За самолетите
Модератор: Общи модератори
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: За самолетите
От специална материя лакирана и промазана са , и стават като еко кожа . Като се нацепи се претапицира и става нов Използва се ленено или памучно платно , или съвременни заместители .
А тва че лети бавно е плюс не минус , работата на двуплощнците е такава свързана с двойната подемна площ на крилата и ниските скорости .
А тва че лети бавно е плюс не минус , работата на двуплощнците е такава свързана с двойната подемна площ на крилата и ниските скорости .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: За самолетите
Това да не е онзи грък, дето отиде от май Гърция, до Щатите с такова Анче ?
Re: За самолетите
Лети сутрин защото тогава тръгват икарусите към ки уест
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: За самолетите
Лети всеки Божии ден. По плажа се виждат кучешки следи и следия от обувки, ама това е друга тема. Ето го днес
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: За самолетите
Преди няколко часа летях с ето това. Ми за тези по горе дето се плашат от летене няма нищо страшно дори беше много приятно
.
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
.
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: За самолетите
Че кое му е страшното на витловите
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: За самолетите
Крилата са от горе, едно време ни обясняваха, че такъв тип самолет може да планира при някаква не дай си Боже авария при двигателите.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: За самолетите
Е.Димитров написа:Крилата са от горе, едно време ни обясняваха, че такъв тип самолет може да планира при някаква не дай си Боже авария при двигателите.
Разковничето е в стреловидността, а не толкова в разположението на крилата, по отношение на свободното планиране.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: За самолетите
Крилата са отгоре или от доло по други причини! Не зависи от типа на двигателя...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: За самолетите
madafaka_donkele написа:Че кое му е страшното на витловите
Седиш на реда, който е на нивото на перките, и комуникацията ти със стюардният екипаж и други около теб е строго жесто-мимичен
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: За самолетите
E, върнах се от Ливърпул. Пътувах с Buzz, които явно са част от Ryanair. Като цяло полетите бяха приятни. Като проблем бих отбелязал няколко неща:
1. При излитане от тук и от Ливърпул, постоянно завиваше наляво надясно. Предполагам гони коридор, но поне по 5 пъти на страна завиваше доста стабилно, което не ми беше приятно. Предполагам е нормално. Но, не може ли просто да излети и да тръгне напред, а не да завива като луд наляво надясно по 10 пъти....
2. Стовари ни в Ливърпул като човал с картофи при кацането. Така удари пистата, че подскочих от седалката. Ужасно кацане. Не знам на какво се дължи това.
3. На кацане обратно тук в София, като започна да снижава и кръжи над пистата, май направи едно празно кръгче над нея, имаше жестока турболенция и пропадане. Не знам това опасно ли е при заход за кацане и снижаване, но това пропадане и тресене при завой и снижаване се усеща, се едно самолета пада....Страшно е! И не съм сигурен, но мисля, че не е ок и за самолета и полета. За щастие кацнахме леко.
4. При излитане, явно е внушение, но имах чувството, че спира да се издига и набира скорост, даже че пропада надолу. Предполагам, това е било само в моя телевизор, но пак....не ми беше приятно.
Извода ми е, че се търпи, страх си ме е, но се търпи. Тези 3 часа и половина ми дойдоха повечко с тоя Боинг. До три часа мисля, че е поносимо, но нагоре, вече не ме свърташе. Предполагам с по голям самолет, е по приятно.
Забелязах, че страхът ми от липсата на контрол над слуващото се, което реално ми е главният страх и постоянното ослушване и слушане на звуците на самолета, изчезваше като минем 2/3 от полета, като знам, че ще кацаме скоро, и че се снижаваме, някак си ми олеква. Но като знам, че пред мен има 2-3 часа полет, мисля какви ли не тъпотиии.
Сигурно, ще летя пак. Това ми беше втори полет. Но предполагам, ще е догодина, за момента толкова се натоварих психически, че отслабнах 3 кила от стрес и за сега ми е enough!
1. При излитане от тук и от Ливърпул, постоянно завиваше наляво надясно. Предполагам гони коридор, но поне по 5 пъти на страна завиваше доста стабилно, което не ми беше приятно. Предполагам е нормално. Но, не може ли просто да излети и да тръгне напред, а не да завива като луд наляво надясно по 10 пъти....
2. Стовари ни в Ливърпул като човал с картофи при кацането. Така удари пистата, че подскочих от седалката. Ужасно кацане. Не знам на какво се дължи това.
3. На кацане обратно тук в София, като започна да снижава и кръжи над пистата, май направи едно празно кръгче над нея, имаше жестока турболенция и пропадане. Не знам това опасно ли е при заход за кацане и снижаване, но това пропадане и тресене при завой и снижаване се усеща, се едно самолета пада....Страшно е! И не съм сигурен, но мисля, че не е ок и за самолета и полета. За щастие кацнахме леко.
4. При излитане, явно е внушение, но имах чувството, че спира да се издига и набира скорост, даже че пропада надолу. Предполагам, това е било само в моя телевизор, но пак....не ми беше приятно.
Извода ми е, че се търпи, страх си ме е, но се търпи. Тези 3 часа и половина ми дойдоха повечко с тоя Боинг. До три часа мисля, че е поносимо, но нагоре, вече не ме свърташе. Предполагам с по голям самолет, е по приятно.
Забелязах, че страхът ми от липсата на контрол над слуващото се, което реално ми е главният страх и постоянното ослушване и слушане на звуците на самолета, изчезваше като минем 2/3 от полета, като знам, че ще кацаме скоро, и че се снижаваме, някак си ми олеква. Но като знам, че пред мен има 2-3 часа полет, мисля какви ли не тъпотиии.
Сигурно, ще летя пак. Това ми беше втори полет. Но предполагам, ще е догодина, за момента толкова се натоварих психически, че отслабнах 3 кила от стрес и за сега ми е enough!
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: За самолетите
1. Това вероятно е страничен вятър
2. Спестяват се пари от по-къс престой на пистата (при излитане и кацане).
3. Пропадането го мисли, все едно се возиш в автобус и той влезе в дупка. Няма опасност. Турбуленцията се усеща много силно ако си в опашката, защото там се усилва от усукването на самолета. Ако искаш да си го спестиш, избирай седалки около крилата и предната част на самолета.
4. Това е нормално, просто моментно усещане на "безтегловност" когато самолета отлепи от земята.
2. Спестяват се пари от по-къс престой на пистата (при излитане и кацане).
3. Пропадането го мисли, все едно се возиш в автобус и той влезе в дупка. Няма опасност. Турбуленцията се усеща много силно ако си в опашката, защото там се усилва от усукването на самолета. Ако искаш да си го спестиш, избирай седалки около крилата и предната част на самолета.
4. Това е нормално, просто моментно усещане на "безтегловност" когато самолета отлепи от земята.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани