Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
Модератор: Общи модератори
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- shark1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 595
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
То беше ясно коя ще е на 1-во място Мислех, че сме по напред в класацията ама явно това, че сме малко мразени (като марка) оказва влияние на психиката на бъдещия купувач. Повечето коли са 15-20 годишни.
https://businessnovinite.bg/bg-biznes/koi-sa-markite-s-naj-mnogo-koli-v-dvizhenie-u-nas.html
https://businessnovinite.bg/bg-biznes/koi-sa-markite-s-naj-mnogo-koli-v-dvizhenie-u-nas.html
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
Това обяснява защо масово идиотите на пътя са вагаджии, просто са много
Re: Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
типично за района и сравнително близко разпределение на най-популярните около нас VW и MB и не залитаме силно към едната или другата.
И кво стана накрая? Надбягаха ръждата?
По показателя за най-много автомобили над 20 години в движение - 202 040 броя са тези на Opel.
И кво стана накрая? Надбягаха ръждата?
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
На новите БМВ та , само форума им е хубав.
Като казвам "нови", имам в предвид между 7 и 10 години.
Не мога да си представя автомобил, на който обслужването на 150к километра му е 6к лева минимум.
Такова числа са валидни за някакви автомобили, дето не са ежедневни.
Чета разни коментари, някой си купил автомобил на условно 150-200к километра от марката и обслужването включва и смяна на лагери
Като казвам "нови", имам в предвид между 7 и 10 години.
Не мога да си представя автомобил, на който обслужването на 150к километра му е 6к лева минимум.
Такова числа са валидни за някакви автомобили, дето не са ежедневни.
Чета разни коментари, някой си купил автомобил на условно 150-200к километра от марката и обслужването включва и смяна на лагери
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
Хубаво нещо е статистиката... масово караме дърти курници вместо по-нови и по-малко замърсяващи колички, ама политика... кво да прайш!
ДА ЖИВЕЙ БАТ БО!!!
ДА ЖИВЕЙ БАТ БО!!!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
Че то това е хубаво е една гледна точка - искаш премиум кола, която да не може да си я позволи всеки. И ако мислите, че са трошливи, вижте марката, която стана популярна вече с това, че отиде в насока лампички на макс за сметка на надеждност. При Мерцедес положението също е зле.
Аз като заклет Опелджия мога да бъда горд с тая статистика. Като им разправям на хората, че моята Зафира я пенсионирах на 2 млн. км. и то не защото не можеше още много, а защото стана на 15 години и не може да е такси, масово ме гледат ей така
Но има и далеч по-просто обяснение защо при старите коли у нас Опел е номер едно. Просто едно време продаваха много повече коли и бяха на достъпна цена. Толкова. А, че са здрави идва на втори план. Ваг не са номер едно у нас защото са здрави, а просто защото са много. След време Опел няма да има толкова голям брой коли защото от години не продават много сравнено с другите. До 2010-та някъде Опелите са сравнително безпроблемни. Тия митове, че екотеците не знам си какво...бла-бла. Моят екотек започна да гори масло около 750к, смених лагери и сегменти, главата ревизия и край. После пак беше почнал съвсем леко преди 2 млн.
Проблемът на нашите екотеци е, че идват масово от Италия на реални 140-170к, а са карани там реално почти до милион с незнайно какви интервали за смяна на масло. Аз карах с 5-40 и го сменях на 20-25, не е като да съм го махал на 10, ама пък всеки месец почти или месец и половина.
Ваг е ясно за какво е първи, Мерцедеса си е Мерцедес не произлиза случайно тая наша народна поговорка.
Аз като заклет Опелджия мога да бъда горд с тая статистика. Като им разправям на хората, че моята Зафира я пенсионирах на 2 млн. км. и то не защото не можеше още много, а защото стана на 15 години и не може да е такси, масово ме гледат ей така
Но има и далеч по-просто обяснение защо при старите коли у нас Опел е номер едно. Просто едно време продаваха много повече коли и бяха на достъпна цена. Толкова. А, че са здрави идва на втори план. Ваг не са номер едно у нас защото са здрави, а просто защото са много. След време Опел няма да има толкова голям брой коли защото от години не продават много сравнено с другите. До 2010-та някъде Опелите са сравнително безпроблемни. Тия митове, че екотеците не знам си какво...бла-бла. Моят екотек започна да гори масло около 750к, смених лагери и сегменти, главата ревизия и край. После пак беше почнал съвсем леко преди 2 млн.
Проблемът на нашите екотеци е, че идват масово от Италия на реални 140-170к, а са карани там реално почти до милион с незнайно какви интервали за смяна на масло. Аз карах с 5-40 и го сменях на 20-25, не е като да съм го махал на 10, ама пък всеки месец почти или месец и половина.
Ваг е ясно за какво е първи, Мерцедеса си е Мерцедес не произлиза случайно тая наша народна поговорка.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- A9A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
Е.Димитров написа:На новите БМВ та , само форума им е хубав.
Като казвам "нови", имам в предвид между 7 и 10 години.
Не мога да си представя автомобил, на който обслужването на 150к километра му е 6к лева минимум.
Такова числа са валидни за някакви автомобили, дето не са ежедневни.
Чета разни коментари, някой си купил автомобил на условно 150-200к километра от марката и обслужването включва и смяна на лагери
Мечтая за деня, в който ще има истински ГТП и 50%+ от автопарка на България стане на кенчета и пирони...
Успяха "майсторите" да напълнят главите на хората с глупости и сега всеки сменя вериги и лагери -> купуваш скрап, на която и реновираш мотора, за да караш има няма 10к км на година (без ДПФ) и да я продадеш след няколко години -> ЛОГИКА
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
A9A написа:Мечтая за деня, в който ще има истински ГТП и 50%+ от автопарка на България стане на кенчета и пирони..
и аз, ама това никога няма да стане
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
vicho написа:Хубаво нещо е статистиката... масово караме дърти курници вместо по-нови и по-малко замърсяващи колички, ама политика... кво да прайш!
ДА ЖИВЕЙ БАТ БО!!!
Абе аз много не съм сигурен кое е курник и кое не.
На всички нови чугуна е заменен с хАломин, а стомата с пластмаса, колкото и да ме убеждаваш нито алуминия е по добре от чугуна, нито пластмасата от стоманата, пък нека старите са курници, то за това на старите запазени коли цените са извратени вече, особено на по надеждните бензиновите които покриват Евро 4 стандарт.
Лошото е,че не може да караме все старо, зависи от колата де, ама все пак новото далеч не е по добре, вече е доказано,че ако искаш да не замърсяваш е много по добре да си караш старата кола, отколкото да купиш нова, за да я прозиведат са замърсили много повече
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
прав си... не са курници... новите са курници
На второ място по брой регистрирани са колите на Mercedes - 319 434.
При тях също основният брой автомобили са над 20 години - 172 548.
Точният брой на автомобили от марката под 5 години са 9 410 броя.
На второ място по брой регистрирани са колите на Mercedes - 319 434.
При тях също основният брой автомобили са над 20 години - 172 548.
Точният брой на автомобили от марката под 5 години са 9 410 броя.
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
A9A написа:-> купуваш скрап, на която и реновираш мотора, за да караш има няма 10к км на година (без ДПФ) и да я продадеш след няколко години -> ЛОГИКА
Точно това смятам да направя (може би, без продажбата след няколко години). Логиката е, тези 10 хил. км. да бъдат изминати без особени притеснения и страх да не замръкнеш някъде по пътищата. Лично аз, 3 пъти съм закъсвал на магистрали посред нищото и то с деца. Никак, ама никак не е приятно, да не говорим и за одисеите след това.
Ако ти имаш някакво разумно предложение как да ги изминавам тези 10 х. км, без да се налага да си ипотекирам къщата и без да се налага да изкарвам по 6-7 хиляди, от които да ми остават 1-2 за месечни нужди в продължение на години, готов съм да те чуя?
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
Нали знаеш в кой форум питаш ?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
Stean, аз ще ти кажа, купуваш си Зафира Б с бензинов двигател 1.6 или 1.8 в края на производството, които са 2012-2013, слагаш газ и забравяш за закъсване където и да е, по какъвто и да е повод. Но НЕ купуваш някаква стара тука на незнайни километри, вземаш някоя от Германия със сервизна история на истински 120-200к, вярно ще дадеш нещо в диапазона 6500-8000 в евро(без разходи по докарване, регистрация, газ и обслужване)и за толкова, че и по-малко тука има бол от по-новия и по-красиви модел, особено пък тия от Италия но...тая кола искам да видя кога ще я счупиш и поради каква причина. Ако си сменяш маслото на скоростната кутия на 150к и нея ще я забравиш, но пък втора ръка има бол по 200 или 300 лева. Но...за тия пари Ф10 може даже.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
TNT написа:Нали знаеш в кой форум питаш ?
Лошото е,че като излезна по улиците виждам малко по различни неща от разговорите тук във форума, а в сервизите на BMW няма да коментирам каква е масовката която идва като състояние.
Без значение колко пари имаш не е приятно да ги даваш за поддръжка, особено като се троши нон стоп и винаги има нещо за правене
В крайна сметка трябва да разчиташ на тоя автомобил, а дори да ти е само за кафенца пак е гадно щото тия пари къде даваш за поддръжка може за нещо по смислено да ги дадеш нали?
Re: Кои са марките с най-много коли в движение у нас?
Изхождаш от гледната точка на таксиджия малко. Тая Зафира, ако я ползвам за семеен автомобил както си трябва няма да може да се помести с 1.6 или 1.8 бензинов мотор, да не говорим за теглене на нещо отзад. Само някой който ще я ползва за такси в града би си я купил с малък бензинов мотор. Аз примерно не бих сложил газова бутилка под децата си. А пък точно тази Зафира в комплект с Астрата на която е базирана ми е еталон за ужасен пластмасов интериор.
Зафира А беше много по-приятен автомобил, уви няма я вече.
Зафира А беше много по-приятен автомобил, уви няма я вече.
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани