Runflat : митове и факти
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- martoto
- младши ентусиаст
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
С моя собствен опит от 17-ки Bridgestone Potenza още не мога да разбера защо толкова много се оплакват от RFT технологията. 100% има разлика в комфорта понеже борда е много по твърд, но въпреки спортното окачване комфорта е абсолютно на ниво по моя вкус. В крайна сметка уж претендираме за спортни амбиции. Ако ви друса има други марки по щадящи задника автомобили. Има много недоволни и от сцеплението. Според мен това е адски субективно и може да се определи само след тестове със съответната апаратура. Лично аз никога досега с тези гуми не съм изпитвал неувереност в това отношение. Както на сухо, така и на мокро се държат отлично. Що се отнася до сигурността - не мисля, че има сериозно подобрение. Безкамерните обикновенни гуми по принцип не се пръскат на парчета ако са в нормите за експлоатация (най-вече под максимално допустимата скорост). Мисля, че цялата работа е да се спести резервната гума както и това разглезения собственик на BMW да не си изцапа ръчиците в подмяната й. Ако' първото да е резонно само заради второто мисля, че не си струва по-високата цена и аз никога не бих "обул" автомобил с предвидено място за резервна гума с RFT.
martoto написа:Ако' първото да е резонно само заради второто мисля, че не си струва по-високата цена и аз никога не бих "обул" автомобил с предвидено място за резервна гума с RFT.
Повечето автомобили с място за резервна гума нямат датчик за налягане на гумите - следователно не е препоръчително да се слага RFT
Ми те не са много по-скъпи има няма 50лъва с отстъпката та може и по-малко зависи!martoto написа:С моя собствен опит от 17-ки Bridgestone Potenza още не мога да разбера защо толкова много се оплакват от RFT технологията. 100% има разлика в комфорта понеже борда е много по твърд, но въпреки спортното окачване комфорта е абсолютно на ниво по моя вкус. В крайна сметка уж претендираме за спортни амбиции. Ако ви друса има други марки по щадящи задника автомобили. Има много недоволни и от сцеплението. Според мен това е адски субективно и може да се определи само след тестове със съответната апаратура. Лично аз никога досега с тези гуми не съм изпитвал неувереност в това отношение. Както на сухо, така и на мокро се държат отлично. Що се отнася до сигурността - не мисля, че има сериозно подобрение. Безкамерните обикновенни гуми по принцип не се пръскат на парчета ако са в нормите за експлоатация (най-вече под максимално допустимата скорост). Мисля, че цялата работа е да се спести резервната гума както и това разглезения собственик на BMW да не си изцапа ръчиците в подмяната й. Ако' първото да е резонно само заради второто мисля, че не си струва по-високата цена и аз никога не бих "обул" автомобил с предвидено място за резервна гума с RFT.
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!
- martoto
- младши ентусиаст
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Langata написа:Ми те не са много по-скъпи има няма 50лъва с отстъпката та може и по-малко зависи!
Може би зависи от модела. За Bridgestone Potenza R050A разликата може да бъде около или над 70 лв. Но незвисимо от това ето това е от много по-голямо значение:
MaXimal написа:Повечето автомобили с място за резервна гума нямат датчик за налягане на гумите - следователно не е препоръчително да се слага RFT
- lusienk
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Тези мнения ми звучат, като спора от преди десетина години , че колите с карбуратори са по-добри от инжекциона. Понеже има много електроника и се скапват.
- ecko_becko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 114
- Регистриран на: 15.12.2006
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
- Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)
Като се има предвид състоянието на нашите родни пътища тип ала лунен пеизаж и факта че джипката ми е без място за резервна гума, ако не бяха фабричните 20ки RF за две лета съм настъпвал около 4-5 рапидки, пирони и всякакви такива производни на Българската ни простотия и може би щях да прекарам доста време в чакане по пътищата. Друг е въпроса че мойте конкретно се ронят като тебешир от как е купена колата, но иначе нека ми друса за мен е по важно да стигна от точка А до точка Б без да си нарушавам спокойствието.
MaXimal написа:martoto написа:Ако' първото да е резонно само заради второто мисля, че не си струва по-високата цена и аз никога не бих "обул" автомобил с предвидено място за резервна гума с RFT.
Повечето автомобили с място за резервна гума нямат датчик за налягане на гумите - следователно не е препоръчително да се слага RFT
RFT се слагат само и единствено на автомобили с датчик за налягането в гумите
По-добре най-бавното BMW,отколкото най-бързият Golf
gregorian написа:MaXimal написа:martoto написа:Ако' първото да е резонно само заради второто мисля, че не си струва по-високата цена и аз никога не бих "обул" автомобил с предвидено място за резервна гума с RFT.
Повечето автомобили с място за резервна гума нямат датчик за налягане на гумите - следователно не е препоръчително да се слага RFT
RFT се слагат само и единствено на автомобили с датчик за налягането в гумите
Казано по друг начин - да.
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Я дайте решения за спей+компресор, че скоро ми предстои по-дълго пътуване с повече хора в колата и решението със резервната гума и крика от Е46-цата не ми върши работа.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- SKISA
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
продадох си рън-флата и не смятам да сложа скоро пак,докато не направят пътища като в германия. полезна работа е тва ,ма нещо не ми е комфортно с тва возене.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани