БГ БМВ дилъри - вашите мнения и впечатления.
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Виж сега, по принцип мразя, когато някой няма отношение към клиента си?! Аз отивам там с парите си в крайна сметка и си плащам, а не очаквам подаръци или да ми се метнат на врата. Такова НЕотношение ми прави адски лошо впечатлние.
А доколкото знам е етично поне едно "Добър ден" да ти кажат, а не да те гледат все едно си паднал от Марс
А доколкото знам е етично поне едно "Добър ден" да ти кажат, а не да те гледат все едно си паднал от Марс
- Huku
- ПотенЦял
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
((:BuKcu:)) написа:Виж сега, по принцип мразя, когато някой няма отношение към клиента си?! Аз отивам там с парите си в крайна сметка и си плащам, а не очаквам подаръци или да ми се метнат на врата. Такова НЕотношение ми прави адски лошо впечатлние.
А доколкото знам е етично поне едно "Добър ден" да ти кажат, а не да те гледат все едно си паднал от Марс
Еми то там няма портиер да те ухажва и залата е голяма - просто се отправяш натам, накъдето искаш да си свършиш работа. А ти бинките си си ги оставила в Дарунезнамсиквоси...
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
- icog
- младши ентусиаст
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
((:BuKcu:)) написа:Няма смисъл да спориме, ясно е, че сме на две различни мнения.
Аз казах моята гледна точка!
Ти да не би да си искала да провериш дали не ментя? Аз не съм такъв човек! Дано да си ги "нахранила" и заради мен, аз не обичам да правя скандали. Естествено на такива места пара не оставям. На тях пък не им пука, щото все още плюскат яко, включително и от държавата. Като знам, че графика на сервиза им е пълен за седмици напред скоро няма шанс да почне да им пука.
Според мен има някаква генерална грешка в БМВ- България, не може клиенти с толкова скъпи машини да висят по опашки! Явно има нужда от още сервизи, има нужда и от конкуренция, само така може обслужването да се подобри. Що не го правят? Май не им пука даже и за клиентите като вас, дето сте им оставили камари с пари.
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Всъщност наистина исках да проверя дали наистина отношението е такова. Не казвам, че лъжете, ама...нали знаете....око да види, ръка да хване
Като свърши цокалото, да ги видиме тогава
То че сервизите са пълни, така е, ама....за какво не е ясно?!
Като свърши цокалото, да ги видиме тогава
То че сервизите са пълни, така е, ама....за какво не е ясно?!
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10484
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Аз малко по-генерално, но нали се сещате, че като си единствения официален дилър на БМВ в столица на пълна с мафиоти, мутри, ддс далавераджии, трафиканти и бели якички държава, бизнеса ти винаги ще върви, все едно как ще се отнасяш. Каква част от клиентите на Камор са истински фенове, четат форума и не попадат в горните категории? Има поне 2 нули в началото на цифрата Затова и на Камор не им дреме за отношение и мнения, а за финансови резултати, които са си съвсем наред. За другите дилъри не мога да коментирам, защото не съм ги посещавал, но като цяло всички се мръщят и на Е46, да не говорим по-назад. А за супер-доволните колеги, само да им напомня да се замислят, че причината за обслужването може пък и да не е, че си обичат работата или държат на реномето, а че има шанс да си купите кола от тях, което води до сериозна комисионна. Защо ли всички, които не са доволни от Мкар са отишли с кола, купена от Германия, а доволните са купували нови коли от Бг дилър...? И още, не разбирам възхищението пред факта, че са сменили гаранционно част на кола купена от друг дилър??? БМВ АГ си плаща и труда, доставя и частта, така че те дори са на далавера от тази работа, не е за възхищение. Мога да пиша още, въпреки, че не съм си купувал ново БМВ никога, но въпроса е в принципа на правенето на бизнес в България, не толкова на марка или сфера на работа...
Never mistake motion for action...
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Leon написа:Аз малко по-генерално, но нали се сещате, че като си единствения официален дилър на БМВ в столица на пълна с мафиоти, мутри, ддс далавераджии, трафиканти и бели якички държава, бизнеса ти винаги ще върви, все едно как ще се отнасяш. Каква част от клиентите на Камор са истински фенове, четат форума и не попадат в горните категории? Има поне 2 нули в началото на цифрата Затова и на Камор не им дреме за отношение и мнения, а за финансови резултати, които са си съвсем наред. За другите дилъри не мога да коментирам, защото не съм ги посещавал, но като цяло всички се мръщят и на Е46, да не говорим по-назад. А за супер-доволните колеги, само да им напомня да се замислят, че причината за обслужването може пък и да не е, че си обичат работата или държат на реномето, а че има шанс да си купите кола от тях, което води до сериозна комисионна. Защо ли всички, които не са доволни от Мкар са отишли с кола, купена от Германия, а доволните са купували нови коли от Бг дилър...? И още, не разбирам възхищението пред факта, че са сменили гаранционно част на кола купена от друг дилър??? БМВ АГ си плаща и труда, доставя и частта, така че те дори са на далавера от тази работа, не е за възхищение. Мога да пиша още, въпреки, че не съм си купувал ново БМВ никога, но въпроса е в принципа на правенето на бизнес в България, не толкова на марка или сфера на работа...
Аз ще кажа моето мнение за Варна карс. Останах с изключително лошо впечатление и се надявам повече да не се видим с господата. Не отричам и моята "вина", но съмнението поражда недоверие. Ето и случката:
След първа смяна на масло и консумативи, втората смяна бе определена след около 30 000 км. (по показание). От любов към машината купувам масло BMW (уж специално за марката; във Варна карс наливат Кастрол), маслен и въздушен филтър и бегом към "гаражен майстор" при следващите 10 000 км. Идеята е, че една междинна смяна на консумативи няма да навреди, а точно обратното.
Въздушният филтър бе тухла (не съм на 18 г. да виждам за първи път въздушен филтър), щемпела с датата на масленият филтър беше удивително близък с датата на производство на колата!!! За маслото коментар нямам, но при тези факти и то ми се стори "редичко".
Съмнявам се, че "официалният сервиз" не е сменил филтрите. И лошото (за тях) е, че съмнението ми ще се отрази на посещенията на сервиза. А смяната на консумативи не е без пари.
За другата смяна ще предпочета 400 км. пробег до Пловдив и присъствие на манипулациите, отколкото отново съмнения и проверка при "майстора".
От всичко най-много съжелявам, че не мога да им покажа филтрите и да чуя оправданията, че това било "нормално" и т.н.
Подчертавам, че се съмнявам, а не доказвам, но за мен остана разочарованието.
Представям си в сервиза на Дачия как се манипулира, щом в премиум клас нивото е "гаражно"
След първа смяна на масло и консумативи, втората смяна бе определена след около 30 000 км. (по показание). От любов към машината купувам масло BMW (уж специално за марката; във Варна карс наливат Кастрол), маслен и въздушен филтър и бегом към "гаражен майстор" при следващите 10 000 км. Идеята е, че една междинна смяна на консумативи няма да навреди, а точно обратното.
Въздушният филтър бе тухла (не съм на 18 г. да виждам за първи път въздушен филтър), щемпела с датата на масленият филтър беше удивително близък с датата на производство на колата!!! За маслото коментар нямам, но при тези факти и то ми се стори "редичко".
Съмнявам се, че "официалният сервиз" не е сменил филтрите. И лошото (за тях) е, че съмнението ми ще се отрази на посещенията на сервиза. А смяната на консумативи не е без пари.
За другата смяна ще предпочета 400 км. пробег до Пловдив и присъствие на манипулациите, отколкото отново съмнения и проверка при "майстора".
От всичко най-много съжелявам, че не мога да им покажа филтрите и да чуя оправданията, че това било "нормално" и т.н.
Подчертавам, че се съмнявам, а не доказвам, но за мен остана разочарованието.
Представям си в сервиза на Дачия как се манипулира, щом в премиум клас нивото е "гаражно"
Селото се оказа точно във града
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
кога започне да се плаща адекватно на знанията и натрупания опит,тогава може да се очаква промяна в отношението на работещите в тази сфера!
аз допир съм имал с камор 06г,ама по съвсем друг въпрос!
по-често контактувам с работещите по такива сервизи и съм наясно с вътрешните проблеми
аз допир съм имал с камор 06г,ама по съвсем друг въпрос!
по-често контактувам с работещите по такива сервизи и съм наясно с вътрешните проблеми
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
павката написа:кога започне да се плаща адекватно на знанията и натрупания опит,тогава може да се очаква промяна в отношението на работещите в тази сфера!
аз допир съм имал с камор 06г,ама по съвсем друг въпрос!
по-често контактувам с работещите по такива сервизи и съм наясно с вътрешните проблеми
Ти доста сериозна корупционна схема развиваш... според мен по-скоро е няква "практика" на дилъра, от колкото да е "своеволие" на обслужващият автомобила, който си е "гепил" новите консумативи... щото сам няма да може.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10484
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Не бих се учудил, все пак колата се поема от 1 човек за обслужване. Не мисля, че е проблем да вземе от склада новите консумативи и в торбичката. Едва ли някой ще го издаде, като всички правят така на случайните клиенти. После занулява инспекшъна и вика приемчика, че колата е готова.
На колегата, който твърди, че заплащането им било малко и неадекватно, извинявай, ама като си се хванал на тази работа за тези пари, я вършиш като хората. И междувременно си търсиш по-добре платена. Аман от тоя комунистически лозунг "те ми лъжат, че ме плащат, аз ги лъжа, че работя"!
На колегата, който твърди, че заплащането им било малко и неадекватно, извинявай, ама като си се хванал на тази работа за тези пари, я вършиш като хората. И междувременно си търсиш по-добре платена. Аман от тоя комунистически лозунг "те ми лъжат, че ме плащат, аз ги лъжа, че работя"!
Never mistake motion for action...
- lusienk
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Проблема е в това , че всички си мислят , че работата им там е временна. Техниците докато научат занаят и после с баджанака си отворят гаражно сервизче, кифлите който стоят отвън са студентки и чакат само да завършат или да забършат някой чичко.
- i4koo
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Re: Съжалявам
Колеги ,радвам се че сте взели мерки,мнението ми също не е положително за вас ,надявам се и това да се промени следващите месеци ,успех !Bovacar написа:Предприели сме драстични мерки отностно този феномен. Със сигурнуст ще има голям ефект за в бъдеще. Каквото и да е извинение да напиша няма да може да поправи грешките ни. Надявам се занапред да не ви разочароваме. Благодаря за коментарите.
Нищо лично ,Просто бизнес !
- icog
- младши ентусиаст
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
Re: БГ БМВ дилъри - вашите мнения и впечатления.
Изрових темата за да споделя още малко опит, този път от БоваКар - Бургас.
Първо много приятно впечатление ми направи, че последните месеци са доста активни във форума. Ако всички представителства на БМВ са като тях, живота ни със сигурност би бил по-лесен. Лично аз предпочитам да ходя във фирмен сервиз за всичко различно от масло и накладки, предполагам както повечето от колегите.
Бях решил да сменя маслото на скоростите http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=40&t=177663&hilit=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BD%D0%B0+%D0%BA%D1%83%D1%82%D0%B8%D1%8F, та след перипетиите с цената, която ми обявиха от Дару се обадих и на други места. Пътувам често до Бургас през Пловдив и си потърсих по-добра алтернатива. За решението ми много помогна г-н Чулуян от БоваКар, който се оказа доста сговорчив и като предложих да си оставя колицата за 2 дни за да ги улесня ми направи приятна отстъпка в цената:).
Да не споменавам конкретна цифра, но смяна на масло на скоростната + полиране и пастиране на фаровете + цялостен преглед на колата + пътя до Бургас и обратно ми излезе по-евтино, отколкото сумата от офертата на Дару само за смяна на маслото.
Да не споменавам и как една готина леля ми взе детето още като влязох в сервиза. И че като си оставих колата ми предложиха да ме закарат до Айтос (на 25 км), понеже щяхме да спим там. И кафетата и така нататък.
Като разпитах се оказа, че сервизът им обикновено не е натоварен на Макс и няма никакви проблеми дори и без предварително запазен час да ти свършат нещо по колицата. И последно - работят до 18 в събота! А в София, понеже всичко е натоварено до дупка и си записваш час за след седмица, в събота ги мързи и работят до 14ч, що ли да се мъчат?
С две ръце съм ЗА БоваКар и с удоволствие бих си обслужвал и ремонтирал колицата при тях. Блазе им на Бургазлии, и жените им убави, и сервизите им кадърни!
п.с. що не я закачите тая тема, все повече колеги идват в тоя подфорум и със сигурност ще им е полезно
Първо много приятно впечатление ми направи, че последните месеци са доста активни във форума. Ако всички представителства на БМВ са като тях, живота ни със сигурност би бил по-лесен. Лично аз предпочитам да ходя във фирмен сервиз за всичко различно от масло и накладки, предполагам както повечето от колегите.
Бях решил да сменя маслото на скоростите http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=40&t=177663&hilit=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BD%D0%B0+%D0%BA%D1%83%D1%82%D0%B8%D1%8F, та след перипетиите с цената, която ми обявиха от Дару се обадих и на други места. Пътувам често до Бургас през Пловдив и си потърсих по-добра алтернатива. За решението ми много помогна г-н Чулуян от БоваКар, който се оказа доста сговорчив и като предложих да си оставя колицата за 2 дни за да ги улесня ми направи приятна отстъпка в цената:).
Да не споменавам конкретна цифра, но смяна на масло на скоростната + полиране и пастиране на фаровете + цялостен преглед на колата + пътя до Бургас и обратно ми излезе по-евтино, отколкото сумата от офертата на Дару само за смяна на маслото.
Да не споменавам и как една готина леля ми взе детето още като влязох в сервиза. И че като си оставих колата ми предложиха да ме закарат до Айтос (на 25 км), понеже щяхме да спим там. И кафетата и така нататък.
Като разпитах се оказа, че сервизът им обикновено не е натоварен на Макс и няма никакви проблеми дори и без предварително запазен час да ти свършат нещо по колицата. И последно - работят до 18 в събота! А в София, понеже всичко е натоварено до дупка и си записваш час за след седмица, в събота ги мързи и работят до 14ч, що ли да се мъчат?
С две ръце съм ЗА БоваКар и с удоволствие бих си обслужвал и ремонтирал колицата при тях. Блазе им на Бургазлии, и жените им убави, и сервизите им кадърни!
п.с. що не я закачите тая тема, все повече колеги идват в тоя подфорум и със сигурност ще им е полезно
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани