Американски&Европейски автомобили, пазари и т.н.
Модератор: Общи модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Американски&Европейски автомобили, пазари и т.н.
Предлагам тук да обсьждаме всичко, което обединява или различава двата континента. Без да включваме спортистите. Те си имат отделена тема. Марки, модели, шофьори, правила, закони и всичко, което се сетите
Re: Американски&Европейски автомобили, пазари и т.н.
Хубава тема. Сега чакаме с нетърпение и тема за азиатския, индийския и австралийския пазар Сериозно на кой в тоя форум му пука за американския пазар та чак и тема за него. Горе долу колкото някой тук го вълнуват и данъците в Канада същата история
Re: Американски&Европейски автомобили, пазари и т.н.
seimo написа:Хубава тема. Сега чакаме с нетърпение и тема за азиатския, индийския и австралийския пазар Сериозно на кой в тоя форум му пука за американския пазар та чак и тема за него. Горе долу колкото някой тук го вълнуват и данъците в Канада същата история
Ето три страници по темата
viewtopic.php?f=4&t=441631&start=330
Сериозно, Светата Администрация е права, че много спам се вкарва и често дори няма нищо общо с темата. Лошото не е 100% в спама. Често има много добра информация, която е набутана друга тема и след време не може да се намери. Иначе тук може да спорим, дали американците разбират от коли или не. Не в други теми
Ще задам въпрос:
Минималната заплата в бг-то е приблизително 3.50лв/час. Ако за 3.50лв можете да си купите два галона (в скъпите щати) бензин (7.56л) при цена 0.46лв за литър, каква кола бихте карали? Говорим за цени в момента.
Re: Американски&Европейски автомобили, пазари и т.н.
Само една поправка - бензинът е около 2.50, но долара и за един галон. Или около 1 лв. за литър. И това в не най-скъпите щати. В Калифорния - с долар отгоре.
Re: Американски&Европейски автомобили, пазари и т.н.
BMW_POWER написа:seimo написа:Хубава тема. Сега чакаме с нетърпение и тема за азиатския, индийския и австралийския пазар Сериозно на кой в тоя форум му пука за американския пазар та чак и тема за него. Горе долу колкото някой тук го вълнуват и данъците в Канада същата история
Ето три страници по темата
viewtopic.php?f=4&t=441631&start=330
Сериозно, Светата Администрация е права, че много спам се вкарва и често дори няма нищо общо с темата. Лошото не е 100% в спама. Често има много добра информация, която е набутана друга тема и след време не може да се намери. Иначе тук може да спорим, дали американците разбират от коли или не. Не в други теми
Ще задам въпрос:
Минималната заплата в бг-то е приблизително 3.50лв/час. Ако за 3.50лв можете да си купите два галона (в скъпите щати) бензин (7.56л) при цена 0.46лв за литър, каква кола бихте карали? Говорим за цени в момента.
тази математика не знам откъде я изкара, ама ще клъвна
ако бензина беше 50 стотинки на литър пак щяха да карат същите коли след 5 години защото нещата щяха да се развият така- пада цената на безина, всички си накупуват някакви мощни коптори (щото за други реално няма пари), следващите 2-3 години е касапнцица по пътищата щото едно е да караш стара астра без спирачки и с износени гуми друго е същата ситуация ама при кола 300 коня... след този период на дарвинизъм оцелелите им се раздава по един голям вибратор без смазка от застрахователите и гражданската на въпросните коптори започва от 1200 лева и върви нагоре, за каското да не говориме. така че каквото спестят от бензин ще го дават за застраховки феновете на мощните коли.. останалите бързо ще се върнат на дребните кашони
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Американски&Европейски автомобили, пазари и т.н.
Математиката я изкарах много на грубо. Колко е минимална заплата и колко литра бензин можеш за един час работа на минимална. Та даже го изкарах и малко по-скъпо. При седем и нещо долара на час в Тексас купуваш над 3.5 галона или малко над 13л бензин. Та ако в бг-то за 3.50лв (610лв/22дни/8часа) си купиш 13 литра, тогава да видя кой ще се смее на Ф-150 и подобните камиони.
Нещо за местния пазар, което шашка европейците. Тук рядко има избор на двигатели. Едва напоследък и то е между една атмосферка и една турбо версия. Корола - 2л. Елантра - 2л, Сивик - 2л. Кобалт (както и всички по-нови версии плюс Понтиак) - 2л. Няма като в ЕС 1л, 1.2л, 1.4л, 1.6л, един- два дизела, плюс една спортна версия. И това за доста от моделите. Не говорим, че тук един двигател могат да го слагат по 5-10 години. Идеята е елементарна. Унификация и лесен сервиз навсякъде. Дойде ли се до БМВ, Мерцедес, VW - части само с поръчка.
Нещо за местния пазар, което шашка европейците. Тук рядко има избор на двигатели. Едва напоследък и то е между една атмосферка и една турбо версия. Корола - 2л. Елантра - 2л, Сивик - 2л. Кобалт (както и всички по-нови версии плюс Понтиак) - 2л. Няма като в ЕС 1л, 1.2л, 1.4л, 1.6л, един- два дизела, плюс една спортна версия. И това за доста от моделите. Не говорим, че тук един двигател могат да го слагат по 5-10 години. Идеята е елементарна. Унификация и лесен сервиз навсякъде. Дойде ли се до БМВ, Мерцедес, VW - части само с поръчка.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Американски&Европейски автомобили, пазари и т.н.
Чувал съм, че БМВ, купено от САЩ, има гаранция и в България. Това дали е вярно?
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Американски&Европейски автомобили, пазари и т.н.
BMW_POWER написа:Математиката я изкарах много на грубо. Колко е минимална заплата и колко литра бензин можеш за един час работа на минимална. Та даже го изкарах и малко по-скъпо. При седем и нещо долара на час в Тексас купуваш над 3.5 галона или малко над 13л бензин. Та ако в бг-то за 3.50лв (610лв/22дни/8часа) си купиш 13 литра, тогава да видя кой ще се смее на Ф-150 и подобните камиони.
Нещо за местния пазар, което шашка европейците. Тук рядко има избор на двигатели. Едва напоследък и то е между една атмосферка и една турбо версия. Корола - 2л. Елантра - 2л, Сивик - 2л. Кобалт (както и всички по-нови версии плюс Понтиак) - 2л. Няма като в ЕС 1л, 1.2л, 1.4л, 1.6л, един- два дизела, плюс една спортна версия. И това за доста от моделите. Не говорим, че тук един двигател могат да го слагат по 5-10 години. Идеята е елементарна. Унификация и лесен сервиз навсякъде. Дойде ли се до БМВ, Мерцедес, VW - части само с поръчка.
понтиак и сатърн колега вече няма от доста години... шеви, бюйк и кадилак останаха от гм колите...
това с многото двигатели е според мене за да направят определени модели по-достъпни за европейците които като цяло са доста по-зле платени от американците, но пък колите им са осезателно по-скъпи... затова една 5-та серия в америка я има със 3 двигателя (примерно) докато в европата я има с още 3 недомислици дето едвам мърдат това купе... един вид- се максимизира достъпноста на платформата и съответно печалбата...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Американски&Европейски автомобили, пазари и т.н.
msi200 написа:Чувал съм, че БМВ, купено от САЩ, има гаранция и в България. Това дали е вярно?
Имам едно приятелче, който вече четири Х5-ци чисто нови си вкара от Щатите. Не съм чувал, да е имал проблеми. Знам, че в Дару му сменяха светкини и не се сещам какво още за регистрация. Ще го питам
alx написа:понтиак и сатърн колега вече няма от доста години... шеви, бюйк и кадилак останаха от гм колите...
това с многото двигатели е според мене за да направят определени модели по-достъпни за европейците които като цяло са доста по-зле платени от американците, но пък колите им са осезателно по-скъпи... затова една 5-та серия в америка я има със 3 двигателя (примерно) докато в европата я има с още 3 недомислици дето едвам мърдат това купе... един вид- се максимизира достъпноста на платформата и съответно печалбата...
Знам че ги няма. Става въпрос, че имат един двигател. Е, понякога и ограничена серия със спортно сърце.
Иначе първото ми Е34 в далечната 1993 беше 518I. Литър масло на 1000км. Тръгнеш ли да изпреварваш, изключването на климатика беше задължително.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Американски&Европейски автомобили, пазари и т.н.
BMW_POWER написа:Математиката я изкарах много на грубо. Колко е минимална заплата и колко литра бензин можеш за един час работа на минимална. Та даже го изкарах и малко по-скъпо. При седем и нещо долара на час в Тексас купуваш над 3.5 галона или малко над 13л бензин. Та ако в бг-то за 3.50лв (610лв/22дни/8часа) си купиш 13 литра, тогава да видя кой ще се смее на Ф-150 и подобните камиони.
Това 7 долара и нещо гугъл ли го видя или някой ти го каза, щото аз съм от 23 години точно в Тексас и наблюденията ми са съвсем други. Та всъщност тия 7 долара и нещо ги има по заведенията за бързо хранене където работят предимно ученици и студенти на парт тайм за да си докарат някой и друг $. При нас на сондите най-ниско платения работник прави около 65-70к годишно като работи на твърд график 14 дни и след това 14 почива, дрилъра на пулта на сондата отива на 90-100к годишно а ръководителя на обекта гони 120-130к годишно. Това са длъжности за които не се изисква образование, инженерно техническите са от 120к нагоре, някои надхвърлят 200к. Ай Титата които са съсредоточени най-вече в Остин и Далас и те тръгват 120-150к и нагоре, мой приятел който е в Сиско е към 180к годишно като работи от вкъщи и лятно време си е в БГ а зимата в Далас, а му бяха предложили по висока заплата в Сан Хосе но като видя каква е скъпотия се отказа на момента. Като цяло Ай титата са по ниско платени от калифорнийските, но като сложиш убийствените цени на имоти, бензин, като че ли тока им е по скъп и имат и щатски данък и въобще всичко им е по скъпо, се оказва че им остават накрая по малки $$$, не случайно много от тях се преселват насам. БМВ и Мерцедес при еднакво обурудване на щатския пазар струват по малко $ отколкото евро в Германия и въобще в Европа, а като почнеш да ги товариш с екстри разликата се увеличава. За БМВ мисля че беше за миналата година в щатите са продали около 330к автомобили, преобладаващите от които са 5-та серия и Х5, а в Германия 270к коли преобладаващи от които 320д и 520д. А иначе защо някои се чудят на това че се карат много пикапи из щатите, най-вече реднешките ми много хора имат лодки, травъл трейлъри, ходят на лов, имат големи къщи за които поне веднъж-два пъти месечно трябва да се иде до хоум депо за нещо по едро та горе долу така
Последна промяна peshehodetz на 28 Фев 2021, 3:32, променена общо 1 път
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: Американски&Европейски автомобили, пазари и т.н.
peshehodetz написа:Това 7 долара и нещо...
Сравнявам спрямо минимално заплащане. И в бг-то не всички са на 610лв
Това с трейлърите, пикапите, RV-тата, особенно Хоум депо, много трудно обясними за хората оттатък водата. Лодките да не говорим
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани