Чисто нова или стара кола?
Модератор: Общи модератори
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Чисто нова или стара кола?
По-хубавите/по-скъпите коли няма смисъл да ги обсъждаме. Чисто нов Т-roc R, 300 коня животинче 75к. За същите пари от канада идва чисто нов мустанг ГТ 460 коня или еквивалентен додж чарджър/чалънджър. Октавия RS 245 коня 63к, супърб 280 коня 65к.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Чисто нова или стара кола?
Че тия дрънчащи ламарини и пластмаси - доджове, мустанги и секви американски дивотии коли ли им викате?
Хм,хм...
Re: Чисто нова или стара кола?
Моджо написа:Че тия дрънчащи ламарини и пластмаси - доджове, мустанги и секви американски дивотии коли ли им викате?
ти американска кола от последните 5 години примерно виждал ли си?
https://www.jdpower.com/business/press- ... -study-iqs
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Чисто нова или стара кола?
nxn написа:Да, тук преувеличи малко
alx написа:такъв лизинг колега без дебела начална вноска няма
Преувеличил съм за каското и данъка, май ги плащаме допълнително и лизинговия процент е 1.332
Въпросната извадка е от говорова за моята кола, но и на шефските AMG-та беше с такива условия. Единствения тънък момент е дебелата връзка на най-високо ниво в Мерцедес
ЕДИТ: Вноската ми се увеличи с 54евро/месец с ДДС, че сложих още 20к км пробег за целия период на договора
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Don_Diego на 19 Яну 2021, 23:21, променена общо 1 път
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Чисто нова или стара кола?
Даже съм и карал въпросния чарджър. Ламарини на москвич, пластмаса на дачия. Неква кожа измислена, мултимедия кат от 2000 та, шумоизолация нула. И освен да даваш газ направо оти в завои не става, та не мое и да спре..и и и. друго нема. И на втория ден ще ти е омръзнало. На мен ми омръзна на първия час.
Пп Излъгах, чалънджър било. На мен са ми еднакви))
Мисля че е модел 2015 или 2016..демек не е последен модел.
Пп Излъгах, чалънджър било. На мен са ми еднакви))
Мисля че е модел 2015 или 2016..демек не е последен модел.
Хм,хм...
Re: Чисто нова или стара кола?
Don_Diego написа:nxn написа:Да, тук преувеличи малкоalx написа:такъв лизинг колега без дебела начална вноска няма
Преувеличил съм за каското и данъка, май ги плащаме допълнително и лизинговия процент е 1.332
Въпросната извадка е от говорова за моята кола, но и на шефските AMG-та беше с такива условия. Единствения тънък момент е дебелата връзка на най-високо ниво в Мерцедес
624 на месец х 24 месеца = 14982 ... 46869 - 14982 = остатъчна 31887 което е 68%... това наистина е хубава остатъчна за две години като се има напредвид, че за 3 години както казах е 46% средната остатъчна за мерцедес. но това нормално "без връзки" можеш да го забравиш да е така.... тази кола с цена 46869 след три години е на 46% което е 21560 остатъчна ... 46869 - 21560 = 25309 общо плащания за три години - или по 703 на месец... и това е на кантар - без печалба за дилъра
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Чисто нова или стара кола?
alx написа:можеш ли да смениш амортесьор сам? кола на старо.
не? новата кола е за тебе.
много е просто...
Макферсоните ги продават комплект. Колко да е трудно? Е, ако объркаш ляв и десен, няма да стане
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Чисто нова или стара кола?
Имам 2 36-ци, седан и компакт, намира ми се и една Е30, всичките ми коли са в повече от добро състояние, като карам само компакта, другите са по топли и сухи гаражи. Намира ми се и една Ибиза, 2007 година, всичко ми е на бензин, с кюмюра съм скаран. На 53 съм, цял живот с коли се занимавам, запасил съм се с коли, които да ме изкарат докато мога активно да шофирам. Нагледах се на много съвременни кенефи, благодаря, не е за мен! А и никога не бих дал цената на половин апартамент, за 1 тон ламарина и то за компромисен автомобил. А от новите модели на БМВ съм отвратен, вярно че вече никой не прави автомобили, но такова падение от премиум производител не съм очаквал, не че и Мерцедес не творят същите лайна. Та с това лирично отклонение, исках да кажа какъв е моя избор. Повечето тук са млади момчета, като определено ще искат нещо по-ново и модерно, но всичко с времето си. А и най ми е кеф, да си карам 30-ката /шампион за 2020-та в класик рали шампионата между другото /, определено след нея, се обръщат доста повече хора отколкото след нови кочини.
only rear wheel drive
Re: Чисто нова или стара кола?
michev написа:Имам 2 36-ци, седан и компакт, намира ми се и една Е30, всичките ми коли са в повече от добро състояние, като карам само компакта, другите са по топли и сухи гаражи. Намира ми се и една Ибиза, 2007 година, всичко ми е на бензин, с кюмюра съм скаран. На 53 съм, цял живот с коли се занимавам, запасил съм се с коли, които да ме изкарат докато мога активно да шофирам. Нагледах се на много съвременни кенефи, благодаря, не е за мен! А и никога не бих дал цената на половин апартамент, за 1 тон ламарина и то за компромисен автомобил. А от новите модели на БМВ съм отвратен, вярно че вече никой не прави автомобили, но такова падение от премиум производител не съм очаквал, не че и Мерцедес не творят същите лайна. Та с това лирично отклонение, исках да кажа какъв е моя избор. Повечето тук са млади момчета, като определено ще искат нещо по-ново и модерно, но всичко с времето си. А и най ми е кеф, да си карам 30-ката /шампион за 2020-та в класик рали шампионата между другото /, определено след нея, се обръщат доста повече хора отколкото след нови кочини.
Респект Колега!
Тук има двама, дето ме познават. Единият кара Е30 кабрио, другия е с Е34 комби (има 4 в Канада). Когато и да ме видят, винаги се смеят и викат "Не се продава!"
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Чисто нова или стара кола?
michev написа:...................
Закостенял сектант,какво повече да кажа......
Но не безнанадежден.....с голям интерес оглеждаше трицилиндровия Фокус
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Чисто нова или стара кола?
Don_Diego написа:Всяка нова кола има някакви проблеми. при едни са големи технически проблеми, при други са дребни неща, които само дразнят. 50i двигателите все едно не излизаха фабрично счупени, в австрийския офис имаме едно М850i - два пъти му се чупи педала на газта, пада пластмасата и колата няма каране Избийте си го от главата, че има идеален автомобил, без забележки и проблеми
При Шкода номера е да отидеш по време на акция за налични автомобили - 2019та ми даваха фул-макс Superb L&K, 272кс. бензин за 88к лв. Еквавалентен по Екстри VW Артеон беше 110к, но беше печка с 240кс по спомен.
Лизинга тук е дърво защото пазара е малък и няма много продажби, отделно имат идиотски условия и изисквания.
Служебния Мерцедес от Германия вноската му е 1% от стойността, всичко включено, без първоначална вноска и срок на лизинга 2 години с пробег 25к/година (без фирмата да има история като клиент на конкретната марка). Успех да намерите подобни условия тук
То се оказа, че по нова година същия Супърб го дават по 65к Добре че не си го видя сега, че щеше да има теми - Шкода наказва 535и
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Чисто нова или стара кола?
немо написа:michev написа:...................
Закостенял сектант,какво повече да кажа......
Но не безнанадежден.....с голям интерес оглеждаше трицилиндровия Фокус
Оглеждах, за да видя до къде може да стигне деградацията в автомобилното инженерство, дотам ми беше интереса. Ако ще е с три цилиндъра, предпочитам класическият Вартбург, определено ми е по-интересен
only rear wheel drive
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Чисто нова или стара кола?
alx написа:можеш ли да смениш амортесьор сам? кола на старо.
не? новата кола е за тебе.
много е просто...
Амортесьор? Дай направо пример с двг Колко често се сменя амортесьор? Да не говорим, че амортесьора на една доста по-нова кола е осезаемо по-скъп, ако ще да е 1.0 някъв "пингвин"...
Re: Чисто нова или стара кола?
Mollov написа:alx написа:можеш ли да смениш амортесьор сам? кола на старо.
не? новата кола е за тебе.
много е просто...
Амортесьор? Дай направо пример с двг Колко често се сменя амортесьор? Да не говорим, че амортесьора на една доста по-нова кола е осезаемо по-скъп, ако ще да е 1.0 някъв "пингвин"...
дадох го за пример съвсем конкретно, но по друга причина- изисква инициатива, по- сериозни инструменти, сила, малко акъл... в такъв ред на мисли... все неща дето ако ги имаш можеш да "покриеш" почти всички поправки и подръжка на един автомобил извън гаранция...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Чисто нова или стара кола?
michev написа:Имам 2 36-ци, седан и компакт, намира ми се и една Е30, всичките ми коли са в повече от добро състояние, като карам само компакта, другите са по топли и сухи гаражи. Намира ми се и една Ибиза, 2007 година, всичко ми е на бензин, с кюмюра съм скаран. На 53 съм, цял живот с коли се занимавам, запасил съм се с коли, които да ме изкарат докато мога активно да шофирам. Нагледах се на много съвременни кенефи, благодаря, не е за мен! А и никога не бих дал цената на половин апартамент, за 1 тон ламарина и то за компромисен автомобил. А от новите модели на БМВ съм отвратен, вярно че вече никой не прави автомобили, но такова падение от премиум производител не съм очаквал, не че и Мерцедес не творят същите лайна. Та с това лирично отклонение, исках да кажа какъв е моя избор. Повечето тук са млади момчета, като определено ще искат нещо по-ново и модерно, но всичко с времето си. А и най ми е кеф, да си карам 30-ката /шампион за 2020-та в класик рали шампионата между другото /, определено след нея, се обръщат доста повече хора отколкото след нови кочини.
Аз също си ги събирам с идеята да ме изкарат докато не ги забранят А не съм и единствен, на последното мероприятие чувах и други да казват "прибрал съм една 30ка", "аз пък 36ца". Колегите с 34ките и те масово "кътат" да има.
За мен единствената валидна причина за купуване на нова или почти нова кола в България е сигурността. Финансово няма база за сравнение, подобренията в комфорта лично за мен спряха около 2000та - влагането на бюджет в електронни глупости вместо в качествени материали за мен не е комфорт.
"Идеалната среда" са коли, които са проектирани преди планираното остаряване да навлезе с пълна сила и в същото време хващат завишените изисквания за безопасност от 97ма. Общо взето бяла лястовица
Вместо да набия 60к в нещо, което само след 5 години ще струва 25, бих инвестирал 15тина хиляди в 39ка на нищожно малки километри от аутохан(примерно), която при правилна поддръжка и съхранение почти няма да се обезцени в средносрочен план.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани