Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричките?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Кой двигател на BMW от 2014-та до днес според вас е надежден?

- N20
2
2%
- N55
6
7%
- B48
3
4%
- B58
15
18%
- N47
2
2%
- N57 30d
17
20%
- N57 35d
1
1%
- N57 40d
2
2%
- B47
3
4%
- B57 30d
6
7%
- B57 40d
0
Няма гласували
- друг
6
7%
- няма такъв
13
15%
- електрическите
9
11%
 
Общо гласове : 85
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от ivoaudi » 11 Фев 2021, 19:01

Rainbow написа:
ivoaudi написа:Подкрепям. Не знам защо е станало норма да се твърди, че 200х са много километри и видиш ли, било нормално мотора да е до там. Аз например твърдя, че и 500х са малко!


Норма е защото производителя си дава гаранция в диапазона 100-200к км в случая и хората гледат и вярват на това, не на какво твърдиш ти или аз :mhihi:


Аз продължавам да твърдя, че не би трябвало да е норма, щото не малко коли си ги правят по 100х годишно, та трябва ли да си хвърляме колите през година? Аз самия имам години дори и с над 100хкм, а знам, че има и повече каращи от мен.
Скромното ми мнение е, че сами, без бой се поддаваме на консуматорското мислене и си го превръщаме сами в норма, а не бива, щото то после с годините пак на гърба ни се трупа.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от ekalchev » 11 Фев 2021, 19:03

Има коли на 3 години над 200хил. да ги хвърляме ли и тях?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1966
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от barty » 11 Фев 2021, 19:09

Днес с една електрическа, пишете Йоник отстрани, си направихме една гонка :mhihi: обаче това чудо как дърпа не е истина :shock: Мойте 192кс едвам смогваха да я догонят. Обаче от трета скорост нагоре го дръпнах...или той се отказа :mhihi:
:yes:


Аватар
Мнения: 2738
Регистриран на: 13.06.2004
Пол: Мъж
Кара: много бавно бенве
Мечтае да кара: Порше
Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от Bogat-Beden » 11 Фев 2021, 19:13

Честно казано не ме касае и няма да ме в скоро време, но хипотетично :mhihi: бих си взел 540i - 530d.
Нямал съм никакъв допир до нито един нов двг (под 10 години), но от месеците прекарани по техническите подфоруми, това заключих. И да, струва си риска от повече повреди по новата кола, защото има милион повече екстри, сигурност при удар и като цяло гали и егото ( да си признаем и това, мъже сме - още повече балканци..)
От по-спорните не бих си взел в8 (не М), но бих скочил на трилитровия могъщ дизел с безброй турбините и многото коне, сигурно е страшно удоволствие за каране.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от grkv » 11 Фев 2021, 19:16

Bogat-Beden написа:но бих скочил на трилитровия могъщ дизел с безброй турбините и многото коне, сигурно е страшно удоволствие за каране.

Не е, ама е задоволително, евтино и безпроблемно в повечето случаи :lol:

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от ekalchev » 11 Фев 2021, 19:19

grkv написа:
Bogat-Beden написа:но бих скочил на трилитровия могъщ дизел с безброй турбините и многото коне, сигурно е страшно удоволствие за каране.

Не е, ама е задоволително, евтино и безпроблемно в повечето случаи :lol:

Твоя умрял кон "не е" :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от Binev_OuT » 11 Фев 2021, 19:20

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от grkv » 11 Фев 2021, 19:27

ekalchev написа:
grkv написа:
Bogat-Beden написа:но бих скочил на трилитровия могъщ дизел с безброй турбините и многото коне, сигурно е страшно удоволствие за каране.

Не е, ама е задоволително, евтино и безпроблемно в повечето случаи :lol:

Твоя умрял кон "не е" :)


И твоя не е ;)

Колкото ще нютона да усещаш на гъзомер, дизеля няма звук, обороти, прекъсвачи - все неща, които носят емоция при едно юнашко шофиране.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от DLVasilev » 11 Фев 2021, 19:39

Останаха разбира се, тук там все още се срещатМ60, М30, М20, 21, 50, 51 :mhihi: И съответно безсмъртните ОМ601, 602 и 603 от конкурентната марка. На новите не знам защо им слагат пробки за маслото като една смяна не могат да изкарат. Един съсед преди 17 години ме сочеше с пръст и ми се смееше когато си взех първия тдс как съм щял да правя глави през 3 месеца. Сега кара Н47 и само ремонти по нея. Ревеше какви били тия вериги лагери и маслени помпи с толкова малък пробег и тдса колко хубав мотор бил навремето, аз му се оплаквам, че на 100 000км трябва да му доливам масло и да мия накладките да не скърцат. От този момент насам не ми приказва :mhihi:
Със сегашните технолигии и познания ако решат могат да направят една кола неразрушима, но уви не е рентабилно.
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 15.08.2015
Местоположение: expedia.com
Пол: Мъж
Кара: BMW and Toyota
Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от peshehodetz » 11 Фев 2021, 19:42

alx написа:аз гласувах за електрички...

миналия месец ходих до мичигън и гледах/ говорих с едни сценаристи от форд - след 2-3 години като изкарат и електрическите големи сув-ве с 1000+ км пробег и смятам окончателно да загърбя двг колите освен за разни мероприятия на писта.


Летял ли си, или с Тайкан-а ходи до там и ако е второто колко спирания направи за дозареждане ? Преди около месец се прибирах от Одеса, Западен Тексас до в къщи където е около 560 мили с един колега с неговия Модел Х и го минахме с едно дозареждане, ма аз с каквито и двг коли съм го карал това разстояние поне 50-тина пъти винаги ми трябва едно дозареждане.
Иначе гласувах за N55, все пак колегата пита за F10, ако не В58. С тези дизели не знам ма хич не съм им фен, пък и тези от вас които мислят да карат извън България особено из Западна Европа не ви ли е страх че след време могат напълно да ги забранят.
keep walking

Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от DLVasilev » 11 Фев 2021, 19:48

alx написа:...от 2 години ги карам усърдно и _нищо_ не съм пипал по тях- само течност на чистачките им наливам...

На бащата 124-ката отговаря на същото описание без превъртането на гуми, че 200д само във въздуха може да ги превърти :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от turbonetic » 11 Фев 2021, 19:54

DLVasilev написа:Останаха разбира се, тук там все още се срещатМ60, М30, М20, 21, 50, 51 :mhihi: И съответно безсмъртните ОМ601, 602 и 603 от конкурентната марка. На новите не знам защо им слагат пробки за маслото като една смяна не могат да изкарат. Един съсед преди 17 години ме сочеше с пръст и ми се смееше когато си взех първия тдс как съм щял да правя глави през 3 месеца. Сега кара Н47 и само ремонти по нея. Ревеше какви били тия вериги лагери и маслени помпи с толкова малък пробег и тдса колко хубав мотор бил навремето, аз му се оплаквам, че на 100 000км трябва да му доливам масло и да мия накладките да не скърцат. От този момент насам не ми приказва :mhihi:
Със сегашните технолигии и познания ако решат могат да направят една кола неразрушима, но уви не е рентабилно.


За дизеловите забравяш Ом606 и Ом605 ,а при бензиновите М104,М113,М119,М111 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от grkv » 11 Фев 2021, 19:56

peshehodetz написа:пък и тези от вас които мислят да карат извън България особено из Западна Европа не ви ли е страх че след време могат напълно да ги забранят.

Някои от големите столици са вкарали едни зелени зони в баш-баш центровете на градовете, ама повечето са някакви смешни нива тип евро 3 и 4.
За момента 2009та 730д евро 5а не може да влезе само в Лондон май. В Брюксел примерно ще й е трудно чак към 2025-та.
Абе скоро няма да се притесним :lol:
Ако съвсем се вкиснат нещата - паркинг извън зоната и метрО из градО, като в цял свят. Айде Европа.

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от alx » 11 Фев 2021, 19:58

peshehodetz написа:
alx написа:аз гласувах за електрички...

миналия месец ходих до мичигън и гледах/ говорих с едни сценаристи от форд - след 2-3 години като изкарат и електрическите големи сув-ве с 1000+ км пробег и смятам окончателно да загърбя двг колите освен за разни мероприятия на писта.


Летял ли си, или с Тайкан-а ходи до там и ако е второто колко спирания направи за дозареждане ? Преди около месец се прибирах от Одеса, Западен Тексас до в къщи където е около 560 мили с един колега с неговия Модел Х и го минахме с едно дозареждане, ма аз с каквито и двг коли съм го карал това разстояние поне 50-тина пъти винаги ми трябва едно дозареждане.
Иначе гласувах за N55, все пак колегата пита за F10, ако не В58. С тези дизели не знам ма хич не съм им фен, пък и тези от вас които мислят да карат извън България особено из Западна Европа не ви ли е страх че след време могат напълно да ги забранят.


о, далече е за каране... около 800 мили... та летях...

на тайкана пробега му е малък- реално около 150-170 мили през зимата... порше не го е смятало да е ефективен- той дори няма реген като хората...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3927
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит

Мнение от zAcK » 11 Фев 2021, 20:00

Може би трябва да уточня няколко неща :mhihi:

За мен няма проблем да си купя кола на 150-200 000 км., да дам 6-7000 за обслужване примерно, но да зная след това, че няма да се разпадне в движение :mhihi:
До момента с BMW-тата винаги ми се е получавало, а всичките са били на 200-250 000 км.

Някой каза нещо за нови коли. Ами да спомена, че съм карал какви ли не нови автомобили и то по много, включително Hyundai Ioniq Electric, за който пише по-горе :bchug:
Ами нов автомобил под 50000 лева не може да се мери като комфорт и поведение на пътя с дъртата ми 535d :dunno: Какво повече да кажа.

Миналия ден един приятел купи една варненска 740d xDrive 2014-та година с почти всичко в нея, включително B&O, обдухване, таблети, нощно виждане, headup и т.н. на цената нов Ford Focus с малко екстри на реални 150К км :!:
Айде някой да ми каже кое точно в тоя дрислив Фокус може да се сравнява с F01-цата :?: Да, нов е, ама само това. И е с двигател от кафемелачка...

Та и моята концепция за автомобил в БГ е същата. Като намеря читаво БМВ с доста ексри и в добро състояние - това е моята кола.
Имам възможност да си купя нов автомобил, дори по-хубав от Фокуса от примера по-горе, но в БГ предпочитам да не си давам парите за ламарини :!:
Особено като се има предвид условия - финансови и физически :mhihi: горива, поддръжки и т.н. Няма нужда. Пари на вятъра са това.
А и никоя ламарина няма да ме направи толкова щастлив, колкото някое БМВ, дори на 200 000 км., което обаче като ново струва 200К :roll:

Та затова се чудя каква да е следващата. За B58 чувам всякакви мнения, включително за това, как се е предал от нищото на малко километри и затова питам кое е надеждно.

---

Да вметна за спорта какво е истински надежден двигател :mhihi: М52-ката я купих на около 200К с баран километраж, навъртях и 230 000 за 7 години, удари я голямата градушка, един приятел я взе за 1500 лева, направи я като нова, кара още 30-40000 км, продаде я на някакъв човек от Джебел и като проверя гражданската, още се кара :mhihi: По двигателя и смених филтъра за картерните и о-пръстените на ваноса за спорта. Това е. Ааа, и съединител при Стамбо, ама това не се брои :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Последна промяна zAcK на 11 Фев 2021, 20:07, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Е.Димитров

Последни теми
Facebook