SDI ? какво значи?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 18.03.2004

SDI ? какво значи?

Мнение от FreeBG.us » 05 Май 2004, 15:06

интересув ме за VW Caddy 1.9SDI ... чудно ми е кво е? Супер Дизел интеркулер?
Изображение

http://freebg.us/top - Топ класацията на сайтове

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 05 Май 2004, 15:55

SDI е май означението за комън рейл дизелите на VW
Изображение

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 05 Май 2004, 17:45

VW нямат Common Rail, всички са помпа-дюза, а SDI е по-простата система от TDI.. Ако 1.9TDI е 90кс., 1.9SDI е 75..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 29.05.2003

Мнение от deliveryman » 05 Май 2004, 19:08

1.9SDI e 64k.c.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 29.05.2003

Мнение от deliveryman » 05 Май 2004, 19:11

Turturelo написа:VW нямат Common Rail, всички са помпа-дюза, а SDI е по-простата система от TDI.. Ако 1.9TDI е 90кс., 1.9SDI е 75..

имат:3.0TDi, 4.0 ТDi & 5.0 TDi sa common rail

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 05 Май 2004, 19:47

SDI нямат турбо ако не се лъжа...
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 18.03.2004

Мнение от FreeBG.us » 05 Май 2004, 21:21

deliveryman написа:1.9SDI e 64k.c.


64 е... не е 75... 47КВ
Изображение

http://freebg.us/top - Топ класацията на сайтове

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 06 Май 2004, 1:01

SDI е понапудрения мотор,който се ползва още от Голф 3 по старата технология с отделна помпа и без турбо, вграждан като евтина и непретенциозна алтернатива на по-сложните за поддръжка ТДИ-та с помпа-дюза и тонове електроника.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 06 Май 2004, 15:24

deliveryman написа:имат:3.0TDi, 4.0 ТDi & 5.0 TDi sa common rail


Фолксваген нямат комон-рейл двигатели, дори и V10 TDI :!: :!: :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 18.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от wazzz » 06 Май 2004, 16:16

V10 е обаче би-турбо и почти 5.0... :)
A на Polo слагат 3-цилиндров 1,4 TDI пак без common rail

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 07 Май 2004, 3:48

whoops обърках се... VW нямат common rail. Ауди имат ТДИ с комон рейл
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 18.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от wazzz » 07 Май 2004, 10:25

Не мисля, че трябва да гледаме на comon rail като чак такова преимущество на колите които имат... VW са si доста напред и с помпите дюзи (Unit Injector System).
Разликата при тая система (common rail) е, че впръскването не се управлява от
"старата" помпата (а от ротационен агрегат) с високо налягане (на която главен минус е, че е отдалечена от камерите), а от електромагнитни клапани, който се намират в самите дюзи. Високото налягане (1300бара) позволява частиците да се впръскват страшно прецизно и всичко да изгаря изцяло... При VW има съвсем нова еднобутална помпа (нарпаво от коляновия вал!) и дюза с електромагнитен клапан, който помага горе долу за същата история - дозирането и впръскването на горивото... Системата не отстъпва по нищо на Common rail, особено като се има предвид, че налагането на впръскване може да достигне с малко по-малко от 1000бара повече... Общо взето, и двете са изобретени за да променят представата за "строшения комин..." (и успяват поне моето...) :) И двете системи се управляват от процесори (разбирасе :) )... и двете системи изпълняват европеиските изисквания за чернилката (вредните емисии)... .... ... :lol:

Малиии....така объркано го написах, че нищо не се разбира :lol: :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 07 Май 2004, 13:02

.... иzвинявай ако повтарям неЩо написано вече от теб.

Common-rail иzдава от самото си име какво представлява: една грубо каzано "тръба" от която се zахранва всеки един цилиндър под наистина отгомно налягане.
До колкото ми е иzвестно раzликата при Фолксваген и техните pumpe-düse от common-rail-a е че там всеки цилиндър си има отделна дюzа, която впръсква коривото в камерата.

:roll:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 07 Май 2004, 19:20

deliveryman написа:
Turturelo написа:VW нямат Common Rail, всички са помпа-дюза, а SDI е по-простата система от TDI.. Ако 1.9TDI е 90кс., 1.9SDI е 75..

имат:3.0TDi, 4.0 ТDi & 5.0 TDi sa common rail


:mha:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 29.05.2003

Мнение от deliveryman » 09 Май 2004, 22:27

The six-cylinder engine in the A8 3.0 TDI quattro develops 171 kW (233 bhp) at 4,000 rpm and summons up an impressive 450 Newton-metres of torque between 1,400 and 3,250 rpm. The lightweight luxury saloon with aluminium body is thus capable of sprinting from 0 to 100 km/h in just 7.8 seconds – a world best for a V6 diesel saloon – and goes on to a top speed of 243 km/h.

The 3.0 TDI is the first production diesel model in the world to have the pioneering common rail fuel injection concept with piezo inline injectors. This permits up to five injection processes per operating stroke and an injection pressure of 1,600 bar.
:mrgreen:

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook