Mercedes w211 за и против
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Mercedes w211 за и против
Здравейте,
след 10 години с БМВ, търся малко промяна. Интересувам се какви са плюсовете и минусите на мерцедес w211. Кои мотори са за предпочитане дизел/бензин (газ), 4/5/6 цил, V или редови? Има ли драма със скоростните кутии? 7г троник? Какви са цените на поддръжката сравнено с е60? Имат ли драми с електрониката, модули, сбс? Надеждност спрямо БМВ ? Има ли достъпни диагностики както при бмв? Каква е разликата в 3те нива на оборудване? Със сигурност ако реша да е това следващата кола, ще търся кола на пружини, не искам въздушно окачване и като цяло искам да е колкото се може по-проста без излишни глупости. Предпочитанията са ми ръчна кутия, но едва ли ще намеря, така че...
Знам че е бмв форум, за мен също, бмв правят най-добрите от достъпните автомобили, но след много километри с е36, е46, е90, е60 искам нещо различно и често се заглеждам към мерцедес, мога да си позволя по нова и скъпа кола от w211, но вече нямам желание да давам излишно пари за поддръжка и обезценяване на ламарини.
след 10 години с БМВ, търся малко промяна. Интересувам се какви са плюсовете и минусите на мерцедес w211. Кои мотори са за предпочитане дизел/бензин (газ), 4/5/6 цил, V или редови? Има ли драма със скоростните кутии? 7г троник? Какви са цените на поддръжката сравнено с е60? Имат ли драми с електрониката, модули, сбс? Надеждност спрямо БМВ ? Има ли достъпни диагностики както при бмв? Каква е разликата в 3те нива на оборудване? Със сигурност ако реша да е това следващата кола, ще търся кола на пружини, не искам въздушно окачване и като цяло искам да е колкото се може по-проста без излишни глупости. Предпочитанията са ми ръчна кутия, но едва ли ще намеря, така че...
Знам че е бмв форум, за мен също, бмв правят най-добрите от достъпните автомобили, но след много километри с е36, е46, е90, е60 искам нещо различно и често се заглеждам към мерцедес, мога да си позволя по нова и скъпа кола от w211, но вече нямам желание да давам излишно пари за поддръжка и обезценяване на ламарини.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Mercedes w211 за и против
W211 преди фейса, до средата на 2006 се предлага със старите мотори М112 V6 @ M113 V8. Относно компресорните мотори те са 1.8 и са съответно 163кс и 184кс.
Преди фейса са със здрави мотори и скорости но пък казват че страдат от други дертове, като SBC модул например.
Има междинен вариант преди фейса но с новите мотори М272 V6 и скорости 7G. Казват че това е най-опасния вариант
След фейса моторите са 200К 184кс, М272 V6 и М273 V8
Като цяло проблемни мотори, страдащи от новите болести по моторите: скъп ангренаж, валове, колектори а и се чуват страшни неща за 7G скоростите. Колко са вярни не знам, и дано не разбирам
За мен оптимален избор е Е320 бензин, без 4х4 и въздушно окачване, със старите скорости 5G.
Преди фейса са със здрави мотори и скорости но пък казват че страдат от други дертове, като SBC модул например.
Има междинен вариант преди фейса но с новите мотори М272 V6 и скорости 7G. Казват че това е най-опасния вариант

След фейса моторите са 200К 184кс, М272 V6 и М273 V8
Като цяло проблемни мотори, страдащи от новите болести по моторите: скъп ангренаж, валове, колектори а и се чуват страшни неща за 7G скоростите. Колко са вярни не знам, и дано не разбирам

За мен оптимален избор е Е320 бензин, без 4х4 и въздушно окачване, със старите скорости 5G.

- SlackLine`
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 12.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E270 CDI W211
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Mercedes-Benz E270 CDI 177 hp
Re: Mercedes w211 за и против
Препоръчвам преди фейслифта W211-то, по здрави мотори, по здрав автоматик 5G tronic-а.
Мотори най хвалени и здрави са, дизела 270 цди 5 цил. 177 к.с. редови, 280 цди 177, 6 цил редови, той по принцип е 3 литра, но е софтуерно скопен на 177 к.с., също и 320 цди 204 коня редови.
Бензина става 320, но най хваления и държи на газ е 500 осмака. 306 к.с.
За мен си избрах 270 цди с чип много приятен за каране, комфортен и вози супер и не е скъп за поддръжка.
Минуса SBC, който се рециклира за 650-700 лв в Дупница, да чукна на дърво нямал съм проблеми с него.
За Е60 не мога да кажа. Ако имаш въпроси питай.
Мотори най хвалени и здрави са, дизела 270 цди 5 цил. 177 к.с. редови, 280 цди 177, 6 цил редови, той по принцип е 3 литра, но е софтуерно скопен на 177 к.с., също и 320 цди 204 коня редови.
Бензина става 320, но най хваления и държи на газ е 500 осмака. 306 к.с.
За мен си избрах 270 цди с чип много приятен за каране, комфортен и вози супер и не е скъп за поддръжка.
Минуса SBC, който се рециклира за 650-700 лв в Дупница, да чукна на дърво нямал съм проблеми с него.
За Е60 не мога да кажа. Ако имаш въпроси питай.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Mercedes w211 за и против
Допълвам: търси ниво Авангард, изглежда много добре. В София има много хора с диагностика Стар, както и хора които разбират.
W211 с ръчни скорости е рядкост. Това са по-малки мотори като компресорите, Е240 който е V6 и малките дизели.
Взима се най-запазената която намериш.
Аз от 10 години карам 200 компресор+ръчни скорости но по-старите варианти 186 и 192кс и съм много доволен. Вървят добре, здрави и не харчат много.
W211 с ръчни скорости е рядкост. Това са по-малки мотори като компресорите, Е240 който е V6 и малките дизели.
Взима се най-запазената която намериш.
Аз от 10 години карам 200 компресор+ръчни скорости но по-старите варианти 186 и 192кс и съм много доволен. Вървят добре, здрави и не харчат много.

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Mercedes w211 за и против
Мои колеги търкалят такива, но дизелови 270 мисля, че бяха. Единия е на манерка без никаква поддръжка и държи не се дава, другия е добре гледан, като последните 75000км е само на керосин, без нафта или двутактово масло и той не е мръднал изобщо. Та започвам да се замислям и аз за такъв. Автоматици са иначе и двата, но не знам какви са. Последните мерцедеси дето карах бяха от истинските с квадратните фарове и мерцедес за мен там приключиха с колите
Моторите им бяха от тия с редовите помпи, дето като завъртиш ключа и жабоците започват да крякат 



ATR-42/72
Re: Mercedes w211 за и против
По принцип са хубави коли, но през 2020та са леко безсмислени. През вкъщи са минали две дизелови в211ки и аха да мине трета с 5.5 мотор, ама добре се разминахме...
Ако го искаш за прежалена бойна кола - не си струва, твърде скъпи са и на моменти сложни.
Ако го искаш за хубава кола за теб си - трудно ще го намериш с останал животец в него, все едно да търсиш читаво е39 в момента, същото е. Айде намери го, дето да не струва парите на читаво е60, примерно...
Масово са обиколили планетата няколко пъти.
Иначе като проблеми - 2.7 е ок, 3.2 ако намериш с редовия шестак е чудо и държи много на бой, ве образния не чак толкова... кутиите - 5г е вечна, 7г - не толкова. Тях ги мори една платчица дето й викат мозък автоджамбазите, ама не е болка за умиране... я го правиш я не, а направиш ли го имаш да караш докато не грохне купето. И двата са гадни за каране, 7г особено такова нещо като кикдаун не познава, цъкаш по перките като състезател, а всъщност се молиш да свали, че да изпревариш. Петицата няма много какво да сваля
СБЦ-то отдавна не е пари, коли по моргите колкото искаш... Не го мисли, не е нещо, което да те откаже от колата.
Ако ще минаваш много километри или искаш евтинко - 2.2 с ремап и се возиш комфортно с разход 5, нагоре моторите не, че не са окей, ама не знам защо са ти, тая кола има поведение на рибарска лодка. 3л дизел си гори... като 3л дизел, пък вървежа не е уау, на мен ми е неоправдано.
Бензините са тромави, готин е единствено осмака 306 коня с газ, 3.2 бензин ако изпадне, евентуално става. Малките бензини са трагични от към динамика дори и в ЦЛК.
Комбитата са уникално грозни, но пък много практични.
Не знам какъв ти я бюджета, ама аз бих взел нещо друго във всеки един ценови диапазон.
Дай цели, километри годишно, цифра и да го мислим... 'щото тоя пръч се взима от нужда, а за нуждите често има и по-добри варианти. Не вярвам да си се влюбил в красивата му визия

Ако го искаш за прежалена бойна кола - не си струва, твърде скъпи са и на моменти сложни.
Ако го искаш за хубава кола за теб си - трудно ще го намериш с останал животец в него, все едно да търсиш читаво е39 в момента, същото е. Айде намери го, дето да не струва парите на читаво е60, примерно...

Иначе като проблеми - 2.7 е ок, 3.2 ако намериш с редовия шестак е чудо и държи много на бой, ве образния не чак толкова... кутиите - 5г е вечна, 7г - не толкова. Тях ги мори една платчица дето й викат мозък автоджамбазите, ама не е болка за умиране... я го правиш я не, а направиш ли го имаш да караш докато не грохне купето. И двата са гадни за каране, 7г особено такова нещо като кикдаун не познава, цъкаш по перките като състезател, а всъщност се молиш да свали, че да изпревариш. Петицата няма много какво да сваля

СБЦ-то отдавна не е пари, коли по моргите колкото искаш... Не го мисли, не е нещо, което да те откаже от колата.
Ако ще минаваш много километри или искаш евтинко - 2.2 с ремап и се возиш комфортно с разход 5, нагоре моторите не, че не са окей, ама не знам защо са ти, тая кола има поведение на рибарска лодка. 3л дизел си гори... като 3л дизел, пък вървежа не е уау, на мен ми е неоправдано.
Бензините са тромави, готин е единствено осмака 306 коня с газ, 3.2 бензин ако изпадне, евентуално става. Малките бензини са трагични от към динамика дори и в ЦЛК.
Комбитата са уникално грозни, но пък много практични.
Не знам какъв ти я бюджета, ама аз бих взел нещо друго във всеки един ценови диапазон.
Дай цели, километри годишно, цифра и да го мислим... 'щото тоя пръч се взима от нужда, а за нуждите често има и по-добри варианти. Не вярвам да си се влюбил в красивата му визия

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Mercedes w211 за и против
^^^^ Търсих 2 години запазен W211 бензин на разумна цена и не намерих. Покупна цена от 12 000лв+ за 2003-2005г не ми се струваше разумна. За да я вкараш в пътя отиват още 5 000лв.

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Mercedes w211 за и против
Фейсов, дизелов авангард. Всички S-ки са на пневмо отзад.
Ubi dubium, ibi libertas
- DriftoMania
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.05.2010
- Мечтае да кара: F10 ///M5
Mercedes w211 за и против
Търкалям на бащата 211ката от известно време. 320цди v6 7g преди фейса- все “кофти” комбинации както се пише дотук, а и по всеобщо мнение. Много ми е противоречива тая кола - хем е голяма, просторна и удобна, с много екстри за времето си, чудна да се возиш без напрежение със 120-160 на дълъг път, мотора е достатъчно мощен да изпреварваш без притеснение. От друга страна ме хваща морската болест всеки път като се кача. Не мога да ѝ свикна на люшкането. Дразни ме дори при спиране, все едно спирам кораб. Нашата е авангард с нормално окачване. Има си подгревите, обдухванията (топ екстра за кожа лятото, иначе е ад), голямо нави (безсмислено през 2020 ама иначе седи грозно ако го няма); супер удобен салон (разбира се). Предпочитам да се возя отзад в тая кола, много е комфортно наистина.
Визията е спорна, класически мерц, на някои им харесва, аз съм ок, така или иначе не съм я купувал за мен си и я карам временно в момента и не ми пука особено. Повече ми харесва в интериора от е60, макар че е леко ретро вече.
Возил съм се в други 211ки, но с по-ниски нива на оборудване и малки мотори - ами не е същото. Такъв клас автомобил без кожа, автоматик и поне 200 коня мотор се усеща евтино.
В града харчи около 10-12, може и повече в задръстването.. навън съм я смъквал на 6.4 с пенсионерско каране, оптималния разход е 7-7.5 с преобладаващ спокоен стил на шофиране.
От друга страна са много обезценени в момента и ако наистина ти пасне колата на желанието и нуждите, вземе се нещо “читаво” (много трудно) и се остави някой лев за нещо ако излезе може и да е ок. Баща ми много си я харесва, кара си я с кеф, поддържа си я с кеф, за 3-4 години доста дреболии излизаха постоянно, до сега нищо от проблемните и скъпи неща не се е преебавало (дай Боже още много да изкара така), но си е бенц.. купуваш и си в готовност да даваш
но коя ли вече не е така..
Визията е спорна, класически мерц, на някои им харесва, аз съм ок, така или иначе не съм я купувал за мен си и я карам временно в момента и не ми пука особено. Повече ми харесва в интериора от е60, макар че е леко ретро вече.
Возил съм се в други 211ки, но с по-ниски нива на оборудване и малки мотори - ами не е същото. Такъв клас автомобил без кожа, автоматик и поне 200 коня мотор се усеща евтино.
В града харчи около 10-12, може и повече в задръстването.. навън съм я смъквал на 6.4 с пенсионерско каране, оптималния разход е 7-7.5 с преобладаващ спокоен стил на шофиране.
От друга страна са много обезценени в момента и ако наистина ти пасне колата на желанието и нуждите, вземе се нещо “читаво” (много трудно) и се остави някой лев за нещо ако излезе може и да е ок. Баща ми много си я харесва, кара си я с кеф, поддържа си я с кеф, за 3-4 години доста дреболии излизаха постоянно, до сега нищо от проблемните и скъпи неща не се е преебавало (дай Боже още много да изкара така), но си е бенц.. купуваш и си в готовност да даваш


- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: Mercedes w211 за и против
grkv написа:По принцип са хубави коли, но през 2020та са леко безсмислени. През вкъщи са минали две дизелови в211ки и аха да мине трета с 5.5 мотор, ама добре се разминахме...![]()
Ако го искаш за прежалена бойна кола - не си струва, твърде скъпи са и на моменти сложни.
Ако го искаш за хубава кола за теб си - трудно ще го намериш с останал животец в него, все едно да търсиш читаво е39 в момента, същото е. Айде намери го, дето да не струва парите на читаво е60, примерно...Масово са обиколили планетата няколко пъти.
Иначе като проблеми - 2.7 е ок, 3.2 ако намериш с редовия шестак е чудо и държи много на бой, ве образния не чак толкова... кутиите - 5г е вечна, 7г - не толкова. Тях ги мори една платчица дето й викат мозък автоджамбазите, ама не е болка за умиране... я го правиш я не, а направиш ли го имаш да караш докато не грохне купето. И двата са гадни за каране, 7г особено такова нещо като кикдаун не познава, цъкаш по перките като състезател, а всъщност се молиш да свали, че да изпревариш. Петицата няма много какво да сваля![]()
СБЦ-то отдавна не е пари, коли по моргите колкото искаш... Не го мисли, не е нещо, което да те откаже от колата.
Ако ще минаваш много километри или искаш евтинко - 2.2 с ремап и се возиш комфортно с разход 5, нагоре моторите не, че не са окей, ама не знам защо са ти, тая кола има поведение на рибарска лодка. 3л дизел си гори... като 3л дизел, пък вървежа не е уау, на мен ми е неоправдано.
Бензините са тромави, готин е единствено осмака 306 коня с газ, 3.2 бензин ако изпадне, евентуално става. Малките бензини са трагични от към динамика дори и в ЦЛК.
Комбитата са уникално грозни, но пък много практични.
Не знам какъв ти я бюджета, ама аз бих взел нещо друго във всеки един ценови диапазон.
Дай цели, километри годишно, цифра и да го мислим... 'щото тоя пръч се взима от нужда, а за нуждите често има и по-добри варианти. Не вярвам да си се влюбил в красивата му визия
Благодаря на всички дали мнение

Бях харесал конкретна кола, но всички описахте комбинацията като ненадежджна v6 със 7g.
Относно бюджета...има да покрие най-високите цени по обявите, но не е там въпроса. Честно казано единственото което ми харесва много в този модел е дизайна.

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Mercedes w211 за и против
Честно казано w140 има по внушителен дизайн, на същите пари може да се намери читав и освен всичко друго е от истинските каски 


ATR-42/72
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Mercedes w211 за и против
Не е ли с брутално скъпа поддръжка това 140 бре?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: Mercedes w211 за и против
Не, обаче да намериш запазен и на малко пари е почти "мисията невъзможна".
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: Mercedes w211 за и против
7г от тези години имат проблеми със сензорите на валв боди-то (платката със соленоидите). сменят се, ама не е работа за всеки. 5г са железни.
ако избереш по-маломощен двигател 7г е за предпочитане щото с 5г и малкия мотор са доста умрели... ако вземеш от по-големите мотори 5г е избора.
ако избереш по-маломощен двигател 7г е за предпочитане щото с 5г и малкия мотор са доста умрели... ако вземеш от по-големите мотори 5г е избора.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Mercedes w211 за и против
Аз притежавам Е320 редови 204 к.с. дизел много удобна кола, приятна за каране и возене, събира доста багаж също така (голям багажник). Уш е авангард обаче от към екстри е малко постна, единственото което по-така имам е памет и масаж на шофьорската седалка. Подгрев и обдухване нямам. Масово се намират на въздух, както е и моята ами сменял съм 2 възглавници само. При тях айрматика е избираема опция, но големите мотори са предимно на въздух. Кофтито е, че въпреки като цени паднаха, си купуваш кажи речи стара кола. Масово СБЦ-тата им са сменени фирмено, но както каза колегата и тях ги рециклират на приемлива цена спрямо едно време. Фейса го нямат. Разхода ми е много добър естествено, ако караш с ограниченията, стъпиш ли отива нагоре и въпреки това не кой знай колко. Поддръжката за мен е приемлива, от познати с е60 сходна, даже май БМВто идва маалко по-скъпо.



24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани