Отново за двутактовото масло и дизела

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Сипвате ли двутактово масло в дизела

Да, слагам двутактово масло в дизела всеки път като зареждам!
10
21%
Планирам да ползвам двутактово масло, но не намирам еднозначна информация и това ме спира.
7
15%
Слагам добавки и не се занимавам с глупости.
15
31%
Нищо друго не слагам освен дизел.
16
33%
 
Общо гласове : 48
Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Отново за двутактовото масло и дизела

Мнение от zAcK » 09 Дек 2019, 10:55

Привет,
Реших да пусна тема в "Извън темата", която е съпроводена с анкета, защото не намирам еднозначен отговор на въпроса "Какъв е ефектът от двутактовото масло за дизеловите автомобили?".

Надявам се и някой, който е на ти с химията да обясни малко повече. За всичките органични и неорганични съставки в съвременните дизели, за био съставките, които ги морят много и т.н.

Отделно с тия нови помпи и т.н. при съвременните дизелови автомобили, които имат склонност да се разпадат при лошо мазане и некачествено гориво, също се надявам да чуя обосновани мнения. Помага, или пречи двутактовото масло? Зная, че ще наизлязат сума професори, дето ще обясняват, че щом BMW така са го направили, не го пипай и т.н., ама практиката последните 20+ години показва, че BMW и другите автомобилни производители са далеч от перфектни, било то целенасочено, или не!!!
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 959
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Отново за двутактовото масло и дизела

Мнение от datchko » 09 Дек 2019, 11:30

Аз лично не сипвам нищо освен премиум нафта. Най-често Газпром или Шел. Определено v-power е по-добро, но за цената си и газпромското не е зле. Разлика намирам в звука на двигателя с единя и другия вид дизел, с в-пауъра работи осезаемо по-меко, не си внушавам :mhihi: .
Иначе и аз съм чел разни работи за двутактово масло към дизела, но така и не се престраших да сипя и да пробвам.
Принципно има логика в това, което пишат - че смазвало инжекторите, помпата и тн, но според мен трябва да се сложи много прецизно количеството, иначе не мога да си представя какво може да стане с повече от необходимото..

Впрочем - не съм слагал и добавки. Това ще ми е 2-ра зима с е61-цата и миналата не съм имал никакви проблеми и не се е налагало. Тази зима ще видим (имам за смяна реле и свещи :no: ), но отклоненията в дюзите са ми от 1-ви до 5-и цилиндър - около +0.2, а на 6-и цилиндър е +0.4 и мисля, че няма нужда от добавка за прочистване или нещо такова.
Евентуално бих сложил добавка "антигел", защото колата през деня, докато съм на работа, седи навън (нощем е в гараж)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Отново за двутактовото масло и дизела

Мнение от Jordana » 09 Дек 2019, 12:20

Е, то има такава тема макар и в друг раздел . :dunno:
viewtopic.php?f=128&t=435956&hilit=%D0%B4%D0%B2%D1%83%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BE+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE
Анти гел добавките или тия за биодизел компонента са като че ли по смислен избор ако става въпрос за добавка изобщо .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Отново за двутактовото масло и дизела

Мнение от zAcK » 09 Дек 2019, 14:10

Зная, че има други теми в подфорумите, но там пишат само по няколко човека, затова я пуснах тук придружена с анкета. Така или иначе двигателите и карантията им е еднаква за различните модели, та темата е обща :bchug:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1371
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Отново за двутактовото масло и дизела

Мнение от Kurtov » 09 Дек 2019, 14:56

Наистина ако има човек, който е наясно с химията и дизеловите двигатели включително и Common rail да обясни ще е най-добре.
Другото са май общи приказки.
Нещо което ми е направило впечатление е, че всички майстори на ГНП-та и горивни системи за дизел препоръчват 2т масло.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Отново за двутактовото масло и дизела

Мнение от DLVasilev » 09 Дек 2019, 20:22

Сипвай смело. 15 грама на литър е достатъчно, но поне гледай да е по-читаво маслото. От години си карам колите само на керосин с двутактово масло и им пръскам лагерите от каране. Имам и колега с е61 530д и той маса време налива керосин с масло без проблеми, ситроена понякога даже и без масло го карам. Най обичам малко преди прегледа да го набомбя с чист керц :mhihi: няма сажди, няма сяра няма гявол и на ония не им се вярва 30 годишен кенеф с по малко емисии от нов леген :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Отново за двутактовото масло и дизела

Мнение от zAcK » 09 Дек 2019, 20:42

Няколко мнения от e90post и bimmerfest :bchug: И аз започвам да слагам :bchug: А който се притеснява за DPF-и и т.н., май се оказва, че е по-добре с двутактово масло :bchug:

Копирал съм само мненията на хора, споделили личен опит. Такива, които пишат BMW не препоръчва, даже не ги чета :mhihi: :mhihi: :banghead: :banghead: :banghead: То BMW не препоръчва и да си обслужвате автоматиците и иска да си сменяте маслото на 30000+ километра, ама да ме хванат за шланга :mhihi: :no: :no: :no:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

I am running 300 ml per tank (ratio 1:200).
I have the Carly Adapter with the App and I can see the soot grams in the particle filter.

Before I used to have the exhaust tips black on the inside even though my car has DPF, I also noticed that on other BMW diesels with particle filter.
The soot grams generated between regenerations was about 20 grams and then it will drop back to zero.

I cleaned the exhaust tips on the inside with a brush and started using 2T oil. After 6000 km they are still clean, and its only generating 7 g soot between regenrations. So this is prooven fact the 2T Jaso FC + diesel burns cleaner and leaves no residues.

One of my injectors had 1.2 corrections at start I have checked them regulary and after using the oil it has cured the issue.

Some study in South Africa mentioned that 2T contains Zinc and it will block the injectors and particle filter. Therefore I had confirmation from Liqui Moly their oil has no Zinc and its safe to use. People in Germany are using it and havent heard anywone complaining their particle filter or injectors failed.

It definitely helps and lubricates the pump and fuel injectors.
So I will definitely continue using it.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Before the advent of ULSD, diesel fuel systems were the epitome of reliability. OTR trucks typically ran million-mile service intervals on those components and early diesel Benz and VW diesel enthusiasts bragged about their longevity and reliability compared to anything else on the road. No more.

I've been running fuel lube adds (mostly filtered WMO) in my Cummins diesels for over 10 years and not a single fuel system component failure In either one of them yet. All injectors in my 335D were replaced at 80,000 miles. 70,000 of those miles were put on by the PO with nothing but ULSD, no doubt. There is also no doubt in my mind what the root cause of that failure was. I think it's dumb to run a diesel without additional fuel lube add these days.

Of course the manufacturers and other industry-related profit motivators recommend against it - who is paying the bill for most of this repair work anyway? Duh.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


"To all interested:

due to the pollution control measures of the EC diesel-oil is nearly sulphur free and contains up to 5% of bio-diesel. Sulphur has the property to grease the high pressure injection pump and the injectors. Without sulphur, the reduced greasing property of the new diesel has already shown negativ impacts on the long-term stability of the injectors and the high pressure pump. The pump manufacturers have tried to react by lining the moving parts of the pumps with teflon or other suitable material. However, the long term stability is still not achieved as with the old (sulphor contained) diesel.

The engine-research centre of a well known German car manufacurer has conducted some long term tests of diesel additives to find out whether any one of them will have an impact on the long term reliability of the diesel engine components. This introduction to explain were my information comes from.

The results of this research: any diesel additive of any manufacturer presently on the market is not worth the money!

BUT: 2-stroke oil, which we use in our motor saws, lawn mower or in 2-stroke motor engines has shown to have an extreme positive impact on diesel engines, if such 2-stroke oil is added to the diesel in a homoeophatic dosis of 1:200. In practical terms: 0,300 litre of 2-stroke oil into the 70l diesel tank. The 2-stroke oil will be absorbed by the diesel (emulsion) and grease every moving part of the high pressure pump and the injectors.

Besides this, the 2-stroke oil will keep the diesel engine clean, as it burnes cleaner as the diesel itself.

In other words, the 2-stroke oil has a much lower ash-content as diesel, when burned. This proven fact delays the DPF (diesel particulate (soot) filter) to clogg, and the "burn free" process of the DPF will be much less.

One more information: in Germany we have to present our cars every 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will check, amongs others, the pollution of petrol and diesel engines.

The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke oil has been 0,95.

The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction of nearly half of the soot particles.

Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the milage by 3-5%.

fill in 0,3 litre of 2-stroke oil with every tank filling. You will notice a surprisingly big difference in the smoothness of your engine running, the noise level is reduced, particularely when the engine is cold, and the fuel ecconomy will increase besides the described other advantages.

The 2-stroke oil I can recommend from my own experience (value for price) is the Liqui Moly 2-stoke oil, semi-synthetic, Product no. 1052 (blue plastic bottle). The use of 2-stroke oil is recommended also for diesel engines without DPF. If you "forget" to fill in the little dosis of 2-stroke oil - no problem. Just fill it in the next time.

Everybody who has used the 2-stroke oil in his/her diesel engine has confirmed that they could not have done better.

You can use fully synthetic 2-stroke oil but as too expensive, and you do not really need this high quality for your purpose. Semi-synthetic will do.

The use of 2-stroke oil in the diesel will under normal circumstances not be evident, as the 2-stroke oil will be absorbed by the diesel by forming an emulsion, which will not seperate.

As I have said, we have to undergo every 2 years a pollution control inspection by our TUV, and the emission values as measured are by far better with use of 2-stroke oil than without. I have not come accross any case in which a car manufacturer has waived its guarantee obligo for cars which have used this 2-stroke oil (off course, not knowing this).

Dismantling the test diesel engines after the 2-stroke oil test has revealed that such engines have been in an extroardinary clean and top condition. So why should any car manufacturer have any reason to waive any guarantees (for whatever technical reasons) if the concerned engine is otherwise in a clean and top condition.

Turns out it was BMW that were looking into it, they were having problems with varying quality of fuel across eu ..... issues such as ultra low sulpher.... effecting injectors etc. Apprantly they found the most benefit from low smoke 2 stroke ..... as this improved lubrication ......... which is greatly reduced with ultra low sulpher."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hi guys

on Sunday I had a chat with LandyLuver about the eternal 2-stroke oil debate.

This has in the last two years gained a lot of momentum in Germany, after they started mixing 5% bio diesel with the normal diesel fuel. Now bio diesel in Germany is a mixture of raps seed oil and ethanol. This makes the concoction hygroscopic, i.e. it will absorb moisture (water!!!).

You now get an idea why there is such a high failure rate on VHP pumps and injectors on CRD engines in Europe.

This whole concept of mixing 2-stroke oil with diesel is nothing new. It started in Scandinavia and Northern USA among the fishermen' fleets in Winter.

But in our south african context, we first have to get a proper understanding about the quality of diesel:

1. Normal diesel is 500ppm sulphur content - Cetane - lower

2. Premium diesel is 50ppm sulphur content - Cetane - higher

3. "African countries diesel (Sadec countries and further north) can be anything up to 8000ppm sulphur content

If we now go back to the olden days of 10-15 years ago, it was not uncommon for diesel in SA to have a 3000ppm sulphur content. In those days one had to change the oil every 5000km as otherwise one ended up with a jelly like substance in the engine, also called the black death or sludge.

I am now going back to the topic at hand. The highest cetane rating in SA diesel is found in the Sasol 50ppm diesel. This 50ppm diesel (irrespective of brand) also has a reduced lubrication property which leads to defective injectors, see for example Toyota 3 litre bakkie engines.

In two-stroke oil we get 4 different quality ratings, which are based on the JASO (Japanese Automotive Standards Org.) scale:

JASO-FA very basic single grade SAE30 or SAE40 based 2-stroke oil (premix only)

JASO-FB Used for most premix industrial 2-stroke engines and scooters

JASO-FC "Low ash burn" used for separate oil injection and most outboard motors. this oil can be mineral or part synthetic

JASO-FD This is fully synthetic 2-stroke oil for racing engines. It is not suitable for mixing with diesel, because a) too expensive and b) not compatible with cats and particle filters.

For All Series LR and Disco1 and 2 a Jaso-FB rated oil is fine. For Disco 3 and 4 a JASO-FC rated oil has to be used, such as the Fuchs oil.

Now in order to provide better lubrication but at the same time also better power delivery from the engines, the ideal solution seems to be to add 2-stroke oil (see above) in a mixing ratio of 1:200 i.e. 500ml per 100lt diesel.
This will increase the cetane rating by 3-5 points and will provide the following benefits:

1. Much better and more complete combustion (lower EGT)

2. Self cleaning of engine internals, as JASO-FC compliant 2-stroke oil burns cleaner and better than diesel. Due to this there is also about a 3-5% gain in fuel economy.

3. Sufficient lubrication of high pressure components in the diesel injection system.

4. Much quieter starting in the morning and smoother running

5. Reduced smoking

6. In engines with particle filter "burn free" action is reduced from every 600-700km to between every 1200-2000km

7. Much lower "clowd content" of diesel exhaust fumes typically from 0.95 down to 0.47. This is measured in Germany at the TüV.

8. Large government fleets in Germany report fleet reliability (MB Cdi, BMW CRD, Audi Tdi etc. etc. to exceed 400'000km WITHOUT VHP pump or injector failures

So the above deliberations give some well documented indication, why adding 2-stroke oil to diesel is such a clever move.

I run my 1999 Disco1 300Tdi on Sasol 50ppm diesel with a 1:200 mixing ratio of Sasol Corwa-120 2-stroke oil added.

I get on long distance travel fully loaded between 8.9 to 10.8lt/100km depending on how heavy my right foot is. I have done a number of trips with 1000km per (standard capacity) tank.

So now that I have kickstarted this thread, lets hear from the members out there.

Disclaimer:
This is my personal view and in no way whatsoever serves as an instruction or official guide line. All product names mentioned are the property and/or trade mark of their relevant owners.
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Отново за двутактовото масло и дизела

Мнение от msi200 » 09 Дек 2019, 21:28

Засега съм врътнал 300х км без двутактово масло. Сигурен съм и че таксиджиите в Германия не слагат. Познавам и таксиджии в БГ с нови Мерцедеси дизели на по 500х+ км и не слагат двутактово масло. От друга страна, това масло по принцип си изгаря с горивото и ако е качествено, не пуши... Според мен, това са поредните форумни митове, но може би не е вредно за колата.
I love the sound of V8 in the morning...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Отново за двутактовото масло и дизела

Мнение от Jordana » 10 Дек 2019, 8:37

Те в Германия може и да не слагат ама слагат и друга нафта , не като тая тука .
А човека който евентуално може да е писал нещо по въпроса е Проф. Йонко Мермерски, изследовател и преподавател по органична химия в Джорджтаунският университет в Ню Йорк, САЩ . Разработчик на горивни добавки за горива намаляващи димноста . Ако някой му е интересно може да си напрами поручване каква е концепцията при добавките за дизел изобщо .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Кръстникът
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Отново за двутактовото масло и дизела

Мнение от c04 » 10 Дек 2019, 15:18

zAcK написа:И аз започвам да слагам

Сподели мнение после :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Отново за двутактовото масло и дизела

Мнение от msi200 » 10 Дек 2019, 16:45

Jordana написа:А човека който евентуално може да е писал нещо по въпроса е Проф. Йонко Мермерски, изследовател и преподавател по органична химия в Джорджтаунският университет в Ню Йорк, САЩ . .


Моля, намери ми на сайта на Джорджтаунският университет, какво и къде преподава въпросния професор Мермерски :mhihi: :mhihi:
I love the sound of V8 in the morning...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: Отново за двутактовото масло и дизела

Мнение от sixstraight » 10 Дек 2019, 23:27

Слагам на всички коли с роторни помпи добавка за дизел и нещо за смазване сипвал съм използвано цедено двигателно, хидравлично без атф, двутактово, олио, газ за осветление и бензин разликата е огромна по-меко работят по-лесно палят и разхода пада. На жената тдса като го взехме топъл не му се палеше лесно, но сега е огън топъл студен само да има бъркоч за експеримент наскоро издумка два резервоара чиста нафта и вдигна разхода може би от добавката най-вече но ми харесва повече как работи с мазнотийки вътре. Има и минуси разбира се от бензина се счупи част от питата на дпфа по точно отпред от катализаторната част и дрънка при сваляне за чистене, а от отработеното масло се цапа горивната система яко запушва се филтъра и ако се кара само на това хваща нагар под дюзите и спира да пали на ключ само бутане това беше на голф 2 чист дизел без нафта го карах известно време
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Отново за двутактовото масло и дизела

Мнение от Jordana » 11 Дек 2019, 8:43

msi200 написа:
Jordana написа:А човека който евентуално може да е писал нещо по въпроса е Проф. Йонко Мермерски, изследовател и преподавател по органична химия в Джорджтаунският университет в Ню Йорк, САЩ . .


Моля, намери ми на сайта на Джорджтаунският университет, какво и къде преподава въпросния професор Мермерски :mhihi: :mhihi:

https://www.bloombergtv.bg/video/yonko- ... ktromobili
Можеш да им зададеш въпроса на тия защо и как се е стигнало до това титуловане . Или на самия Мермерски . Дори си мисля че ако някой му зададе подходящия въпрос по темата за двутактовото масло човека би отговорил .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1371
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Отново за двутактовото масло и дизела

Мнение от Kurtov » 11 Дек 2019, 10:58

sixstraight написа:Слагам на всички коли с роторни помпи добавка за дизел и нещо за смазване сипвал съм използвано цедено двигателно, хидравлично без атф, двутактово, олио, газ за осветление и бензин разликата е огромна по-меко работят по-лесно палят и разхода пада. На жената тдса като го взехме топъл не му се палеше лесно, но сега е огън топъл студен само да има бъркоч за експеримент наскоро издумка два резервоара чиста нафта и вдигна разхода може би от добавката най-вече но ми харесва повече как работи с мазнотийки вътре. Има и минуси разбира се от бензина се счупи част от питата на дпфа по точно отпред от катализаторната част и дрънка при сваляне за чистене, а от отработеното масло се цапа горивната система яко запушва се филтъра и ако се кара само на това хваща нагар под дюзите и спира да пали на ключ само бутане това беше на голф 2 чист дизел без нафта го карах известно време



Колега имаш ли представа, дали m57 е с роторна помпа ?
Не можах да намеря отговор на този въпрос.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Re: Отново за двутактовото масло и дизела

Мнение от sixstraight » 11 Дек 2019, 17:42

М57 е комън рейл и е с помпа високо налягане не е като старите гнпта но двутактово масло в нормални количества би помогнало според мен и за помпа и за дюзи съдейки по написаното в темата и бих го комбинирал и с добавка
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook