Харесвате ли ХОНДА
Модератор: Общи модератори
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Харесвате ли ХОНДА
Таэи тема се навих да я пусна эащото всички в квартала ме драэнат с таэи марка.Но аэ сьм убеден че една 325 ще скьса всичките тьпи сивици или поне така мисля.



- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Зависи какво им е правено, хехехе
Не се заяждайте със В-Тек Сивиците, щото ще ви скъсат шортите. Стандартния върви горе-долу като 323-325 БМВ.
Карах наскоро един В-Тек с адски много модификации, страшна кола. При превключването на 3та превърта гуми (е, тва е повече щото е с предно предаване отколкото заради невероятната мощност, ама е нещо). Как палва гуми като пуснеш съединителя от 8000 оборота, не е истина
В-Тека като се включи от 4500 оборота, чипа си върши работата и 310 градусовите разпределителни валове просто те изстрелват - до 8200 червена линия.
Този Сивик вади над 100 киловата на гумите, от 1600 кубика - не е шега работа в 900кг автомобил, можеш да си играеш с М3ки даже (не може да ги биеш, ама не е далеч зад тях). Верно че са Японски малолитражки, но имат страшни двигатели и са много леки.

Не се заяждайте със В-Тек Сивиците, щото ще ви скъсат шортите. Стандартния върви горе-долу като 323-325 БМВ.
Карах наскоро един В-Тек с адски много модификации, страшна кола. При превключването на 3та превърта гуми (е, тва е повече щото е с предно предаване отколкото заради невероятната мощност, ама е нещо). Как палва гуми като пуснеш съединителя от 8000 оборота, не е истина

Този Сивик вади над 100 киловата на гумите, от 1600 кубика - не е шега работа в 900кг автомобил, можеш да си играеш с М3ки даже (не може да ги биеш, ама не е далеч зад тях). Верно че са Японски малолитражки, но имат страшни двигатели и са много леки.
мисълта ми беше че като се каже хонда, хонди много- не само сивици.
но ако ша говориме за сивици.. зависи колко пари имаш в нея. има много сериозни турбо сивици които могат да се опънат на горе долу всичко на пътя
ето един сивик които се дърпа от 80км нагоре със вайпър със азот - около 650 коня... сивика губи, но забележете с колко.. да загуби толкова от вайпър които е 10.х сек. кола на 400 метра общо взето значи че тоя сивик би наказвал наред фабричните коли. сивика е със турбо, бутала, биали и тн... около $15,000 във тунинг което е нищо общо взето...
http://www.cheesefrog.com/frog/cheezevsal.mpg
може да разгледате и самия сайт- www.cheesefrog.com там има разни интересни турбо хонди.
в бг може да няма здрави сивици, но идеята е че със малко труд тези коли могат да бъдат направени много много бързи... както каза кау, може да са малки по литраж, но са и много леки така че 300 коня сивик е много много бързо животинче.
та, въпрос на пари, желание и познание
хондите са благодатна (евтина) платформа за модификации особено за феновете със малък бюджет.
но ако ша говориме за сивици.. зависи колко пари имаш в нея. има много сериозни турбо сивици които могат да се опънат на горе долу всичко на пътя

ето един сивик които се дърпа от 80км нагоре със вайпър със азот - около 650 коня... сивика губи, но забележете с колко.. да загуби толкова от вайпър които е 10.х сек. кола на 400 метра общо взето значи че тоя сивик би наказвал наред фабричните коли. сивика е със турбо, бутала, биали и тн... около $15,000 във тунинг което е нищо общо взето...
http://www.cheesefrog.com/frog/cheezevsal.mpg
може да разгледате и самия сайт- www.cheesefrog.com там има разни интересни турбо хонди.
в бг може да няма здрави сивици, но идеята е че със малко труд тези коли могат да бъдат направени много много бързи... както каза кау, може да са малки по литраж, но са и много леки така че 300 коня сивик е много много бързо животинче.
та, въпрос на пари, желание и познание

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
В кръга на шегата, както е казал един колега - по-добре 2 л. ПЕПСИ (аз бих предпочел КОКА-КОЛА, ама това е друг въпрос)
.
Въпроса ти е много изуитски поставен. Защото какво значение има, че един сивик (или каквато и да е друга марка) може да се опъне на едно 325и. По-важното е ентусиазма, удоволствието от шофирането и т.н. - а в тази насока едно БМВ може да ти даде много повече от другите марки автомобили, другото няма значение. Че мен най редовно ме наказват по светофарите разни гъзета с астри, унота-турбо и т.н. ама к'во от това, важното е, че много от тези пичове няма да изпитат това, което аз изпитвам и ще сменят една камара коли, докато аз все още ще си карам "бавното" БМВ.

Въпроса ти е много изуитски поставен. Защото какво значение има, че един сивик (или каквато и да е друга марка) може да се опъне на едно 325и. По-важното е ентусиазма, удоволствието от шофирането и т.н. - а в тази насока едно БМВ може да ти даде много повече от другите марки автомобили, другото няма значение. Че мен най редовно ме наказват по светофарите разни гъзета с астри, унота-турбо и т.н. ама к'во от това, важното е, че много от тези пичове няма да изпитат това, което аз изпитвам и ще сменят една камара коли, докато аз все още ще си карам "бавното" БМВ.

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Не се заяждам,наистина ми е интересно като изкараш 200+ коня от 1,6 колко време аджаба ще ти изкара мотора???
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Точно защото са 1600 кубика, въртящите им елементи са леки и понасят такива обороти. Двигателят е направен добре. Единственото нещо е, че трябва по-честно да им се сменят свещите, тези дето ги карат до 9000 оборота сменят на 4-5 хил. км свещи, защото заминават бързо
Особено за турбинираните, смяната на масло на 4-5 хил. км макс също си е задължителна.

200 коня? никои не си играе със 200 коня на тези коли- нормата е по-скоро около 300 на гумите..
двигателите изкарват по 100-120к мили .. (160-190к км)..
но както каза кау, трябва редовно да се сменят консумативите...
японските коли са със много висока надеждност и дори фабрично са смятани със голям резерв. една супра турбо примерно е 320 коня фабрично, но двигателя със подходящ надув може да стигне до 900 коня без да му се сменя нищо от механиката...
двигателите изкарват по 100-120к мили .. (160-190к км)..
но както каза кау, трябва редовно да се сменят консумативите...
японските коли са със много висока надеждност и дори фабрично са смятани със голям резерв. една супра турбо примерно е 320 коня фабрично, но двигателя със подходящ надув може да стигне до 900 коня без да му се сменя нищо от механиката...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1



- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
SlipKnoT написа::OT: Аджеба а не можаха ли да му сложат на по "хубаво" място скоростния лост на новия Сивик.. като бус е.. за**и, баси смешната работа, иначе доколкото знам Type-R е 2.0 - 200 коня, но определно не съм фен, ако ме разбирате![]()
Е кво некъв слонски х** от пода ли да изкарат?
Тоя лост е супер удобен на тва място!
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Тия дето са по 160 коня имат резерв +300 000км. Е мойта е на поне 200 000 - 250 000км. Който ме познава знае на кво се казва тежко краче. Нито предишния собственик я е жалил. За 10 000км доливам 1 литър масло. Все пак говориме за 8500 оборота. Е веднъж я развъртях до 9500 без да искам...
Свещи сменям не на 5000км, а на 30 000км, а консумативи на 15 000. Тва и дават по книжка. Е аз сменям масла и филтри на 10 000 щото ни е кофти бензина... Ааа и на 30 000км клапани регулирам и на 40 000масло в скорости. Тва е сложната подръжка на миксера.
Пък дали 325-ца ше ме дръпне. На 400м не, на по-дълго не знам!
П.С. Абе забраий ремъци и ролката на 50 000км за всеки случай...
Свещи сменям не на 5000км, а на 30 000км, а консумативи на 15 000. Тва и дават по книжка. Е аз сменям масла и филтри на 10 000 щото ни е кофти бензина... Ааа и на 30 000км клапани регулирам и на 40 000масло в скорости. Тва е сложната подръжка на миксера.
Пък дали 325-ца ше ме дръпне. На 400м не, на по-дълго не знам!
П.С. Абе забраий ремъци и ролката на 50 000км за всеки случай...
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Southside