Смяна масло и филтри
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
X5 E70 написа:
Е аз я взех от Германия преди година на 130 000 км така че вече 20 000 се кара тука.
Ма бал съм му мамата, за 100 лв да зема си докарам беля с турбината.
Мани тва ма докат я оправя треа да возя жената на работа, маникюр, фризьор, неам толко нерви, по-добре да дам 100 лв
добри доводи
xerial написа:X5 E70 написа:
Е аз я взех от Германия преди година на 130 000 км така че вече 20 000 се кара тука.
Ма бал съм му мамата, за 100 лв да зема си докарам беля с турбината.
Мани тва ма докат я оправя треа да возя жената на работа, маникюр, фризьор, неам толко нерви, по-добре да дам 100 лв
добри доводи
Бе вместо нея на 35 не бих отказал да возя две на по 17 и половина
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ей, ей, темата е за друго
Иначе мисля, че заради тия "breather"-и тия турбини думкат по-рано... интересно ми е някой с изпърдяло турбо дали ще е и със "затлачен" филтър...
Иначе мисля, че заради тия "breather"-и тия турбини думкат по-рано... интересно ми е някой с изпърдяло турбо дали ще е и със "затлачен" филтър...
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
X5 E70 написа:xerial написа:X5 E70 написа:
Е аз я взех от Германия преди година на 130 000 км така че вече 20 000 се кара тука.
Ма бал съм му мамата, за 100 лв да зема си докарам беля с турбината.
Мани тва ма докат я оправя треа да возя жената на работа, маникюр, фризьор, неам толко нерви, по-добре да дам 100 лв
добри доводи
Бе вместо нея на 35 не бих отказал да возя две на по 17 и половина
ха-хах--ха стига че не се знае кой чете тия форуми
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Mollov написа:Ей, ей, темата е за друго
Иначе мисля, че заради тия "breather"-и тия турбини думкат по-рано... интересно ми е някой с изпърдяло турбо дали ще е и със "затлачен" филтър...
Мн си прав колега .... аз като взех моята не я сервизирах и в един неприятен ден колата мисля че влезе в авариен режим поради незнам и аз може би повече ръчка + задръстен филтер картерни газове и в един друг още по причтен ден вследствие на леко чукване турбото си отиде.... така че мн си прав че тоя филтър е причина за мн гръмнали турбини... просто хората не ги сменят! Моя като го смениха с новото турбо си беше оригиналният както и мн други неща от 2001 !!!
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
X5 E70 написа:Mollov написа:Ей, ей, темата е за друго
Иначе мисля, че заради тия "breather"-и тия турбини думкат по-рано... интересно ми е някой с изпърдяло турбо дали ще е и със "затлачен" филтър...
Виновен съм
Аз не знам обаче защо по Basic Service в М Кар са ми сложили 5W30 а не 0W40
На коя кола - Х3 е ок но ако е за Х5 (имайки предвид КМ които даде)
xerial написа:X5 E70 написа:Mollov написа:Ей, ей, темата е за друго
Иначе мисля, че заради тия "breather"-и тия турбини думкат по-рано... интересно ми е някой с изпърдяло турбо дали ще е и със "затлачен" филтър...
Виновен съм
Аз не знам обаче защо по Basic Service в М Кар са ми сложили 5W30 а не 0W40
На коя кола - Х3 е ок но ако е за Х5 (имайки предвид КМ които даде)
Баш за Х5-цата става въпрос и това ме притеснява, че на 22 000 км й дойде време за първо обслужване и са сипали 5W30
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
ами незнам , аз това което знам е че на новите коли (чисто новите) им слага - 0 W вече като стане 100 000 се слага 5,10 и т.н .... Странното е че предишният собственик на моята кола я беше сервизирал в Дару и бяха сложили пък тия 0W .... аз като сменях сложих си 5 и колата заработи друго яче .. не е на 50 000
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Абе ти мани... 0W30/40 си е екстра масло, ако ще и маторя да е на 200к... тия глупости, че трябва да се слага 5 или даже 10 като отиде на повече км... ако ти е насрам мотора - може... но ако е бил поддържан както трябва... няма да имаш грижи...
Но пък погледнато по друг начин... няма нищо лошо в 5W30...
Но пък погледнато по друг начин... няма нищо лошо в 5W30...
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Mollov написа:Абе ти мани... 0W30/40 си е екстра масло, ако ще и маторя да е на 200к... тия глупости, че трябва да се слага 5 или даже 10 като отиде на повече км... ако ти е насрам мотора - може... но ако е бил поддържан както трябва... няма да имаш грижи...
Но пък погледнато по друг начин... няма нищо лошо в 5W30...
Може и да си прав ... но 200 000 са си 200Ккм и има голямо износване и хлабини ако не с 0w ами с поръчково маслко да я караш .. пробвай някой път на твоята 5 щом е повечко КМ ще видиш че ще работи по тихо и спокойно
+ това 5 може да е редичко за 33 000 кола зависи как е разработена, но ако си работи ОК колата и няма някакви шумове ... вс е ток
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ами той тоя мотор работи изключително тихо... само демпферната причуква лекичко... вече... иначе маторя едвам се чува...
Но не знам що така лесно говориш за големи хлабини и износвания... това, че мотора е на тия километри не мисля че трябва непременно да значи, че вече има отклонения, хлабини и т.н... спомням си за едно изследване на DEKRA на мотор на BMW... ма кой беше... нямаше абсолютно никви отклонения, хлабини, износване или квото и да било... но е сервизиран безупречно... ех, ако го намеря ще го приложа към тезата си
Но не знам що така лесно говориш за големи хлабини и износвания... това, че мотора е на тия километри не мисля че трябва непременно да значи, че вече има отклонения, хлабини и т.н... спомням си за едно изследване на DEKRA на мотор на BMW... ма кой беше... нямаше абсолютно никви отклонения, хлабини, износване или квото и да било... но е сервизиран безупречно... ех, ако го намеря ще го приложа към тезата си
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Mollov написа:Ами той тоя мотор работи изключително тихо... само демпферната причуква лекичко... вече... иначе маторя едвам се чува...
Но не знам що така лесно говориш за големи хлабини и износвания... това, че мотора е на тия километри не мисля че трябва непременно да значи, че вече има отклонения, хлабини и т.н... спомням си за едно изследване на DEKRA на мотор на BMW... ма кой беше... нямаше абсолютно никви отклонения, хлабини, износване или квото и да било... но е сервизиран безупречно... ех, ако го намеря ще го приложа към тезата си
Хе-хе добре ако я приложиш аз не казвам че съм по прав или ти грешиш ,просто съм чувал че е добре за повечко КМ по-голямо число .... пък и защо ще има различни масла освен -0
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ами я се замисли дали преди 20 години са сипвали 0W40 и на какво ниво са били маторите тогава.... и дали е имало LongLife и т.н. и т.н.
Ма айде стига, че много се отклонихме, макар и обсъждайки интересни (според мен) неща
Ма айде стига, че много се отклонихме, макар и обсъждайки интересни (според мен) неща
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Mollov написа:Ами я се замисли дали преди 20 години са сипвали 0W40 и на какво ниво са били маторите тогава.... и дали е имало LongLife и т.н. и т.н.
Ма айде стига, че много се отклонихме, макар и обсъждайки интересни (според мен) неща
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани