Разлика между ръчка и автоматик?
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
quickshare написа:Cobra написа:OPASNO LUD написа:Има, има.... Ща схрускам
В движение е абсолютно забранено да се превключва на N
Кажи верно
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.И кво ще стане на автомата ако в движение включвам на N???.Досега съм го правил това 1000 пъти и нищо и няма!!!
Помпата която циркулира маслото в кутията, не "върти" когато колата е на N, елементите в нея не се смазват и после има - "МЯУУУУУУУУУ". Затова автоматик не е хубаво да се дърпа повече от 50 км разстояние.
- kOnPuBkA
- daytona violett
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: e36+24
Аз съм си за ръчката... Млада съм още за Хавтоматик
Моята кола специално си я търсих ръчка и не съжалявам... Кефи ме да си сменям скоростите и ми доставя пълно удоволствие карането. Карала съм автомтици, чувствам се все едно нещо ми липсва...Един вид скучая леко
Определно обаче автомата си е удобство и сигурно някой ден ще мина и на него... За сега обаче го карам на ръганЙЕ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Моята кола специално си я търсих ръчка и не съжалявам... Кефи ме да си сменям скоростите и ми доставя пълно удоволствие карането. Карала съм автомтици, чувствам се все едно нещо ми липсва...Един вид скучая леко
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Определно обаче автомата си е удобство и сигурно някой ден ще мина и на него... За сега обаче го карам на ръганЙЕ
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
HAPPINESS IS NOT AROUND THE CORNER, HAPPINESS IS THE CORNER!
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/EA/9A/68a96172d43eea9a.jpg)
IMPOSSIBLE IS NOTHING !
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/EA/9A/68a96172d43eea9a.jpg)
IMPOSSIBLE IS NOTHING !
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
///sasho написа:quickshare написа: ...... Досега съм го правил това 1000 пъти и нищо и няма!!!
![]()
Ама неволно или нарочно го правиш и ако е нарочно с каква цел?
А след като превключиш на N после в движение ли минаваш на D или спираш и тогава?
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
quickshare написа:Момци,по-добро от автоматика няма да знаете!!!
и момите разбрахме... Две ръце, два крака и конска опашка за двата педала... Казвали ми бяха, че е Супер, че се кара МНООГО лесно, ма като се качих...
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
абе друго си е с ръчка
някакси имаш по-голям контрол върху колата
на много пъти ми се е налагало да свалям скоростта много бързо и от 5та на 2ра към свалил 70-80 км за има няма 2-3 сек
което му е по-добре на автомата на задръстванията
нали пак единия крак ти е зает (разбирам да не ти беше) а какво ти пречи на полусъединител да се придвижваш пак единия крак само ползваш
да не говорим че разхода е и в повече на автоматите
абе с 2 думи твърдо за ръчката
някакси имаш по-голям контрол върху колата
на много пъти ми се е налагало да свалям скоростта много бързо и от 5та на 2ра към свалил 70-80 км за има няма 2-3 сек
което му е по-добре на автомата на задръстванията
нали пак единия крак ти е зает (разбирам да не ти беше) а какво ти пречи на полусъединител да се придвижваш пак единия крак само ползваш
да не говорим че разхода е и в повече на автоматите
абе с 2 думи твърдо за ръчката
quickshare написа::mhihi:Ми нарочно го правя.Когато се спускам по надолнище си цъкам на N и си карам и когато слеза на равното в движение давам на D и готово
![]()
А , с каква цел го правиш , имайки в предвид , че доколкото си спомням , като си по надолнище и не натискаш педала на газта, в повечето случаи колата е на по висока предавка и обортомера стои в сравнително ниски обороти?
ПС: Защо не я направите на "Анкета" тази тема?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Нема такова сваляне от 5 на 2, има примерно от 5 до 2 (5,4,3,2) има и инцидентно спиране дето се скача на спирачката и се мисли само как да се спре до определно препиятствие или за опредлено време но не и на коя предавка си, това после ... като се размине работата! И при спускане, независимо дали автоматик или не, колата харчи по малко ако е на предавка на която оборите са около 1800, в зависимост от скороста и наклона, при това полежение се подава много по малко гориво от колкото когато трябва да работи на празен ход (както е при спускане по инерция на свободна предавка и въпреки че се движи колата разхода се измерва в изгореното за време а не за изминат път), нищо че на празен ход е с 1000 оборота надолу, те тия оборити в движение идват щото гумите въртят мотора в случай а не той тях.
sash0 написа:абе друго си е с ръчка
някакси имаш по-голям контрол върху колата
на много пъти ми се е налагало да свалям скоростта много бързо и от 5та на 2ра към свалил 70-80 км за има няма 2-3 сек
което му е по-добре на автомата на задръстванията
нали пак единия крак ти е зает (разбирам да не ти беше) а какво ти пречи на полусъединител да се придвижваш пак единия крак само ползваш
да не говорим че разхода е и в повече на автоматите
абе с 2 думи твърдо за ръчката
Мани ти тоя по-голям контрол! Сигурно не съм само аз - поне няколко пъти ми се е случвало за малко да се изхакам някъде щото едновременно трябва да измисля каква маневра да направя, как да спра най-добре и същевременно да сменя скоростта.
А тва за разхода си мисля, че е за раздел митове и легенди. ТЕОРЕТИЧНО харчи повече, ама както бе казал един колега трябва да си шибания Шумахер, за да сменяш скоростите точно кога требе така, че да гори по-малко.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
А за задръстванията мога да кажа, че без да съм слаботелесен левия крак ми се схваща от постоянното натискане на съединителя.
Остава някой ся някой да каже, че ако откажат спирачките (или на сняг примерно) требе да се сменят скоростите, за да убият инерцията
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Другарки и другари, да ви е честита новата 2009 (две хиляди и девета) година - годината през която в новите коли вече има достатъчно системи за сигурност и контрол и нема вече да се налага да включвате на по-ниска предавка или да помпите спирачката наместо АБС, за да овладеете колите си!
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laugh :mhihi:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![How high :weed:](./images/smilies/weed.gif)
заслужава си само при по-висока мощност на колата (или поне ЛИТРАЖabsix написа:Че харчи повече е факт. Че ти се износват накладките 2х по бързо, също е факт. Но си заслужава, лично мнение.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No bling at the Ring
BadAngel написа:заслужава си само при по-висока мощност на колата (или поне ЛИТРАЖabsix написа:Че харчи повече е факт. Че ти се износват накладките 2х по бързо, също е факт. Но си заслужава, лично мнение.)
иначе тия 140-50 коня автоматите само мъчат мотора, не вървят, харчат и като изпреварваш трябва да им изключваш климатика
Да си чувал случайно за kick-down?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Помага на автомобил с автоматична скоростна кутия да предприеме бързо изпреварване , без да се налага да му се изключва климатика.
Карал съм автоматик с двигател и под и над 150 коня , дори и под 100 коня , и трябва да ти кажа , че на нито една от тези коли мотора не се мъчи , а може би работи и по добре отколкото с ръчна кутия.Една кола с автоматични скорости е много по удобна за каране от кола с ръчни. Все пак , предполагам , че повечето тук карат колите си предимно в градски и извънградски условия , а не на писта , а в такъв случай според мен предимно трябва да се търси удобството в тях.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Последна промяна ///sasho на 10 Фев 2009, 16:04, променена общо 3 пъти
по отношение на удобство автоматика е без конкуренция, но понеже колегите споменаха разход, подръжка, консумативи и т.н.
иначе да, винаги бих предпочел автоматик, особено за съвремените дизели, които имат много тесен диапазон на работа и е доста досадно да се превключват скоростите ръчно ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No bling at the Ring
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани