За качеството на новите BMW-та!
Модератор: Общи модератори
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: За качеството на новите BMW-та!
STEVAL написа:https://fakti.bg/technozone/711019-novite-bmw-ta-shte-badat-s-vegan-interiori
Предвид, че колите се превръщат в конфекция е напълно нормално все по-голяма част от тях да е произведена от рециклирани и веган продукти
В Youtube канала Autogefugl много мрънкат като видят кола с естествена кожа в салона
Re: За качеството на новите BMW-та!
Mollov написа:Kroki написа:Е все пак сервизния интервал е 30
Това и на новите ли е? Щото ми прави впечатление, че доста нови модели сервизният интервал е преко сили 20к...
Това със сервизният интервал почвам сериозно да се чудя колко хора наистина са карали по нови коли с такъв интервал
Аз с "такъв интервал" като раздавах яко газ за 1000 минати км го накарах да падне с 3-4000 км, та интервала се адаптира спрямо начина на каране и едва ли ще те държи до 30к км
За прекъсвача - всички имат индикация на оборотите (от по новите и от М-ките) и не дава да биеш прекъсвач от раз на студено, но както каза колегата сравнително бързо пада. Аз не съм от тези хора, но в интерес на истината имах приятел, който даже нарочно я държеше в лютеницата зимата да загрее и духа топло по-бързо. Е кара я 4-5 години, нищо не ѝ стана и я продаде на следващият мераклия, та определно на доста хора не им пука
Да я палиш и държиш на място повече от 30 секунди няма много смисъл (много по бързо загряват всички течности в движение). Вече да охлади климатика е опция, но на доста от новите това си е екстра (аз моят го пускам през BMW App-а от телефона при нужда).
Има кекави от новите коли, но масовият случай е станат на 300-400к км и почват да се чупят, баси скапаните BMW-та
П.С.: Това с пластмасовите си е така принципно, но тези с 15+ годишните ако се качат на ново, после ще им се реве в желязното старо
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: За качеството на новите BMW-та!
Rainbow написа:Да я палиш и държиш на място повече от 30 секунди няма много смисъл (много по бързо загряват всички течности в движение).
Друго си е някой философ да я държи 5мин на едно място и да тръгне с вратите При мен, на излизане от вкъщи, точно качването на булеварда ми е идеално за излъзгване Но все студена и ме е жал
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: За качеството на новите BMW-та!
Rainbow написа:П.С.: Това с пластмасовите си е така принципно, но тези с 15+ годишните ако се качат на ново, после ще им се реве в желязното
старо
Да ти кажа не баш така, но зависи от серията и екземпляра естествено
Re: За качеството на новите BMW-та!
c04 написа:Rainbow написа:П.С.: Това с пластмасовите си е така принципно, но тези с 15+ годишните ако се качат на ново, после ще им се реве в желязното
старо
Да ти кажа не баш така, но зависи от серията и екземпляра естествено
Изключения винаги има (като E38 примерно )
TNT написа:Друго си е някой философ да я държи 5мин на едно място и да тръгне с вратите При мен, на излизане от вкъщи, точно качването на булеварда ми е идеално за излъзгване Но все студена и ме е жал
Знам го това усещане дееба (от 335-цата, там докато не загрееше бях направил JB4-ката да не бута бууста на макс ), но е още по дразнещо, ако искаш да "разстреляш" някой хаха
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: За качеството на новите BMW-та!
Rainbow написа:.., та определно на доста хора не им пука
Друг пример, един далечен познат имаше е39 М5 - кола мечта просто.
Е тоя гоВнар, я съсипа за година, година и половина.
То не бяха бърнаутове до тел, то не бяха понички, то не бяха Vmax тестове нон-стоп.
Отделно я удря не знам си колко пъти за една година. Хвърлиха я накрая, тоталка. Съсипа за нула време прекрасна кола тоя цървул.
Rainbow написа: ...П.С.: Това с пластмасовите си е така принципно, но тези с 15+ годишните ако се качат на ново, после ще им се реве в желязното старо
Малко с бутонките напред, ама си е точно така.
И като говорим за интериори на 30+ години:
Един приятел още си пази Е30-ката от баща му. Гаражна.
Е, сори ама да не говорим интериора на какво прилича - подпухнало табло, разкъсани седалки (просто тапицерията се разпада), разпадаща се кожа на корите на вратите, провиснал таван, от който се сипе някакъв прахоляк ...
Да не говорим и че е кърпена вече кусурнайсе пъти и че пътното поведение е "плаче ми се". Та токлова за старото желязо.
Баща ми още си пази Е36-цата - тая кола не е стояла извън гараж. Поддържа си я, пази си я.
Карам си я и аз редовно и му казах че няма да я продава, защото това ще е 1-вата кола на големия ми син.
Ама интериора е в окаяно състояние - кори, седалки, таван ... Да не говорим, че вечно нещо се троши - то не бяха скорости, почти всичко по окачването, носачи, амортисьори, накрайници, водна помпа, термостат, горна и долна помпа на съединителя, лагери, главини, и мнооого други. Всичко наред се троши.
Ясно е, че това си е от годинките, ама 'бах тва старо желязо.
Та това е моето мнение за старите железа. Времето си оказва влияние.
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: За качеството на новите BMW-та!
Rainbow написа:c04 написа:Rainbow написа:П.С.: Това с пластмасовите си е така принципно, но тези с 15+ годишните ако се качат на ново, после ще им се реве в желязното
старо
Да ти кажа не баш така, но зависи от серията и екземпляра естествено
Изключения винаги има (като E38 примерно )
Точно нея визирах. Е39 също общо взето
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: За качеството на новите BMW-та!
Ако нещо в качеството на интериора се е влошило, то за мен е единствено тва че бутат ненужна електроника навсякъде. Като тия огромни дисплей по цялото табло примерно, който след 10 години ще изглеждат смешни. БМВ даже, в сравнение с другите марки, са по-отбрани в това отношение.
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: За качеството на новите BMW-та!
Малко прекалено се изказваш колега. Карам ежедневно Е36 и нищо не се разпада по нея. Сам съм я наредил "от до" и на сервиз не съм стъпвал никога. Всичко сменено по нея е от обслужване или подобрение. Ето я кожата на 24-5 години.carmanf1 написа:Rainbow написа:.., та определно на доста хора не им пука
Друг пример, един далечен познат имаше е39 М5 - кола мечта просто.
Е тоя гоВнар, я съсипа за година, година и половина.
То не бяха бърнаутове до тел, то не бяха понички, то не бяха Vmax тестове нон-стоп.
Отделно я удря не знам си колко пъти за една година. Хвърлиха я накрая, тоталка. Съсипа за нула време прекрасна кола тоя цървул.Rainbow написа: ...П.С.: Това с пластмасовите си е така принципно, но тези с 15+ годишните ако се качат на ново, после ще им се реве в желязното старо
Малко с бутонките напред, ама си е точно така.
И като говорим за интериори на 30+ години:
Един приятел още си пази Е30-ката от баща му. Гаражна.
Е, сори ама да не говорим интериора на какво прилича - подпухнало табло, разкъсани седалки (просто тапицерията се разпада), разпадаща се кожа на корите на вратите, провиснал таван, от който се сипе някакъв прахоляк ...
Да не говорим и че е кърпена вече кусурнайсе пъти и че пътното поведение е "плаче ми се". Та токлова за старото желязо.
Баща ми още си пази Е36-цата - тая кола не е стояла извън гараж. Поддържа си я, пази си я.
Карам си я и аз редовно и му казах че няма да я продава, защото това ще е 1-вата кола на големия ми син.
Ама интериора е в окаяно състояние - кори, седалки, таван ... Да не говорим, че вечно нещо се троши - то не бяха скорости, почти всичко по окачването, носачи, амортисьори, накрайници, водна помпа, термостат, горна и долна помпа на съединителя, лагери, главини, и мнооого други. Всичко наред се троши.
Ясно е, че това си е от годинките, ама 'бах тва старо желязо.
Та това е моето мнение за старите железа. Времето си оказва влияние.
Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: За качеството на новите BMW-та!
Темата за интериорите на новите модели е също толкова болна както и с двигателите. Искам да видя след 30 години как ще изглежда G20
Последна промяна In_Memoriam на 09 Сеп 2022, 23:59, променена общо 1 път
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: За качеството на новите BMW-та!
В музея на БМВ ли ще го гледаш?
Няма човек, никой не се вълнува. Имам приятел си купува вече или чисто нови или там на година, две, три...та не му пука бе. Вика вземам си я, нали е в гаранция, грам не ни дреме какво се случва после. Ако се счупи нещо по време на гаранцията, ще го сменят и толкова. А старите му били грозни(а едно време са му харесвали като са били нов дизайн)за него било все едно да си пада по бабички. Кефи се на екстрите...хора всякакви. Аз половината екстри даже не ги разбирам за какво са в колата, честно ти казвам. Да не говорим, че с визията на новата четворка не мога и май никога няма да свикна. Това бобър културист ми изглежда точно.
Няма човек, никой не се вълнува. Имам приятел си купува вече или чисто нови или там на година, две, три...та не му пука бе. Вика вземам си я, нали е в гаранция, грам не ни дреме какво се случва после. Ако се счупи нещо по време на гаранцията, ще го сменят и толкова. А старите му били грозни(а едно време са му харесвали като са били нов дизайн)за него било все едно да си пада по бабички. Кефи се на екстрите...хора всякакви. Аз половината екстри даже не ги разбирам за какво са в колата, честно ти казвам. Да не говорим, че с визията на новата четворка не мога и май никога няма да свикна. Това бобър културист ми изглежда точно.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: За качеството на новите BMW-та!
In_Memoriam написа:Темата за интериорите на новите модели е също толкова болна както и с двигателите. Искам да видя след 30 години как ще изглежда G20
Така говориха и за е60/65, ама 20 г. по-късно друго показва.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: За качеството на новите BMW-та!
При 7-серия трудно ще хванеш разлика, защото не спестяват толкова нагло от всеки възможен детайл. Докато при 3-серия пестенето е най-нагло и очевидно.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: За качеството на новите BMW-та!
In_Memoriam написа:При 7-серия трудно ще хванеш разлика, защото не спестяват толкова нагло от всеки възможен детайл. Докато при 3-серия пестенето е най-нагло и очевидно.
И кое му е "нагло"-то, като 3та серия струва 3-пъти по-малко от 7ма Ти кво очакваш да са еднакви ли?
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: За качеството на новите BMW-та!
Не ме разбра нещо и ме взе за кръгъл идиот Говоря за разликата в поколенията седмици, както и за тройките, като при вторите е много по-голяма, а не седмица срещу тройка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани