За качеството на новите BMW-та!
Модератор: Общи модератори
Re: За качеството на новите BMW-та!
r19 написа: … Малко прекалено се изказваш колега. Карам ежедневно Е36 и нищо не се разпада по нея. Сам съм я наредил "от до" и на сервиз не съм стъпвал никога. Всичко сменено по нея е от обслужване или подобрение. Ето я кожата на 24-5 години.
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Просто казвам истината, на какво прилича интериора на Е36-цата на баща ми, при положение, че я пази и поддържа. И кара много малко километри. И стои в гараж, не на слънце.
А твоя интериор изглежда супер.
Re: За качеството на новите BMW-та!
In_Memoriam написа:Не ме разбра нещо и ме взе за кръгъл идиот Говоря за разликата в поколенията седмици, както и за тройките, като при вторите е много по-голяма, а не седмица срещу тройка.
Карах и тройка и а4 и ц класа и мога да кажа, че 3ката е най-добре направена от всички. А4 имаше най-много спестено на скрити места, стил долу на врати, конзола, жабка, а Ц беше с най-пластмасова централна конзола и то грозно, поне за мен.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: За качеството на новите BMW-та!
Та, като си говорим за качеството на новите BMW та.
Чета теми, в които се обсъждат ремонти на BMW та от по-новите серии и там се обсъжда как на 200к километра трябва да се сменят лагери, помпа, верига и още един куп неща, като задължително обслужване, което струвало около 5к в лева.
Че за една кола 200к километра си е началото на пробега , особено в България.
Разни изтресени хлопели, онди, тойоти и други подобни автомобили нямат такива проблеми , еле пък на 200к километра.
Чета теми, в които се обсъждат ремонти на BMW та от по-новите серии и там се обсъжда как на 200к километра трябва да се сменят лагери, помпа, верига и още един куп неща, като задължително обслужване, което струвало около 5к в лева.
Че за една кола 200к километра си е началото на пробега , особено в България.
Разни изтресени хлопели, онди, тойоти и други подобни автомобили нямат такива проблеми , еле пък на 200к километра.
Re: За качеството на новите BMW-та!
Е.Димитров написа:Чета теми, в които се обсъждат ремонти на BMW та от по-новите серии
Кои по-нови серии, аз имам чувството, че това си е от поколението на Е60/А6 4ф насам, тоест около 2004та колите. Просто приемаш, че една кола има няколко живота - първи от 0 до 150-200к, втори от там до 300 и към 400 и нагоре който я вземе й вкарва още един полувинчат, евтин животец колкото да не умре на пътя и кара до издихание.
Преди време имаше едни приказки, че е по-добре да си купиш кола на 220к от такава на 150к, 'щото голямото обслужване най-вероятно вече е минало.
Приемаш, че е така, примиряваш се, плащаш и караш карано БМВ/Ауди/Мерц.
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: За качеството на новите BMW-та!
grkv написа:Преди време имаше едни приказки, че е по-добре да си купиш кола на 220к от такава на 150к, 'щото голямото обслужване най-вероятно вече е минало.
Приемаш, че е така, примиряваш се, плащаш и караш карано БМВ/Ауди/Мерц.
Значи ако направим аналогия с жените най-добре някоя около 45-50 , хем голямото мандръсане е минало, малко вероятно е да се появи конкуренция и ще ти се раздава като за последно. Само тряа да се гледа хлабината бутало-цилиндър да не е много голяма
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
Re: За качеството на новите BMW-та!
Е, примиряваш се с някои неща, то затова е и по-лесно за "купуване"... а и в крайна сметка, кой колкото може - и за колите, и за жените.
Христо Сираков караше само "поршета" и "ферарита", 'щото можеше да си ги купи
Христо Сираков караше само "поршета" и "ферарита", 'щото можеше да си ги купи
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: За качеството на новите BMW-та!
Los hombres no frenan
No discrimination! (unless you are russian)
No discrimination! (unless you are russian)
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: За качеството на новите BMW-та!
Мноо е яко Shift lock-a да ти е заврян някъде отдолу на колата, и достъпът до него да е възможен само след като свалиш една кора под купето. Как се прави това на пътя нощно време не знам....Също е мноо яко да не можеш по никакъв начин да отвориш багажника , ако няма ток, но пък за сметка на това акумулаторът е в ....багажника Да, знам ,че може да се подаде ток отпред . Качеството на кожата е важно, спор няма Една камара инженерни малоумия не са толкова важни
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: За качеството на новите BMW-та!
немо написа:Мноо е яко Shift lock-a да ти е заврян някъде отдолу на колата, и достъпът до него да е възможен само след като свалиш една кора под купето. Как се прави това на пътя нощно време не знам....Също е мноо яко да не можеш по никакъв начин да отвориш багажника , ако няма ток, но пък за сметка на това акумулаторът е в ....багажника Да, знам ,че може да се подаде ток отпред . Качеството на кожата е важно, спор няма Една камара инженерни малоумия не са толкова важни
Прави се елементарно от хората с пътната помощ. Предполага се, като караш Ф-ка не тря лежиш на земята.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: За качеството на новите BMW-та!
Като и хората от пътната помощ не знаят къде е shift lock-а става забавно обаче...личен опит имам от чужбина... 5 часа седяхме на магистрала и обикаляхме колата като голям камък
ПО-интересното беше, че дори сервизната кола на BMW не знаеше къде е
ПО-интересното беше, че дори сервизната кола на BMW не знаеше къде е
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: За качеството на новите BMW-та!
Kroki написа:немо написа:Мноо е яко Shift lock-a да ти е заврян някъде отдолу на колата, и достъпът до него да е възможен само след като свалиш една кора под купето. Как се прави това на пътя нощно време не знам....Също е мноо яко да не можеш по никакъв начин да отвориш багажника , ако няма ток, но пък за сметка на това акумулаторът е в ....багажника Да, знам ,че може да се подаде ток отпред . Качеството на кожата е важно, спор няма Една камара инженерни малоумия не са толкова важни
Прави се елементарно от хората с пътната помощ. Предполага се, като караш Ф-ка не тря лежиш на земята.
Това според мен 1:100 на случиш на някой, който да знае
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: За качеството на новите BMW-та!
Kroki написа:Прави се елементарно от хората с пътната помощ. Предполага се, като караш Ф-ка не тря лежиш на земята.
Да разбирам ли, че шифт-лока се плаши като види пътна помощ и сам се активира ? Май не разбра: все някой трябва да лежи отдолу, да махне една кора и да навие един болт (ако го знае къде е ) . Нооо едно струва услугата да повдигнеш колата на 2 крика, да махнеш нещо и тогава неподвижната купчина да стане подвижна, друго е да цъкнеш нещо до ск. лост.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: За качеството на новите BMW-та!
Ползвах търсачката да търся малко мнения за B57 и B58 и стигнах до тая тема.
Малко мнения от първа ръка може ли, пичове? Станаха на по 7-8 години тези мотори вече, как е положението, почнаха ли да се сменят вече вериги, лагери и маслени помпи на поразия като при предшествениците им с буквата N?
Или тоя път бмв са сглобили нещо, което поне малко се доближава до М моторите?
Малко мнения от първа ръка може ли, пичове? Станаха на по 7-8 години тези мотори вече, как е положението, почнаха ли да се сменят вече вериги, лагери и маслени помпи на поразия като при предшествениците им с буквата N?
Или тоя път бмв са сглобили нещо, което поне малко се доближава до М моторите?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани