Духа ли добре или не духа добре?

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1465
Регистриран на: 19.05.2008

Духа ли добре или не духа добре?

Мнение от flame » 21 Май 2009, 13:10

Добре, добре, климатика искам да разбера дали духа както трябва :mrgreen:

Струва ми се, че духа недостатъчно студено, но може би си внушавам. :confused: Има ли начин да разбера дали фреона е за смяна? Примерно да направя проверка по менюто или някой пълняч-фреонаджия да провери и да ми каже?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12347
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 21 Май 2009, 14:00

Ами общо взето не си мисли, че трябва да излиза леден въздух през отворите... тва ще е направо противопоказано за човек... въздуха трябва да е студен, но е по-студен от +7-9С... все пак говорим за климатик, който трябва да ти направи поносима температура, а не да ти изстудява бирата до "камък"...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1465
Регистриран на: 19.05.2008

Мнение от flame » 21 Май 2009, 14:34

Ей тва за бирата като го спомена и се сетих миналото лято голям майтап - чак на магистралата на път за морето разбрах, че са ми продали топъл Редбул... ама той толкова гаден, че чак по-гаден от топла бира :evil: И аз откъде толкова акъл взех, че го сложих на предното стъкло и климатика на мах - след 5 мин. само лед дето не беше хванал :mhihi:

По темата: напълно съм съгласен с теб, ама как да разбера колко градуса духа? :dunno: В един момент го усещам като 5, в друг като 10... За това попитах няма ли някой по-научен (от тоя с бирата:mhihi:) метод да разбера за смяна ли е фреона или не.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12347
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 21 Май 2009, 14:41

Разликата в усещането е в зависимост от външната температура.... колкото е по-студено навън, толкова по-топъл ще го усещаш въздуха в колата... нали все пак е климатроник това... следи ти температурата в купето и внимава кви ги върши ;)

Вземи един термометър (някъв по-фешън, не от тия старите стайни) и го сложи в "ребрата" на някоя от духалките... задай няква по-ниска температура (примерно 17С) и изчакай 5 мин да видиш колко ще смъкне температурата на излизащият въздух... по някви бегли спомени не трябва да е под +7С...

P.S. Тва с Redbull-а е класика... щом е в "ламаринена" опаковка е лесно да го охладиш... я сложи някоя пластмасова бутилка :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1465
Регистриран на: 19.05.2008

Мнение от flame » 21 Май 2009, 15:13

Mollov написа:Вземи един термометър (някъв по-фешън, не от тия старите стайни) и го сложи в "ребрата" на някоя от духалките... задай няква по-ниска температура (примерно 17С) и изчакай 5 мин да видиш колко ще смъкне температурата на излизащият въздух... по някви бегли спомени не трябва да е под +7С...

Невольооооооо!:mhihi: Ако някой не сподели по-лесен и мързелив начин май така ще стане... ;)



Mollov написа:P.S. Тва с Redbull-а е класика... щом е в "ламаринена" опаковка е лесно да го охладиш... я сложи някоя пластмасова бутилка :D

Не съм пробвал с ПВЦ, но се сетих, че и шоколад (който нормално не е в течно състояние) съм втвърдявал :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Мнение от Sapa » 21 Май 2009, 16:07

Най добре си провери:

1. Състояние на фреона
2. Настройки на климатроника (ако е адвансд има доста нстройки)

За първото не е необходимо да ходиш до фирмен сервиз
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: back to diesel(Ld)

Мнение от motor » 21 Май 2009, 19:19

колега ако си от София и утре си свободен м/у 10:00 и 16:00 пусни едно лс и ще има много специална оферата за Е90-ката за проверка на фреона.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 5.08.2007

Мнение от Langata » 21 Май 2009, 23:05

Провери си в менюто как ти са нагласени средните отвори защото аз зимата ги бях направил на топло и после ходих да ми зареждат климатика щото ми духаше слабо студено,пък то всичко си било наред само си промених настройките и се набутах едно зареждане!
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1465
Регистриран на: 19.05.2008

Мнение от flame » 22 Май 2009, 9:35

Sapa написа:Най добре си провери:

1. Състояние на фреона
2. Настройки на климатроника (ако е адвансд има доста нстройки)

За първото не е необходимо да ходиш до фирмен сервиз

Е къде да отида в Пловдив примерно?!



Langata написа:Провери си в менюто как ти са нагласени средните отвори защото аз зимата ги бях направил на топло и после ходих да ми зареждат климатика щото ми духаше слабо студено,пък то всичко си било наред само си промених настройките и се набутах едно зареждане!

Как от менюто може да си нагласиш средните да духат топло, а другите студено?! :shock:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12347
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 22 Май 2009, 12:05

Почти съм сигурен, че климата ти е ОК... и аз на Е36-цата си мислех, че не духа достатъчно студено... ама на 1-цата е същото... и двете след няколко минути успяват да намалят температурата в купето и почват да я поддържат.... всичко зависи колко е загряла колата (вътре в купето) и колко е температурата навън.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 22 Май 2009, 12:08

Не знам за вас ама аз като го пусна на минимална температура и след няколко минути почвам да усилвам, че направо ще замръзна :shock: ама то си зависи и до човек.. така доста относително да се каже :confused:
There is no replacement for displacement

Мародератор
Аватар
Мнения: 12347
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 22 Май 2009, 12:17

Минимална? Аз никога не го слагам на 16С.... че ставам на брикети.... нагласям си го на 18-19С и го оставям да си се саморегулира... то ако чукнеш копчето "МАХ" и става страшно... веднъж пробвах и вече не ща...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 535xd LCI

Мнение от lusienk » 30 Май 2009, 17:25

Колега, ако си за фреон въздуха от отворите от към водача духат по-топло от тези колкото тези за пътника до него. Това се получава от факта , че изпарителите са 2 ( ако си с двузонов климатроник) и е пълен само единия , а другия остава с по- малко фреон.Също вариант да разбереш дали ти е пълна системата с фреон без да ходиш в сервиз е да пипнеш тръбите на климатика при двигателя. Едната по-тънката трябва да е гореща, а другата по- дебела студена и да има кондензирали капчици по нея.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 535xd LCI

Мнение от lusienk » 30 Май 2009, 17:28

Относно температурата на въздуха , при максимален режим на работа тя е между 4-5градуса целзий.

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook