Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричките?
Модератор: Общи модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Rainbow написа:ivoaudi написа:Подкрепям. Не знам защо е станало норма да се твърди, че 200х са много километри и видиш ли, било нормално мотора да е до там. Аз например твърдя, че и 500х са малко!
Норма е защото производителя си дава гаранция в диапазона 100-200к км в случая и хората гледат и вярват на това, не на какво твърдиш ти или аз
Аз продължавам да твърдя, че не би трябвало да е норма, щото не малко коли си ги правят по 100х годишно, та трябва ли да си хвърляме колите през година? Аз самия имам години дори и с над 100хкм, а знам, че има и повече каращи от мен.
Скромното ми мнение е, че сами, без бой се поддаваме на консуматорското мислене и си го превръщаме сами в норма, а не бива, щото то после с годините пак на гърба ни се трупа.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 779
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Има коли на 3 години над 200хил. да ги хвърляме ли и тях?
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Днес с една електрическа, пишете Йоник отстрани, си направихме една гонка обаче това чудо как дърпа не е истина Мойте 192кс едвам смогваха да я догонят. Обаче от трета скорост нагоре го дръпнах...или той се отказа
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Честно казано не ме касае и няма да ме в скоро време, но хипотетично бих си взел 540i - 530d.
Нямал съм никакъв допир до нито един нов двг (под 10 години), но от месеците прекарани по техническите подфоруми, това заключих. И да, струва си риска от повече повреди по новата кола, защото има милион повече екстри, сигурност при удар и като цяло гали и егото ( да си признаем и това, мъже сме - още повече балканци..)
От по-спорните не бих си взел в8 (не М), но бих скочил на трилитровия могъщ дизел с безброй турбините и многото коне, сигурно е страшно удоволствие за каране.
Нямал съм никакъв допир до нито един нов двг (под 10 години), но от месеците прекарани по техническите подфоруми, това заключих. И да, струва си риска от повече повреди по новата кола, защото има милион повече екстри, сигурност при удар и като цяло гали и егото ( да си признаем и това, мъже сме - още повече балканци..)
От по-спорните не бих си взел в8 (не М), но бих скочил на трилитровия могъщ дизел с безброй турбините и многото коне, сигурно е страшно удоволствие за каране.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Bogat-Beden написа:но бих скочил на трилитровия могъщ дизел с безброй турбините и многото коне, сигурно е страшно удоволствие за каране.
Не е, ама е задоволително, евтино и безпроблемно в повечето случаи
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 779
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
grkv написа:Bogat-Beden написа:но бих скочил на трилитровия могъщ дизел с безброй турбините и многото коне, сигурно е страшно удоволствие за каране.
Не е, ама е задоволително, евтино и безпроблемно в повечето случаи
Твоя умрял кон "не е"
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
ekalchev написа:grkv написа:Bogat-Beden написа:но бих скочил на трилитровия могъщ дизел с безброй турбините и многото коне, сигурно е страшно удоволствие за каране.
Не е, ама е задоволително, евтино и безпроблемно в повечето случаи
Твоя умрял кон "не е"
И твоя не е
Колкото ще нютона да усещаш на гъзомер, дизеля няма звук, обороти, прекъсвачи - все неща, които носят емоция при едно юнашко шофиране.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Останаха разбира се, тук там все още се срещатМ60, М30, М20, 21, 50, 51 И съответно безсмъртните ОМ601, 602 и 603 от конкурентната марка. На новите не знам защо им слагат пробки за маслото като една смяна не могат да изкарат. Един съсед преди 17 години ме сочеше с пръст и ми се смееше когато си взех първия тдс как съм щял да правя глави през 3 месеца. Сега кара Н47 и само ремонти по нея. Ревеше какви били тия вериги лагери и маслени помпи с толкова малък пробег и тдса колко хубав мотор бил навремето, аз му се оплаквам, че на 100 000км трябва да му доливам масло и да мия накладките да не скърцат. От този момент насам не ми приказва
Със сегашните технолигии и познания ако решат могат да направят една кола неразрушима, но уви не е рентабилно.
Със сегашните технолигии и познания ако решат могат да направят една кола неразрушима, но уви не е рентабилно.
ATR-42/72
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
alx написа:аз гласувах за електрички...
миналия месец ходих до мичигън и гледах/ говорих с едни сценаристи от форд - след 2-3 години като изкарат и електрическите големи сув-ве с 1000+ км пробег и смятам окончателно да загърбя двг колите освен за разни мероприятия на писта.
Летял ли си, или с Тайкан-а ходи до там и ако е второто колко спирания направи за дозареждане ? Преди около месец се прибирах от Одеса, Западен Тексас до в къщи където е около 560 мили с един колега с неговия Модел Х и го минахме с едно дозареждане, ма аз с каквито и двг коли съм го карал това разстояние поне 50-тина пъти винаги ми трябва едно дозареждане.
Иначе гласувах за N55, все пак колегата пита за F10, ако не В58. С тези дизели не знам ма хич не съм им фен, пък и тези от вас които мислят да карат извън България особено из Западна Европа не ви ли е страх че след време могат напълно да ги забранят.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
alx написа:...от 2 години ги карам усърдно и _нищо_ не съм пипал по тях- само течност на чистачките им наливам...
На бащата 124-ката отговаря на същото описание без превъртането на гуми, че 200д само във въздуха може да ги превърти
ATR-42/72
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
DLVasilev написа:Останаха разбира се, тук там все още се срещатМ60, М30, М20, 21, 50, 51 И съответно безсмъртните ОМ601, 602 и 603 от конкурентната марка. На новите не знам защо им слагат пробки за маслото като една смяна не могат да изкарат. Един съсед преди 17 години ме сочеше с пръст и ми се смееше когато си взех първия тдс как съм щял да правя глави през 3 месеца. Сега кара Н47 и само ремонти по нея. Ревеше какви били тия вериги лагери и маслени помпи с толкова малък пробег и тдса колко хубав мотор бил навремето, аз му се оплаквам, че на 100 000км трябва да му доливам масло и да мия накладките да не скърцат. От този момент насам не ми приказва
Със сегашните технолигии и познания ако решат могат да направят една кола неразрушима, но уви не е рентабилно.
За дизеловите забравяш Ом606 и Ом605 ,а при бензиновите М104,М113,М119,М111
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
peshehodetz написа:пък и тези от вас които мислят да карат извън България особено из Западна Европа не ви ли е страх че след време могат напълно да ги забранят.
Някои от големите столици са вкарали едни зелени зони в баш-баш центровете на градовете, ама повечето са някакви смешни нива тип евро 3 и 4.
За момента 2009та 730д евро 5а не може да влезе само в Лондон май. В Брюксел примерно ще й е трудно чак към 2025-та.
Абе скоро няма да се притесним
Ако съвсем се вкиснат нещата - паркинг извън зоната и метрО из градО, като в цял свят. Айде Европа.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
peshehodetz написа:alx написа:аз гласувах за електрички...
миналия месец ходих до мичигън и гледах/ говорих с едни сценаристи от форд - след 2-3 години като изкарат и електрическите големи сув-ве с 1000+ км пробег и смятам окончателно да загърбя двг колите освен за разни мероприятия на писта.
Летял ли си, или с Тайкан-а ходи до там и ако е второто колко спирания направи за дозареждане ? Преди около месец се прибирах от Одеса, Западен Тексас до в къщи където е около 560 мили с един колега с неговия Модел Х и го минахме с едно дозареждане, ма аз с каквито и двг коли съм го карал това разстояние поне 50-тина пъти винаги ми трябва едно дозареждане.
Иначе гласувах за N55, все пак колегата пита за F10, ако не В58. С тези дизели не знам ма хич не съм им фен, пък и тези от вас които мислят да карат извън България особено из Западна Европа не ви ли е страх че след време могат напълно да ги забранят.
о, далече е за каране... около 800 мили... та летях...
на тайкана пробега му е малък- реално около 150-170 мили през зимата... порше не го е смятало да е ефективен- той дори няма реген като хората...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Може би трябва да уточня няколко неща
За мен няма проблем да си купя кола на 150-200 000 км., да дам 6-7000 за обслужване примерно, но да зная след това, че няма да се разпадне в движение
До момента с BMW-тата винаги ми се е получавало, а всичките са били на 200-250 000 км.
Някой каза нещо за нови коли. Ами да спомена, че съм карал какви ли не нови автомобили и то по много, включително Hyundai Ioniq Electric, за който пише по-горе
Ами нов автомобил под 50000 лева не може да се мери като комфорт и поведение на пътя с дъртата ми 535d Какво повече да кажа.
Миналия ден един приятел купи една варненска 740d xDrive 2014-та година с почти всичко в нея, включително B&O, обдухване, таблети, нощно виждане, headup и т.н. на цената нов Ford Focus с малко екстри на реални 150К км
Айде някой да ми каже кое точно в тоя дрислив Фокус може да се сравнява с F01-цата Да, нов е, ама само това. И е с двигател от кафемелачка...
Та и моята концепция за автомобил в БГ е същата. Като намеря читаво БМВ с доста ексри и в добро състояние - това е моята кола.
Имам възможност да си купя нов автомобил, дори по-хубав от Фокуса от примера по-горе, но в БГ предпочитам да не си давам парите за ламарини
Особено като се има предвид условия - финансови и физически горива, поддръжки и т.н. Няма нужда. Пари на вятъра са това.
А и никоя ламарина няма да ме направи толкова щастлив, колкото някое БМВ, дори на 200 000 км., което обаче като ново струва 200К
Та затова се чудя каква да е следващата. За B58 чувам всякакви мнения, включително за това, как се е предал от нищото на малко километри и затова питам кое е надеждно.
---
Да вметна за спорта какво е истински надежден двигател М52-ката я купих на около 200К с баран километраж, навъртях и 230 000 за 7 години, удари я голямата градушка, един приятел я взе за 1500 лева, направи я като нова, кара още 30-40000 км, продаде я на някакъв човек от Джебел и като проверя гражданската, още се кара По двигателя и смених филтъра за картерните и о-пръстените на ваноса за спорта. Това е. Ааа, и съединител при Стамбо, ама това не се брои
За мен няма проблем да си купя кола на 150-200 000 км., да дам 6-7000 за обслужване примерно, но да зная след това, че няма да се разпадне в движение
До момента с BMW-тата винаги ми се е получавало, а всичките са били на 200-250 000 км.
Някой каза нещо за нови коли. Ами да спомена, че съм карал какви ли не нови автомобили и то по много, включително Hyundai Ioniq Electric, за който пише по-горе
Ами нов автомобил под 50000 лева не може да се мери като комфорт и поведение на пътя с дъртата ми 535d Какво повече да кажа.
Миналия ден един приятел купи една варненска 740d xDrive 2014-та година с почти всичко в нея, включително B&O, обдухване, таблети, нощно виждане, headup и т.н. на цената нов Ford Focus с малко екстри на реални 150К км
Айде някой да ми каже кое точно в тоя дрислив Фокус може да се сравнява с F01-цата Да, нов е, ама само това. И е с двигател от кафемелачка...
Та и моята концепция за автомобил в БГ е същата. Като намеря читаво БМВ с доста ексри и в добро състояние - това е моята кола.
Имам възможност да си купя нов автомобил, дори по-хубав от Фокуса от примера по-горе, но в БГ предпочитам да не си давам парите за ламарини
Особено като се има предвид условия - финансови и физически горива, поддръжки и т.н. Няма нужда. Пари на вятъра са това.
А и никоя ламарина няма да ме направи толкова щастлив, колкото някое БМВ, дори на 200 000 км., което обаче като ново струва 200К
Та затова се чудя каква да е следващата. За B58 чувам всякакви мнения, включително за това, как се е предал от нищото на малко километри и затова питам кое е надеждно.
---
Да вметна за спорта какво е истински надежден двигател М52-ката я купих на около 200К с баран километраж, навъртях и 230 000 за 7 години, удари я голямата градушка, един приятел я взе за 1500 лева, направи я като нова, кара още 30-40000 км, продаде я на някакъв човек от Джебел и като проверя гражданската, още се кара По двигателя и смених филтъра за картерните и о-пръстените на ваноса за спорта. Това е. Ааа, и съединител при Стамбо, ама това не се брои
Последна промяна zAcK на 11 Фев 2021, 20:07, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Е.Димитров