SDI ? какво значи?
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- deliveryman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 29.05.2003
Turturelo написа:VW нямат Common Rail, всички са помпа-дюза, а SDI е по-простата система от TDI.. Ако 1.9TDI е 90кс., 1.9SDI е 75..
имат:3.0TDi, 4.0 ТDi & 5.0 TDi sa common rail
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
SDI е понапудрения мотор,който се ползва още от Голф 3 по старата технология с отделна помпа и без турбо, вграждан като евтина и непретенциозна алтернатива на по-сложните за поддръжка ТДИ-та с помпа-дюза и тонове електроника.
Never mistake motion for action...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
whoops обърках се... VW нямат common rail. Ауди имат ТДИ с комон рейл
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Не мисля, че трябва да гледаме на comon rail като чак такова преимущество на колите които имат... VW са si доста напред и с помпите дюзи (Unit Injector System).
Разликата при тая система (common rail) е, че впръскването не се управлява от
"старата" помпата (а от ротационен агрегат) с високо налягане (на която главен минус е, че е отдалечена от камерите), а от електромагнитни клапани, който се намират в самите дюзи. Високото налягане (1300бара) позволява частиците да се впръскват страшно прецизно и всичко да изгаря изцяло... При VW има съвсем нова еднобутална помпа (нарпаво от коляновия вал!) и дюза с електромагнитен клапан, който помага горе долу за същата история - дозирането и впръскването на горивото... Системата не отстъпва по нищо на Common rail, особено като се има предвид, че налагането на впръскване може да достигне с малко по-малко от 1000бара повече... Общо взето, и двете са изобретени за да променят представата за "строшения комин..." (и успяват поне моето...)
И двете системи се управляват от процесори (разбирасе
)... и двете системи изпълняват европеиските изисквания за чернилката (вредните емисии)... .... ...
Малиии....така объркано го написах, че нищо не се разбира

Разликата при тая система (common rail) е, че впръскването не се управлява от
"старата" помпата (а от ротационен агрегат) с високо налягане (на която главен минус е, че е отдалечена от камерите), а от електромагнитни клапани, който се намират в самите дюзи. Високото налягане (1300бара) позволява частиците да се впръскват страшно прецизно и всичко да изгаря изцяло... При VW има съвсем нова еднобутална помпа (нарпаво от коляновия вал!) и дюза с електромагнитен клапан, който помага горе долу за същата история - дозирането и впръскването на горивото... Системата не отстъпва по нищо на Common rail, особено като се има предвид, че налагането на впръскване може да достигне с малко по-малко от 1000бара повече... Общо взето, и двете са изобретени за да променят представата за "строшения комин..." (и успяват поне моето...)



Малиии....така объркано го написах, че нищо не се разбира


.... иzвинявай ако повтарям неЩо написано вече от теб.
Common-rail иzдава от самото си име какво представлява: една грубо каzано "тръба" от която се zахранва всеки един цилиндър под наистина отгомно налягане.
До колкото ми е иzвестно раzликата при Фолксваген и техните pumpe-düse от common-rail-a е че там всеки цилиндър си има отделна дюzа, която впръсква коривото в камерата.

Common-rail иzдава от самото си име какво представлява: една грубо каzано "тръба" от която се zахранва всеки един цилиндър под наистина отгомно налягане.
До колкото ми е иzвестно раzликата при Фолксваген и техните pumpe-düse от common-rail-a е че там всеки цилиндър си има отделна дюzа, която впръсква коривото в камерата.

- deliveryman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 29.05.2003
The six-cylinder engine in the A8 3.0 TDI quattro develops 171 kW (233 bhp) at 4,000 rpm and summons up an impressive 450 Newton-metres of torque between 1,400 and 3,250 rpm. The lightweight luxury saloon with aluminium body is thus capable of sprinting from 0 to 100 km/h in just 7.8 seconds – a world best for a V6 diesel saloon – and goes on to a top speed of 243 km/h.
The 3.0 TDI is the first production diesel model in the world to have the pioneering common rail fuel injection concept with piezo inline injectors. This permits up to five injection processes per operating stroke and an injection pressure of 1,600 bar.

The 3.0 TDI is the first production diesel model in the world to have the pioneering common rail fuel injection concept with piezo inline injectors. This permits up to five injection processes per operating stroke and an injection pressure of 1,600 bar.

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани