ФЕРМА ЗА............
Модератор: Общи модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ФЕРМА ЗА............
ИСКАМ ТАМ.... 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- DILDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е30;Е65
- Мечтае да кара: Е30
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
а представяте ли си, ако ви се изплъзне съединителя там......
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
ах
това са всичките 2002 FE (final edition) вайпъри- последните бройки от модела 1996-2002 GTS. за да отбележат събитието додж пуснаха 360 такива автомобила. разликите със "нормалните" 2002 са цветовата схема (червени със бели ленти) и спецялна метална плака със гравиран номер и тн на централната конзола.
случайни бележки:
1. ако изпуснеш един такъв там във мелето- предния капак (и калниците) е $13,000 - без боята. предната броня е $7000. задна броня е $3500. жална ти майка ако помелиш нещо по-навътре щото тогава става скъпо...
2. всеки вайпър се сглобява на ръка като има 5-6 зони във цеха и във всяка зона се работи по 1 компонент (двигател, шаси, скоростна кутия и тн.). колата седи на една количка и се търкаля на ръка от една зона във друга. така сглобен всеки вайпър е уникален- от вътре на скрити места често механиците пишат послания (като примерно "пази ме- сглобяван съм със голяма любов" или "пешо е работил тука"...
3. относно лакомията- на магистралата със константни 140 км дава 12 на 100 разход (140 км на 6та са 1300 оборота). във града обаче са лами- в зависимост от трафика може да даде до 35 на 100 разход. да не говориме че винаги прави опити да прегрява, опича ти краката, коленете и климатика има реално 2 положения- ледено студено и супер горещо... ма нали е кола с характер- простено и е

случайни бележки:
1. ако изпуснеш един такъв там във мелето- предния капак (и калниците) е $13,000 - без боята. предната броня е $7000. задна броня е $3500. жална ти майка ако помелиш нещо по-навътре щото тогава става скъпо...
2. всеки вайпър се сглобява на ръка като има 5-6 зони във цеха и във всяка зона се работи по 1 компонент (двигател, шаси, скоростна кутия и тн.). колата седи на една количка и се търкаля на ръка от една зона във друга. така сглобен всеки вайпър е уникален- от вътре на скрити места често механиците пишат послания (като примерно "пази ме- сглобяван съм със голяма любов" или "пешо е работил тука"...
3. относно лакомията- на магистралата със константни 140 км дава 12 на 100 разход (140 км на 6та са 1300 оборота). във града обаче са лами- в зависимост от трафика може да даде до 35 на 100 разход. да не говориме че винаги прави опити да прегрява, опича ти краката, коленете и климатика има реално 2 положения- ледено студено и супер горещо... ма нали е кола с характер- простено и е

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
1. ако изпуснеш един такъв там във мелето- предния капак (и калниците) е $13,000 - без боята. предната броня е $7000. задна броня е $3500.
Тва 13000$ нали говориш за цената на предните капаци общо на всичките на снимката
Ако не е така тва не трябваше да го постваш в БГ форум щото само 3 часа след кацането на първия самолет от БГ в Америка ще има изчезнали стотици капаци и брони а черния пазар ще се залее от капаци по 5к $ примерно

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
alx написа:3. относно лакомията- на магистралата със константни 140 км дава 12 на 100 разход (140 км на 6та са 1300 оборота). във града обаче са лами- в зависимост от трафика може да даде до 35 на 100 разход.
аааа, успокоих се с мойте 30/100

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Американски мускули
Като им е два пъти по-ефтин бензина как да не твърдят, че малкия обем на двигателя може да се компенсира единствено с по-голям...

Като им е два пъти по-ефтин бензина как да не твърдят, че малкия обем на двигателя може да се компенсира единствено с по-голям...

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
KAMIKADZE написа:Тва 13000$ нали говориш за цената на предните капаци общо на всичките на снимката
Ако не е така тва не трябваше да го постваш в БГ форум щото само 3 часа след кацането на първия самолет от БГ в Америка ще има изчезнали стотици капаци и брони а черния пазар ще се залее от капаци по 5к $ примерно
хехе. цената на един капак е толкова. предния капак покрива и калниците и като го блъснеш виперо това е първото дето се троши (фибростъкло).
относно крадените вайпъри- много трудно. до този момент според форумите има 2-3 откраднати като цяло. проблема е че след като го откраднеш е много трудно да направиш каквото и да е било с него защото вайпърското общество е доста затворено и хората се знаят. много е трудно да го разчаркосаш и продадеш и и почти невъзможно да го караш краден. да не говориме че притежателите им почти никога не ги изпускат от погледите си. вайпъра не е направен да седи сам- дори предния капак се отваря само отвънка и няма ключалка/жило отвътре.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ildivvy