Мнение за Mercedes w203 C класа
Модератор: Общи модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Мнение за Mercedes w203 C класа
Здравейте колеги! Мястото на такава тема не е баш в бмв форум, но тук има доста хора интересуващи се от всякакви автомобили, които дават адекватни съвети
Засилил съм се да търся Ц класа комби бензин, най-вероятно ще е и автомат.
Главно разбрах, чв трябва да е след 2003г тогава е оправен проблема с ръждата уж. Задължително ще е бензин по възможност 6так, но не бих отказал и 4 цилиндров компресорен мотор, ако останалото е добре.
Какво може да се очаква като детски болести по тия коли, най-вече от страна на двигателя? Кой е най-надеждния бензинов мотор при тия коли (изключваме АМГ по разбираеми причини). Със сигурност ще се газифицира. Автоматите са 5g tronic доколкото разбрах са надеждни, ако са поддържани като хората. Задължително ли е маслото на автомата да се сменя с машина?
Истина ли е че фейсовите не гният или пак трябва да се внимава за ръжда? Колата ще е англичанка (километрите ще са реални +-малко, отделно натоварено с екстри бензиново комби там струва 1200-1800£ в бг е цифра
). Общо взето въпроса е трошливи ли са
То е ясно, че си е до късмет дали ще уцелиш гледана кола, но все пак си има някои дето не спират да се чупят 
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Засилил съм се да търся Ц класа комби бензин, най-вероятно ще е и автомат.
Главно разбрах, чв трябва да е след 2003г тогава е оправен проблема с ръждата уж. Задължително ще е бензин по възможност 6так, но не бих отказал и 4 цилиндров компресорен мотор, ако останалото е добре.
Какво може да се очаква като детски болести по тия коли, най-вече от страна на двигателя? Кой е най-надеждния бензинов мотор при тия коли (изключваме АМГ по разбираеми причини). Със сигурност ще се газифицира. Автоматите са 5g tronic доколкото разбрах са надеждни, ако са поддържани като хората. Задължително ли е маслото на автомата да се сменя с машина?
Истина ли е че фейсовите не гният или пак трябва да се внимава за ръжда? Колата ще е англичанка (километрите ще са реални +-малко, отделно натоварено с екстри бензиново комби там струва 1200-1800£ в бг е цифра
). Общо взето въпроса е трошливи ли са


Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Re: Мнение за Mercedes w203 C класа
ако се спреш на М272 V6, гледай номера на двигателя да е след 2729..30 468993, че преди това имат много голям проблем. най добре да е след 2008г, ако финансите го позволяват. можеш да си ги проверяваш по рама на datamb.com
http://benzbits.com/BalanceShaftTSB.pdf
http://benzbits.com/BalanceShaftTSB.pdf
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Мнение за Mercedes w203 C класа
C200 Kompressor е масовия мотор на това купе за бензинки по спомен 163 к.с. Идеални са за това купе, колата е приятна и за дълго и за късо. За бензина не мога да кажа болежки в сравнение с дизела, предполагам ще ти пипа малко масло, но дано да е в рамките на разумното. Гаранция проблемите ще ти почнат след газифицирането. За самия модел болежките са в електрониката, отводняването отпред запушват се дренажите често и ръждата по шофьорската врата и на задния десен калник (най-чести). Фейса имаше нещо вярно, че пипали материалите след 2003 ама пак на кво ще попаднеш нали ...
Автомата наистина е здрав, даже ти препоръчвам него сравнение с ръчката. Хубаво е с машина цялостно да се сменя маслото + промивка ама ако сервиза няма машина има си и други начини, които според мен все е нещо, в сравнение с това въобще да не се сменя.
Автомата наистина е здрав, даже ти препоръчвам него сравнение с ръчката. Хубаво е с машина цялостно да се сменя маслото + промивка ама ако сервиза няма машина има си и други начини, които според мен все е нещо, в сравнение с това въобще да не се сменя.

- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Мнение за Mercedes w203 C класа
Чак след 2008не позволяват финансите, а и психиката трудно ми позволява да дам повече от 5-6к за кола.
За ръчната кутия не прочетох особено добри отзиви отделно съединителя е скъп и няма смисъл според мен. Проблеми след газификация на компресорния мотор не вярвам да има, приятел търкаля едно цлк компресор 80000км на газ без драми.
А реално тая промивка каква и е историята, защото според мен поне ако някаква машина превърта 4л ново масло без да е в работна температура и тн автомата какво ще промие?
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk

За ръчната кутия не прочетох особено добри отзиви отделно съединителя е скъп и няма смисъл според мен. Проблеми след газификация на компресорния мотор не вярвам да има, приятел търкаля едно цлк компресор 80000км на газ без драми.
А реално тая промивка каква и е историята, защото според мен поне ако някаква машина превърта 4л ново масло без да е в работна температура и тн автомата какво ще промие?
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Мнение за Mercedes w203 C класа
От пробката на картера (на автомата) точиш колкото излезе, сменяш семерингата на картера, филтъра, буксата може и накрая, пълниш едни 3-4 литра палиш, изреждаш всичките режими, като задържаш на всеки известно време за да стане бъркоча (останалото старо + ново масло), гасиш и отново точиш. Ако съда, в който точиш нямаш мярка за количеството, което си източил наливаш отново 3-4 литра, на работна температура 85 градуса на маслото на автоматика, не на колата - мериш с щека (която я няма фабрично в колата
) и така се ориентираш колко да долееш, като след няколко дни каране пак трябва да премериш. Има и още варианти с отвиването на единия маркуч от охладителя, един пълни друг точи ии има кво да си кажем още, има клипчета в тубата за смяна на масло на 722.6 кутия 


- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: Мнение за Mercedes w203 C класа
Често им гори бушона който отговаря за заключването от ключа.Също има проблеми с алармата или се включва сама без причина и не може да се спре, или започват да цъкат само мигачите. Проблема с отдушниците е споменат, има проблем също често срещан, чистачките спират в горно положение и при пускане тръгват на долу и спират пак горе.Виновника е датчика им който е при моторчето. Нещо което видях на две 203-ки е , че педала на крачната потъва и постоянно пищи в движение, причината може би е разтягане на жилото.
За сега се сещам за това, аз имам cl203 sporcoupe, но са си еднакви.
За сега се сещам за това, аз имам cl203 sporcoupe, но са си еднакви.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Мнение за Mercedes w203 C класа
Бензиновите мотори са общо взето три вида:
1. 4-цилиндров компресор М271
2. 6-цилиндров М272
3. 6-цилиндъра 3.2 М112
И трите не са съвсем безпроблемни, но като че ли М272 е с потенциално най-големи проблеми.
Виж в Google, има инфо.
Разбира се всичко е на късмет.
Има и други мотори но тези са най-масовите.
1. 4-цилиндров компресор М271
2. 6-цилиндров М272
3. 6-цилиндъра 3.2 М112
И трите не са съвсем безпроблемни, но като че ли М272 е с потенциално най-големи проблеми.
Виж в Google, има инфо.
Разбира се всичко е на късмет.
Има и други мотори но тези са най-масовите.

- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Мнение за Mercedes w203 C класа
Като цяло разхода на гориво какво да очаквам от 3.2 да речем? Ако влизат в 20/100 градско и 12-15 на дълго е приемливо. Окачването как е като здравина, знам че не е като на някой голф да го вадя всяка година, и за него чета различни мнения, а познавам няколко човека с цлк, и предишната Ц класа и всичките са минали по над 60-70к км с смяна на по 1-2 накрайника.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Мнение за Mercedes w203 C класа
shlosera написа:Като цяло разхода на гориво какво да очаквам от 3.2 да речем? Ако влизат в 20/100 градско и 12-15 на дълго е приемливо. Окачването как е като здравина, знам че не е като на някой голф да го вадя всяка година, и за него чета различни мнения, а познавам няколко човека с цлк, и предишната Ц класа и всичките са минали по над 60-70к км с смяна на по 1-2 накрайника.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Сега, трябва да се знае че Мерцедес W202 ( първата C класа) е по-корав от W203.
CLK 208 е на базата на W202 и също е много здрава.
Аз карам втора такава.

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Мнение за Mercedes w203 C класа
shlosera написа:Окачването как е като здравина, знам че не е като на някой голф да го вадя всяка година, и за него чета различни мнения, а познавам няколко човека с цлк, и предишната Ц класа и всичките са минали по над 60-70к км с смяна на по 1-2 накрайника.
Трошат си задните пружини и тампоните на стабилизиращата щанга, отпред, са кекави. Иначе т'ва е Бенца, който се приближава по возия и поведение до Баварец

Ubi dubium, ibi libertas
- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Мнение за Mercedes w203 C класа
Какво ще рече кекави? С една смяна на предница носачи, накрайници, биалетки и тн ще мине ли, 40-50к без да разтропа наново? То тва е малко относително нали според пътища и тн но горе долу няква идея да имам.hell's angel написа:shlosera написа:Окачването как е като здравина, знам че не е като на някой голф да го вадя всяка година, и за него чета различни мнения, а познавам няколко човека с цлк, и предишната Ц класа и всичките са минали по над 60-70к км с смяна на по 1-2 накрайника.
Трошат си задните пружини и тампоните на стабилизиращата щанга, отпред, са кекави. Иначе т'ва е Бенца, който се приближава по возия и поведение до Баварец
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Мнение за Mercedes w203 C класа
Понеже нашата я взехме с подменено окачване не съм пипал нищо фрапантно освен 2 пъти биалети за една година ама си мисля, че се случи това поради погрешната марка. Не съм го правил на въпрос понеже и двата пъти ми излизаха по около 25-30 лева с труда
Иначе, ако залагаш на хубави части при евентуална смяна конкретизирам Lemforder няма да имаш проблеми
Това с паркинг спирачката сефте го чувам за проблем, да имал съм проблем с разбити накладки или принаджлености по системата там лопаше отзад по ламарината ама след ревизиране всичко е ток, сега жилото нещо се е поохлабило ама рядко се ползва евентуално при спиране на баир за да не се натоварва кутията.

Иначе, ако залагаш на хубави части при евентуална смяна конкретизирам Lemforder няма да имаш проблеми

Това с паркинг спирачката сефте го чувам за проблем, да имал съм проблем с разбити накладки или принаджлености по системата там лопаше отзад по ламарината ама след ревизиране всичко е ток, сега жилото нещо се е поохлабило ама рядко се ползва евентуално при спиране на баир за да не се натоварва кутията.
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Мнение за Mercedes w203 C класа
shlosera написа: С една смяна на предница носачи, накрайници, биалетки и тн ще мине ли, 40-50к без да разтропа наново? То тва е малко относително нали според пътища и тн но горе долу няква идея да имам.
Той и със скапаните тампони се кара нормално, ама потропва

Ubi dubium, ibi libertas
- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Мнение за Mercedes w203 C класа
Дизелите като цяло не ги обичам в никаква кола... А и с нашата нафта разхода им е брутален... Например един приятел се прибра от Англия и там си кара Е класа от 2015г 2.2д среден разход за 60000км в Лондон 6.5 дойде в България напълни резервоара и тая кола почна да харчи 9hell's angel написа:shlosera написа: С една смяна на предница носачи, накрайници, биалетки и тн ще мине ли, 40-50к без да разтропа наново? То тва е малко относително нали според пътища и тн но горе долу няква идея да имам.
Той и със скапаните тампони се кара нормално, ама потропваАз моя не го пазя и ги изкарва, при това е дизеляк, автомат.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Мнение за Mercedes w203 C класа
Тия коли не предразполагат, чак толкова, към простотия, та рядко харчи 9 

Ubi dubium, ibi libertas
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana