За едни джанти.
Модератор: Общи модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
За едни джанти.
Едни джанти Р15 в момента са с гуми 205/50 Р15.Ще мога ли на тези джанти да сложа 195/50 Р15?
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
13 или 15? не можеш да мешаш цолаж...
ако фабричните са 175ки можеш да сложиш 195 до 155.
205 е прекалено и много ще виси отстрани и джантата няма да може да си намери място - демек като ти върви колата и ще я усещаш все едно е на балони... да не говориме че може да ти излезе гумата от джантата което има неприятни последици...
ако фабричните са 175ки можеш да сложиш 195 до 155.
205 е прекалено и много ще виси отстрани и джантата няма да може да си намери място - демек като ти върви колата и ще я усещаш все едно е на балони... да не говориме че може да ти излезе гумата от джантата което има неприятни последици...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- MobbDeep
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 4.01.2004
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E61
да.. плуването на джантата във гумата си е само за себе си за всяка гума- не се вляе от другите.
а за опирането в калниците- ако не ти е смъквана колата наи-вероятно няма да опре.. ако опре винаги може малко да ги разпериш (калниците) със подходящ кол заврян между гумата и калника и докато напъваш някои леко да мърда колата напред назад... най-удобна е стара беизболна бухалка щото има променлив диаметър и може точно да я наместиш...
проблем е ако опира отвътре на гумата в купето обаче - тогава трябва чука да играе...
аз ако съм на тебе няма да рискувам. ще изглежда колата по-агресивна, но ще загубиш по всички други показатели. да не говориме че ще ти се струва че са ти избягали някъде 30 коня...
а за опирането в калниците- ако не ти е смъквана колата наи-вероятно няма да опре.. ако опре винаги може малко да ги разпериш (калниците) със подходящ кол заврян между гумата и калника и докато напъваш някои леко да мърда колата напред назад... най-удобна е стара беизболна бухалка щото има променлив диаметър и може точно да я наместиш...
проблем е ако опира отвътре на гумата в купето обаче - тогава трябва чука да играе...
аз ако съм на тебе няма да рискувам. ще изглежда колата по-агресивна, но ще загубиш по всички други показатели. да не говориме че ще ти се струва че са ти избягали някъде 30 коня...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани