Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vixx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
Гледам ги тея кърпички, които възстановяват вида на фаровете и много не вярвам на резултата ( https://www.youtube.com/watch?v=s6GBTn65iYc ), но тази сутрин видях кола, на която фаровете бяха като нови след употребата им. В БГ има поне един вносител, ама няма да му правя реклама сега.
Въпросът ми е, има ли някой идея какво прави тая химия, защото очевидно не премахва износеният слой , който прави фаровете мъгливи. По тая логика са ми и другите въпроси - какво става след 1-2-3 автомивки? Предполагам ефекта изчезва. А какво става след няколко месеца (ако е много сериозен химикал и разгради покритието на фаровете, може да пожълтеят)?
Никъде не мога да намеря как точно работят и какво съдържат тея кърпички.
Въпросът ми е, има ли някой идея какво прави тая химия, защото очевидно не премахва износеният слой , който прави фаровете мъгливи. По тая логика са ми и другите въпроси - какво става след 1-2-3 автомивки? Предполагам ефекта изчезва. А какво става след няколко месеца (ако е много сериозен химикал и разгради покритието на фаровете, може да пожълтеят)?
Никъде не мога да намеря как точно работят и какво съдържат тея кърпички.
- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
Вероятно кърпите са напоени с химикал, който запълва микро драскотините в пластмасата. Да вероятно при миене ще пада.
Re: Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
категорично НЕ !!!!!!
Изкачаше ми една скапана реклама във фейсбук над 1 година, изгледах всички коментари,всички са супер доволни и нит един оплакал се .. Качват снимки и изглеждат перфектни фаровете .. Поръчах 2 комплекта дадох 50 и нещо лева, написан на един хвърчащ лист какво да правиш 3 стъпки, намазах както трябва всичко и на момента ми се стори, че има някакви мъничко подобрение .. Гледам на следващия ден колите, от фаровете се разтекло нещо като лак, ама втвърден и няма махане от броните на колите .. Отделно след няколко дни фаровете станаха 3 пъти по-мътни от колкото бяха ..Накрая ходих и дадох още толкова за пастиране, че да ги оправят и да стане работата
Тва го написах и във фейсбук под рекламата, но рязко ми изчезна коментара .. не знам тия хора как го правят ..
п.с ето от тия глупаци от поръчах https://4car.bg/
Изкачаше ми една скапана реклама във фейсбук над 1 година, изгледах всички коментари,всички са супер доволни и нит един оплакал се .. Качват снимки и изглеждат перфектни фаровете .. Поръчах 2 комплекта дадох 50 и нещо лева, написан на един хвърчащ лист какво да правиш 3 стъпки, намазах както трябва всичко и на момента ми се стори, че има някакви мъничко подобрение .. Гледам на следващия ден колите, от фаровете се разтекло нещо като лак, ама втвърден и няма махане от броните на колите .. Отделно след няколко дни фаровете станаха 3 пъти по-мътни от колкото бяха ..Накрая ходих и дадох още толкова за пастиране, че да ги оправят и да стане работата
Тва го написах и във фейсбук под рекламата, но рязко ми изчезна коментара .. не знам тия хора как го правят ..
п.с ето от тия глупаци от поръчах https://4car.bg/
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
Аз ползвам това:
https://www.aliexpress.com/item/3298408 ... 4c4ddfTQqz
Прави слой подобен на течно стъкло, който запълва разните микро-пукнатини и предпазва като surface protection когато втвърди.
Ако фаровете са супер напукани трябва да се мине с шкурки, най-добре водни както пише. Аз ползвам накрая и 1000, 2000, 3000, полирпаста за боя и за финал този продукт. Става добре, но трябва да се нанася с безвлакнеста кърпичка, като тези за почистване на очила за еднократна употреба, само че трябва да е суха.
https://www.aliexpress.com/item/3298408 ... 4c4ddfTQqz
Прави слой подобен на течно стъкло, който запълва разните микро-пукнатини и предпазва като surface protection когато втвърди.
Ако фаровете са супер напукани трябва да се мине с шкурки, най-добре водни както пише. Аз ползвам накрая и 1000, 2000, 3000, полирпаста за боя и за финал този продукт. Става добре, но трябва да се нанася с безвлакнеста кърпичка, като тези за почистване на очила за еднократна употреба, само че трябва да е суха.
Re: Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
SpeedyMan написа:Аз ползвам това:
https://www.aliexpress.com/item/3298408 ... 4c4ddfTQqz
Прави слой подобен на течно стъкло, който запълва разните микро-пукнатини и предпазва като surface protection когато втвърди.
Ако фаровете са супер напукани трябва да се мине с шкурки, най-добре водни както пише. Аз ползвам накрая и 1000, 2000, 3000, полирпаста за боя и за финал този продукт. Става добре, но трябва да се нанася с безвлакнеста кърпичка, като тези за почистване на очила за еднократна употреба, само че трябва да е суха.
Тотален спам съм, ама преди Бенгъл такива работи нямаше

- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
Тия фарове са така не заради Бенгъл, а заради организации като Euro NCAP и директивите за Pedestrian Safety, при това за всички автомобили и марки.
Иначе тоя батка става шеф на дизайна на BMW през 1992-ра, т.е. отговорен е и за създаването на дизайна и на E39 и E38, Z3, Z8, Z4, X5, X6, X3 и всички модели до 2009-та, като съвременните модели се базират на неговите идеи. При това 11 години след като вече не е в BMW.
Сега, всъщност от 2000-та година за екстериора отговаря Ван Хойдонк. Този заменя Бенгъл след 2009-та като шеф на дизайна. Започна да ме изнервя с промяната на бъбреците, които на повечето коли вече не са овални и приличат на KIA, а ако са останали някакви овални - тия са едни огромни бъбреци, които седят супер грозно (визирам X7 и последното 7) и най-вече ме изнерви с лого на BMW без черен кант...
Не мога да разбера как прецака дори и Z4 - тва прилича на Fiat 124 spider... Явно още си говорят с Бенгъл, който е кадър на Фиат.
Това, което ми хареса при Ван Хойдонк е как малко ретъчна дизайна на 2, 3, 5, 6, 7 (без последния ъпдейт с огромните бъбреци), X5, X6, X3.
Най-новата 4-ка също е с големи бъбреци, но там ми напомня на BMW 2000 CS и заради тази препратка по-скоро я одобрявам, за разлика от същото при 7-ма серия.
Освен това колата е с цял фар още през онези години (1965 г. !!!!), естествено без да има необходимост от полиране като съвременните, просто защото е стъкло, а не пластмаса.:

Иначе тоя батка става шеф на дизайна на BMW през 1992-ра, т.е. отговорен е и за създаването на дизайна и на E39 и E38, Z3, Z8, Z4, X5, X6, X3 и всички модели до 2009-та, като съвременните модели се базират на неговите идеи. При това 11 години след като вече не е в BMW.
Сега, всъщност от 2000-та година за екстериора отговаря Ван Хойдонк. Този заменя Бенгъл след 2009-та като шеф на дизайна. Започна да ме изнервя с промяната на бъбреците, които на повечето коли вече не са овални и приличат на KIA, а ако са останали някакви овални - тия са едни огромни бъбреци, които седят супер грозно (визирам X7 и последното 7) и най-вече ме изнерви с лого на BMW без черен кант...
Не мога да разбера как прецака дори и Z4 - тва прилича на Fiat 124 spider... Явно още си говорят с Бенгъл, който е кадър на Фиат.

Това, което ми хареса при Ван Хойдонк е как малко ретъчна дизайна на 2, 3, 5, 6, 7 (без последния ъпдейт с огромните бъбреци), X5, X6, X3.
Най-новата 4-ка също е с големи бъбреци, но там ми напомня на BMW 2000 CS и заради тази препратка по-скоро я одобрявам, за разлика от същото при 7-ма серия.
Освен това колата е с цял фар още през онези години (1965 г. !!!!), естествено без да има необходимост от полиране като съвременните, просто защото е стъкло, а не пластмаса.:


- vixx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
BaDxBoY написа:категорично НЕ !!!!!!
п.с ето от тия глупаци от поръчах https://4car.bg/
За същите говорех и аз.
Май най-добре да спра да се правя на циганин и да отида да ми оправят фаровете както си трябва.
Re: Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
Нищо не стана при мен, даже още ме е яд за тия пари ..
- ivokomandos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 5.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D 2004г.
- Мечтае да кара: M5
Re: Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
Според вас, кое е по-добре фолио или лак след полиране на фаровете, някой полирал ли си ги е и с какво са направени и колко време карат, може и да казвате кой ги е правил?
BMW E36 318 93;BMW E36 328i 97; BMW E60 530D 2004; HONDA HORNET CB600F 2008
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
Лак - не. Пожълтява и се бели.
Фолиото поне може да се махне без щети.
Но най-добре след полиране си е това от Алито:
https://www.aliexpress.com/item/32984082717.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.39f14c4ddfTQqz
Фолиото поне може да се махне без щети.
Но най-добре след полиране си е това от Алито:
https://www.aliexpress.com/item/32984082717.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.39f14c4ddfTQqz
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
Аз последно пробвах с това, Rain‑x® Headlight Restoraton Kit.
Първата година го направих с неговото си финишно покритие,но след година ефекта се изгуби.
Втория път след като изчистих фара го напръсках с безцветен лак (не помня марка) и близо 2 години не мръдна...след това незнам защото продадох колата.
п.с. това на Е39 фейс.
Първата година го направих с неговото си финишно покритие,но след година ефекта се изгуби.
Втория път след като изчистих фара го напръсках с безцветен лак (не помня марка) и близо 2 години не мръдна...след това незнам защото продадох колата.
п.с. това на Е39 фейс.
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
Re: Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
ivokomandos написа:Според вас, кое е по-добре фолио или лак след полиране на фаровете, някой полирал ли си ги е и с какво са направени и колко време карат, може и да казвате кой ги е правил?
Хубаво дебело фолио и няма да мръднат доста време, всичко друго е компромис според мен (моите фарове са с xPel).
По въпроса с кърпичките, няма как с едно забърсване да се отстрани оксидация от фара, формирала се с години. Не се лъжете, дори да имат ефект ще е краткотраен. Истината е шлайфане, полиране и запечатване с хубаво фолио.

Re: Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
AlonsoBest написа:Истината е шлайфане, полиране и запечатване с хубаво фолио.
Ако има и разглабяне преди това, ефекта е пълен.
Само да ми минат малко зоровете тоя месец покрай работата и следващия ще ги свалям и ще ги изпращам за пълно рециклиране + фолио отвън.
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
С тия кърпички нищо не става.
Преди години на 39-ката сам си полирах фаровете и стана екстра, не мръднаха после си я и продадох.
Технологията беша:
1. Водна шкурка 2000 на ръка под течаща вода докато целия фар се матира
2. Пластификатор на спрей(или както му казват някои грунд за пластмаса) - ползвах някакъв на novol от местния автобояджийски магазин
3. Лак на спрей с UV филтър него - в бял флакон пак от местния магазин
Това, което беше много важно е да се изчака хубаво да изсъхне пластификатора преди лакирането, защото в протвиен случай се налюпваше цялото нещо и трябва да се свали с шкурка, защото иначе не пада.
Преди години на 39-ката сам си полирах фаровете и стана екстра, не мръднаха после си я и продадох.
Технологията беша:
1. Водна шкурка 2000 на ръка под течаща вода докато целия фар се матира
2. Пластификатор на спрей(или както му казват някои грунд за пластмаса) - ползвах някакъв на novol от местния автобояджийски магазин
3. Лак на спрей с UV филтър него - в бял флакон пак от местния магазин
Това, което беше много важно е да се изчака хубаво да изсъхне пластификатора преди лакирането, защото в протвиен случай се налюпваше цялото нещо и трябва да се свали с шкурка, защото иначе не пада.
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
Re: Headlight restoration wipes (Кърпички за фарове)
grkv написа:AlonsoBest написа:Истината е шлайфане, полиране и запечатване с хубаво фолио.
Ако има и разглабяне преди това, ефекта е пълен.
Да, тогава ефекта е пълен, моите са отваряни и рециклирани и светят супер.

28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани