....

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 540
Регистриран на: 20.12.2008
Местоположение: посред Витоша
Пол: Мъж
Кара: Трамвай по Графа
Мечтае да кара: Подводница
Детайли за колата: F10 530 xd

Мнение от icog » 24 Юни 2009, 22:56

Да си беше взел с голямата навигация, тя запълва цялата "дупка". С малката е ултра грозно, както дефакто е при всичко базово в интериора на БМВ.

А като кажете "евтина пластмаса" какво точно имате предвид?

п.с. сега видях че съм малко офф от темата ма няма да ми обиждате колата и да ви мълча я

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от 99ufo99 » 24 Юни 2009, 23:10

Извинявай колега, :) никой не иска да Ти обижда точно твойта, всеки си харесва квот има, разбираемо е, просто коментирахме, че новите коли, тия след 2000 г. като цяло.. и по-спецялно след 2003, ги правят малко
" набързо " .. пък ефтина пластмаса.. ми като я покараш достатъчно време и ще забележиш че почва да се протрива на места, около копчетата на прозорците, дръжкте за отваряне отвътре, самото табло, изработката е .. как да се изразя, стои като рециклирано.

Влез в един фиат брава, браво.. или некоя от тия, и обърни внимание на пластмасите вътре.. еми почти са еднакви.Тва небиваше да го допускат с премиум марка като BMW.. закво ги даваме тия един куп пари ?

Ново като е било.. е струвало поне 80 бона / нов фиат - 30 - 40 К / .. и интериора в купето трябва да си отговаря на парите, а не само на каталог да е лъскаво всичко.. та така.

п.п. не си взе с голямата, защото неможе да отдели толкова пари в момента, тази е наистина много запазена и той си я харесва, но също е съгласен, че пластмасата и идва в повечко за разлика от старата 5-ца .
-- е39 530d -- my blue passion --

Един много талантлив Българин
http://www.eftimrusev.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 25 Юни 2009, 7:21

99ufo99 написа:Извинявай колега, :) никой не иска да Ти обижда точно твойта, всеки си харесва квот има, разбираемо е, просто коментирахме, че новите коли, тия след 2000 г. като цяло.. и по-спецялно след 2003, ги правят малко
" набързо " .. пък ефтина пластмаса.. ми като я покараш достатъчно време и ще забележиш че почва да се протрива на места, около копчетата на прозорците, дръжкте за отваряне отвътре, самото табло, изработката е .. как да се изразя, стои като рециклирано.

Влез в един фиат брава, браво.. или некоя от тия, и обърни внимание на пластмасите вътре.. еми почти са еднакви.Тва небиваше да го допускат с премиум марка като BMW.. закво ги даваме тия един куп пари ?

Ново като е било.. е струвало поне 80 бона / нов фиат - 30 - 40 К / .. и интериора в купето трябва да си отговаря на парите, а не само на каталог да е лъскаво всичко.. та така.

п.п. не си взе с голямата, защото неможе да отдели толкова пари в момента, тази е наистина много запазена и той си я харесва, но също е съгласен, че пластмасата и идва в повечко за разлика от старата 5-ца .



Личи си, че имаш опит с много нови БМВта.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Мнение от ((:BuKcu:)) » 25 Юни 2009, 7:33

За 4 години Е60 отвътре е като ново, верно има ГОЛЯМААААА ДУПКААА в таблото, ама какво от това?!! :mhihi:
Само да попитам къде са пластмасите, че....нещо на мен са ми убегнали???
Е39 също е много здрава и добре изработена кола, от личен опит го казвам.

П.С offtopic ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от X5 E70 » 25 Юни 2009, 8:19

((:BuKcu:)) написа:За 4 години Е60 отвътре е като ново, верно има ГОЛЯМААААА ДУПКААА в таблото, ама какво от това?!! :mhihi:
Само да попитам къде са пластмасите, че....нещо на мен са ми убегнали???
Е39 също е много здрава и добре изработена кола, от личен опит го казвам.

П.С offtopic ;)


Eла да видиш у Х5 къде са. 3-та седмица е у Камор да сменят скърцащи платмаси, поръчват все нови и нови части и кат гледам нема шанс скоро да излезе оттам. Бахти боклука

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 540
Регистриран на: 20.12.2008
Местоположение: посред Витоша
Пол: Мъж
Кара: Трамвай по Графа
Мечтае да кара: Подводница
Детайли за колата: F10 530 xd

Мнение от icog » 25 Юни 2009, 8:57

X5 E70 написа:
Eла да видиш у Х5 къде са. 3-та седмица е у Камор да сменят скърцащи платмаси, поръчват все нови и нови части и кат гледам нема шанс скоро да излезе оттам. Бахти боклука


Колега само мога да кажа, че съжалявам, тоя кур съм го ял с друга марка преди години и пак е добре, че тия ти обръщат внимание. Аз продадох кола на 5 месеца на 60% от цената и само да се отърва.

уфо: до сега карах една 525д 2005, сега я смених с 530хд 2006 и двете са в перфектно състояние. Миналата седмица бях в пластмасовия фиат 500 на изложението - да да да, е това се казва Recycled! На съпругата ми и останаха очите, любов от пръв поглед. Ама тя обича детски играчки, това и е професията:).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от X5 E70 » 25 Юни 2009, 9:09

icog написа:
X5 E70 написа:
Eла да видиш у Х5 къде са. 3-та седмица е у Камор да сменят скърцащи платмаси, поръчват все нови и нови части и кат гледам нема шанс скоро да излезе оттам. Бахти боклука


Колега само мога да кажа, че съжалявам, тоя кур съм го ял с друга марка преди години и пак е добре, че тия ти обръщат внимание. Аз продадох кола на 5 месеца на 60% от цената и само да се отърва.

уфо: до сега карах една 525д 2005, сега я смених с 530хд 2006 и двете са в перфектно състояние. Миналата седмица бях в пластмасовия фиат 500 на изложението - да да да, е това се казва Recycled! На съпругата ми и останаха очите, любов от пръв поглед. Ама тя обича детски играчки, това и е професията:).


Кажи коя е марката, моля те.
А на Камор съм им казал или да я оправят или да я заменят с нова. Да се оправят

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Мнение от ((:BuKcu:)) » 25 Юни 2009, 9:30

X5 E70 написа:
((:BuKcu:)) написа:За 4 години Е60 отвътре е като ново, верно има ГОЛЯМААААА ДУПКААА в таблото, ама какво от това?!! :mhihi:
Само да попитам къде са пластмасите, че....нещо на мен са ми убегнали???
Е39 също е много здрава и добре изработена кола, от личен опит го казвам.

П.С offtopic ;)


Eла да видиш у Х5 къде са. 3-та седмица е у Камор да сменят скърцащи платмаси, поръчват все нови и нови части и кат гледам нема шанс скоро да излезе оттам. Бахти боклука

Аз говорих за Е60.

За Х5 не знам, ама мяза на същата като Ф01 :mhihi:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 25 Юни 2009, 9:56

да се върнем на клапите колеги :D днес чух за поредната жертва на този механизъм, за щастие блока е здрав та ремонта е за около 2к лев...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от 99ufo99 » 25 Юни 2009, 11:14

MaXimal написа:
99ufo99 написа:Извинявай колега, :) никой не иска да Ти обижда точно твойта, всеки си харесва квот има, разбираемо е, просто коментирахме, че новите коли, тия след 2000 г. като цяло.. и по-спецялно след 2003, ги правят малко
" набързо " .. пък ефтина пластмаса.. ми като я покараш достатъчно време и ще забележиш че почва да се протрива на места, около копчетата на прозорците, дръжкте за отваряне отвътре, самото табло, изработката е .. как да се изразя, стои като рециклирано.

Влез в един фиат брава, браво.. или некоя от тия, и обърни внимание на пластмасите вътре.. еми почти са еднакви.Тва небиваше да го допускат с премиум марка като BMW.. закво ги даваме тия един куп пари ?

Ново като е било.. е струвало поне 80 бона / нов фиат - 30 - 40 К / .. и интериора в купето трябва да си отговаря на парите, а не само на каталог да е лъскаво всичко.. та така

И по темата: аз мойте клапи си ги махнах, и разлика няма, всичко си върви перфектно !
М/у другото в сервиза точно когато махаха мойте, имаше една чисто новичка 5-ца, на 85 хил.км, 6 цилиндър я беше поел и размазал въпросната "пеперудка" ... та на собственика му казаха около 5 К ремонт, за да стане както трябва.

п.п. не си взе с голямата, защото неможе да отдели толкова пари в момента, тази е наистина много запазена и той си я харесва, но също е съгласен, че пластмасата и идва в повечко за разлика от старата 5-ца .



Личи си, че имаш опит с много нови БМВта.


Опитвам се да бъда обективен :) , а опит никъв нямам с новите БМВ-та, но това което съм видял ми е достатъчо.
Всеки да си купува и кара каквото му харесва, парите са си негови, после се правят продажби на дебела загуба.. и така.

По темата: аз мойте клапи си ги махнах, и проблеми няма.
В сервиза, точно тогава имаше една нова 5-ца, на 85хил.км, 6-ти цилиндър беше засмукал и размазал въпросната "пеперудка", обявиха му към 5 К ремонт, за да стане всичко както трябва.
-- е39 530d -- my blue passion --

Един много талантлив Българин
http://www.eftimrusev.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 25 Юни 2009, 14:27

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 16:00, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Мнение от ((:BuKcu:)) » 25 Юни 2009, 14:38

WALL написа:Явно колегите в този подфорум Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series не ги интересува какво става под капака на колите им, а само пластмасите вътре в купето. :D Те си имат явно излишни пари така, че да не ги мислим. :D
Ето Ви и едно линкче: http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf


Моята Е60ка за 4 години е влизала в сервиз за консумативи и боя ;) "Под капака" винаги всичко е било наред ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от 99ufo99 » 25 Юни 2009, 14:44

еми нормално :) техните струват поне х2 от нашите :) пак и като не ги бъркат парите.... човека дал 70-100 за нея, колко са 5 К .
-- е39 530d -- my blue passion --

Един много талантлив Българин
http://www.eftimrusev.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 25 Юни 2009, 15:06

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 15:59, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Мнение от ((:BuKcu:)) » 25 Юни 2009, 15:25

WALL написа:
((:BuKcu:)) написа:Моята Е60ка за 4 години е влизала в сервиз за консумативи и боя ;) "Под капака" винаги всичко е било наред ;)


Вярвам ти.... този проблем става при дизеловите двигатели. Твоята Е60 май бензинка беше.

Ясно ми е това, ама...пластмасите какво общо имаха с клапите??? Та....затова...имаше оффтопик в темата.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook