Разлика между ръчка и автоматик?
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Е90 ми е автомат 320д,а е87 е ръчка,пак е 2.0д,както знаете 2-та мотора съм 1 към 1,но ще кажете че 1-та е по-лека,ама е по-лека само с 15кг и да ви кажа единствената разлика е 1-1.5 литра/100км в повече разход за автомата,а като вървене разликата е минимална,даже не се усеща.И двете скоростни кутии си имат + и -,на мен лично не ми пречи да си сменям скоростите и на двете ми е хубаво като се кача
- kubica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
- Пол: Мъж
- Кара: E90 318i 143PS
- Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят
ами като изключим малката разлика в харченето (около 1 литър) остават само множество плюсове за автомата...
аз лично съм карал ръчка само през 92-ра на една лада 2105 дето карах курса и изпита, и от тогава - само автомат. хем тогава задръствания в София още нямаше...не бих сменил автомата вече за нищо...естествено - хубаво е да имаш кола над 120-130 коня, защото имам познат който имаше Е46 316 ръчка 105 коня и наскоро си взе Е46 316 автомат със 116 коня мотор и много се оплаква от загуба на мощтност, тоест не вървяла като ръчката...иначе те американците не са глупави, още от 50 година серийно слагат автомат на всички коли, ако искаш да си поръчаш ръчка струва супер скъпо и става супер бавно...
аз лично съм карал ръчка само през 92-ра на една лада 2105 дето карах курса и изпита, и от тогава - само автомат. хем тогава задръствания в София още нямаше...не бих сменил автомата вече за нищо...естествено - хубаво е да имаш кола над 120-130 коня, защото имам познат който имаше Е46 316 ръчка 105 коня и наскоро си взе Е46 316 автомат със 116 коня мотор и много се оплаква от загуба на мощтност, тоест не вървяла като ръчката...иначе те американците не са глупави, още от 50 година серийно слагат автомат на всички коли, ако искаш да си поръчаш ръчка струва супер скъпо и става супер бавно...
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
kubica написа:ами като изключим малката разлика в харченето (около 1 литър) остават само множество плюсове за автомата...
аз лично съм карал ръчка само през 92-ра на една лада 2105 дето карах курса и изпита, и от тогава - само автомат. хем тогава задръствания в София още нямаше...не бих сменил автомата вече за нищо...естествено - хубаво е да имаш кола над 120-130 коня, защото имам познат който имаше Е46 316 ръчка 105 коня и наскоро си взе Е46 316 автомат със 116 коня мотор и много се оплаква от загуба на мощтност, тоест не вървяла като ръчката...иначе те американците не са глупави, още от 50 година серийно слагат автомат на всички коли, ако искаш да си поръчаш ръчка струва супер скъпо и става супер бавно...
Въпрос на предпочитание е,всеки човек си има индивидуално мнение по въпроса,лично за мен,както споменах е без значение-въпроса е да е БМВ, а дали е автомат или не все тая,обаче ако не е БМВ-това вече е проблем
- neonman
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
тея дет' викат 4е няма разлика в динамиката на автоматик и ръчка са маи силно заслепени от удобството което дава автомата!!!!
! карал съм следните автоматици : Е46Д-150кс ; Е90д 163к.с , 335и и др. марки които няма да споменавам ....НО:
1. не само има разлика в динамиката , ами е и ГОЛЯМА особенно при по-слабите мотори !!!
2. разхода е с 1л по-голям САМО при извунградско!!! , при градско стига и минава 2литра
3. може би наи-дразнещото за мен : супер много ме дразни тва замисляне на автоматиците ( включително на 335-тицата), .......тва след кик даун да се чуди кво да направи 1-2 сек мен адски много ме нерви!!!
РЕШЕНИЕТО Е САМО ЕДНО СМГ ВСИЧКИ горни недостатуци ГИ НЯМА
if your car isn't scary - it's just not fast enough!
neonman написа::mhihi:
тея дет' викат 4е няма разлика в динамиката на автоматик и ръчка са маи силно заслепени от удобството което дава автомата!!!!
! карал съм следните автоматици : Е46Д-150кс ; Е90д 163к.с , 335и и др. марки които няма да споменавам ....НО:
1. не само има разлика в динамиката , ами е и ГОЛЯМА особенно при по-слабите мотори !!!
2. разхода е с 1л по-голям САМО при извунградско!!! , при градско стига и минава 2литра
3. може би наи-дразнещото за мен : супер много ме дразни тва замисляне на автоматиците ( включително на 335-тицата), .......тва след кик даун да се чуди кво да направи 1-2 сек мен адски много ме нерви!!!
РЕШЕНИЕТО Е САМО ЕДНО СМГ ВСИЧКИ горни недостатуци ГИ НЯМА
SMG-то е такова зверско дърво, че не е истина. Еле пък ако не е в М-кова кола. Много ме кефи как мисли при автоматичен режим и пълна газ.....ужас или придърпването във задръствания и то е голям кеф
- datcho
- младши ентусиаст
- Мнения: 319
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: '03 E53 X5, '00 E38 730d
neonman написа::mhihi:
тея дет' викат 4е няма разлика в динамиката на автоматик и ръчка са маи силно заслепени от удобството което дава автомата!!!!
! карал съм следните автоматици : Е46Д-150кс ; Е90д 163к.с , 335и и др. марки които няма да споменавам ....НО:
1. не само има разлика в динамиката , ами е и ГОЛЯМА особенно при по-слабите мотори !!!
2. разхода е с 1л по-голям САМО при извунградско!!! , при градско стига и минава 2литра
3. може би наи-дразнещото за мен : супер много ме дразни тва замисляне на автоматиците ( включително на 335-тицата), .......тва след кик даун да се чуди кво да направи 1-2 сек мен адски много ме нерви!!!
РЕШЕНИЕТО Е САМО ЕДНО СМГ ВСИЧКИ горни недостатуци ГИ НЯМА
Покарай ги повече от 400-500 метра и пак си изкажи мнението, моля те:winky:
Твърдо съм за автоматика. Вече по-рядко се качвам на кола с ръчни скорости и понякога наистина човек има нужда да усети колата изцяло Но само понякога..
Fall in love or fall in hate. Get inspired or be depressed. Make babies or make art. Speak the truth or lie and cheat. Dance on tables or sit in the corner. Life is divine chaos. Embrace it. Forgive yourself. Breath. And enjoy the ride...
Re: cdi
Toni Montana написа:BadAngel написа:
мога само да се саглася с колегата. аz кола с по малко от 200-250 коня с автоматик не6та. маторя цвили като болно магаренце и хи4 не варви. Карал сам Мерцедес C230 W204 бенzин 204к.с автоматик. бе6е много куц. Са6то така и Опел Инсигниа 2.0 диzел автоматик, кам 170 коня някаде.
Тя тая Инсигниа нали се сещаш,че е нова и трябва да навърти поне 30 000 км ,докато се разработи
По темата...с две ръце и един крак съм за автоматика
neonman написа:3. може би наи-дразнещото за мен : супер много ме дразни тва замисляне на автоматиците ( включително на 335-тицата), .......тва след кик даун да се чуди кво да направи 1-2 сек мен адски много ме нерви!!!
РЕШЕНИЕТО Е САМО ЕДНО СМГ ВСИЧКИ горни недостатуци ГИ НЯМА
А това "1-2 сек" не е ли почти същото време в което ти ще върнеш от 4та на 3та примерно
Абе тая 1 секунда и мен мноооооооо ме дразнеше! Докато не прочетох това:
http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1138840359
Там може да видиш, че тая една секунда е за избиране и нагласяне на най-подходящия режим на тръгване в зависимост от пътните и атмосферни условия - щото не се тръгва по един и същи начин в киша и на сух асфалт лятото!
Въпреки всичко обаче пак там пише и за колегите от Божурище - как да превключат скоростите на автоматика, така че да тръгват брутално независимо от настилката и времето
http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1138840359
Там може да видиш, че тая една секунда е за избиране и нагласяне на най-подходящия режим на тръгване в зависимост от пътните и атмосферни условия - щото не се тръгва по един и същи начин в киша и на сух асфалт лятото!
Въпреки всичко обаче пак там пише и за колегите от Божурище - как да превключат скоростите на автоматика, така че да тръгват брутално независимо от настилката и времето
В един съвършен свят без никакво задръстване всички щяхме да караме ръчни кутии с short shifter, от който да се чува едно приятно металическо прищракване при всяка смяна на предавка, но реалността е друга.
Новите автоматици станаха достатъчно добри и сменят за 100 милисекунди, така че освен ако не караш нещо чисто пистово, автомата е по-добрия избор.
Иначе е ясно, че шофьор, който си усеща добре колата ще намери някой друг кусур на D програмите или ще се подразни от това как torque convertor-a на моменти отнема връзката между мотора и колелата.
Новите автоматици станаха достатъчно добри и сменят за 100 милисекунди, така че освен ако не караш нещо чисто пистово, автомата е по-добрия избор.
Иначе е ясно, че шофьор, който си усеща добре колата ще намери някой друг кусур на D програмите или ще се подразни от това как torque convertor-a на моменти отнема връзката между мотора и колелата.
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани