Като си говорим за мощност

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 25.03.2004
Местоположение: София

Като си говорим за мощност

Мнение от KillerLoop » 13 Апр 2004, 16:27

Пичове погледнете това и си кажете мнението
http://www.news.bg/article.php?cid=37&pid=0&aid=139060
Innocence...
Is what life is.

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 13 Апр 2004, 17:29

е.....и майката :shock: :shock: :shock:
Е те това е дзвер
Хехехехех отдолу какво се мъдри ....
"Haaa biva si go kamioncheto, iskam go , shte mi e kef daminavam iz "Vitoshka " s nego , e che shte posmachkame niakoi i drugo BMW , upsss sori pich ama mi e goliamo kmioncheto, ))))))))"
Лелелеле тия с БМВ-тата що така пречат на обществото :lol:
May the BMW force be with you!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 13 Апр 2004, 17:37

и аз съм се отчел там... ;)

http://www.wcsscience.com/extreme/terex.html

титан-а продължава да е най-големия самосвал (като тегло). но е по-нисък, по-дълъг и полезния товар му е със 10 тона по-малко..

та зависи какво се разбира под "най-голям"...

но страшно ме кефят като концепция. четох преди време за тест-драйв на титан-а някъде и се казваше че като са на обект ги карат страшно прецизно защото имат навика да се обръщат (затова и титан-а е нисък, но дълъг). шофьора на такова животно може да мине точно със средата на _всичките_ си гуми от едната страна през едно яйце- до толкова знаеше във всеки момент къде стъпва животното...
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 6.02.2002
Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc

Mda:)

Мнение от LordDigital » 14 Апр 2004, 5:52

Тези и трите Камионетки

Terex Titan
Cat 797
Liebherr T282x

ги пишат някъде около 350 тона ,на различни места можем да четем различни ратинги. Идеята е ,че разликате във тонажа са малки и трудно може да се мерят по тях - моторите обаче се мерят само на стенд - затова аз избирам моя любимец по Мотор. Като стар Камионджия ,знам че конете немат значение ,но Момента има:) - заради това Cat 797 е Но.1 поради простата причина че има 117-литра ,V-24 ,мотор със Четворно Турбо. Дори и без Комаундинг прави 12,170 lb-ft.

За сравнение Liebherr е със Cummins мотор ,със Комаундинг e сътоветно скромни 10,159 @ 1500 rpm..

При всички ситуации и на трите камиона ,човек спокоино може да си прави омлет върху ... електрониката им:))
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 14 Апр 2004, 7:19

Аз имах преди известно време възможността да се повозя за цяла една работна смяна на техен по-малък събрат - 100-тонния "O&K", който беше с V12 битурбо и около 1000 к.с. Усещането е уникално, а това да се движиш на половин метър от ръба на пропастта е доста екстремно преживяване. Друсането и вибрациите също не са малко, и като слязох, се чувствах все едно бях натоварил 2 вагона с цимент. Та като знам там как беше, си представям при тези двата динозавъра как ще е :D ==> COOL :lol: :lol: :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 25.03.2004
Местоположение: София

Мнение от KillerLoop » 14 Апр 2004, 11:31

Леле да се повозиш на едно такова чудо :P :twisted:
Innocence...
Is what life is.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1262
Регистриран на: 14.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Eva* » 14 Апр 2004, 12:24

Всяка година на есенния панаир в Пловдив излагат разни такива "чудовища". Преди две години имаше един такъв събрат. Имам снимки, не се возих, но се покатерих отгоре му. Височко, величествено, огромно нещо беше. Моята длан е широка точно 20 см. (не си помисляйте разни нещица) :wink: та... единия грайфер от гумата на чудовището беше точно 20 см! А за целия диаметър на гумата, не знам. Беше по-висока от мен с ~50 см., при условие, че аз съм без токчета 168 см.
Скапания :evil: скенер не работи, иначе можеше да ви пусна хубави снимчици.
Да караш Peugeot е страст!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 6.02.2002
Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc

Хах

Мнение от LordDigital » 15 Апр 2004, 6:41

Покраи Ненормалните камиони ,предполагам ,че повечето от нас са виждали из Българиа главно БЕЛАЗи. Аз съм виждал точно 2 пъти ,и ще ги запомня ВоВекии ... та само да кажа , забравих да спомена ,че някога ( преди да стана камионджия:) ) се интересувах мнго силно от Хибридни системи. Та четяики ,тук и там ,на 2-3 места срещнах разни подробности за някакв НЕНОРМАЛЕН Белаз ,които има раитинг от доколктоо си спомням около !!! 450 ТОНА !!! полезен ТОВАР. Хибриден разбирасе ,и още по-разбирасе 4х4:)

А инак когато НАИСТИНА говорим за мощност:

Some facts on the 14 cylinder version:
Total engine weight: 2300 tons (The crankshaft alone weighs 300 tons.)
Length: 89 feet
Height: 44 feet
Maximum power: 108,920 hp at 102 rpm
Maximum torque: 5,608,312 lb/ft at 102rpm

Това е извадка от данните за наи-мошният мотор във света ,повече данни на:

http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/
Изображение

мутра
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 10.04.2002
Местоположение: Пловдив

Мнение от Gorby » 15 Апр 2004, 7:44

Има обаче един факт, който незнам колко от вас знаят. Двигателите на тези големи машини, били те самосвали, кранове, драги или някакви си там мега ескаватори, са свързани с колелата чрез кабели :lol:
Всеки един двигател сложен в такава машина върти генератор, който захранва електродвигатели, които често по един за всяко колело. Имайки предвид масата на гумата 3 тона + джанта 4 тона, някой от вас може ли да си представи трансмисията която ще е необходима за разпределяне на мощността на двигателя по колелата.
А сега си представете колко трябва да е голям и мощен багер, който с две кофи и половина запълва каросерията на това "самосвалче". Гледал съм филм за тези "колички" и останах мнооого очуден, когато видях няколко браовчеда на този на снимката, вкарани доста на дълбоко в една закрита кариера. По начало са предназначени за открити рудници и въгледобив но неволята какво ли не прави :wink:
Изображение
Изображение
Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 6.02.2002
Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc

Мнение от LordDigital » 15 Апр 2004, 7:50

Некои са Хибриди ,но не всички

Минорските Компании предпочитат ВСЕ още ,доказаните със десетилетия механични системи - заради това и от най-големите ,най-разпространения - Котката - си е изцяло механична.
Изображение

мутра
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 10.04.2002
Местоположение: Пловдив

Мнение от Gorby » 15 Апр 2004, 7:56

Не мога да се съглася с теб LordDigital, но все пак може и да греша. Имам обаче два въпроса:
1. Виждал ли си диференциал на Краз?
2. Как според теб изглежда Краза до това камионче?

Нямам повече въпроси :wink:
Изображение
Изображение
Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 15 Апр 2004, 7:58

Ей така като се разговорихте , се сетих че тия бяха ТЕРЕКС :shock:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=7295
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 6.02.2002
Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc

Ми

Мнение от LordDigital » 15 Апр 2004, 8:03

Погледни на Нета някъде сигурно го пише

Caterpilar имат една от първите ,и наистина класически Хибридни системи още през Шеисете ,поради липса на електроника/елетика е била даже Постоянно Токова. 797 обаче си е изцяло механичен ,и повярваи ми това е една от причните са се продава така добре.

Диференциал съм виждал на Мосвич ,много пъти ,прекалено мнгоо даже. Знам го колко е голям ,и съм го тествал 3-4 пъти колко му е силата - Руското си е руско - заради тва и Белаза никои никога нема да го поръча и 4хх тонния им проект ще си остане погребан...
Изображение

мутра
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 10.04.2002
Местоположение: Пловдив

Мнение от Gorby » 16 Апр 2004, 20:26

Говорех за размери, но както и да е. Считаме въпроса за приключен.
Изображение
Изображение
Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.05.2003
Местоположение: New York, New York, USA

Мнение от Talibanin » 16 Апр 2004, 23:30

:shock: Тъкмо си мислех с кво да си напълня гаража :lol:
==Винаги с вратите напред==
ИзображениеИзображение
http://www.bmwclubla.orghttp://www.bmwcca.org/

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook