Духа ли добре или не духа добре?
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Духа ли добре или не духа добре?
Добре, добре, климатика искам да разбера дали духа както трябва
Струва ми се, че духа недостатъчно студено, но може би си внушавам. Има ли начин да разбера дали фреона е за смяна? Примерно да направя проверка по менюто или някой пълняч-фреонаджия да провери и да ми каже?
Струва ми се, че духа недостатъчно студено, но може би си внушавам. Има ли начин да разбера дали фреона е за смяна? Примерно да направя проверка по менюто или някой пълняч-фреонаджия да провери и да ми каже?
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ами общо взето не си мисли, че трябва да излиза леден въздух през отворите... тва ще е направо противопоказано за човек... въздуха трябва да е студен, но е по-студен от +7-9С... все пак говорим за климатик, който трябва да ти направи поносима температура, а не да ти изстудява бирата до "камък"...
Ей тва за бирата като го спомена и се сетих миналото лято голям майтап - чак на магистралата на път за морето разбрах, че са ми продали топъл Редбул... ама той толкова гаден, че чак по-гаден от топла бира И аз откъде толкова акъл взех, че го сложих на предното стъкло и климатика на мах - след 5 мин. само лед дето не беше хванал
По темата: напълно съм съгласен с теб, ама как да разбера колко градуса духа? В един момент го усещам като 5, в друг като 10... За това попитах няма ли някой по-научен (от тоя с бирата:mhihi:) метод да разбера за смяна ли е фреона или не.
По темата: напълно съм съгласен с теб, ама как да разбера колко градуса духа? В един момент го усещам като 5, в друг като 10... За това попитах няма ли някой по-научен (от тоя с бирата:mhihi:) метод да разбера за смяна ли е фреона или не.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Разликата в усещането е в зависимост от външната температура.... колкото е по-студено навън, толкова по-топъл ще го усещаш въздуха в колата... нали все пак е климатроник това... следи ти температурата в купето и внимава кви ги върши
Вземи един термометър (някъв по-фешън, не от тия старите стайни) и го сложи в "ребрата" на някоя от духалките... задай няква по-ниска температура (примерно 17С) и изчакай 5 мин да видиш колко ще смъкне температурата на излизащият въздух... по някви бегли спомени не трябва да е под +7С...
P.S. Тва с Redbull-а е класика... щом е в "ламаринена" опаковка е лесно да го охладиш... я сложи някоя пластмасова бутилка
Вземи един термометър (някъв по-фешън, не от тия старите стайни) и го сложи в "ребрата" на някоя от духалките... задай няква по-ниска температура (примерно 17С) и изчакай 5 мин да видиш колко ще смъкне температурата на излизащият въздух... по някви бегли спомени не трябва да е под +7С...
P.S. Тва с Redbull-а е класика... щом е в "ламаринена" опаковка е лесно да го охладиш... я сложи някоя пластмасова бутилка
Mollov написа:Вземи един термометър (някъв по-фешън, не от тия старите стайни) и го сложи в "ребрата" на някоя от духалките... задай няква по-ниска температура (примерно 17С) и изчакай 5 мин да видиш колко ще смъкне температурата на излизащият въздух... по някви бегли спомени не трябва да е под +7С...
Невольооооооо!:mhihi: Ако някой не сподели по-лесен и мързелив начин май така ще стане...
Mollov написа:P.S. Тва с Redbull-а е класика... щом е в "ламаринена" опаковка е лесно да го охладиш... я сложи някоя пластмасова бутилка
Не съм пробвал с ПВЦ, но се сетих, че и шоколад (който нормално не е в течно състояние) съм втвърдявал
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Най добре си провери:
1. Състояние на фреона
2. Настройки на климатроника (ако е адвансд има доста нстройки)
За първото не е необходимо да ходиш до фирмен сервиз
1. Състояние на фреона
2. Настройки на климатроника (ако е адвансд има доста нстройки)
За първото не е необходимо да ходиш до фирмен сервиз
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
колега ако си от София и утре си свободен м/у 10:00 и 16:00 пусни едно лс и ще има много специална оферата за Е90-ката за проверка на фреона.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
Провери си в менюто как ти са нагласени средните отвори защото аз зимата ги бях направил на топло и после ходих да ми зареждат климатика щото ми духаше слабо студено,пък то всичко си било наред само си промених настройките и се набутах едно зареждане!
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!
Sapa написа:Най добре си провери:
1. Състояние на фреона
2. Настройки на климатроника (ако е адвансд има доста нстройки)
За първото не е необходимо да ходиш до фирмен сервиз
Е къде да отида в Пловдив примерно?!
Langata написа:Провери си в менюто как ти са нагласени средните отвори защото аз зимата ги бях направил на топло и после ходих да ми зареждат климатика щото ми духаше слабо студено,пък то всичко си било наред само си промених настройките и се набутах едно зареждане!
Как от менюто може да си нагласиш средните да духат топло, а другите студено?!
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Почти съм сигурен, че климата ти е ОК... и аз на Е36-цата си мислех, че не духа достатъчно студено... ама на 1-цата е същото... и двете след няколко минути успяват да намалят температурата в купето и почват да я поддържат.... всичко зависи колко е загряла колата (вътре в купето) и колко е температурата навън.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Минимална? Аз никога не го слагам на 16С.... че ставам на брикети.... нагласям си го на 18-19С и го оставям да си се саморегулира... то ако чукнеш копчето "МАХ" и става страшно... веднъж пробвах и вече не ща...
- lusienk
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Колега, ако си за фреон въздуха от отворите от към водача духат по-топло от тези колкото тези за пътника до него. Това се получава от факта , че изпарителите са 2 ( ако си с двузонов климатроник) и е пълен само единия , а другия остава с по- малко фреон.Също вариант да разбереш дали ти е пълна системата с фреон без да ходиш в сервиз е да пипнеш тръбите на климатика при двигателя. Едната по-тънката трябва да е гореща, а другата по- дебела студена и да има кондензирали капчици по нея.
- lusienk
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
14 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани