Как се обезвъздушава ръчна хидравлична преса?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Как се обезвъздушава ръчна хидравлична преса?

Мнение от AlCapone » 29 Дек 2019, 12:06

Здравейте,
имам една ръчна хидравлична преса която използвам много рядко.
Изображение
Изображение
Пресата беше забутана и завита с един брезент в един гараж и понеже вчера ми се наложи да сменям лагер на една главина я извадих видях че на земята има мазно петно и открих че пресата има теч :
Изображение
Изображение
Изображение
Теча както се вижда от снимките е долу около резбата на бутилката на помпата. Но явно е изтекло доста масло защото чак горе в най-високата точка на манометъра има въздух:
Изображение
Реших да опитам с тръбен ключ да притегна бутилката но уви теча не спря. Идеята ми е да развия бутилката и да навия тефлонова лента на въпросната резба, а и да видя защо тече може би и да има някое уплътнение като о-пръстен който да е заминало. Снабдил съм се с хидравлично масло Shell Tellus S2 MX 46 но не съм наясно след като навия лентата и сглобя всичко как и от къде да наливам маслото и от къде трябва да излиза въздуха предвид че въздух има чак в манометъра???? И друго, някакво предложение как да развия и завия бутилката на помпата защото си мисля че с тръбния ключ ще я деформирам?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Как се обезвъздушава ръчна хидравлична преса?

Мнение от DLVasilev » 29 Дек 2019, 12:21

Отваряш крана за изпускане след като си долял масло и помпаш 10на пъти. Повтаряш и доливаш ако е необходимо докато се обезвъздуши. За теча най вероятно е разсъхнали челно уплътнение или о пръстен. Опитай да го смениш ако е възможно, че с тоя тефлон не знам какъв резултат ще има. Резбата би трябвало да е с малка стъпка и вероятно тефлона ще и дойде дебело :yes:
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Как се обезвъздушава ръчна хидравлична преса?

Мнение от AlCapone » 29 Дек 2019, 12:34

Само че аз питам от къде да го доливам това масло? Крана за испускане визираш черната "врътка" която връща буталото в цилиндъра ли?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Как се обезвъздушава ръчна хидравлична преса?

Мнение от DLVasilev » 29 Дек 2019, 12:49

Отгоре надолу третата снимка. Това оранжевкото е капачка предпазна. Махаш я и отвиваш пробката за доливане на масло. И теча го видях, но това на място трябва да се види защо е. Да не е пукнат цилиндъра или леглото долу
Изображение
ATR-42/72

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 10.08.2010
Местоположение: София/Г.О.

Re: Как се обезвъздушава ръчна хидравлична преса?

Мнение от spirco » 29 Дек 2019, 13:06

Манометъра е пълен с глицерин :) . Него не се опитвай да допълваш

А теча може да е от неприбрано бутало. Моето го бях забравил веднъж и се беше стекло по него. Като е в горна точка няма проблем.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Как се обезвъздушава ръчна хидравлична преса?

Мнение от alx » 29 Дек 2019, 16:33

теча е или от неприбрано бутало или от разсъхнали се уплътнения.

тефлона най- вероятно няма да помогне защото е смятан за по-малки налягания. ще трябва да търсиш ново уплътнение. ако можеш да намериш такова от витон (синьо-зелено най- често) ще е най-добре.
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Как се обезвъздушава ръчна хидравлична преса?

Мнение от AlCapone » 29 Дек 2019, 19:33

Ясно за доливането разбрах. И за манометъра разбрах макар че мисля че преди си беше пълен до горе, а при него теч няма, може да се е свил от студа :) Заинтригува ме обаче това за неприбраното бутало, под бутало визирате бялата ръчка за помпене или??? Защото ако е така вероятно и при мен проблема ще се окаже че е била зарязана в отворено положение?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Как се обезвъздушава ръчна хидравлична преса?

Мнение от drago_pavlov » 29 Дек 2019, 22:59

Не го слушай проф. алЪхЪ какви ти ги говори... Нищо вярно няма...
Манометърът няма нищо общо с маслото :) Няма как да има теч там.
Позицията на буталото в цилиндъра няма никакво значение. Във всяко положение уплътняването трябва да е еднакво.
А и течът ти не е от цилиндъра, а от помпата. Там налягане няма, т.е. тефлонът е възможно (но малко вероятно) решение. Не пречи да пробваш, ако успееш да развиеш резервоара. И понеже е тънкостенен, не вярвам да има резба там, където е течът. По-скоро пробвай да развиеш гайката, която е най-отгоре. Долу при теча най-вероятно има само уплътнение.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Как се обезвъздушава ръчна хидравлична преса?

Мнение от alx » 30 Дек 2019, 16:37

drago_pavlov написа:Позицията на буталото в цилиндъра няма никакво значение. Във всяко положение уплътняването трябва да е еднакво.


ако знеше нещо за (всеки) бутален семеринг(и) щеше да знаеш, че са направени да уплътнвяват само когато се движат (динамично). когато са статични често пропускат... някои държат, други пропускат малко а трети все едно ги няма- особено ако са некачествени или износени.

затова казах, че ако буталото не е в крайна позиция (да няма налягане) като е неподвижно може да пропуска масло

но най- вероятно като го гледам тоя теч си е от резбата на цилиндъра която отдолу трябва да има семеринг. ако няма тогава може да опита с тефлонова паста (не лепенка)
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Как се обезвъздушава ръчна хидравлична преса?

Мнение от AlCapone » 01 Яну 2020, 21:49

Ок колеги,
много благодаря за информацията тия дни ще я разглобя да видим какво ще излезе и как ще го лекувам. :bowdown:
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Как се обезвъздушава ръчна хидравлична преса?

Мнение от hell's angel » 02 Яну 2020, 1:47

Развиваш тая гайка най-отгоре, някой имат и масломерна пръчката там, наливаш на прибрано бутало и си готов. Теча - тия китайци така си текат :mrgreen: :mhihi: :ok:
Ubi dubium, ibi libertas

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Как се обезвъздушава ръчна хидравлична преса?

Мнение от drago_pavlov » 04 Яну 2020, 9:59

alx написа:
drago_pavlov написа:Позицията на буталото в цилиндъра няма никакво значение. Във всяко положение уплътняването трябва да е еднакво.


ако знеше нещо за (всеки) бутален семеринг(и) щеше да знаеш, че са направени да уплътнвяват само когато се движат (динамично). когато са статични често пропускат... някои държат, други пропускат малко а трети все едно ги няма- особено ако са некачествени или износени.

затова казах, че ако буталото не е в крайна позиция (да няма налягане) като е неподвижно може да пропуска масло

Проф. алЪхЪ, ти в колко завода си бил и колко хидравлични преси си виждал? Като изключим тия гаражните.
Всеки цилиндър е конструиран така, че да не тече в нито една позиция!
Ако всички течаха в статично положение, всяка работна смяна щеше да започва с наливане на масло и обезвъздушаване :mhihi:

alx написа:теча е или от неприбрано бутало или от разсъхнали се уплътнения.

Правиш ли разлика между бутало и бутален прът?
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Как се обезвъздушава ръчна хидравлична преса?

Мнение от AlCapone » 04 Яну 2020, 20:23

hell's angel написа:Развиваш тая гайка най-отгоре, някой имат и масломерна пръчката там, наливаш на прибрано бутало и си готов. Теча - тия китайци така си текат :mrgreen: :mhihi: :ok:



Интересно :yes: това е оптималния вариант ако става от там, а за теча и на него ще му намеря майстора. Нямам много време тия дни да и обърна внимание ама като реша проблема ще пиша да ви кажа какво е станало.
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook