За самолетите
Модератор: Общи модератори
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: За самолетите
alekangg написа:Явно дървения си ти, защото казах поне няколко пъти, че съм присъствал на смемии в рамките на 3 часа, ама ми обясни, че не е вярно. Всичко освен твоятя тежка дума е лъжа и измама
Та така
Я сподели къде ако не е тайна, че и ние поработваме по света и унас то за можене може, но си има начин по който се прави. Ако се напрегне народа става, ама да ти издам една тайна като стане веднъж става стандарт и не е гот, пък колкото повече часове се сменя клиента плаща повече. И такива като тебе дето крещят че могат обикновено бършат кенефите и седалките, да да не знаят много
ATR-42/72
Re: За самолетите
Двамата спорите безмислено. Ськращаването на технологичното време е вьзможно за сметка увеличение на заплащането. Ще докарат още хора, ще спрат други процеси, но фактурата ще е на друга стойност.
И не на последно място, трябва да е одобрено от профсьюзите.
И не на последно място, трябва да е одобрено от профсьюзите.
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: За самолетите
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
Re: За самолетите
Нещо любопитно. През Март 1946г в експлоатация е приет може би най-известния хеликоптер в Света. Bell 47. Наречен галено "Балонче с перка".
Не вярвам някой, да не го е виждал. Произведени са над 5600 машини и неофициално над 1000 все още са в експлоатация. Участвал в Корейската и Виетнамската война. Превозил хиляди ранени. Работен кон на 100%.
Не вярвам някой, да не го е виждал. Произведени са над 5600 машини и неофициално над 1000 все още са в експлоатация. Участвал в Корейската и Виетнамската война. Превозил хиляди ранени. Работен кон на 100%.
Re: За самолетите
На летището в Маями големи веселби при регистрацията на излитащи. Имало четири мераклии и три места. Ето как са си ги поделили
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: За самолетите
Имаше една поредица преди около месец, разследване на самолетните катастрофи в БГ. Доста интересни неща се казаха и показаха.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: За самолетите
На 31 август 1947г е роден АН-2. Почетен член на книгата на рекорди Гинес. Произвеждан повече от 70 години. В бг-то са били доставени 222 машини.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: За самолетите
BMW_POWER написа:На 31 август 1947г е роден АН-2. Почетен член на книгата на рекорди Гинес. Произвеждан повече от 70 години. В бг-то са били доставени 222 машини.
От такъв скачах с парашут
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: За самолетите
Корава машина. Говореше се, че може да се приземи и без работещ двигател. И аз имам поне 10-на скока от АН-2, отделно и от АН-26 (турбовитлов) колега. Да не сме служили по едно време? Поделението беше 32990 в Пловдив, сега 68-ма бригада специални сили.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: За самолетите
От такъв скачах с парашут
Парашута ти беше ли пълен с пера от възглавница или не се сещаш ?
Това за който не знае е тъй наречения кукурузник /царевичак /, поради огромното приложение на тоя самолет в селското стопанство .
Самолета е варел с крила от плат лакиран и боядисан . На работещ двигател на земята много готино се прави специалния наклон на Майкъл Джексън без да имате специални обувки и без да сте Майкъл Джексън
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: За самолетите
Jordana написа:Парашута ти беше ли пълен с пера от възглавница или не се сещаш ?
Това за който не знае е тъй наречения кукурузник /царевичак /, поради огромното приложение на тоя самолет в селското стопанство .
Самолета е варел с крила от плат лакиран и боядисан . На работещ двигател на земята много готино се прави специалния наклон на Майкъл Джексън без да имате специални обувки и без да сте Майкъл Джексън
Мда прав си, долните крила интересно пошляпваха като платна на яхта по време на полет. Без значение, явно е най-използваната машина у нас. И до днес се срещат в селското стопанство.
Това за перата, нещо не го разбрах, въпреки , че въпроса ти беше към колегата.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: За самолетите
astrapower написа:Корава машина. Говореше се, че може да се приземи и без работещ двигател. И аз имам поне 10-на скока от АН-2, отделно и от АН-26 (турбовитлов) колега. Да не сме служили по едно време? Поделението беше 32990 в Пловдив, сега 68-ма бригада специални сили.
Не сме, аз бях в Банкя, но почнах да скачам още от училище към ОСО.
- kasho
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: Nürnberg, Bayern
- Пол: Мъж
- Кара: F30 LCI 320d XDrive ex E46 330xd
- Мечтае да кара: Porsche Cayenne, BMW X5
Re: За самолетите
Е.Димитров написа:BMW_POWER написа:На 31 август 1947г е роден АН-2. Почетен член на книгата на рекорди Гинес. Произвеждан повече от 70 години. В бг-то са били доставени 222 машини.
От такъв скачах с парашут
Аз също - доброволна предказармена подготовка в Пловдив. Скоковете бяха от "летище" Черногорово до Пазарджик. Спомням си, че вратата на самолета вътре имаше същата дръжка за отваряне като интериорните врати на баба ми Номера с "наклона на Майкъл Джексън" също го правихме. Еех времена...
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: За самолетите
kasho написа:Е.Димитров написа:BMW_POWER написа:На 31 август 1947г е роден АН-2. Почетен член на книгата на рекорди Гинес. Произвеждан повече от 70 години. В бг-то са били доставени 222 машини.
От такъв скачах с парашут
Аз също - доброволна предказармена подготовка в Пловдив. Скоковете бяха от "летище" Черногорово до Пазарджик. Спомням си, че вратата на самолета вътре имаше същата дръжка за отваряне като интериорните врати на баба ми Номера с "наклона на Майкъл Джексън" също го правихме. Еех времена...
На Божурище скачах и първият път забравих правилото за отделяне от самолета и се хванах да се изстрелям за вратата. Долу ме питат "как е метала на вратата? (трябва началото на китката на е на ръчката на резервният парашут)
Даваха пара за влак, на месец някакви стипендии за това, че сме към ОСО.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани