Разлика между ръчка и автоматик?
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
- vesko06
- старши ентусиаст
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
dieselboy написа:А вие господине какво карахте та ги режете така по сфетофарите?550i ли беше?или М5?предполагам че е с върховата конструкция SMG!!е при тея машини наистина е кисело гроздето да ти кажем и бих се примирил с автомата,но само не ми казвай че си с някое е90 или е60 дизелче(като култовото в бг 320д) и с него си неузнаваем с тоя автоматик,че ще ти се смеят и врабчетата!
Нещо не харесваш е90 320д ли?
vesko06 написа:dieselboy написа:А вие господине какво карахте та ги режете така по сфетофарите?550i ли беше?или М5?предполагам че е с върховата конструкция SMG!!е при тея машини наистина е кисело гроздето да ти кажем и бих се примирил с автомата,но само не ми казвай че си с някое е90 или е60 дизелче(като култовото в бг 320д) и с него си неузнаваем с тоя автоматик,че ще ти се смеят и врабчетата!
Нещо не харесваш е90 320д ли?
А?
Кви 550/М5 бе колега! 565 кръстоска с М6! Аз направо летя и светофари не виждам Ако требе некой да отрежа бензинова резачка си нося в багажника!
ПС Бих предпочел врабчетата да ми се смеят вместо да ми акат по измитата кола - и както се казва от твоите уста в божиите уши
Hugo Boss написа:Аз не мога да ви разбера...отдолу има анкета за най-полезна екстра и на първо място е автоматика И аз смятам че за градско каране автоматика е страхотен, а за извън градско кик-дауна и типтроника също вършат работа. Но всеки си има мнение
Аааа, не, колега хич не си прав!
Ако ръчната скоростна кутия беше екстра, то задължително щеше да е №1
Ама що ли евтините неща не са екстри да му се невиди? Тва беше риторичен въпрос - щото са по-скъпите неща винаги са по-кофти
- quickshare
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
flame написа:невъзможност за галене на дясностоящия по време на шофиране и т.н. :mrgreen
Пффф когато карам Е46-то много се дразня че не е автомат....все ми викат гледай си пътя
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
flame, пич...кефиш. Не се впрягай толкова да обясняваш, че и толкова нагледно Всеки си знае неговото.
GaD написа:flame ponqkoga nai prostite neshta sa nai dobri....
Абе принципно си прав, ама "най-добри" ми се струва, че не е точната дума, по-скоро "най-издържливи" - правя аналог със съветските машини - ултра ръбати обаче издръжливи докато свят светува Ся се сещам преди година две имаше по Дискавъри едно предаване, в което на един американски изследовател му заседна супер модерния Ленд Крузер в необятната руска тундра - и като дойде една братушка на 8 водки го изтегли с една 40-годишна УАЗ-ка Същото може да се каже и за самолетите - руските са супер маневрени пушки, но трябва да дръпнеш 3 ръчки и да натиснеш 12 копчета, за да направиш нещо, което американските изтребители правят още преди пилота да си го е помислил
Еми колеги, честно предпочитем калта пред УАЗ-ката Пък и има пътна помощ в случай на затъване
GaD написа:A ako nqkoi sluchaino se e zabludil che avtomata e po burz ot ruchkata - vednaga shte mu pokaja obratnoto....
Абе я чекай още няколко месеца да го понауча моя автоматик на добри обноски... Като спрат да ми се смеят врабчетата значи съм готов и ще ти се обадя
Автомат/СМГ е истината за градско и кола, която не стъпва на писта като цяло. Не виждам никъв смисъл да ръгаш първа-втора по задръстванията и да се мориш с тоя съединител. Разбирам да говорим за автоматици от 94-та дето трябва да го чакаш 3 секунди да се сети, че трябва да превключи и после още 1-2 да включи следващата скорост, но в днешно време са толкова бързи, че не е истина. Дори в последните модели вече слагат и спорт ауто, с перца на волата както е при СМГ принципно. Сега ако имахме една хубава писта и да си имаш кола направена за там, то е ясно - ръчка, но в градски условия автомат > ръчка при всички условия. Принципно най-върлите защитници на ръчката са тези дето не са карали автомат за повече от 10 километра (говора от опит )
ПС: Сега да не ми се нахвърлите, че не съм карал ръчка. Вече почти три години от както имам книжка и две и нещо прекарани само на ръчка. 40к+ км, не твърдя че са много и че съм големото ПРО, но на мен ми стигат толкова на ръчка
ПС: Сега да не ми се нахвърлите, че не съм карал ръчка. Вече почти три години от както имам книжка и две и нещо прекарани само на ръчка. 40к+ км, не твърдя че са много и че съм големото ПРО, но на мен ми стигат толкова на ръчка
add1cted написа:Автомат/СМГ е истината за градско и кола, която не стъпва на писта като цяло. Не виждам никъв смисъл да ръгаш първа-втора по задръстванията и да се мориш с тоя съединител. Разбирам да говорим за автоматици от 94-та дето трябва да го чакаш 3 секунди да се сети, че трябва да превключи и после още 1-2 да включи следващата скорост, но в днешно време са толкова бързи, че не е истина. Дори в последните модели вече слагат и спорт ауто, с перца на волата както е при СМГ принципно. Сега ако имахме една хубава писта и да си имаш кола направена за там, то е ясно - ръчка, но в градски условия автомат > ръчка при всички условия. Принципно най-върлите защитници на ръчката са тези дето не са карали автомат за повече от 10 километра (говора от опит )
ПС: Сега да не ми се нахвърлите, че не съм карал ръчка. Вече почти три години от както имам книжка и две и нещо прекарани само на ръчка. 40к+ км, не твърдя че са много и че съм големото ПРО, но на мен ми стигат толкова на ръчка
SMG-то е дърво бе младежи, особено във града и особено във задръствания. То не е придърпване, то не е замисляне. Всички полуавтоматици в града са гадни, особено като им прегреят съединителите (което става често в задръствания и при яко гас). SMG-то е баш за писта. Истината е новите автоматици с 6+ броя скорости и DSG тип кутийте (M-DCT) и тн. Другото е вятър и мъгла
@flame
Няма проблем, когато казеш съм на линия. Ти си 177коня, ама не вярвам да ме дръпнеш
@add1cted
Принципно си прав. Повечето хора който познавам след каране на автомат повече никога не искат да чуят и за ръчка, но има и такива като мен който са старомодни за някой неща. А за да не кажете, че никога не съм карал автомат, имал съм 4 коли автомат, последната даже беше с дсг трансимисия и честно казано не ми хареса, или поне с комбинацията дизел
ПС. Някой с автомат 320д, иска ли да ги премерим ? Газзарски...де си?
Няма проблем, когато казеш съм на линия. Ти си 177коня, ама не вярвам да ме дръпнеш
@add1cted
Принципно си прав. Повечето хора който познавам след каране на автомат повече никога не искат да чуят и за ръчка, но има и такива като мен който са старомодни за някой неща. А за да не кажете, че никога не съм карал автомат, имал съм 4 коли автомат, последната даже беше с дсг трансимисия и честно казано не ми хареса, или поне с комбинацията дизел
ПС. Някой с автомат 320д, иска ли да ги премерим ? Газзарски...де си?
vwfan написа:add1cted написа:Автомат/СМГ е истината за градско и кола, която не стъпва на писта като цяло. Не виждам никъв смисъл да ръгаш първа-втора по задръстванията и да се мориш с тоя съединител. Разбирам да говорим за автоматици от 94-та дето трябва да го чакаш 3 секунди да се сети, че трябва да превключи и после още 1-2 да включи следващата скорост, но в днешно време са толкова бързи, че не е истина. Дори в последните модели вече слагат и спорт ауто, с перца на волата както е при СМГ принципно. Сега ако имахме една хубава писта и да си имаш кола направена за там, то е ясно - ръчка, но в градски условия автомат > ръчка при всички условия. Принципно най-върлите защитници на ръчката са тези дето не са карали автомат за повече от 10 километра (говора от опит )
ПС: Сега да не ми се нахвърлите, че не съм карал ръчка. Вече почти три години от както имам книжка и две и нещо прекарани само на ръчка. 40к+ км, не твърдя че са много и че съм големото ПРО, но на мен ми стигат толкова на ръчка
SMG-то е дърво бе младежи, особено във града и особено във задръствания. То не е придърпване, то не е замисляне. Всички полуавтоматици в града са гадни, особено като им прегреят съединителите (което става често в задръствания и при яко гас). SMG-то е баш за писта. Истината е новите автоматици с 6+ броя скорости и DSG тип кутийте (M-DCT) и тн. Другото е вятър и мъгла
Аз карам СМГ, старши Така е, докато загрее е дърво, но после си е екстра. А и трябва да и се свикне за да не придърпва . А съединителя съм го прегрявал точно веднъж като влязох в един подземен паркинг и трябваше на момента да изляза на задна, защото долу беше пълно до козирката. В градско не прегряват
add1cted написа:vwfan написа:add1cted написа:Автомат/СМГ е истината за градско и кола, която не стъпва на писта като цяло. Не виждам никъв смисъл да ръгаш първа-втора по задръстванията и да се мориш с тоя съединител. Разбирам да говорим за автоматици от 94-та дето трябва да го чакаш 3 секунди да се сети, че трябва да превключи и после още 1-2 да включи следващата скорост, но в днешно време са толкова бързи, че не е истина. Дори в последните модели вече слагат и спорт ауто, с перца на волата както е при СМГ принципно. Сега ако имахме една хубава писта и да си имаш кола направена за там, то е ясно - ръчка, но в градски условия автомат > ръчка при всички условия. Принципно най-върлите защитници на ръчката са тези дето не са карали автомат за повече от 10 километра (говора от опит )
ПС: Сега да не ми се нахвърлите, че не съм карал ръчка. Вече почти три години от както имам книжка и две и нещо прекарани само на ръчка. 40к+ км, не твърдя че са много и че съм големото ПРО, но на мен ми стигат толкова на ръчка
SMG-то е дърво бе младежи, особено във града и особено във задръствания. То не е придърпване, то не е замисляне. Всички полуавтоматици в града са гадни, особено като им прегреят съединителите (което става често в задръствания и при яко гас). SMG-то е баш за писта. Истината е новите автоматици с 6+ броя скорости и DSG тип кутийте (M-DCT) и тн. Другото е вятър и мъгла
Аз карам СМГ, старши Така е, докато загрее е дърво, но после си е екстра. А и трябва да и се свикне за да не придърпва . А съединителя съм го прегрявал точно веднъж като влязох в един подземен паркинг и трябваше на момента да изляза на задна, защото долу беше пълно до козирката. В градско не прегряват
Ами колега открехни публиката какви са тънкостите в шофирането на НЕ М-кова кола, със SMG скорости, защото иначе явно при неправилно боране с техниката, после остава горчив вкус (не кисел, а горчив ) и разочарование, от един иначе толкова, красив, мощен и приятен автомобил като Е63 645ci - което е жалко, защото автомобила като цяло е уникален, но SMG-то ме остави със смесени чувства, поне лично мен....
ПС: Сега да не ми се нахвърлите, че не съм карал ръчка. Вече почти три години от както имам книжка и две и нещо прекарани само на ръчка. 40к+ км, не твърдя че са много и че съм големото ПРО, но на мен ми стигат толкова на ръчка [/quote]
Деии ти голям стаж имаш бе човек.две години викаш и ти омръзна а?Аз пък от 12 карам и все така си ме кефи ръчката,карал съм и е60 и е46 атомат,но не може да ме изкефи никога.Така както е тръгнало след някой друг ден ще ви омръзне и да въртите волана. Имаше една приказка преди време "леле ако имах много пари,щях само да лЕжа,да лЕжа и като ми омръзне да лЕжа ша фАна да седна да си почина"
П.П.ако съм на мястото на бащата ти няма да ти купа кола повече от 150 коня никога!еле па 550!с тия почти 3 години едва ли си разбрал нещо за шофирането!
Деии ти голям стаж имаш бе човек.две години викаш и ти омръзна а?Аз пък от 12 карам и все така си ме кефи ръчката,карал съм и е60 и е46 атомат,но не може да ме изкефи никога.Така както е тръгнало след някой друг ден ще ви омръзне и да въртите волана. Имаше една приказка преди време "леле ако имах много пари,щях само да лЕжа,да лЕжа и като ми омръзне да лЕжа ша фАна да седна да си почина"
П.П.ако съм на мястото на бащата ти няма да ти купа кола повече от 150 коня никога!еле па 550!с тия почти 3 години едва ли си разбрал нещо за шофирането!
Shades of grey!
- vesko06
- старши ентусиаст
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
add1cted написа:ПС: Сега да не ми се нахвърлите, че не съм карал ръчка. Вече почти три години от както имам книжка и две и нещо прекарани само на ръчка. 40к+ км, не твърдя че са много и че съм големото ПРО, но на мен ми стигат толкова на ръчка
diselboy написа: Деии ти голям стаж имаш бе човек.две години викаш и ти омръзна а?Аз пък от 12 карам и все така си ме кефи ръчката,карал съм и е60 и е46 атомат,но не може да ме изкефи никога.Така както е тръгнало след някой друг ден ще ви омръзне и да въртите волана. Имаше една приказка преди време "леле ако имах много пари,щях само да лЕжа,да лЕжа и като ми омръзне да лЕжа ша фАна да седна да си почина"
П.П.ако съм на мястото на бащата ти няма да ти купа кола повече от 150 коня никога!еле па 550!с тия почти 3 години едва ли си разбрал нещо за шофирането!
Не че нещо, ама теб какво те бърка човека как си е взел колата Мама, тати, баба, дядо, леля и т.н - какво значение..!? Има си я, кара си я..! Ти сега като му завиждаш, какво значение има..!
Колегата absix си го каза в една тема...! И е много точно, и вярно..!
absix написа:Ей, смотано племе сме и това е.
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани