Като си говорим за мощност
Модератор: Общи модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- KillerLoop
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 25.03.2004
- Местоположение: София
Като си говорим за мощност
Пичове погледнете това и си кажете мнението
http://www.news.bg/article.php?cid=37&pid=0&aid=139060
http://www.news.bg/article.php?cid=37&pid=0&aid=139060
Innocence...
Is what life is.
Is what life is.
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
е.....и майката
Е те това е дзвер
Хехехехех отдолу какво се мъдри ....
"Haaa biva si go kamioncheto, iskam go , shte mi e kef daminavam iz "Vitoshka " s nego , e che shte posmachkame niakoi i drugo BMW , upsss sori pich ama mi e goliamo kmioncheto, ))))))))"
Лелелеле тия с БМВ-тата що така пречат на обществото



Е те това е дзвер
Хехехехех отдолу какво се мъдри ....
"Haaa biva si go kamioncheto, iskam go , shte mi e kef daminavam iz "Vitoshka " s nego , e che shte posmachkame niakoi i drugo BMW , upsss sori pich ama mi e goliamo kmioncheto, ))))))))"
Лелелеле тия с БМВ-тата що така пречат на обществото

May the BMW force be with you!
и аз съм се отчел там...
http://www.wcsscience.com/extreme/terex.html
титан-а продължава да е най-големия самосвал (като тегло). но е по-нисък, по-дълъг и полезния товар му е със 10 тона по-малко..
та зависи какво се разбира под "най-голям"...
но страшно ме кефят като концепция. четох преди време за тест-драйв на титан-а някъде и се казваше че като са на обект ги карат страшно прецизно защото имат навика да се обръщат (затова и титан-а е нисък, но дълъг). шофьора на такова животно може да мине точно със средата на _всичките_ си гуми от едната страна през едно яйце- до толкова знаеше във всеки момент къде стъпва животното...

http://www.wcsscience.com/extreme/terex.html
титан-а продължава да е най-големия самосвал (като тегло). но е по-нисък, по-дълъг и полезния товар му е със 10 тона по-малко..
та зависи какво се разбира под "най-голям"...
но страшно ме кефят като концепция. четох преди време за тест-драйв на титан-а някъде и се казваше че като са на обект ги карат страшно прецизно защото имат навика да се обръщат (затова и титан-а е нисък, но дълъг). шофьора на такова животно може да мине точно със средата на _всичките_ си гуми от едната страна през едно яйце- до толкова знаеше във всеки момент къде стъпва животното...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
Mda:)
Тези и трите Камионетки
Terex Titan
Cat 797
Liebherr T282x
ги пишат някъде около 350 тона ,на различни места можем да четем различни ратинги. Идеята е ,че разликате във тонажа са малки и трудно може да се мерят по тях - моторите обаче се мерят само на стенд - затова аз избирам моя любимец по Мотор. Като стар Камионджия ,знам че конете немат значение ,но Момента има:) - заради това Cat 797 е Но.1 поради простата причина че има 117-литра ,V-24 ,мотор със Четворно Турбо. Дори и без Комаундинг прави 12,170 lb-ft.
За сравнение Liebherr е със Cummins мотор ,със Комаундинг e сътоветно скромни 10,159 @ 1500 rpm..
При всички ситуации и на трите камиона ,човек спокоино може да си прави омлет върху ... електрониката им:))
Terex Titan
Cat 797
Liebherr T282x
ги пишат някъде около 350 тона ,на различни места можем да четем различни ратинги. Идеята е ,че разликате във тонажа са малки и трудно може да се мерят по тях - моторите обаче се мерят само на стенд - затова аз избирам моя любимец по Мотор. Като стар Камионджия ,знам че конете немат значение ,но Момента има:) - заради това Cat 797 е Но.1 поради простата причина че има 117-литра ,V-24 ,мотор със Четворно Турбо. Дори и без Комаундинг прави 12,170 lb-ft.
За сравнение Liebherr е със Cummins мотор ,със Комаундинг e сътоветно скромни 10,159 @ 1500 rpm..
При всички ситуации и на трите камиона ,човек спокоино може да си прави омлет върху ... електрониката им:))

Аз имах преди известно време възможността да се повозя за цяла една работна смяна на техен по-малък събрат - 100-тонния "O&K", който беше с V12 битурбо и около 1000 к.с. Усещането е уникално, а това да се движиш на половин метър от ръба на пропастта е доста екстремно преживяване. Друсането и вибрациите също не са малко, и като слязох, се чувствах все едно бях натоварил 2 вагона с цимент. Та като знам там как беше, си представям при тези двата динозавъра как ще е
==> COOL





Всяка година на есенния панаир в Пловдив излагат разни такива "чудовища". Преди две години имаше един такъв събрат. Имам снимки, не се возих, но се покатерих отгоре му. Височко, величествено, огромно нещо беше. Моята длан е широка точно 20 см. (не си помисляйте разни нещица)
та... единия грайфер от гумата на чудовището беше точно 20 см! А за целия диаметър на гумата, не знам. Беше по-висока от мен с ~50 см., при условие, че аз съм без токчета 168 см.
Скапания
скенер не работи, иначе можеше да ви пусна хубави снимчици.

Скапания

Да караш Peugeot е страст!
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
Хах
Покраи Ненормалните камиони ,предполагам ,че повечето от нас са виждали из Българиа главно БЕЛАЗи. Аз съм виждал точно 2 пъти ,и ще ги запомня ВоВекии ... та само да кажа , забравих да спомена ,че някога ( преди да стана камионджия:) ) се интересувах мнго силно от Хибридни системи. Та четяики ,тук и там ,на 2-3 места срещнах разни подробности за някакв НЕНОРМАЛЕН Белаз ,които има раитинг от доколктоо си спомням около !!! 450 ТОНА !!! полезен ТОВАР. Хибриден разбирасе ,и още по-разбирасе 4х4:)
А инак когато НАИСТИНА говорим за мощност:
Some facts on the 14 cylinder version:
Total engine weight: 2300 tons (The crankshaft alone weighs 300 tons.)
Length: 89 feet
Height: 44 feet
Maximum power: 108,920 hp at 102 rpm
Maximum torque: 5,608,312 lb/ft at 102rpm
Това е извадка от данните за наи-мошният мотор във света ,повече данни на:
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/
А инак когато НАИСТИНА говорим за мощност:
Some facts on the 14 cylinder version:
Total engine weight: 2300 tons (The crankshaft alone weighs 300 tons.)
Length: 89 feet
Height: 44 feet
Maximum power: 108,920 hp at 102 rpm
Maximum torque: 5,608,312 lb/ft at 102rpm
Това е извадка от данните за наи-мошният мотор във света ,повече данни на:
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/

Има обаче един факт, който незнам колко от вас знаят. Двигателите на тези големи машини, били те самосвали, кранове, драги или някакви си там мега ескаватори, са свързани с колелата чрез кабели
Всеки един двигател сложен в такава машина върти генератор, който захранва електродвигатели, които често по един за всяко колело. Имайки предвид масата на гумата 3 тона + джанта 4 тона, някой от вас може ли да си представи трансмисията която ще е необходима за разпределяне на мощността на двигателя по колелата.
А сега си представете колко трябва да е голям и мощен багер, който с две кофи и половина запълва каросерията на това "самосвалче". Гледал съм филм за тези "колички" и останах мнооого очуден, когато видях няколко браовчеда на този на снимката, вкарани доста на дълбоко в една закрита кариера. По начало са предназначени за открити рудници и въгледобив но неволята какво ли не прави

Всеки един двигател сложен в такава машина върти генератор, който захранва електродвигатели, които често по един за всяко колело. Имайки предвид масата на гумата 3 тона + джанта 4 тона, някой от вас може ли да си представи трансмисията която ще е необходима за разпределяне на мощността на двигателя по колелата.
А сега си представете колко трябва да е голям и мощен багер, който с две кофи и половина запълва каросерията на това "самосвалче". Гледал съм филм за тези "колички" и останах мнооого очуден, когато видях няколко браовчеда на този на снимката, вкарани доста на дълбоко в една закрита кариера. По начало са предназначени за открити рудници и въгледобив но неволята какво ли не прави



Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
Некои са Хибриди ,но не всички
Минорските Компании предпочитат ВСЕ още ,доказаните със десетилетия механични системи - заради това и от най-големите ,най-разпространения - Котката - си е изцяло механична.
Минорските Компании предпочитат ВСЕ още ,доказаните със десетилетия механични системи - заради това и от най-големите ,най-разпространения - Котката - си е изцяло механична.

Не мога да се съглася с теб LordDigital, но все пак може и да греша. Имам обаче два въпроса:
1. Виждал ли си диференциал на Краз?
2. Как според теб изглежда Краза до това камионче?
Нямам повече въпроси
1. Виждал ли си диференциал на Краз?
2. Как според теб изглежда Краза до това камионче?
Нямам повече въпроси



Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA
Ей така като се разговорихте , се сетих че тия бяха ТЕРЕКС
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=7295

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=7295

- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
Ми
Погледни на Нета някъде сигурно го пише
Caterpilar имат една от първите ,и наистина класически Хибридни системи още през Шеисете ,поради липса на електроника/елетика е била даже Постоянно Токова. 797 обаче си е изцяло механичен ,и повярваи ми това е една от причните са се продава така добре.
Диференциал съм виждал на Мосвич ,много пъти ,прекалено мнгоо даже. Знам го колко е голям ,и съм го тествал 3-4 пъти колко му е силата - Руското си е руско - заради тва и Белаза никои никога нема да го поръча и 4хх тонния им проект ще си остане погребан...
Caterpilar имат една от първите ,и наистина класически Хибридни системи още през Шеисете ,поради липса на електроника/елетика е била даже Постоянно Токова. 797 обаче си е изцяло механичен ,и повярваи ми това е една от причните са се продава така добре.
Диференциал съм виждал на Мосвич ,много пъти ,прекалено мнгоо даже. Знам го колко е голям ,и съм го тествал 3-4 пъти колко му е силата - Руското си е руско - заради тва и Белаза никои никога нема да го поръча и 4хх тонния им проект ще си остане погребан...

Говорех за размери, но както и да е. Считаме въпроса за приключен.


Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA
- Talibanin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.05.2003
- Местоположение: New York, New York, USA
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани