Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричките?
Модератор: Общи модератори
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
вайвайвай.мерцедесповер.цом
Отворете си тема, бреееееее, пенсионери Или ходете в съответния форум
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Тихо ве, емотикон, нали за коли искаш да говорим
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Въщност целта на питането ми беше за бенц S211/объркал съм модела при предишния цитат/. Не че БМВ не ми харесва и е готина кола, напротив дори е61 феслифт ми е тамън. Но гледайки форумите и фб групите за кражби на ЦИЦ модул, М волан, фарове, бъбреци броня и всичката периферия - мен лично това ме товари излишно много, дотолкова че да ме откаже да си го купя. Не че при Мерцедес огледалата и парктроника не са апетитни, но там с една тубичка течен метал проблема е решен. Просто за да не си вкарвам таралежа в гащите гледам за алтернативни варианти със сходен комфорт и здавина. Нека темата продължи по същество.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
На форумните скептици, повтарящи че новите двигатели са по-несполучливи от старите, се посвещава....
Los hombres no frenan
No discrimination! (unless you are russian)
No discrimination! (unless you are russian)
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1965
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Залагам на Пасат, интересното е, че е бензин..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- steeN
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
1.9 или 2.0 TDI... какво да е друго
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Колата е VW Caddy-лак, баничарка, с мега "мощния" мотор 1.4 TGI (фабричен метан), 110 магарета. Кара се по немско, като 90% от пробега е на метан. Най-сериозния ремонт досега е смяна на алтернатор (370 к км). Имаме я от нова във фирмата, Януари 2016-та... Като ускорение е зле, особено в ниските, но за работна кола, която прави по 5-600 всеки ден и гори 4,5 на сто...
Los hombres no frenan
No discrimination! (unless you are russian)
No discrimination! (unless you are russian)
- steeN
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Интересно, явно и метановите са стабилни.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
След още 2 години ще дойде в България на 240к километра и тогава ще я видим колко ще е здрава.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
В България почти всички таксита са на такива километри, без да е правен ремонт.
Колегата има колата от 2016година и за 5 години е навъртял близо 600к километра, това прави по 10к на месец. Тая кола не се спира не изстива и вероятно ще чукне милион в такава експлоатация. Вероятно обаче, още тази година ще я сменят с нова и, както каза колегата, ще дойде в България на 150-200к метан и всички екстри.
Колегата има колата от 2016година и за 5 години е навъртял близо 600к километра, това прави по 10к на месец. Тая кола не се спира не изстива и вероятно ще чукне милион в такава експлоатация. Вероятно обаче, още тази година ще я сменят с нова и, както каза колегата, ще дойде в България на 150-200к метан и всички екстри.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Kurtov написа:ivoaudi написа:По темата:
Аз от поне 15г виждам следната тенденция не само при бмв, а при всички: правят се не по-слаби и износоустойчиви мотори от старите, но с мн кекава периферия. Не може и да няма тук-таме някоя издънка като сегментите на м54 и веригите/вала на н47 и компани, но моторите определено са доволно здрави като карантия. Всичките! Причините са комплексни и отлично устройват производителя, не ми се философства сега. Какво следва и с кое да се съобразим с покупката? С нищо. Взимаш си мотор,
Който те кефи и предвиждаш читав диагностик под ръка за кекавата периферия, която неминуемо ще те дъни тук-там. Само това, но не е малко, че некадърника може и от милиардер даже в милопнер да те конвертира.
Повтарям-противно на полемиките, кекави мотори няма дори и днес. Има кекави периферии и в условията на диктата на капитала си е разбираемо. За съжаление първо е интереса и после всичко останало
Аз не съм съгласен.
Точно и самите мотори стават по кекави.
Всичките са масларници до един, даже и при дизелите започна да се появява такава тенденция гледам.
Ангренажи, лагери и маслени помпи, сменят се все по-често.
И аз дълго време не бях. Погледни какво е писал колегата над мен и може и да премислиш, просто си говорим. Говорех за принципа, масата. Издънките ги е имало винаги.
Моите наблюдения са - правят се както и преди не лоши и износоустойчиви все пак мотори с МНОГО кекава периферия. Ако се замислиш, диктува го разбира се интереса, тоест капитала
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
slatanic написа:Аз на дизел кълва, че в момента имам c220 w203 3 месеца ПРЕДИ да стане с дпф модела.
И го взех на 130к по някакъв див късмет от Белгия.
И понеже е хубаво и ми хареса сега питам и за друго.
Та ако излъжа жената да и оставя цедката да вози щерката насам натам пък да си имам и аз кола за неделя, че през другото време карам служебки.
Aз на мойта 300к и навъртях за 10-на години - нищо фрапиращо не е искала, 611 с 722.6. Дали са ѝ първите, един Господ знае. Само с ръждата не се разбираме нещо Та ако ще се разделяме някой ден - т'ва ще е причината
Ubi dubium, ibi libertas
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Коцето