Красавец е... Личи се, че е пипнат, кога ли и моят туч ще започне да изглежда така... Гледам кюнците на това GPz и ми се насълзяват очите - моите са подобни (нещо като черен никел, не знам как се нарича...), но са много зле (ръждиви, смачкани и заварявани), та се чудя с тях какво да правя... Много трудно се намират и струват колкото целия мотор, егати...
Аз ако купувам нов мотор, ще бъде някакъв голям класически въздухар от сорта на XJR 1300 или Zephyr 1100 (със спиците задължително):
Иначе за нещо по-спортно - тия новите 3-цилиндровите Ямахи 900 доста ги хвалят - интересно ми е да ги пробвам някой път... Някой карал ли е такава - да сподели впечатления?
Аз ако купувам нов мотор, ще бъде някакъв голям класически въздухар от сорта на XJR 1300 или Zephyr 1100 (със спиците задължително):
Иначе за нещо по-спортно - тия новите 3-цилиндровите Ямахи 900 доста ги хвалят - интересно ми е да ги пробвам някой път... Някой карал ли е такава - да сподели впечатления?
Excellent! Steven is my name!
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Мотористите във форума!
Преди около 7 г. точно преди да купя боксерното БМВ, бях попаднал на обява за Зефир 1100. Много красива машина (поне за мен), абсолютна класика, но нещо се разминахме с продавача. В последствие подкарах боксера с характерния си звук и не съжалявам и за миг от тогава. Колкото до 3 цилиндровите двигатели, MV Agusta също предлагат такива, Triumph Rocket III също, а предполагам и други производители.....малко странен е звука, но не съм карал подобен. И все пак се знае че 3 цил. мотори не са най-балансираните колкото и да ги хвалят.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Мотористите във форума!
Borymeckata написа:Иначе за нещо по-спортно - тия новите 3-цилиндровите Ямахи 900 доста ги хвалят - интересно ми е да ги пробвам някой път... Някой карал ли е такава - да сподели впечатления?
От Ямаха/Мотодинамикс докарват всяка година по 10+ тестови мотора по някое време през лятото, които са на свободен достъп за тест драйв. Трябва само каска, книжка и някакъв документ да попълниш. И после джиткаш 1-2 часа, не помня точно. Миналата година имаше и един XSR, ама май по спомен беше с по-малкия двигател.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Мотористите във форума!
Боримечка трябва да видиш мотора на един приятел, kawasaki Z1000(не съм много сигурен, 4цил. е) 81-83" ?!? Човека беше полирал всичката нераждавейка по мотора, мотора е сякаш е бил зачохлен в някой склад в Осака за всичките тези години, ще видя тия дни дали мога да го снимам!
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Мотористите във форума!
Да, виждал съм така възстановени машини и ми се насълзяват очите. И аз това искам да постигна, но за момента съм на... този етап :
Забелязвате ли нещо интересно по двигатетя? Инжекция с електромагнитни дюзи на всеки цилиндър (DFI), има помпа за налягането и компютър в опашката на мотора, който управлява системата. Има дори система за самодиагностика... Иначе е доста примитивен инжекциона, но все пак говорим за 1983-та...
Ето (снимките са кофти):
Забелязвате ли нещо интересно по двигатетя? Инжекция с електромагнитни дюзи на всеки цилиндър (DFI), има помпа за налягането и компютър в опашката на мотора, който управлява системата. Има дори система за самодиагностика... Иначе е доста примитивен инжекциона, но все пак говорим за 1983-та...
Ето (снимките са кофти):
Excellent! Steven is my name!
- Сондьора
- ентусиаст
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Ето го и моето Сузуки SV650
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- koliu_45acp
- Потребител
- Мнения: 0
- Регистриран на: 18.06.2015
Re: Мотористите във форума!
бум_бум, супер ти е моторчето и аз си падам по малотиражките, мойто е кави нинджа 300. карам го всекидневно за работа и пазар, често за разходка по планината. по-големо не ми требе, арчи по-малко от бензинова запалка и зима старта на бмв 328и
зарибявка е и да си работя по него. лани сменявах маслото, ма от глупост пренатегнах болта, та айде сменяй целия картер
зарибявка е и да си работя по него. лани сменявах маслото, ма от глупост пренатегнах болта, та айде сменяй целия картер
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Мотористите във форума!
bum_bum написа:След толкова мощни мотори ме е направо срам да пусна мойто колело тук
де ги видя тия мощни мотори?
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
На фона на 44 коня всичко останало ми се вижда безумно мощно
Моят е малко по-бърз, по-скоро в категорията на е46 м3, но в света на моторите е ускорение, което се мери с календар. По моят не смея да пипам нищо, щото КТМ-ите са нещо като Алфа Ромео на моторите, доколкото разбирам. Голям кеф да ги караш ама е добре да имаш добър приятел майстор. Та гледам да не правя нещо, което ще ми анулира гаранцията.
Иначе моторът е страхотен за каране. С мокро тегло 150кг не мога да си представя нищо по-удачно за начинаещ като мен.
koliu_45acp написа:и аз си падам по малотиражките, мойто е кави нинджа 300. карам го всекидневно за работа и пазар, често за разходка по планината. по-големо не ми требе, арчи по-малко от бензинова запалка и зима старта на бмв 328и
зарибявка е и да си работя по него. лани сменявах маслото, ма от глупост пренатегнах болта, та айде сменяй целия картер
Моят е малко по-бърз, по-скоро в категорията на е46 м3, но в света на моторите е ускорение, което се мери с календар. По моят не смея да пипам нищо, щото КТМ-ите са нещо като Алфа Ромео на моторите, доколкото разбирам. Голям кеф да ги караш ама е добре да имаш добър приятел майстор. Та гледам да не правя нещо, което ще ми анулира гаранцията.
Иначе моторът е страхотен за каране. С мокро тегло 150кг не мога да си представя нищо по-удачно за начинаещ като мен.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Мотористите във форума!
bum_bum написа:На фона на 44 коня всичко останало ми се вижда безумно мощноkoliu_45acp написа:и аз си падам по малотиражките, мойто е кави нинджа 300. карам го всекидневно за работа и пазар, често за разходка по планината. по-големо не ми требе, арчи по-малко от бензинова запалка и зима старта на бмв 328и
зарибявка е и да си работя по него. лани сменявах маслото, ма от глупост пренатегнах болта, та айде сменяй целия картер
Моят е малко по-бърз, по-скоро в категорията на е46 м3, но в света на моторите е ускорение, което се мери с календар. По моят не смея да пипам нищо, щото КТМ-ите са нещо като Алфа Ромео на моторите, доколкото разбирам. Голям кеф да ги караш ама е добре да имаш добър приятел майстор. Та гледам да не правя нещо, което ще ми анулира гаранцията.
Иначе моторът е страхотен за каране. С мокро тегло 150кг не мога да си представя нищо по-удачно за начинаещ като мен.
Мотора ти е много як и подходящ за начинаещ, с удобна стойка е, колко сс е мотора?
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Мотористите във форума!
Максималната мощност е просто едно число и нищо повече... Моята FZ1 я дават 150 коня... при 11 000 оборота. Е, питай ме колко пъти за 6 години съм развъртал двигателя до толкова? Обикновено я карам в границите между 4 и 6 хиляди, което на 6-та предавка отговаря на скорост 100 - 150 км/час (1000 оборота за ми тoчно 25 км/час). С две думи, мен ме интересува каква мощност и въртящ момент ми дава двигателя в диапазона, където реално го държа, а не някакви максимални стойности в обороти, където на практика не влизам.
Ето един модел на Ямаха (според мен тази фирма прави най-разнообразни мотоциклети, някои от тях - доста странни) - BT 1100 (Булдог). Ако му гледаш характеристиките - абсолютен мъртвец:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_bt100_bulldog.htm
От 1100 кубика - 65 (даже някъде го дават 64) коня при 5500 оборота и 88 Nm при 4500. А целият туч тежи 250 кила... Просто смешна работа, но съм говорил със собственик на такъв мотор - човекът си го кара и му се кефи. Не всички се изживяват като състезатели, а за туристическо каране моторчето си е добро. Иначе ми изглежда някак странно - все едно на стрийт-файтер са сложили V-образен въздухар от чопър, егати... По-натам ще ви питам за някои други модели какво мислите, че съм чувал доста противоречиви мнения и ми е интересно.
Ето един модел на Ямаха (според мен тази фирма прави най-разнообразни мотоциклети, някои от тях - доста странни) - BT 1100 (Булдог). Ако му гледаш характеристиките - абсолютен мъртвец:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_bt100_bulldog.htm
От 1100 кубика - 65 (даже някъде го дават 64) коня при 5500 оборота и 88 Nm при 4500. А целият туч тежи 250 кила... Просто смешна работа, но съм говорил със собственик на такъв мотор - човекът си го кара и му се кефи. Не всички се изживяват като състезатели, а за туристическо каране моторчето си е добро. Иначе ми изглежда някак странно - все едно на стрийт-файтер са сложили V-образен въздухар от чопър, егати... По-натам ще ви питам за някои други модели какво мислите, че съм чувал доста противоречиви мнения и ми е интересно.
Последна промяна Borymeckata на 22 Мар 2018, 8:30, променена общо 2 пъти
Excellent! Steven is my name!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани