Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричките?
Модератор: Общи модератори
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Аз имах С класа 500 , 306 к.с. Беше на 999 999 к.м и то идея си нямам от колко време е била така. В интерес на истината, дивгателя не се чуваше че работи. Изключително динамична беше и извънградско ми даваше около 8. В София по спомен харчеше около 12-15, което въобще не е много в предвид факта, че беше бъкана с екстри и наистина си понавървяваше . Купих колата от Германия, такси е била, карах я 1 година, като не съм отварял дори предния капак и така и я продадох. Било е преди 4-5 години, няколко пъти я засичам из София и още върви
Аз лично, не се сещам за по-здрав двигател от този 5.0 литра на мерцедес. 3.5л също бива, но създава повече проблеми.
Иначе, не може да говорите, че М62 е безпроблемен двигател, нито м52. Доста познати имах с м62 4.4 и почти всички имаха проблеми и с охлаждане и с водни помпи и с гарнитури и с какво ли не.Няма да забравя никога приятел с х5 4.6ис. Този човек отваря 2 пъти мотора в рамките на 3 години. Харчеше близо 30 на 100 и винаги имаше някакви проблеми, беше набил над 10000 за всякакви ремонти по колата. М52 по-скоро се бъзикате, че е надежден и издържа 1 000 000 км. То са ваноси, то са клапани, то е глава то са още 1000 неща. М54 още по-зле.
Може би идиото устоичиво би било м30, там предполагам, че 1 000 000 км може и да ги мине с нормална поддръжка. Но по тая логика трябва всички да вземем москвичи и лади, да караме с по 1 резервен карбуратор, свещи,кабели, клещи и свински опашки в багажника и да сме на 100% сигурни в колата
Аз лично, не се сещам за по-здрав двигател от този 5.0 литра на мерцедес. 3.5л също бива, но създава повече проблеми.
Иначе, не може да говорите, че М62 е безпроблемен двигател, нито м52. Доста познати имах с м62 4.4 и почти всички имаха проблеми и с охлаждане и с водни помпи и с гарнитури и с какво ли не.Няма да забравя никога приятел с х5 4.6ис. Този човек отваря 2 пъти мотора в рамките на 3 години. Харчеше близо 30 на 100 и винаги имаше някакви проблеми, беше набил над 10000 за всякакви ремонти по колата. М52 по-скоро се бъзикате, че е надежден и издържа 1 000 000 км. То са ваноси, то са клапани, то е глава то са още 1000 неща. М54 още по-зле.
Може би идиото устоичиво би било м30, там предполагам, че 1 000 000 км може и да ги мине с нормална поддръжка. Но по тая логика трябва всички да вземем москвичи и лади, да караме с по 1 резервен карбуратор, свещи,кабели, клещи и свински опашки в багажника и да сме на 100% сигурни в колата
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
BaDxBoY написа:М52 по-скоро се бъзикате, че е надежден и издържа 1 000 000 км. То са ваноси, то са клапани, то е глава то са още 1000 неща. М54 още по-зле.
Само не разбрах какви вануси какви глави кви 5 лева. Това у форума ли го прочете?
Иначе за м62 си прав, едни банани и вериги и забравяш.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
alx написа: със 722.1 7-степенната
А по-задълбочено, де
slatanic написа:А в8ците?!
На дизел ако кълвеш...по-добре са от нашиО и от тоя на Халуди. На 628 дюзите подпръцкват като на редовите ЦДИ-та. На кутиите не им понася много, особено на брутализми. Преди фейса 628 е на 5g, после 629 все на 7...
Бензините - М113 е само преди фейса. Другото - 500 са стандартно eърматици, но пък 4-матиците са все с 5G. S отзад на пружини също няма
И са к'во излиза - БМВ правеха коли до М50, после все кенефи, и все назад и надолу
Ubi dubium, ibi libertas
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Аз на дизел кълва, че в момента имам c220 w203 3 месеца ПРЕДИ да стане с дпф модела.
И го взех на 130к по някакъв див късмет от Белгия.
И понеже е хубаво и ми хареса сега питам и за друго.
Та ако излъжа жената да и оставя цедката да вози щерката насам натам пък да си имам и аз кола за неделя, че през другото време карам служебки.
И го взех на 130к по някакъв див късмет от Белгия.
И понеже е хубаво и ми хареса сега питам и за друго.
Та ако излъжа жената да и оставя цедката да вози щерката насам натам пък да си имам и аз кола за неделя, че през другото време карам служебки.
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Основна детска болест на М62Б44 (не TU) - износване на банани на верига. След това - ел. термостат на 105 градуса. Сменя се термостата с такъв с по-ниска температура или се променя температурата на отваряне, и повечето проблеми с охладителната система (които впрочем са чупещи се пластмасови елементи) изчезват.
М52Б28 съм имал в дрифтачката, и мотора е куче. И гори малко. Ама за 7 серия не мога да си го представя.
А след като имах N62B48 в 650i-то, не вярвам М62 да ме уплаши някак
М52Б28 съм имал в дрифтачката, и мотора е куче. И гори малко. Ама за 7 серия не мога да си го представя.
А след като имах N62B48 в 650i-то, не вярвам М62 да ме уплаши някак
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
По темата с е38 препоръчвам този канал - https://www.youtube.com/channel/UCLLpxc ... 5nBXODXyqw
Вярно там става дума само за V12, ама от този канал съм останал с впечатлението, че мотора е доста здрав.
Всъщност цялата кола е доста масивна май.
Вярно там става дума само за V12, ама от този канал съм останал с впечатлението, че мотора е доста здрав.
Всъщност цялата кола е доста масивна май.
- Комбина
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: W164/453
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
slatanic написа:А сега вие сте...
Аз съм с M112, 4Matic в купето на S211. Преди това имах същия мотор, пак 4х4 но S203. Сегашния е на 315 000км, не се чува, че работи и за 4 години отварям предния капак за да сменя маслото, веднъж свещите и да долея течност за чистачки.
М112 и М113 при добра грижа са много корави двигатели, М272 бих го избягвал, независимо от поколението.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Комбина написа:slatanic написа:А сега вие сте...
Аз съм с M112, 4Matic в купето на S211. Преди това имах същия мотор, пак 4х4 но S203. Сегашния е на 315 000км, не се чува, че работи и за 4 години отварям предния капак за да сменя маслото, веднъж свещите и да долея течност за чистачки.
М112 и М113 при добра грижа са много корави двигатели, М272 бих го избягвал, независимо от поколението.
Здравей колега,
понеже и аз се оглеждам за неангажиращ автомобил с приличен комфорт, та съм се насочил към S203 на мерцедес. Като мотори се чудя между 270 ЦДИ и М112 на газ евентувално. Би ли споделил като разход, комфорт и потдръжка как са. Както и ако имаш наблюдения върху дизеловия мотор. Също интерес ми представлява 6 степенната ръчна кутия, знам че 5 степенния автомат е железен, но ще карам повече магистрално..
Благодаря
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
BaDxBoY написа:Аз имах С класа 500 , 306 к.с. Беше на 999 999 к.м
...
и извънградско ми даваше около 8. В София по спомен харчеше около 12-15...
Явно са ти много смътни спомените нещо
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Nickelback написа:BaDxBoY написа:Аз имах С класа 500 , 306 к.с. Беше на 999 999 к.м
...
и извънградско ми даваше около 8. В София по спомен харчеше около 12-15...
Явно са ти много смътни спомените нещо
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Не, даже съм 99% сигурен. Обсъждах го тогава с познати и помня. Не харчи толкова много, но при тия двигатели всичко зависи от карането. Сега съм с 3.0тди и тая кола понякога ми харчи 9 на 100 извънградско по един и същ път, понякога ми харчи 12 на 100. Малко повече да се заиграеш с крака и разликата става огромна. Имах 328 е46, е гая кола веднъж със 110-120 я пробвах да я засека и ми беше изгорила около 6-7 литра на 100км. После се почна пак с настъпването и камшиците и с един резервоар не можех и 300км да мина.
- Комбина
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: W164/453
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
dewey написа:Здравей колега,
Здравей, S203 не е никак лоша кола, както при всяка друга и тук важи просто да е поддържана правилно. Ръждата е проблем при Ц класата, особено преди фейслифта. Газ нямам, а разхода на бензин се движи м/у 9 и 13+++ на 100 извънградско според скоростта, а градско под 14 май не съм падал.
Върху дизел нямам лични впечатления, от както имах 535цата намразих дизеловите двигатели.
Аз и на двете бях/съм с 5 степенния автомат и няма грешка
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
dewey написа:Комбина написа:slatanic написа:А сега вие сте...
Аз съм с M112, 4Matic в купето на S211. Преди това имах същия мотор, пак 4х4 но S203. Сегашния е на 315 000км, не се чува, че работи и за 4 години отварям предния капак за да сменя маслото, веднъж свещите и да долея течност за чистачки.
М112 и М113 при добра грижа са много корави двигатели, М272 бих го избягвал, независимо от поколението.
Здравей колега,
понеже и аз се оглеждам за неангажиращ автомобил с приличен комфорт, та съм се насочил към S203 на мерцедес. Като мотори се чудя между 270 ЦДИ и М112 на газ евентувално. Би ли споделил като разход, комфорт и потдръжка как са. Както и ако имаш наблюдения върху дизеловия мотор. Също интерес ми представлява 6 степенната ръчна кутия, знам че 5 степенния автомат е железен, но ще карам повече магистрално..
Благодаря
М112 се газифицира идеално ,а и върви доволно в това купе !
270ЦДИ мотора е пет цилиндров много здрав върви много добре.Масово ще ти препоръчат 2.2цди щото са чували ,че 2,7 се чупел,пукал глави и такива други
При в203 търсиш само фейслифт ! Преди фейса имат много проблемна електроника,и ръждата ги яде мноооого яко .При фейса положението е друго.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
turbonetic написа:dewey написа:Комбина написа:slatanic написа:А сега вие сте...
Аз съм с M112, 4Matic в купето на S211. Преди това имах същия мотор, пак 4х4 но S203. Сегашния е на 315 000км, не се чува, че работи и за 4 години отварям предния капак за да сменя маслото, веднъж свещите и да долея течност за чистачки.
М112 и М113 при добра грижа са много корави двигатели, М272 бих го избягвал, независимо от поколението.
Здравей колега,
понеже и аз се оглеждам за неангажиращ автомобил с приличен комфорт, та съм се насочил към S203 на мерцедес. Като мотори се чудя между 270 ЦДИ и М112 на газ евентувално. Би ли споделил като разход, комфорт и потдръжка как са. Както и ако имаш наблюдения върху дизеловия мотор. Също интерес ми представлява 6 степенната ръчна кутия, знам че 5 степенния автомат е железен, но ще карам повече магистрално..
Благодаря
М112 се газифицира идеално ,а и върви доволно в това купе !
270ЦДИ мотора е пет цилиндров много здрав върви много добре.Масово ще ти препоръчат 2.2цди щото са чували ,че 2,7 се чупел,пукал глави и такива други
При в203 търсиш само фейслифт ! Преди фейса имат много проблемна електроника,и ръждата ги яде мноооого яко .При фейса положението е друго.
За w203 220cdi аз бих препоръчал преди фейслифта,защото няма дпф.Ръжда също нямам.И проблемна електроника за сега нямам.Ама наскоро както казах направих 150К километра та може и от това да е.Освен нужда от раздвижване на скоростите след продължителен престой май друго нямам.Пък смених всички масла още като я взех по-миналата година лятото.Ма явно мойта ръчка такава се е паднала.
Иначе харчи малко,върви доволно абе пу пу добре е.
Ами ми се ще и бензинова,ама няма ц500 от тия години или има ама както казах е айемгей та ми е скъпо.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
slatanic написа:turbonetic написа:dewey написа:Комбина написа:slatanic написа:А сега вие сте...
Аз съм с M112, 4Matic в купето на S211. Преди това имах същия мотор, пак 4х4 но S203. Сегашния е на 315 000км, не се чува, че работи и за 4 години отварям предния капак за да сменя маслото, веднъж свещите и да долея течност за чистачки.
М112 и М113 при добра грижа са много корави двигатели, М272 бих го избягвал, независимо от поколението.
Здравей колега,
понеже и аз се оглеждам за неангажиращ автомобил с приличен комфорт, та съм се насочил към S203 на мерцедес. Като мотори се чудя между 270 ЦДИ и М112 на газ евентувално. Би ли споделил като разход, комфорт и потдръжка как са. Както и ако имаш наблюдения върху дизеловия мотор. Също интерес ми представлява 6 степенната ръчна кутия, знам че 5 степенния автомат е железен, но ще карам повече магистрално..
Благодаря
М112 се газифицира идеално ,а и върви доволно в това купе !
270ЦДИ мотора е пет цилиндров много здрав върви много добре.Масово ще ти препоръчат 2.2цди щото са чували ,че 2,7 се чупел,пукал глави и такива други
При в203 търсиш само фейслифт ! Преди фейса имат много проблемна електроника,и ръждата ги яде мноооого яко .При фейса положението е друго.
За w203 220cdi аз бих препоръчал преди фейслифта,защото няма дпф.Ръжда също нямам.И проблемна електроника за сега нямам.Ама наскоро както казах направих 150К километра та може и от това да е.Освен нужда от раздвижване на скоростите след продължителен престой май друго нямам.Пък смених всички масла още като я взех по-миналата година лятото.Ма явно мойта ръчка такава се е паднала.
Иначе харчи малко,върви доволно абе пу пу добре е.
Ами ми се ще и бензинова,ама няма ц500 от тия години или има ама както казах е айемгей та ми е скъпо.
Имаш Ц350 И Ц230 компрессор,ама там моторите са М271 и М272 така мисля .Ако попаднеш на читав ,не вярвам да има проблем! Иначе 2.2цди мотора е много пъргав стига да е бил поддържан преди това е брутално здрав
Аз лично си падам по-старите бензинови алкохолици като Е420 и Е430 в210 М113,М119 брутално здрави 8-маци,а тоя последния М119 като му се ръгне една турбина
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани