Ще съм с КОЛА на Събора
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Ще съм с КОЛА на Събора
Ха познайте кой ще е с кола на събора
Не можете, нали
Да се похваля - АЗ
За тези, които не знаят перипетите ми с моята подводница, която 6 месеца седя пред блока и всеки ден се чудех кога ли ще тръгне, не си спомням колко ремонти й направих, колко души си изпочупиха пръстите по нейните стари болтове и Ихтимански подобрения, не знам аз колко време ходя с омаслени ръце, набити, протрити, изкълчени пръсти, две настинки и тонове изразходени нерви до момента в който се наложи Бавареца да ми вземе ключовете, защото бях тръгнал да я хвърлям в течащата на близо река (въпреки че имаше възгласи, че тя като подводница не би трябвало да пострада).
Да си призная преди около 3 седмици, когато два дни лежахме с Бавареца под нея и не успяхме да оправим теча на масло ( и когато пък БГтрол ме спря, да не я тунинговам с чука), вече се бях предал и примирил, че така очаквания събор ще усъмне без моята жълта гордост. Дължа специални благодарсноти на ТОЗИ, които ме изръчка по-миналата събота да погледнем за пореден път колата и който ми вдъхваше кураж ( в това число и Ландшарк, на когото след всеки неуспех звънях, а той тихичко повтаряше - ще стане, само търпение малък акулчо) и на Бавареца, който отдели още един цял ден на моята кола, като занемари немалкото си работа по неговата, за да направи невъзможното - да тръгне, без да плиска по 1 литър масло на 100 км. Още не мога да повярвам и седях като малко дете пред нея и я дебнех за всяка капка масло, които се оказаха две след много ръчки и нито една при спокойно каране до 4500
Не мога да повярвам, че това е моята кола.
Освен това почистихме и настроихме (по-правилно да кажем - Бавареца почисти и настрой) карбуратора, а моя милост си направи центровката, как мислите
На ниски е малко - бръб - бръб - бръб като американска, но за сметка на това средните и високите са
Просто така изродски тръгна, че няма нищо общо с преди
ИЗРДО КАЗВАМ ВИ
и то при положение, че има още много работа, а той дрънголника върви.
Ще подгрея с пример - седя си аз на светофара след центровката по мой вкус и се прибирам към сервиза. Както казах колата на ниски не е супер стабилна (е, не се тресе, просто се чува малко неравномерен ход), апък и мен си ме кефи повече на високи, та си форсирам лекичко до към 2500 и си се кефя на звука. В този момент нещо от дясната ми страна се изфорсира - поглеждам аз: един Опел Астра 2.0 ГСИ с един ухилен до ушите шофьор. Форсирах аз до 4000 и онзи в отговор почти до прекъсвач. Тогава не се сдържах и просто оставих крака ми да легне удобно върху педала на газ-та. Не знам защо, но след 4500 при топло време, когато е постоянно зацепен вискосъединителя , се получава един много интересен звук, досущ като турбина, обаче доста по-отчетлив. Та след това изрязване усмивката на Опелджията прогресивно се стопи, до момента в който напълно изчезна и той се обърна на пред. Аз бях готов за старт и само чаках зеления светофар, на който тръгнах както подобава, за разлика от Опелджиев, който тръгна кротко на първа и веднага включи втора.
Може просто да е решил, че няма смисъл да си хаби бензина за очукано БМВ като моето, а може и наистина да си е патил някога от такова и да знае, ще ми се да е второто
Както и да е.
Колата сега е при Бавареца, за да не се изкушавам да карам и пилея пари, които са предвидени за събора, защото други не останаха
Паркирах я и 2 минути не можах да я изгася - само си подавах газ и си я слушках. На въпроса на Мегов - тече ли още? - отговорих с кратко подаване на газта, а той ми рече - Виждам оная идиотската усмивка на лицето ти, явно не тече
АУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ
Щастлив съм, братя

Не можете, нали

Да се похваля - АЗ

За тези, които не знаят перипетите ми с моята подводница, която 6 месеца седя пред блока и всеки ден се чудех кога ли ще тръгне, не си спомням колко ремонти й направих, колко души си изпочупиха пръстите по нейните стари болтове и Ихтимански подобрения, не знам аз колко време ходя с омаслени ръце, набити, протрити, изкълчени пръсти, две настинки и тонове изразходени нерви до момента в който се наложи Бавареца да ми вземе ключовете, защото бях тръгнал да я хвърлям в течащата на близо река (въпреки че имаше възгласи, че тя като подводница не би трябвало да пострада).
Да си призная преди около 3 седмици, когато два дни лежахме с Бавареца под нея и не успяхме да оправим теча на масло ( и когато пък БГтрол ме спря, да не я тунинговам с чука), вече се бях предал и примирил, че така очаквания събор ще усъмне без моята жълта гордост. Дължа специални благодарсноти на ТОЗИ, които ме изръчка по-миналата събота да погледнем за пореден път колата и който ми вдъхваше кураж ( в това число и Ландшарк, на когото след всеки неуспех звънях, а той тихичко повтаряше - ще стане, само търпение малък акулчо) и на Бавареца, който отдели още един цял ден на моята кола, като занемари немалкото си работа по неговата, за да направи невъзможното - да тръгне, без да плиска по 1 литър масло на 100 км. Още не мога да повярвам и седях като малко дете пред нея и я дебнех за всяка капка масло, които се оказаха две след много ръчки и нито една при спокойно каране до 4500

Не мога да повярвам, че това е моята кола.
Освен това почистихме и настроихме (по-правилно да кажем - Бавареца почисти и настрой) карбуратора, а моя милост си направи центровката, как мислите

На ниски е малко - бръб - бръб - бръб като американска, но за сметка на това средните и високите са

Просто така изродски тръгна, че няма нищо общо с преди



ИЗРДО КАЗВАМ ВИ

и то при положение, че има още много работа, а той дрънголника върви.
Ще подгрея с пример - седя си аз на светофара след центровката по мой вкус и се прибирам към сервиза. Както казах колата на ниски не е супер стабилна (е, не се тресе, просто се чува малко неравномерен ход), апък и мен си ме кефи повече на високи, та си форсирам лекичко до към 2500 и си се кефя на звука. В този момент нещо от дясната ми страна се изфорсира - поглеждам аз: един Опел Астра 2.0 ГСИ с един ухилен до ушите шофьор. Форсирах аз до 4000 и онзи в отговор почти до прекъсвач. Тогава не се сдържах и просто оставих крака ми да легне удобно върху педала на газ-та. Не знам защо, но след 4500 при топло време, когато е постоянно зацепен вискосъединителя , се получава един много интересен звук, досущ като турбина, обаче доста по-отчетлив. Та след това изрязване усмивката на Опелджията прогресивно се стопи, до момента в който напълно изчезна и той се обърна на пред. Аз бях готов за старт и само чаках зеления светофар, на който тръгнах както подобава, за разлика от Опелджиев, който тръгна кротко на първа и веднага включи втора.
Може просто да е решил, че няма смисъл да си хаби бензина за очукано БМВ като моето, а може и наистина да си е патил някога от такова и да знае, ще ми се да е второто

Както и да е.
Колата сега е при Бавареца, за да не се изкушавам да карам и пилея пари, които са предвидени за събора, защото други не останаха

Паркирах я и 2 минути не можах да я изгася - само си подавах газ и си я слушках. На въпроса на Мегов - тече ли още? - отговорих с кратко подаване на газта, а той ми рече - Виждам оная идиотската усмивка на лицето ти, явно не тече

АУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ

Щастлив съм, братя

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
ЧЕСТИТО Ати ,знам че отдавна чакаш този момент ,представям си те как седиш вътре и се хилиш доволно !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ПС:май прехода към 5.7литра няма да е вече толкова плавен

ПС:май прехода към 5.7литра няма да е вече толкова плавен


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Аз пък ще зема да те гръмна, че държиш всички в напрежение кво става със ПОДВОДНИЦАТА U-571
ДИВАКО Бесни, ако знайш как се радвам не е истина просто
Пък много скоро мисля да ми покажеш как върви!!!







ДИВАКО Бесни, ако знайш как се радвам не е истина просто






























































































Пък много скоро мисля да ми покажеш как върви!!!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- Ich0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 14.05.2002
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Toyota Celica
Става ми страшно приятно като чета - някак си от самите букви се изливат акулчови усмивки :-) Така е, понякога стигаме до много голямо отчаяние като нещо не става и не става, но ето че в крайна сметка всичко си идва на мястото ! Нека от тук нататък зверчето да ти носи само радостни настроения !:-)
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- Alf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 5.11.2003
- Местоположение: Определено в къщи(за сега)
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ati голем си
.Повярвай ми заслужават си всички скъсани нерви защото след това удоволствието е несравнимо.Преди две години и аз бях като теб с е30ката която беше пълен гроб но с много ентусиазъм любов я позакърпих и сега много и се радвам.

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Това ми напомня на мене, когато още не се бях нарадвал на новата играчка -- на място, газ, 2000-3000 оборота, пускаш... газ... пускаш... звука е точно като при турбина, особено нощем -- не знам защо така... Поредният луд
Честито Ати, и приятно изкарване с жълтата акула на събора

Честито Ати, и приятно изкарване с жълтата акула на събора

- B U L L I
- Дон Хуан де Маркофф
-
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 1.06.2002
- Местоположение: Стара Загора/Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
- Мечтае да кара: X6 cabrio
честито на малкото Ати дето така и не изклати Кати.
а маика ти знае ли?
или
"твоита маика си мечтае,като тебе да сияе
..............................таино мислииии ни за лудииииииииии"
а маика ти знае ли?
или
"твоита маика си мечтае,като тебе да сияе
..............................таино мислииии ни за лудииииииииии"


http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Честито Атиииииииииииии, най-накрая възроди звяра 


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Е чак пък честито .. то нищо и нямаше на колат, зад кормилното устройствео беше проблема .. но явно след мача в гард Дружба .. се е пооправил.
Нинджов честито да си я карап със здраве и най-вече с разум
Нинджов честито да си я карап със здраве и най-вече с разум

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Айде най-после, да ти върви по вода...



ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани